Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is er wel eens iets van jou gestolen?

+32
Eris
Mizz_S
Sterre
Cherique
Angela_1986
Rosa
Suus
patjuhhh
Japie
SoGood
SarahKey
Jeanette
Blair
Blond
Prosecco
Qiara
Toet
Makamba
Joli86
Rouxxxe
mickey
Bloempje86
Zwerver
Kathi
Minx
Merai
Laced
Roslin
rapa nui
SnowWhite
Caroow
Lynn_
36 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:37

Dit vroeg ik me ineens zomaar af.
Van mij is, voorzever ik weet, nog nooit iets gestolen.

Bij jullie?

*edit* al had ik vroeger (op de middelbare school) wel een "vriendinnetje" dat geld uit de portemonnee van mijn ouders stal als ze bij mij was en we waren samen en ik ging even naar de wc of boven iets pakken. Mijn moeder was telkens een tientje of meer kwijt.
Toen ze nog eens kwam heb ik de portemonnee verstopt in het kastje bij de koffie toen zij naar de wc was. Ik was het daarna vergeten terug te leggen. Toen mijn moeder 's avonds koffie maakte was ze heel verbaasd toen ze die portemonnee daar vond!


Laatst aangepast door Sushi op do 30 dec 2010 - 7:39; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:38

Eenmaal hebben ze in de kroeg mijn telefoon gestolen. Daar was ik zo niet blij mee.

Owja, en bijna al mijn fietsen zijn gestolen.


Laatst aangepast door Isa op do 30 dec 2010 - 7:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:39

Ja, mijn portemonnee in Rome. We vermoedden dat het Italiaanse meisje bij wie ik sliep het gedaan heeft, aangezien zij 'm als laatste in haar handen heeft gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:39

Ja een fiets een tijd terug. Hij stond bij de bushalte en toen ik uit school kwam stond hij er dus niet meer. Nooit meer teruggevonden, alleen een tijd later mijn fietstassen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Lynn_ do 30 dec 2010 - 7:39

Ja, ik moet meteen aan mijn spijkerjasje denken! Het is al best lang geleden maar toen ik op een feestje naar huis wilde gaan bleek iemand mijn jasje gestolen te hebben. Er waren bijna alleen maar bekenden op dat feest.. Ik heb er nog heel lang op gelet of ik iemand zag met mijn jasje maar helaas! Ben er heel boos om geweest... Enerzijds omdat een bekende het dus bijna wel gedaan moet hebben, anderzijds omdat het een super duur jasje was...
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Caroow do 30 dec 2010 - 7:40

Mijn fiets meerdere malen. Een keer mijn tas met sleutels, pinpas, id en telefoon. En twee keer mijn schoenen :shock:
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:40

Ja mijn telefoon, maar ik was zelf ook wel dom om mijn tas aan een kapstok te hangen in een kroeg, en te vergeten dat ik m daar had gehangen! Gelukkig heb ik die tas later teruggevonden maar mijn telefoon was er helaas uit...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:41

Oja en een heleboel fietsen natuurlijk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:41

Auxo schreef:Ja een fiets een tijd terug. Hij stond bij de bushalte en toen ik uit school kwam stond hij er dus niet meer. Nooit meer teruggevonden, alleen een tijd later mijn fietstassen.
Ik dacht een keer dat mijn fiets was gestolen. Hij stond toen in zo'n onbewaakte stalling. Hij was ineens weg.
Later vond mijn moeder hem terug helemaal aan de andere kant met allemaal andere nieuw-uitziende fietsen.
We denken dat de dieven de mooie fietsen al hadden uitgezocht zodat ze zo in een busje konden stoppen of zo.
Daarna meteen een goed slot gekocht voor mijn fiets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  SnowWhite do 30 dec 2010 - 7:41

Ja, mijn fietstassen. Mijn fiets stond op het station, in de fietsenstalling en er ontbrak iets aan mijn fiets, maar ik kon het even niet plaatsen. Al snel drong het tot mij door dat het mijn fietstassen waren. Erg triest, ze waren maar 6 euro Wink
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  rapa nui do 30 dec 2010 - 7:42

Ja, ooit mijn fiets bij mijn ouders voor het huis gezet, gewoon op eigen grondgebied en naast de voordeur en die is daar gestolen. Op mijn eerste dag in Barcelona mijn portemonnee met bankpas, etc, ooit nog een keer mijn portemonnee maar dan in het plaatselijke cafe.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:43

Noa schreef:Oja en een heleboel fietsen natuurlijk Very Happy

Die was ik ook nog even vergeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:44

Nee nog nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:46

Sushi schreef:
Auxo schreef:Ja een fiets een tijd terug. Hij stond bij de bushalte en toen ik uit school kwam stond hij er dus niet meer. Nooit meer teruggevonden, alleen een tijd later mijn fietstassen.
Ik dacht een keer dat mijn fiets was gestolen. Hij stond toen in zo'n onbewaakte stalling. Hij was ineens weg.
Later vond mijn moeder hem terug helemaal aan de andere kant met allemaal andere nieuw-uitziende fietsen.
We denken dat de dieven de mooie fietsen al hadden uitgezocht zodat ze zo in een busje konden stoppen of zo.
Daarna meteen een goed slot gekocht voor mijn fiets.

Wel fijn dat je moeder hem nog terug had gevonden voordat hij echt weg was. En heel slim dat je voortaan een goed slot hebt! Ik heb dat eigenlijk nog steeds niet. Ga tegenwoordig ook steeds meer met de bus, die paar keer dat ik met de bus ga.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:47

Ja, mijn schooltas. Daar was ik echt ziek van; in de pauzes en tussenuren, gooiden we alle tassen voor de kluisjes. En van ál die schooltassen, was mijn eastpak foetsie. Incl. boeken, grafische rekenmachine etc dus. En 't ergste was; mijn soap zat erin! Al máánden schreef ik elke dag één bladzijde (één aflv) een soap van mijn klas.. En die was dus weg! Omdat mijn klasgenoten ook gek waren op die soap, is iedereen gaan zoeken, maar niet gevonden. Uiteindelijk vond ik de tas terug, maar de inhoud was weg. Daarnaast zijn er fietsen gestolen en een keer een jas. Een hele dure, ook op school... (En dan te bedenken dat ik op de beste school zat van mijn scholengemeenschap!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:48

Mijn fiets!! Twee keer Sad De eerste keer vooral vond ik echt heel erg, mijn fiets was twee kleuren roze en ik had 'm met zoveel geduld zelf geschilderd. Boehoe Sad De tweede keer was het gewoon kut.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:51

Auxo schreef:
Sushi schreef:
Auxo schreef:Ja een fiets een tijd terug. Hij stond bij de bushalte en toen ik uit school kwam stond hij er dus niet meer. Nooit meer teruggevonden, alleen een tijd later mijn fietstassen.
Ik dacht een keer dat mijn fiets was gestolen. Hij stond toen in zo'n onbewaakte stalling. Hij was ineens weg.
Later vond mijn moeder hem terug helemaal aan de andere kant met allemaal andere nieuw-uitziende fietsen.
We denken dat de dieven de mooie fietsen al hadden uitgezocht zodat ze zo in een busje konden stoppen of zo.
Daarna meteen een goed slot gekocht voor mijn fiets.

Wel fijn dat je moeder hem nog terug had gevonden voordat hij echt weg was. En heel slim dat je voortaan een goed slot hebt! Ik heb dat eigenlijk nog steeds niet. Ga tegenwoordig ook steeds meer met de bus, die paar keer dat ik met de bus ga.
Goed slot is zo belangrijk! Ik wil mijn fiets het liefste altijd vastzetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:52

Darcy schreef:Mijn fiets!! Twee keer Sad De eerste keer vooral vond ik echt heel erg, mijn fiets was twee kleuren roze en ik had 'm met zoveel geduld zelf geschilderd. Boehoe Sad De tweede keer was het gewoon kut.
Nou de eerste keer was het denk ik ook heel kut Wink

Stom man, dat mensen fietsen stelen. Ik vind dat zo onzinnig.

Oh en dan heb je ook mensen die dan een andere fiets gaan "terugjatten". Dat vind ik triest. Dus omdat hun fiets is gejat, balen ze daarvan en jatten ze een ander, waarmee ze iemand anders hetzelfde aandoen. Dat is gewoon oenig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:52

Vorig jaar mijn portemonnee met alle pasjes, id kaarten van mij en mn zoon en best wat geld. En ja, ook van mij veel fietsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:53

Darcy schreef:Mijn fiets!! Twee keer Sad De eerste keer vooral vond ik echt heel erg, mijn fiets was twee kleuren roze en ik had 'm met zoveel geduld zelf geschilderd. Boehoe Sad De tweede keer was het gewoon kut.
Dat had ik dus ook met één fiets. Ik heb hem nog vaak teruggezien. Heel slecht overgespoten. Maar bewijs dan maar dat het jouw fiets is. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:53

Sushi schreef:
Auxo schreef:
Sushi schreef:
Auxo schreef:Ja een fiets een tijd terug. Hij stond bij de bushalte en toen ik uit school kwam stond hij er dus niet meer. Nooit meer teruggevonden, alleen een tijd later mijn fietstassen.
Ik dacht een keer dat mijn fiets was gestolen. Hij stond toen in zo'n onbewaakte stalling. Hij was ineens weg.
Later vond mijn moeder hem terug helemaal aan de andere kant met allemaal andere nieuw-uitziende fietsen.
We denken dat de dieven de mooie fietsen al hadden uitgezocht zodat ze zo in een busje konden stoppen of zo.
Daarna meteen een goed slot gekocht voor mijn fiets.

Wel fijn dat je moeder hem nog terug had gevonden voordat hij echt weg was. En heel slim dat je voortaan een goed slot hebt! Ik heb dat eigenlijk nog steeds niet. Ga tegenwoordig ook steeds meer lopend naar de bushalte, die paar keer dat ik met de bus ga.
Goed slot is zo belangrijk! Ik wil mijn fiets het liefste altijd vastzetten.

Ja ik weet het. Maar daar komt echt mijn luie kant weer naar boven, ik vind het dan weer teveel moeite om mijn fiets helemaal ergens aan vast te zetten. En ik denk ook altijd 'ach waarom zou ik dat doen, ik woon maar in een dorp'. Terwijl dat eigenlijk best wel onzin is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:55

Auxo schreef:
Ja ik weet het. Maar daar komt echt mijn luie kant weer naar boven, ik vind het dan weer teveel moeite om mijn fiets helemaal ergens aan vast te zetten. En ik denk ook altijd 'ach waarom zou ik dat doen, ik woon maar in een dorp'. Terwijl dat eigenlijk best wel onzin is.
Nou ja als ik hier in het centrum ben (dorp) dan zet ik 'm soms ook niet vast. Maar in Leiden al-tijd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Roslin do 30 dec 2010 - 7:56

Mijn fiets is een keer voor mijn studentenhuis weg gehaald. In datzelfde studentenhuis heeft een keer een zwerver ingebroken en heeft al mijn eten uit het keukenkastje gestolen...

Ook is mijn telefoon een keer gestolen. Hij was op straat gevallen, maar had dit niet meteen door. Toen ik terug ging om hem op te rapen was hij al gestolen... Mad
Roslin
Roslin
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 5
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Laced do 30 dec 2010 - 8:13

Ja, mijn mobieltje. Een paar jaar terug was ik op stap met een vriendin. Zij had mijn mobiel in haar tasje. Toen we naar huis gingen vroeg ik om mijn mobiel, maar die was spoorloos.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 8:15

Oh en m'n horloge. Maar dat was wel iets heftigers dan 'gewoon' een diefstal; toen was ik cassière in een supermarkt en we werden overvallen en die kerel dacht dat mijn Lucardi Horloge wat waard was.. Ik ben nog steeds heel erg blij, dat mijn moeder bedrijfsleider was destijds (in een ander filiaal) en ik dingen heb meegekregen van de RAAK cursus (Rustig blijven, Accepteren, Afgeven, Kijken) daardoor ben ik er redelijk okee uitgekomen. Een collega'tje durfde niks meer te doen en kreeg een pistool op d'r hoofd...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum