Yesverhaal nummer 2
+52
Roza
Annoek
FireButterfly
May
banjer49
Kabouter
Error
Inge
Poisongirl
Tazz
pinkflower
slaatje
Fayebella
Suus
Merai
Cheesegirl
Yaelynn
Linnie1985
Oasis
Zwerver
Shisha
Paper Crown
Possom
Highway
TukTuk
Sweety
nina
_Lacey_
ExpressoB
Lady Starstruck
Caro
Alex
kwak
Toet
Krullebol
L!ND@
Sorella
Middleme
Jade
*Troela*
Zora
Lejow
Shy
Jezzie
Esperanza
Lavendel
Tullow
Leine
TNMN
Curious
Burn
Susan
56 plaatsers
Pagina 16 van 16
Pagina 16 van 16 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Re: Yesverhaal nummer 2
Jaaa leuk weer!!
Van mij mag iedereen verder schrijven hoor, gewoon 3x achter elkaar haha. Hoe meer hoe beter, vind het het verhaal veel te leuk!
Van mij mag iedereen verder schrijven hoor, gewoon 3x achter elkaar haha. Hoe meer hoe beter, vind het het verhaal veel te leuk!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Leuke geschreven weer, wat goed dat iedereen gewoon blijft meeschrijven!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Leuk happy!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
.... Tijd voor een vervolg... Wie?!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Jammer dat het zo dood gebloed is.. Het begon erg leuk, maar je merkt toch dat het verhaal uiteindelijk een te rare wending neemt, het gaat van links naar rechts, omdat iedereen graag haar stukje zo spannend mogelijk wilt maken etc.
Denk dat daardoor uiteindelijk de motivatie voor mensen wegvalt om nog te schrijven, omdat het zo moeilijk is om er iets van te maken nog.
Erg jammer!
Edit: Moet ook zeggen dat ik in het begin echt uitkeek naar de volgende stukjes, maar ik op een gegeven moment bij een stuk gewoon na een paar zinnen was afgehaakt omdat het zo'n onlogische wending kreeg, bij het volgende stukje toch het een poging gegeven, beide stukken gelezen, maar toch werd het NOG gekker, toen ben ik echt mijn interesse verloren er in.
Overigs geen directe kritiek op de mensen die geschreven hebben, ik snap wel dat je wilt dat je stukje er uit springt etc, en ik ben zelf ook geen goede schrijver, heb me daarom ook niet opgegeven, en zeg dus ook nergens dat ik het beter kan. Maar vind wel dat er op een gegeven moment niet meer naar het hele verhaal gekeken werd, maar iedereen wilde té graag, té veel en té ingewikkeld/verrassend gaan schrijven, en dan wordt het een zooitje.
Misschien kan daar meer rekening mee gehouden worden als er een volgend verhaal komt
Denk dat daardoor uiteindelijk de motivatie voor mensen wegvalt om nog te schrijven, omdat het zo moeilijk is om er iets van te maken nog.
Erg jammer!
Edit: Moet ook zeggen dat ik in het begin echt uitkeek naar de volgende stukjes, maar ik op een gegeven moment bij een stuk gewoon na een paar zinnen was afgehaakt omdat het zo'n onlogische wending kreeg, bij het volgende stukje toch het een poging gegeven, beide stukken gelezen, maar toch werd het NOG gekker, toen ben ik echt mijn interesse verloren er in.
Overigs geen directe kritiek op de mensen die geschreven hebben, ik snap wel dat je wilt dat je stukje er uit springt etc, en ik ben zelf ook geen goede schrijver, heb me daarom ook niet opgegeven, en zeg dus ook nergens dat ik het beter kan. Maar vind wel dat er op een gegeven moment niet meer naar het hele verhaal gekeken werd, maar iedereen wilde té graag, té veel en té ingewikkeld/verrassend gaan schrijven, en dan wordt het een zooitje.
Misschien kan daar meer rekening mee gehouden worden als er een volgend verhaal komt
Laatst aangepast door AngelNyn op ma 16 jan 2012 - 2:04; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik sluit me bij AngelNyn aan.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Het is ook heel moeilijk om vanaf hier verder te schrijven. Ik wou mijn laatste stuk nog langer maken door nog terug te komen op die bazin die bloedend op de grond ligt e.d want die is daar maar zo achet gelaten maar dan word het zo ingewikkeld en uitgebreid.. Lastig! Maar wie weet is er iemand die een leuk stukje kan schrijven
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Kom er nog een vervolg?
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
AngelNyn schreef:Jammer dat het zo dood gebloed is.. Het begon erg leuk, maar je merkt toch dat het verhaal uiteindelijk een te rare wending neemt, het gaat van links naar rechts, omdat iedereen graag haar stukje zo spannend mogelijk wilt maken etc.
Erg jammer!
Eens. Zoiets heb ik ook al eens verwoord. Het is gewoon jammer dat er niet naar het hele verhaal werd gekeken. Er moest altijd iets gebeuren... Maar dat werd me toen geloof ik niet echt in dank afgenomen, ondanks dat ik niemand specifiek erop aanspreek. Het is logisch dat je wil dat je stukje ook als spannend wordt ervaren, want dan zeggen mensen dat ook :-).
Maar van dit verhaal is het jammer, want het had (heeft) erg veel potentie!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 16 van 16 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Soortgelijke onderwerpen
» Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?
» Naar aanleiding van Yesverhaal 2: wie leest er met mij mee?
» Het Yesverhaal - Bestemming Noorwegen (slot op pagina 26)
» Een speciaal nummer?
» Ik zoek een nummer!
» Naar aanleiding van Yesverhaal 2: wie leest er met mij mee?
» Het Yesverhaal - Bestemming Noorwegen (slot op pagina 26)
» Een speciaal nummer?
» Ik zoek een nummer!
Pagina 16 van 16
Permissies van dit forum: