Yesverhaal nummer 2
+52
Roza
Annoek
FireButterfly
May
banjer49
Kabouter
Error
Inge
Poisongirl
Tazz
pinkflower
slaatje
Fayebella
Suus
Merai
Cheesegirl
Yaelynn
Linnie1985
Oasis
Zwerver
Shisha
Paper Crown
Possom
Highway
TukTuk
Sweety
nina
_Lacey_
ExpressoB
Lady Starstruck
Caro
Alex
kwak
Toet
Krullebol
L!ND@
Sorella
Middleme
Jade
*Troela*
Zora
Lejow
Shy
Jezzie
Esperanza
Lavendel
Tullow
Leine
TNMN
Curious
Burn
Susan
56 plaatsers
Pagina 14 van 16
Pagina 14 van 16 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16
Re: Yesverhaal nummer 2
Aimy schreef:Moet ik hem opnieuw doen dan? geen probleem.
Nee, dat hoeft niet. Ik vind het een goed stuk en ga zo beginnen met schrijven.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Middleme schreef:Aimy schreef:Moet ik hem opnieuw doen dan? geen probleem.
Nee hoor, als het aan mij ligt niet. Kijk, iedereen heeft gewoon een ander idee over het verhaal en zal er zo haar draai aan geven.. Volgens mij is er in elk stukje wel weer een mogelijkheid om het anders te maken...
Ook wel weer + 1
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Aimy schreef:Dan kun je zo weer terug gaan naar een clickkit (ofzoiets)
Precies
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Aimy schreef:Moet ik hem opnieuw doen dan? geen probleem.
Opnieuw hoeft niet wat mij betreft. En ik wil niet heel vervelend zijn, maar leestekens en hoofdletters op de juiste plaats zou het wat makkelijker te lezen maken..
Verder, leuke stukken weer!
Gast- Gast
Jaya schreef:Aimy schreef:Moet ik hem opnieuw doen dan? geen probleem.
Opnieuw hoeft niet wat mij betreft. En ik wil niet heel vervelend zijn, maar leestekens en hoofdletters op de juiste plaats zou het wat makkelijker te lezen maken..
Verder, leuke stukken weer!
Ook dat +1
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat veel stukjes zijn er bijgekomen vandaag! Super leuk!
Ben benieuwd hoe het verder zal gaan!
Ben benieuwd hoe het verder zal gaan!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Leuke wendingen weer. Het is spannend nu.
Even een klein dingetje, de tijden kloppen niet helemaal meer. Mijn stuk eindigde om 17.00 uur en dezelfde dag is het stuk van Middleme om half 3. Ik zal wel even een kleine aanpassing doen.
Even een klein dingetje, de tijden kloppen niet helemaal meer. Mijn stuk eindigde om 17.00 uur en dezelfde dag is het stuk van Middleme om half 3. Ik zal wel even een kleine aanpassing doen.
Gast- Gast
Jolee schreef:Leuke wendingen weer. Het is spannend nu.
Sorry! Straal overheen gelezen! Jij past t aan? Anders moet ik t ff doen...
Middleme- Kletskop
Nee, ik heb het aangepast. Anders moeten de rest van de verhalen ook aangepast worden, dit is sneller gedaan.
Gast- Gast
Jolee schreef:Nee, ik heb het aangepast. Anders moeten de rest van de verhalen ook aangepast worden, dit is sneller gedaan.
Top!
Middleme- Kletskop
Nog iets misschien, stel dat de volgende schrijver terug wil naar chicklit, kan er altijd nog geschreven worden dat het spannende gedeelte maar een droom was ofzo. Kan het stuk van Aimy (en evt het stuk van middleme wat ook spannend is) gewoon erin blijven, want het is wel erg leuk.
Gast- Gast
Ik vind het op zich allemaal heel leuk, maar het wordt zo onvolgbaar. De meesten willen er iets spannends van maken en dat is prima, maar de hoofdpersoon heeft geen enkel moment van rust ergens. Ze holt en ze doet maar, maar bij het werk wordt niet meer stilgestaan en bij alle relaties ook niet meer....
Misschien even terug naar de basis en de hoofdpersoon (en het verhaal) even tot rust laten komen? Niet in ieder stukje hoeft een spannende wending te zitten .
Misschien even terug naar de basis en de hoofdpersoon (en het verhaal) even tot rust laten komen? Niet in ieder stukje hoeft een spannende wending te zitten .
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Caro schreef:Ik vind het op zich allemaal heel leuk, maar het wordt zo onvolgbaar. De meesten willen er iets spannends van maken en dat is prima, maar de hoofdpersoon heeft geen enkel moment van rust ergens. Ze holt en ze doet maar, maar bij het werk wordt niet meer stilgestaan en bij alle relaties ook niet meer....
Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Naar mijn idee gaat het juist wel om de relaties en alle onmogelijkheden. Ik denk dat het onnavolgbare voornamelijk komt doordat er vaak tussen de stukjes meestal een of meer blz. en een of meer dagen zit.
En, wat ik val eerder zei: iedereen heeft haar eigen idee overhet verhaal en zal haar eigen draai geven. Het zal dan niet altijd overeenkomen met wat anderen denken... Ik vind niet dat je een ander daar op aan kan spreken eigenlijk. (en nee, Caro, dit is niet specifiek tegen jou hoor maar meer algemeen)
Middleme- Kletskop
Eens met MiddleMe, dat is juist het onvoorspelbare. Daarnaast hebben we niet te maken met bestellerschrijvers of iets, niemand heeft volgens mij echte ervaring/opleiding voor het schrijven en toch blijft het me verbazen hoe leuke stukken eruit rollen. Ook mensen die denken dat ze niet kunnen schrijven, kunnen er iets leuks van maken. Dit hele verhaal is natuurlijk voor de leuk en niet professioneel.
Gast- Gast
Nee dat weet ik ook wel :-). En ik vind het knap dat iedereen juist zo zijn best erop doet en een leuk verhaal ervan maakt! Als ik het bagger zou vinden, dan zou ik het niet lezen. Maar er werden wat kritische noten her en der gezet en dat was de mijne. Dus niks naar iemand persoonlijk bedoelt, niks negatiefs naar het initiatief of naar het verhaal: maar dat was gewoon mijn mening..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik zei van tevoren al dat ik er niet goed in was o.a. in de leestekens.
Voor de mensen die er iets op aan te merken hebben aan het verhaal wij zijn inderdaad geen professionals dus waarom zou je?
Voor de mensen die er iets op aan te merken hebben aan het verhaal wij zijn inderdaad geen professionals dus waarom zou je?
Gast- Gast
Ik ben niet zo goed in spannende wendingen, dus ik ga nu wel schrijven.
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Chipp op vr 30 dec 2011 - 1:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Chipp schreef:Ik ben niet zo goed in spannende wendingen, dus ik ga nu wel schrijven.
Er was al iemand aan het schrijven geloof ik.
Maar leuk!
Laatst aangepast door Aimy op do 29 dec 2011 - 23:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Aimy schreef:Chipp schreef:Ik ben niet zo goed in spannende wendingen, dus ik ga nu wel schrijven.
Er was al iemand aan het schrijven!!
Ohja, ik zie het nu. Firebutterfly, als je al begonnen was, haal ik deze wel weg!
Edit; Ik heb haar ook even een pm gestuurd. Ik wacht haar reactie even af, zij was eerst, dus als ze al iets had, verwijder ik mijn stuk. Ik had over haar bericht heengelezen.
Gast- Gast
Chipp., vind je stuk wel goed :-D
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Jolee schreef:Inge schreef:Chipp., vind je stuk wel goed :-D
Ik ook!
+1
Middleme- Kletskop
+2Middleme schreef:Jolee schreef:Inge schreef:Chipp., vind je stuk wel goed :-D
Ik ook!
+1
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Pagina 14 van 16 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16
Soortgelijke onderwerpen
» Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?
» Naar aanleiding van Yesverhaal 2: wie leest er met mij mee?
» Het Yesverhaal - Bestemming Noorwegen (slot op pagina 26)
» IBAN-nummer
» Een speciaal nummer?
» Naar aanleiding van Yesverhaal 2: wie leest er met mij mee?
» Het Yesverhaal - Bestemming Noorwegen (slot op pagina 26)
» IBAN-nummer
» Een speciaal nummer?
Pagina 14 van 16
Permissies van dit forum: