Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is er wel eens iets van jou gestolen?

+32
Eris
Mizz_S
Sterre
Cherique
Angela_1986
Rosa
Suus
patjuhhh
Japie
SoGood
SarahKey
Jeanette
Blair
Blond
Prosecco
Qiara
Toet
Makamba
Joli86
Rouxxxe
mickey
Bloempje86
Zwerver
Kathi
Minx
Merai
Laced
Roslin
rapa nui
SnowWhite
Caroow
Lynn_
36 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Merai do 30 dec 2010 - 8:24

Wat lijkt me dat een rotervaring Trisha, fijn dat je er zo mee om kon gaan!
Van mij is lang geleden eens een tasje van de h&m gestolen met een shirtje van een tientje erin. Ik heb er niks van gemerkt maar ik had al mijn tassen nog behalve die. Verder is er gelukkig nog nooit iets gestolen, zelfs geen fiets. En dat terwijl ik in A'dam woon, maar ik zet hem inderdaad wel altijd ergens aan vast!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 8:32

Ja, en het meest recente was onze wandelwagen. Ik vind het nog steeds heel erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Minx do 30 dec 2010 - 8:38

2 fietsen eerste was eigenlijk nog wel verzekerd maar omdat sleutel was afgebroken in het slot dus niet. de ander was paar weken terug. En daar heb ik alles van teruggekregen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Lynn_ do 30 dec 2010 - 8:39

Storm schreef:Ja, en het meest recente was onze wandelwagen. Ik vind het nog steeds heel erg.

Jeetje, wie steelt zoiets nou? Waar is het gebeurd?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Kathi do 30 dec 2010 - 8:55

mijn fiets is gestolen.. ook nooit meer teruggevonden. Was na het stappen in het dorp van m'n ouders, eerste reactie van m'n oma toen ik zei dat m'n fiets gestolen was: Ooh in Utrecht?
Nee oma in het dorp ;-)
Kathi
Kathi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 8:57

Heb je even. Ik denk dat zo'n beetje alles wel een keer van me gestolen is. Telefoons,sieraden, id kaart, fiets, dvd's, geld, kleding, pinpas, horloge, walkman, enz.

Een zus met een ziekelijke drang om andermans spullen mee te nemen en een broertje met een drugsprobleem. Ow en een vriendje met de zelfde eigenschappen..


Laatst aangepast door Smikkell op do 30 dec 2010 - 9:02; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Zwerver do 30 dec 2010 - 8:57

Mijn brommer
en 54 fietsen ofzo!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 8:59

Lynn_ schreef:
Storm schreef:Ja, en het meest recente was onze wandelwagen. Ik vind het nog steeds heel erg.

Jeetje, wie steelt zoiets nou? Waar is het gebeurd?
Bij ons in de hal van de berging notabene, iemand had alle fietsen buiten geflikkerd en de wandelwagen ook buiten gezet. Ze mochten daar eigenlijk niet staan maar we zouden ze die dag nog weghalen, en toen had iemand onze spullen al buiten gezet. Wandelwagen is toen gestolen, echt heel klote. Heb er heel hard om gehuild toen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Bloempje86 do 30 dec 2010 - 9:00

Mijn fiets is al eens gestolen bij school en tijdens mijn eindexamenbal is mijn tas gestolen met mijn portemonnee+die van een vriendin, huissleutel en telefoon. Twee dagen later belde de vrouw die hem had gestolen aan de hand van een telefoonummer in de portemonnee van mijn vriendin. Ze vertelde dat ze spijt had en de tas terug wou brengen... :shock: Heel bizar... Er misten wel een aantal dingen, maar het meeste heb ik weer terug gekregen.

Bloempje86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 20
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Lynn_ do 30 dec 2010 - 9:00

Heb je die mensen die alles buitengegooid hebben er nog op aangesproken? Wie weet hebben zij 'm...
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 9:04

Lynn_ schreef:Heb je die mensen die alles buitengegooid hebben er nog op aangesproken? Wie weet hebben zij 'm...
Ik heb geen idee wie het gedaan heeft, jammer genoeg, of misschien gelukkig maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 9:08

Wat balen, storm. Stom dat mensen dat doen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 9:09

Mijn auto is gestolen! Het mooie is dat ie wel weer terug gevonden is en dat ik er nu gewoon weer in rond scheur!Very Happy

En mijn dure mountainbike is een gestolen. Op een zondag, op het crematorium nota bene!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 9:09

Storm schreef:
Lynn_ schreef:Heb je die mensen die alles buitengegooid hebben er nog op aangesproken? Wie weet hebben zij 'm...
Ik heb geen idee wie het gedaan heeft, jammer genoeg, of misschien gelukkig maar.

Jemig man, wat triest dat iemand dat steelt. Ik vind het in alle gevallen triest, maar het vervoer van een baby/peuter stelen, echt achterlijk. Kan me voorstellen dat je behoorlijk boos was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 9:10

Iemand uit ons app.complex had alles naar buiten gezet, maar wonderbaarlijk genoeg ontkent iedereen het. Ach ja, ik laat het er maar bij, het was afgelopen juli.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  mickey do 30 dec 2010 - 9:22

Jaaaaaaaaaaaaren geleden is bij mijn oom en tante ingebroken. Toen is hun videorecorder gestolen. (kun je indenken hoe lang het geleden is, die dingen wilt niemand tegenwoordig nog hebben Wink ) In de videorecorder zat de favoriete videoband van mij en mijn zus. Die is dus gestolen.
Ook ben ik een keer overvallen in de supermarkt waar ik toen werkte, maar hetgeen dat toen gestolen was, was de kassa inhoud, van mijzelf is niks gestolen toen.
Dat was het geloof ik. Mijn fietsen heb ik altijd zelf gesloopt, dus die worden nooit gejat (klopt heel hard af).
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 9:33

alleen mijn portemonnee tijdens een zakkenrol-kwestie in het buitenland. Maar toen werd 10 minuten later de portemonnee (zonder inhoud) weer op de grond gemieterd voor mijn voeten. Ach ja, er zat "maar" 20 dollar in, dus dat was neit zo erg. Maar ik baalde toen wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Rouxxxe do 30 dec 2010 - 9:55

Ja, op een festival, 1,5 jaar geleden hadden ze ingebroken in m'n tent. Ze hebben toen een zonnebril en een zaklamp gestolen.
Ook is m'n fiets wel eens gestolen, bij het station.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 9:56

Haha, ik wilde in eerste instantie typen dat er nog nooit wat van me gestolen is, maar dat is helemaal niet waar!
Een mobiele telefoon, ik had hem echt net en ik was er zooo blij mee..
En een fiets, stond altijd bij mijn ouders omdat ik hem te mooi vond om in Amsterdam te zetten, op een gegeven moment toch maar gedaan en binnen een week was hij weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Joli86 do 30 dec 2010 - 10:08

Er is bij mij alleen een keer geld uit mijn portomonee gestolen op een festival, Rock Werchter in 2009, lagen te slapen in ons tentje, gingen om 5 uur slapen, en om half 6 werd mijn vriend wakker (hij moest plassen) en was het geld weg, zo'n 90 euro... Balen van dat geld, maar ik vondt het idee nog enger dat er zo'n griezel in onze tent is geweest terwijl wij er (met 5 personen!) in lagen te slapen...
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Makamba do 30 dec 2010 - 10:17

Mijn telefoon en twee keer een fiets.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Toet do 30 dec 2010 - 10:20

Ja, sowieso mijn fiets.
Op vakantie is ooit eens onze hele tent leeggeroofd. O.a. mijn telefoon en portemonnee waren wag. Portemonnee heb ik wel terug gekregen, het geld was er uit maar de pasjes waren weg.
We waren er binnen een half uur achter wie het had gedaan (de jongens zaten in de tent achter ons) politie erbij gehaald maar die deden heel weinig.
Achteraf kreeg ik nog een brief dat de jongens een boete van 700 euro hadden gekregen, daarvan kreeg ik nog niet eens een nieuwe telefoon. Echt belachelijk eigenlijk, ik word besloten en doe daar aangifte van en de politie vang vervolgens 700 euro.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 10:35

Er is een keer ingebroken en toen is mn portomonnee, tv, camera en sieraden gestolen. Ik ben al 4 fietsen kwijt, 2x mn gehele tas met portomonnee sleutels telefoon etc. Daarnaast nog 1x mn telefoon los.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 10:42

Mijn schoenen zijn een keer gejat terwijl ik aan het sporten was... mooie roze allstars. Helemaal niet bij stilgestaan dat iemand die zou willen jatten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Qiara do 30 dec 2010 - 13:17

Mijn fiets, ik vond alleen mijn wiel nog terug met het slot aan het fietsenrek Mad Toen ben ik met wiel naar huis gelopen, omdat ik bang was dat mijn moeder boos zou worden als ik het niet zou doen (wiel komt misschien nog wel eens van pas...). Verder kan ik me niet echt iets herinneren.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum