Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

+33
Silver
Sjeels
M-G
Minx
mickey
Angela_1986
Qiara
_Lacey_
Lejow
Shisha
Merai
Arcade
Dennenappel
loura
Blond
Rovine
Niekske
Jeanette
Toet
RioolSpook
Suus
SuperGrover
Benthe
Serena
Tullow
Oasis
Mari
Atelier Madame
RYW
Zwerver
Inge
Mida4you
VeryCherry
37 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  VeryCherry vr 11 maa 2011 - 1:29

Bij mij wel, ik weet nog steeds niet wie het gedaan heeft. Maar ik had 100 gulden in mijn jaszak zitten omdat ik iets voor mijn ouders moest kopen en dat is gestolen. Op dat moment was er een vriendin van me in huis, maar ze heeft het nooit toegegeven.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 1:30

Ja, toen ik in groep 6 was is er iets door een klasgenoot gestolen; ik had haar betrapt, en zij ontkende het, tot de leraar boos werd, toen ging ze huilen. Maar het was zoó belangrijk voor mij wat ze had gestolen, dat ik het nu dus nog weet Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Mida4you vr 11 maa 2011 - 1:32

Mijn mobiel!!!! Ik zat toen in de 3e klas en zat op de koksafdeling en de kleedkamers werden goed beveiligd maar toch is er iemand naar binnen gegaan en die heeft mijn mobiel gestolen!!!!! En ik had toen die tijd een heel mooi frontje van Winnie the Pooh, want dat was in de die tijd in.

Owja en ik had op de lagere school een hele mooie ring ( met drie van die ringtjes, k hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel ) Ik sliep regelmatig bij een vriendin en dacht dat ik hem daar had laten liggen, zij ontkende. Ik was heel sneu want ik was zo blij met die ring. Een klein maandje later liep ze met die ring om. Ze zij dat ze hem had gekregen. Alsof ik dat toen moest geloven!!!!!!


Laatst aangepast door Mirjam4you op vr 11 maa 2011 - 1:34; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Inge vr 11 maa 2011 - 1:33

Op de basisschool flippo's, knikkers en nog meer van die verzameldingen
Op mijn oude werk geld uit mijn portemonnee, diegene is later gepakt maar had geld gestolen van jongeren, uit de groepskas maar ook zakgeld van de jongeren
Geld uit mijn jaszak, dat konden enkele vriendinnen van toen geweest zijn maar niemand heeft ooit bekend, was een briefje van 50

begin van het jaar mijn digitale camera uit mijn tas in de trein


Laatst aangepast door Inge op vr 11 maa 2011 - 11:07; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Zwerver vr 11 maa 2011 - 1:34

Ja mijn brommer ander half jaar terug. Hij stond niet vast, ik was 2 minuten binnen om een koffer van mijn vriend te pakken. We gingen 2 dagen later op vakantie. Voor we bij zijn huis waren hadden we het er nog over hoe veel plezier je er toch van kan hebben. Ik had het niet moeten zeggen. Hij was gewoon weg. Ik heb toen echt even zitten huilen!

En mijn fiets, ik had net een sollicitatie gesprek bij 't P.olitie bureau. Ik liep naar buiten en mijn vriend haalde mij op, die zei meteen je fiets is net gejat bij de deur weg. Ik zo, oh gezellig kan ik metene weer naar binnen.
Ik naar binnen, die a.gent zegt, huh je was hier net voor sollicitatie, wat kom je doen. Ik zo ja aaangifte doen van mijn fiets!

Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  RYW vr 11 maa 2011 - 1:35

Ja, mijn witte Puch toen ik 16 was, en een tijdje terug 100 euro uit mijn huis. Normaal sluit ik altijd zelf de deur af, maar nu was mijn zoon nog de deur uitgeweest, en ik had in mijn hoofd zitten dat ik het slot er al op had terwijl ik vergeten was dat hij nog naar buiten geweest was. Midden in de nacht hoorde ik geluid, dus toen ben ik eerst naar de wc geweest en toen op de overloop gaan luisteren of één van de jongens misschien wakker was, maar toen hoorde ik niks meer. En 's morgens stond de deur wagenwijd open en lag mijn handtas midden op de grond, en de 100 euro was weg. Alle andere waardevolle dingen (TV, laptop) waren er nog, en mijn telefoon had ik naast mijn bed. Ik denk dat ik wakker geworden was van de dief, en dat hij/zij er vandoor gegaan is omdat ik hoorbaar ging rondlopen.

Wel eng idee, vind ik. Ik was alleen met mijn zoons, en dan is er iemand in je huis. Stel dat één van de jongens wakker geworden was en naar beneden gegaan was omdat hij dacht dat ik het was. Jakkie.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 1:35

M'n portemonnee, in Rome.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 1:36

Ja militairen spullen die ik op mijn kamer had liggen. Sliep toendertijd met 2 andere meiden op de kamer en een meisje was ook al spullen krijt. Nr 3 was ook iets eerder van de kamer af, dus denken beiden dat nr 3 spullen heeft gejat. Kan me er nog steeds erg boos over maken. Ze heeft nooit tegegeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  RYW vr 11 maa 2011 - 1:37

Marin schreef:M'n portemonnee, in Rome.

Ohja. Mijn paspoort, 5 euro en een armbandje, uit een opengesneden vakje in mijn rugtas. Ook in Rome.

Leuk he Marin, in Rome? Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Atelier Madame vr 11 maa 2011 - 1:37

ja mn handtasje in m.iami. Met alle fotos van een maand reizen die we nergens meer hadden als backup Sad
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  VeryCherry vr 11 maa 2011 - 1:39

Oh, en mijn tas is een keer op het station gejat, zat mijn portemonnee in met de eerste echo van mijn zoontje, en dat vind ik nog het ergste.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 1:40

RYW schreef:
Marin schreef:M'n portemonnee, in Rome.

Ohja. Mijn paspoort, 5 euro en een armbandje, uit een opengesneden vakje in mijn rugtas. Ook in Rome.

Leuk he Marin, in Rome? Wink

Haha ja topstad voor criminelen! Ik logeerde toen bij een Italiaans meisje in huis, en bij het shoppen vroeg ik haar even of ze mijn portemonnee in m'n tas wilde doen. Ik ben er nooit helemaal achter gekomen of zij 'm nou gejat heeft, of dat ze de tas niet goed dicht heeft gedaan, of dat het allemaal gewoon toeval is en dat iemand anders 'm gewoon gejat heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Mari vr 11 maa 2011 - 1:40

1e keer
Mijn fietssleutels waren opeens weg. Een klasgenootje (tevens soort vriendin) bood mij aan om me achterop de fiets mee te nemen naar huis, kon ik mijn reserve sleutel halen.
Een paar weken later vond mijn beste vriendin een vriendinnenschriftje van het meisje die mij naar huis had gebracht. Er stond in ''haha nu zal het lachen ..... wel vergaan, nu haar fietssleutels door de wc gespoeld zijn''. Bleek dat het meisje die mij naar huis gebracht had, mijn sleutels uit jaloezie had doorgespoeld, want ik had de hoofdrol in de schoolmusical gekregen, en zij niet.

2e keer
Mijn nokia 3310 was gestolen, maar ik wist het niet.
Een vriendin kwam mij vertellen ''wat vervelend dat je mobiel is gestolen'' ik zo ''Echt niet, hij zit in mijn tas hoor'', bleek dat ie weg was. Via via kwam ik erachter dat mijn achterbakse klasgenootje mijn telefoon had gestolen om hem door te verkopen. Hele rel over geweest, want ze wilde hem niet terug betalen.

Naja ouders hadden elkaar opgebeld, en die vader van haar wilde eerst niks geven, want ik had geen bewijzen, (ze had het al toegegeven). Uiteindelijk heb ik wel een nieuwe gehad, maar het was niet leuk.

3e keer

4 maanden geleden, mijn complete make-up tas is gestolen in een hotel waar we een vergadering hadden. Ik heb gebeld, langs geweest, maar het was weg, voor meer dan 200 euro aan make-up kon ik opnieuw aanschaffen. Gadver wie wil er nou make-up van een ander op.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Mari vr 11 maa 2011 - 1:42

Marin schreef:
RYW schreef:
Marin schreef:M'n portemonnee, in Rome.

Ohja. Mijn paspoort, 5 euro en een armbandje, uit een opengesneden vakje in mijn rugtas. Ook in Rome.

Leuk he Marin, in Rome? Wink

Haha ja topstad voor criminelen! Ik logeerde toen bij een Italiaans meisje in huis, en bij het shoppen vroeg ik haar even of ze mijn portemonnee in m'n tas wilde doen. Ik ben er nooit helemaal achter gekomen of zij 'm nou gejat heeft, of dat ze de tas niet goed dicht heeft gedaan, of dat het allemaal gewoon toeval is en dat iemand anders 'm gewoon gejat heeft.

Wat vervelend, begrijp je toch niet he. Toen wij op studiereis waren in Rome was in de metro de fotocamera van een klasgenoot gestolen, ze heeft heel de vent in elkaar staan trappen, maar hij had de camera al doorgespeeld, nooit meer gezien. Dus oppassen in deze mooie stad.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 1:45

1x m`n fiets, die was ik vergeten op slot te zetten.. laughcry

En m`n broer heeft ook wel eens geld gestolen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Oasis vr 11 maa 2011 - 1:47

Tot drie keer toe mijn fiets (waarvan 1x keer op prive terrein), mijn portemonnee met alles erin (bankpas, schoolpas, ect en 200 euro cash) in de tram in Brussel. Meer kan ik mij even niet herinneren.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Tullow vr 11 maa 2011 - 1:49

Toen ik in groep 7 van de basisschool zat, is er bij ons ingebroken.
Ik werd 's ochtends vroeg wakker, doordat mijn vader bij mij op de kamer keek. Dus ik ging naar beneden en de hele woonkamer was overhoop gehaald. Dat beeld herinner ik me nog zo goed. Overal lagen papieren en rekeningafschriften enzo. Mijn ouders waren net gescheiden en mijn vader was net jarig geweest. Ze hebben echt heel veel gejat.
Van fietsen tot de videorecorder. En wat ik nog het ergste vond, is dat ze zelfs de spaarpot van mij en mijn zusje hadden meegenomen. Ook het verjaardagsgeld dat mijn vader had gekregen, was weg, echt alles.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 1:52

Ik had een keer op mijn verjaardag allemaal vvv-cheques gekregen met een totale waarde van iets van € 80,00.
Ik zou met mijn vader een leuk bureautje gaan uitzoeken voor mijn computer, stond mijn pa bij mij voor de deur, kon ik die bonnen nergens meer vinden. We hebben heel het huis overhoop gehaald, maar hebben die bonnen nooit weer teruggevonden. Terwijl ze gewoon op tafel lagen. En toen ineens niet meer.
Ik verdenk een toenmalige scharrel, die was de dag ervoor bij mij langs geweest. Dat was niet zo'n frisse jongen, maar ach, toen wilde ik nog wel eens wat Wink
Ik heb het nog wel met hem over die bonnen gehad en hij reageerde heel vreemd, maar ik heb hem nooit openlijk durven beschuldigen.


Laatst aangepast door Break Of Day op vr 11 maa 2011 - 2:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 1:56

100 euro uit ons huis, dat wilde ik die dag nog gaan storten op de spaarrekening van mijn zoon en de envelop was leeg. Ook is er laatst nog op wondrbaarlijke wijze 850 euro huur kwijtgeraakt, terwijl we allebei zeker wisten dat we het op dezelfde plek hadden neergelegd, en ineens was de envelop weg. Nooit meer teruggevonden.

Oja en onze kinderwagen uit de gang, afgelopen juli.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  VeryCherry vr 11 maa 2011 - 1:57

Wow Storm, schrik ik echt van joh!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 1:57

bij mij 2 keer m`n portemonnee, en van m`n zusje een keer der stapfiets haha. Een oud barrel wat bijna uit elkaar viel en ze had `m toen helemaal oranje gespoten. Maar ook die nooit meer teruggevonden.
Owja en ik sta wel eens op een rommelmarkt heb ik een paar keer gedaan met een vriendin en die beide keren heb ik het idee dat ik geld mis :S beetje vreemd mja

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 1:58

Van die 850 euro bedoel je? Ik heb een week amper geslapen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  VeryCherry vr 11 maa 2011 - 2:00

Uhu ja, dat bedoel ik. Logisch dat je een week niet hebt kunnen slapen zeg.
Ergens heb ik ook het idee dat mensen haast wel moeten weten dat er veel geld ligt, net als met diegene die zei dat het hele huis overhoop was gehaald na een verjaardag...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 2:04

Ja goed, ik heb in mijn hoofd natuurlijk wel mensen beschuldigt omdat zoveel geld niet ineens weg kan zijn. Maar ik heb er niks aan, ik kan toch met geen mogelijkheid erachter komen wie die envelop gepakt heeft, dus beschuldigen heeft geen zin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Serena vr 11 maa 2011 - 2:05

mijn fiets is drie keer gejat, waarvan 1 keer op privé terrein een een keer mijn grafische rekenmachine, weet niet meer hoe het is gegaan, maar waarschijnlijk toen op school ergens uit mijn tas gepakt...
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum