Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij wel eens iets gestolen?

+35
Qiara
Ugly Betty
_DoI
Lien
Oasis
Roze Roos
Inge
Eris
Rouxxxe
Zonnetje
Tania
Schaapke
Lindsya
Suus
Caro
mo-lola
Serena
tess05
NoorA
loura
Jeanette
Pluk
Sarah1985
silly-one
Sterre
smooch
Shisha
Silver
Lejow
Kabouter
TNMN
Zwerver
Toet
Catootje
Mamsie
39 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 11:17

Heb jij wel eens iets gestolen in een winkel?

Ik heb nog nooit iets gestolen, maar heb wel eens de neiging (gehad) om het te doen. Mijn ex had altijd een vriend die gewoon met 4 truien het pashok in ging en er met 3 weer uit kwam. Hij had dan 1 onder z`n kleding aan gedaan. Zo hetzelfde met shirts en broeken.. Piece of cake, maar ik heb het nooit gedurfd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Mamsie ma 29 nov 2010 - 11:19

Ja best wel veel. Embarassed
Kleding, sieraden, parfums etc. Zou het nu nooooit meer doen en durven.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 11:20

Nee, nog nooit. Ik wil niet zeggen dat ik een heilig boontje ben, maar ik zou me vreselijk schuldig voelen. Voornamelijk kleine winkeltjes verliezen zoveel door diefstal. Dan maar een broek minder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Catootje ma 29 nov 2010 - 11:22

Ja, toen ik 11/12 was.. Ik zat in de brugklas en een aantal meiden deden het en toen wilde ik ook wel. Ik heb best veel gestolen toen, maar op een gegeven moment wilde ik het gewoon niet meer omdat ik me continu schuldig voelde, en toen ben ik gestopt. Alleen maar domme dingen trouwens, spulletjes van Diddle enzo :')
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Toet ma 29 nov 2010 - 11:24

Ja heel veel eigenlijk Embarassed vooral veel make-up maar ook eten/drinken in de supermarkt, nepnagels, pakjes sigaretten, strings en zelfs een keer een shirtje.
Mijn vriendinnetjes gingen nog verder, maar toen ben ik 'gestopt'. Ik was veel te bang dat het uit zou komen.
Iets wat ik nu nooit meer zou doen en waar ik zeker spijt van heb, ik vraag me zelfs af hoe ik dat ooit gedurft hebt!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Zwerver ma 29 nov 2010 - 11:27

Ehm, bij de six of Hema deed ik wel eens extra oorbelletjes op 't plasticje. Hoe leg ik dat uit....Bij de hema hangen de oorbelletjes op zo'n plasticje met gaatjes erin. Vaak waren er nog gaatjes over en deed ik daar extra oorbellen op!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 11:29

wc-eend schreef:Ehm, bij de six of Hema deed ik wel eens extra oorbelletjes op 't plasticje. Hoe leg ik dat uit....Bij de hema hangen de oorbelletjes op zo'n plasticje met gaatjes erin. Vaak waren er nog gaatjes over en deed ik daar extra oorbellen op!
Hahaha, dat is wel slim, maar die kan je ook zo in je tas gooien dan.. Ik heb wel eens bestek of peper en zout stelletjes uit restaurants meegenomen, oops haha..
Het lijkt me wel eens een kick om wat te stelen, maar ik kan me zo voorstellen dat het verslavend werkt.. No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Mamsie ma 29 nov 2010 - 11:34

Klopt Donnaa het werkt idd verslavend. Zeker als het zo makkelijk is.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Catootje ma 29 nov 2010 - 11:35

In de meeste grote winkelketens en supermarkten zoals AH,V&D, Hema etc. kun je echt van alles in je tas stoppen, zo slecht wordt er op gelet.. Toch zou ik het nu echt niet meer durven en willen.

Hebben jullie weleens iemand anders iets zien stelen? En wat deed je toen?
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Zwerver ma 29 nov 2010 - 11:39

_Donnaa schreef:
wc-eend schreef:Ehm, bij de six of Hema deed ik wel eens extra oorbelletjes op 't plasticje. Hoe leg ik dat uit....Bij de hema hangen de oorbelletjes op zo'n plasticje met gaatjes erin. Vaak waren er nog gaatjes over en deed ik daar extra oorbellen op!
Hahaha, dat is wel slim, maar die kan je ook zo in je tas gooien dan.. Ik heb wel eens bestek of peper en zout stelletjes uit restaurants meegenomen, oops haha..
Het lijkt me wel eens een kick om wat te stelen, maar ik kan me zo voorstellen dat het verslavend werkt.. No

Ja maar dat durfde ik niet en als ze dan bij de kassa zouden zeggen van"oh deze horen er niet op" dan had ik altijd in me hoofd om te zeggen dat ik daar niks van wist! Zomaar meenemen durfde ik niet
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Toet ma 29 nov 2010 - 11:39

Het werkt zeker verslavend!

Ik heb op mijn werk (supermarkt) wel eens een vrouw 2 dvd's in haar tas zien proppen, heb toen de verantwoordelijke dienst erbij geroepen en die heeft het opgelost. Dit mogen wij ook niet zelf doen, zeker niet alleen.

En hier in het dorp werd al heel lang van alles gestolen in de (mini)supermarkt, alleen bleef lang onbekend wie het was. Degene die het deed was echt iemand waarvan je het nooit zou verwachten, zo'n hele degelijke vrijgezelle vrouw van 45, die altijd super vriendelijk tegen iedereen was en vrijwillig bijna alle bejaarde uit het dorp hielp met vanalles en nogwat. Dat was wel grappig!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 11:45

Als ik het zou zien dan zou ik de kassiere waarschuwen. Ik heb veel mensen gepakt toen ik vroeger als bijbaantje bij de Gamma werkte. Ze dachten aan mij een domme, niet betrokken scholier te hebben omdat ik alleen maar oudere collega's had maar ze wisten niet dat ik meer ervaring had dan alle anderen haha.

Zelf heb ik 1 keer iets gestolen. Opgestookt door een vriendinnetje stal ik een stuiterbal bij de Hema. Ik heb er nooit mee durven spelen. Bang dat mijn moeder hem dan zou zien en zou vragen waar ik hem vandaan had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Mamsie ma 29 nov 2010 - 11:49

Ik heb het nooit gezien. Ja van mijn mede dief vriendinnetjes.

Voor de meiden die dan gestolen hebben zijn jullie wel is gepakt?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 11:51

Ik ruil ook wel eens kortingsstickers om. Als paars dan bijv. 20% korting is en groen bijv. 40% dan trek ik ergens zo'n groen stickertje eraf en plak ik die over de paarse.. Shame on me, haha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  TNMN ma 29 nov 2010 - 11:51

Ik heb wel eens zo'n mok van de Starbucks gestolen, waar je je drinken in krijgt als je extra betaald om daar te mogen zitten. Ik heb me daar achteraf best schuldig om gevoeld, heel stom. Zou het niet nog een keer doen, gewoon omdat ik een angst haas ben wat betreft zulke dingen albino
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Toet ma 29 nov 2010 - 11:55

Mamsie schreef:Ik heb het nooit gezien. Ja van mijn mede dief vriendinnetjes.

Voor de meiden die dan gestolen hebben zijn jullie wel is gepakt?

Een keer bijna, ik was bij de kruidvat de beveiligingssticker uit een doosje nepnagels aan het halen toen een medewerkster langs kwam. Ik heb hem snel terug in het schap gegooit en heb bij de kassa iets afgerekend, toen vroeg de verkoopster nog of ik alles betaald had? Ja gezegt en vervolgens een jaar niet meer bij de kruidvat durven komen haha.

Ik bedenk me nu opeens dat mijn moeder wel eens iets gestolen heeft. Ik weet niet meer precies hoe het ging maar we werden in ieder geval heel associaal geholpen door een verkoopster die meer interesse had in het vijlen van haar nagels o.i.d. Ineens zei mijn moeder tegen mij: kom *toetje* wij gaan NU naar buiten, ik wist toen nog van niks.
Eenmaal buiten had m'n moeder dus één paar schoenen meegenomen, mijn zus was nog binnen en heeft het andere paar wel betaald.

Wat erg eigenlijk! En dat terwijl mijn moeder helemaal niet associaal is, ik zal morgen eens verhaal gaan halen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 11:58

_Donnaa schreef:
wc-eend schreef:Ehm, bij de six of Hema deed ik wel eens extra oorbelletjes op 't plasticje. Hoe leg ik dat uit....Bij de hema hangen de oorbelletjes op zo'n plasticje met gaatjes erin. Vaak waren er nog gaatjes over en deed ik daar extra oorbellen op!
Hahaha, dat is wel slim, maar die kan je ook zo in je tas gooien dan.. Ik heb wel eens bestek of peper en zout stelletjes uit restaurants meegenomen, oops haha..
Het lijkt me wel eens een kick om wat te stelen, maar ik kan me zo voorstellen dat het verslavend werkt.. No

Een vriendin van me is weleens gepakt bij de Hema toen we nog heel jong waren. Ik geloof niet dat een paar oorbellen de schaamte waard is die je dan voelt... Ik zou het het echt niet waard vinden in ieder geval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Catootje ma 29 nov 2010 - 12:00

TNMN schreef:Ik heb wel eens zo'n mok van de Starbucks gestolen, waar je je drinken in krijgt als je extra betaald om daar te mogen zitten. Ik heb me daar achteraf best schuldig om gevoeld, heel stom. Zou het niet nog een keer doen, gewoon omdat ik een angst haas ben wat betreft zulke dingen albino
Haha oja, dat heb ik wel ooit nog gedaan! In Parijs, God wat heb ik gerend daarna, bang dat de gendarmerie me kwam halen :')
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Kabouter ma 29 nov 2010 - 12:00

Ik heb eens een keer een oorbel gestolen bij de H&M..er zaten er 6 op een kaartje en ik wilde er maar één van hebben. Echt heel slecht..zou het nu ook nooit meer doen.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Zwerver ma 29 nov 2010 - 12:02

Lagom schreef:
_Donnaa schreef:
wc-eend schreef:Ehm, bij de six of Hema deed ik wel eens extra oorbelletjes op 't plasticje. Hoe leg ik dat uit....Bij de hema hangen de oorbelletjes op zo'n plasticje met gaatjes erin. Vaak waren er nog gaatjes over en deed ik daar extra oorbellen op!
Hahaha, dat is wel slim, maar die kan je ook zo in je tas gooien dan.. Ik heb wel eens bestek of peper en zout stelletjes uit restaurants meegenomen, oops haha..
Het lijkt me wel eens een kick om wat te stelen, maar ik kan me zo voorstellen dat het verslavend werkt.. No

Een vriendin van me is weleens gepakt bij de Hema toen we nog heel jong waren. Ik geloof niet dat een paar oorbellen de schaamte waard is die je dan voelt... Ik zou het het echt niet waard vinden in ieder geval.
Hahaha ja inderdaad, maarja als je een jaar of 11/12 bent denk je daar niet over na. Ik niet iig!
Ik zou het nu ook zeker niet meer doen. Sowieso zou ik het nooit meer durven. Dan sta ik oog in oog met mijn ex collega's. Suspect
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  TNMN ma 29 nov 2010 - 12:04

Catootje schreef:
TNMN schreef:Ik heb wel eens zo'n mok van de Starbucks gestolen, waar je je drinken in krijgt als je extra betaald om daar te mogen zitten. Ik heb me daar achteraf best schuldig om gevoeld, heel stom. Zou het niet nog een keer doen, gewoon omdat ik een angst haas ben wat betreft zulke dingen albino
Haha oja, dat heb ik wel ooit nog gedaan! In Parijs, God wat heb ik gerend daarna, bang dat de gendarmerie me kwam halen :')

Hehe ja, ik durf me ook niet meer in die Starbucks te vertonen hoor! Stel je voor, hebben ze een foto van mij hangen met gezocht er onder Wink
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Catootje ma 29 nov 2010 - 12:05

TNMN schreef:
Catootje schreef:
TNMN schreef:Ik heb wel eens zo'n mok van de Starbucks gestolen, waar je je drinken in krijgt als je extra betaald om daar te mogen zitten. Ik heb me daar achteraf best schuldig om gevoeld, heel stom. Zou het niet nog een keer doen, gewoon omdat ik een angst haas ben wat betreft zulke dingen albino
Haha oja, dat heb ik wel ooit nog gedaan! In Parijs, God wat heb ik gerend daarna, bang dat de gendarmerie me kwam halen :')

Hehe ja, ik durf me ook niet meer in die Starbucks te vertonen hoor! Stel je voor, hebben ze een foto van mij hangen met gezocht er onder Wink
Hij drinkt wel heel fijn Very Happy angel
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  TNMN ma 29 nov 2010 - 12:13

Catootje schreef:
TNMN schreef:
Catootje schreef:
TNMN schreef:Ik heb wel eens zo'n mok van de Starbucks gestolen, waar je je drinken in krijgt als je extra betaald om daar te mogen zitten. Ik heb me daar achteraf best schuldig om gevoeld, heel stom. Zou het niet nog een keer doen, gewoon omdat ik een angst haas ben wat betreft zulke dingen albino
Haha oja, dat heb ik wel ooit nog gedaan! In Parijs, God wat heb ik gerend daarna, bang dat de gendarmerie me kwam halen :')

Hehe ja, ik durf me ook niet meer in die Starbucks te vertonen hoor! Stel je voor, hebben ze een foto van mij hangen met gezocht er onder Wink
Hij drinkt wel heel fijn Very Happy angel

Ja he Very Happy *neemt slokje van thee uit Starbucks mok angel*
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 12:28

Nee, en ik moet zeggen dat ik totaal geen behoefte daar toe heb.
Ik ken zelf mensen die echt iets heel nutteloos gaan meenemen uit een restaurant. Dat begrijp ik dan niet helemaa.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 18:21

Nee, nog nooit. Ik plak wel eens, als ik appels koop en die moet afwegen, de sticker van de goedkoopste appelsoort op het zakje. Maar dat deed ik alleen toen we het echt krap hadden, nu betaal ik gewoon de juiste prijs.

En ik heb een keer als kind in een winkeltje een kindersurprise opgegeten. De eigenaar van de winkel kon het niet echt waarderen ook al hebben mijn ouders gewoon betaald voor het ei smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iets gestolen? Empty Re: Heb jij wel eens iets gestolen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum