Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?

+5
Antibes
Poubelle
Blair
Alex
Susan
9 plaatsers

Ga naar beneden

Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal? Empty Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?

Bericht  Susan zo 15 jul 2012 - 1:14

Gisteren was er een topic van Roza waarin ze aangaf dat het haar leuk leek als er een nieuw Yesverhaal zou worden geschreven. Nu leek het me leuk om er deze keer een weblog van een fictieve personage van te maken en dat iedereen die meedoet dan een week uit het leven van deze personage beschrijft. Het is natuurlijk wel handig als we van tevoren een leuk uitgangspunt hebben, dat maakt het denk ik ook makkelijker.

Wie heeft er zin om mee te doen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal? Empty Re: Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 1:16

Leuk idee Susan! Ik wil wel mee doen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal? Empty Re: Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?

Bericht  Alex zo 15 jul 2012 - 1:16

Ik wil wel meedoen! Leuk!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal? Empty Re: Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?

Bericht  Blair zo 15 jul 2012 - 1:16

Ik ook.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal? Empty Re: Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?

Bericht  Susan zo 15 jul 2012 - 1:20

Nog even peilen hoor. Wat vinden jullie leuker, als de hoofdpersoon meer een type Gooisch meisje is, liever een heel doorsnee meisje met wie bijna iedereen zich kan identificeren of iemand die echt helemaal niks gewend is?

Liever een intellectueel type, een beetje alternatief of een beetje oppervlakkig?

Vinden jullie het leuker als het zich grotendeels afspeelt in een klein dorp of in een grote stad?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal? Empty Re: Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?

Bericht  Poubelle zo 15 jul 2012 - 1:22

Oh dat lijkt mij ook leuk!

Mij lijkt het het leukst als het gaat om een Gooisch meisje, uit de grote stad en een beetje oppervlakkig.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal? Empty Re: Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?

Bericht  Alex zo 15 jul 2012 - 1:23

Susan schreef:Nog even peilen hoor. Wat vinden jullie leuker, als de hoofdpersoon meer een type Gooisch meisje is, liever een heel doorsnee meisje met wie bijna iedereen zich kan identificeren of iemand die echt helemaal niks gewend is?

Liever een intellectueel type, een beetje alternatief of een beetje oppervlakkig?

Vinden jullie het leuker als het zich grotendeels afspeelt in een klein dorp of in een grote stad?

Mijn voorkeuren!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal? Empty Re: Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?

Bericht  Blair zo 15 jul 2012 - 1:45

- Iemand die helemaal niks gewend is.
- Beetje alternatief.
- In een grote stad.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal? Empty Re: Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?

Bericht  Antibes zo 15 jul 2012 - 1:48

Haha, ok, gelukkig is de locatie duidelijk.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal? Empty Re: Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?

Bericht  Alex zo 15 jul 2012 - 3:00

Antibes schreef:Haha, ok, gelukkig is de locatie duidelijk.. Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal? 394967

Haha, inderdaad Very Happy
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal? Empty Re: Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?

Bericht  Middleme zo 15 jul 2012 - 10:06

Babydoll schreef:- Iemand die helemaal niks gewend is.
- Beetje alternatief.
- In een grote stad.

Eens. En ik wil wel (weer) meedoen.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal? Empty Re: Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 10:12



Ik vind het heel leuk om te schrijven, maar ik weet niet of ik me wel aan het concept kan houden. Ik ben bang dat mijn schrijfstijl / fantasie een beetje afwijkt, maar ik ga het in elk geval lezen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal? Empty Re: Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?

Bericht  Gympie zo 15 jul 2012 - 10:38

Leuk, ik wil meedoen. Ik ga voor een doorsnee type. De rest maakt me niet zo uit.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal? Empty Re: Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?

Bericht  sterremaan zo 15 jul 2012 - 13:12

Hey Susan, wat een onwijs leuk idee. Ik zou ook wel graag mee willen schrijven.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal? Empty Re: Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?

Bericht  Suus ma 16 jul 2012 - 1:21

Ik doe graag mee Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal? 561177

Ik vind een doorsnee meisje, beetje oppervlakkig in de stad leuk.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal? Empty Re: Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum