Voor de mensen met een hond...
+20
Tullow
VeryCherry
Barbabella
sterremaan
Joli86
sanne-84
Luthien
Sneeuwvlok
Sorella
Curious
Salander
joyce0606
ekiaam87
Jelin
mo-lola
Roxi3
_DoI
Raindrop
loesje
PluDan
24 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Voor de mensen met een hond...
[quote="PrinsesBo"][quote="Goochempie"]
Kunnen we eventueel nog naar kijken, maar het gaat echt prima zo en ik wil dit goede patroon nu liever niet doorbreken!
PrinsesBo schreef:Tullow schreef:sanne-84 schreef:Tullow schreef:Wat ben jij per maand kwijt aan je hond en wat koop je dan allemaal voor hem?Door een allergie mag onze hond geen honderbrokken etc. Hij moet dus met de pot mee-eten. Hoeveel we daar extra aan kwijt waren weet ik niet precies. Ik kocht gewoon voor 3, ipv 2.
En hondenvlees? Dus echt bevroren rauw vlees zeg maar.
Gok dat hij het daar wel goed op zal doen. Veel gezonder dan zetmeelproducten enz.
Allemaal aan de BARF! Of KVV Nala krijgt het in het weekend, ze is er gek op. Maar voor een grote hond is het toch echt best prijzig en onhandig met de voorraden die je in moet slaan...
Precies valt altijd te proberen toch?
Wij zijn aan kvv minder kwijt dan aan goede brokken. En ze vreet nu echt, brokken at ze niet. Nu staat ze dan ook lichtelijk op dieet
Kunnen we eventueel nog naar kijken, maar het gaat echt prima zo en ik wil dit goede patroon nu liever niet doorbreken!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
[quote="Tullow"][quote="PrinsesBo"]
Nou als ze het goed doen snap ik dat wel.
Maar heeft hij nu geen last van traan/ontstoken ogen? Veel haarverlies ed?
Buurhond had veeeel last van jeuk. Die zijn ze zelfs me spuitjes gaan desensibilliseren. Hielp niks. Overgegaan op vers voer. Hond nergens meer last van. Mooi!
Zo sneu als ze allergieen hebben. Weet je waarvoor hij allergisch is?
Goochempie schreef:PrinsesBo schreef:Tullow schreef:sanne-84 schreef:Tullow schreef:Wat ben jij per maand kwijt aan je hond en wat koop je dan allemaal voor hem?Door een allergie mag onze hond geen honderbrokken etc. Hij moet dus met de pot mee-eten. Hoeveel we daar extra aan kwijt waren weet ik niet precies. Ik kocht gewoon voor 3, ipv 2.
En hondenvlees? Dus echt bevroren rauw vlees zeg maar.
Gok dat hij het daar wel goed op zal doen. Veel gezonder dan zetmeelproducten enz.
Allemaal aan de BARF! Of KVV Nala krijgt het in het weekend, ze is er gek op. Maar voor een grote hond is het toch echt best prijzig en onhandig met de voorraden die je in moet slaan...
Precies valt altijd te proberen toch?
Wij zijn aan kvv minder kwijt dan aan goede brokken. En ze vreet nu echt, brokken at ze niet. Nu staat ze dan ook lichtelijk op dieet
Nou als ze het goed doen snap ik dat wel.
Maar heeft hij nu geen last van traan/ontstoken ogen? Veel haarverlies ed?
Buurhond had veeeel last van jeuk. Die zijn ze zelfs me spuitjes gaan desensibilliseren. Hielp niks. Overgegaan op vers voer. Hond nergens meer last van. Mooi!
Zo sneu als ze allergieen hebben. Weet je waarvoor hij allergisch is?
Gast- Gast
Wat voor hond heb jij? (heb je een foto?) - 2 jack russels
Ben jij veel thuis? - nu wel ivm zwangerschapsverlof, over een week ga ik 3 dagen werken
Waar heb je de hond vandaan? - Bij de boer
Waarom heb je gekozen voor deze hond? - We zijn gaan kijken en waren verkocht
Woon je groot? - Eensgezinswoning
Doe jij veel met de hond? - Ik wandel veel en in de zomer gaan we naar een grasveld met de bal en zo'n werpstok
Wat ben jij per maand kwijt aan je hond en wat koop je dan allemaal voor hem? - Alleen voor wat voor, 8 euro ofzo
Kun je evt nog wat meer vertellen over de hond?
2 Jack russels, Harley en Harley (bruine is van mijn vriend, zwarte is van mij). Zijn lieve maar erg drukke hondjes
Ben jij veel thuis? - nu wel ivm zwangerschapsverlof, over een week ga ik 3 dagen werken
Waar heb je de hond vandaan? - Bij de boer
Waarom heb je gekozen voor deze hond? - We zijn gaan kijken en waren verkocht
Woon je groot? - Eensgezinswoning
Doe jij veel met de hond? - Ik wandel veel en in de zomer gaan we naar een grasveld met de bal en zo'n werpstok
Wat ben jij per maand kwijt aan je hond en wat koop je dan allemaal voor hem? - Alleen voor wat voor, 8 euro ofzo
Kun je evt nog wat meer vertellen over de hond?
2 Jack russels, Harley en Harley (bruine is van mijn vriend, zwarte is van mij). Zijn lieve maar erg drukke hondjes
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
hahaha Harley&Harley
Wel makkelijk! Harleyss, naaar je kussen
Gast- Gast
PrinsesBo schreef: hahaha Harley&Harley
Ja en nee, het heeft z'n voordelen als je ze allebei nodig hebt en roept, maar als je ze straft voelen ze zich beide
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dan is het onhandig. Ochja, jullie hebben iig dezelfde smaak kwa namen
Gast- Gast
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Voor- en nadelen voor mooie mensen
» Hond doodsbang voor onweer, iemand tips?
» Ander eten dan hondenvoer voor de hond?
» Nieuw huisje voor hond zoeken?
» BBQ voor 11 mensen
» Hond doodsbang voor onweer, iemand tips?
» Ander eten dan hondenvoer voor de hond?
» Nieuw huisje voor hond zoeken?
» BBQ voor 11 mensen
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: