Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is er wel eens iets van jou gestolen?

+32
Eris
Mizz_S
Sterre
Cherique
Angela_1986
Rosa
Suus
patjuhhh
Japie
SoGood
SarahKey
Jeanette
Blair
Blond
Prosecco
Qiara
Toet
Makamba
Joli86
Rouxxxe
mickey
Bloempje86
Zwerver
Kathi
Minx
Merai
Laced
Roslin
rapa nui
SnowWhite
Caroow
Lynn_
36 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 5 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Zininzon vr 31 dec 2010 - 9:13

Ja mijn portemonnee, uit mijn jas die op dat moment in een bewaakte garderobe hing!
En een jasje dat ik in de kroeg aan de kapstok had hangen.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is er wel eens iets van jou gestolen? - Pagina 5 Empty Re: Is er wel eens iets van jou gestolen?

Bericht  Ms_Snowy za 1 jan 2011 - 9:32

M'n schooltas en gymspullen. Vonden m'n klasgenoten toen een leuk grapje. Ze uiteindelijk wel weer teruggekregen. M'n fotocamera tijdens een schoolreisje naar Archeon. Het vervelende is dat het iemand uit de klas geweest moet zijn. Ik had in de bus nl. nog foto's gemaakt.... Nooit kunnen achterhalen wie me had. Het was een heel goedkoop ding hoor, maar ik vond het toen heel erg jammer van de foto's. De school deed t toen af je zal m wel verloren hebben. Ik was juist heel erg netjes op m'n spullen, omdat ik behoorlijk op m'n kop kreeg van m'n ouders als er wat zoek of kapot was. De school eiste dat ik contact zocht met Archeon en de busmaatschappij of ze m gevonden hadden, omdat ze zich niet konden voorstellen dat iemand uit de klas het gedaan kon hebben. Tja....

Bij mijn zus is tijdens een schooluitje naar een zwembad haar trui gestolen uit het kastje van het zwembad. Was dezelfde school en die zei toen je zal m waarschijnlijk in het badhokje hebben laten liggen. Er was toen toevallig een klasgenootje die een extra t-shirt bij zich had. Beetje lullig als je in je bh naar huis moet.

Ms_Snowy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 13
Registratiedatum : 19-12-10
Woonplaats : omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum