Voor de mensen met een hond...
+20
Tullow
VeryCherry
Barbabella
sterremaan
Joli86
sanne-84
Luthien
Sneeuwvlok
Sorella
Curious
Salander
joyce0606
ekiaam87
Jelin
mo-lola
Roxi3
_DoI
Raindrop
loesje
PluDan
24 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Voor de mensen met een hond...
Curious schreef:Luthien! Mooie Tervuer hoor, snap wel dat hij tentoonstellingen wint, een goede hond ook voor de fok lijkt me!
Maar hopelijk blijft jullie blue merle Border nog even bij jullie! Al is 12 jaar echt al een mooie leeftijd!
Dankje! Het is altijd maar afwachten hoe een pup uitgroeit, we hebben het enorm getroffen. En de oude border mag absoluut nog heel lang bij ons blijven. Ze begint al wat ouderdomskwaaltjes te krijgen, maar kan qua conditie nog wel een paar jaartjes mee. Het verbaasd mensen dat ze al zo oud is als je het verteld. Ze is nog heel vitaal.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
PluDan schreef:Wat voor hond heb jij? (heb je een foto?)
Ben jij veel thuis? Ja
Waar heb je de hond vandaan?
Waarom heb je gekozen voor deze hond? Omdat ik een hulphond nodig heb. En er afhankelijk van ben.
Woon je groot? mooi appartement van 80 vierkante meter
Doe jij veel met de hond? Ja, heel erg veel.
Wat ben jij per maand kwijt aan je hond en wat koop je dan allemaal voor hem? Ik ben per drie maanden kwijt aan honden voer 48 euro. Daarnaast de beloning brokjes 20 euro. en soms een nieuwe tennis bal. En zijn verzekering van 34 euro.
Kun je evt nog wat meer vertellen over de hond? Mijn hond is een choco bruine Labrador. Genaamd Storm. Een heerlijke vent om mee te werken. Laat mij lachen op een dag. Helpt ontzettend goed mee. Te denken aan, deuren openen, laatjes openen en dicht doen. kleding uit trekken, was in de wasmachine. Boodschappen pakken dragen, en op de band leggen en er weer af halen. Betalen, alarmeren als het mis gaat. De medicatie brengen, spullen van de grond rapen. aangeven. Licht knoppen bedienen. Kraan aan doen uit doen. Lopen met het winkelmandje. En we gaan nog aanleren dat hij spullen in de pedaal prullenbak kan gaan gooien. Verder is het een gezellig en vrolijke hond. Wil graag spelen, en dit mag ook gewoon.
En, het is echt mijn maatje.
Wat voor hond heb jij? (heb je een foto?)
Een choco bruine labrador
Ben jij veel thuis?
Ja
Marktplaats
Waarom heb je gekozen voor deze hond?
Ik zocht een grote maar lieve 'gezins'hond
Woon je groot?
Ja
Doe jij veel met de hond?
Ik train iedere donderdag avond met dr al een paar jaar. Eerst de pup en vervolg cursus, daarna doggydance en nu al een paar jaar behendigheid.
Eigenlijk doe ik er te weinig mee, heb er vaak niet veel tijd of puf meer voor. Ik wil daarom ook echt die donderdag avond aan blijven houden dat is echt onze avond samen
Wat ben jij per maand kwijt aan je hond en wat koop je dan allemaal voor hem?
Geen idee ! Ik koop regelmatig een flink bot voor dr als we een langere tijd weg zijn zodat ze iets te doen heeft en vaak wat pensstaafjes ofzo.
Kun je evt nog wat meer vertellen over de hond?
Als puppie
Koninginnedag
Een choco bruine labrador
Ben jij veel thuis?
Ja
Marktplaats
Ik zocht een grote maar lieve 'gezins'hond
Woon je groot?
Ja
Ik train iedere donderdag avond met dr al een paar jaar. Eerst de pup en vervolg cursus, daarna doggydance en nu al een paar jaar behendigheid.
Eigenlijk doe ik er te weinig mee, heb er vaak niet veel tijd of puf meer voor. Ik wil daarom ook echt die donderdag avond aan blijven houden dat is echt onze avond samen
Geen idee ! Ik koop regelmatig een flink bot voor dr als we een langere tijd weg zijn zodat ze iets te doen heeft en vaak wat pensstaafjes ofzo.
Als puppie
Koninginnedag
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
ooooh bababella wat is Luna mooi.
Dit is dus Storm. Haha aan het werk.
Maar wat een droppie van een puppy foto heb je. Die heb ik helaas niet van Storm. Vind ik wel heel erg jammer.
Dit is dus Storm. Haha aan het werk.
Maar wat een droppie van een puppy foto heb je. Die heb ik helaas niet van Storm. Vind ik wel heel erg jammer.
ook al 2 mooie honden! (zijn er wel minder mooie honden??)
ik heb ook weinig foto's van het eerste jaar van Diego. had er wel heel veel gemaakt, maar ben ze helaas allemaal kwijt..
hier was hij 3 weken:
en hier 2,5 maand (en had zn kop nog totaal geen vorm)
ik heb ook weinig foto's van het eerste jaar van Diego. had er wel heel veel gemaakt, maar ben ze helaas allemaal kwijt..
hier was hij 3 weken:
en hier 2,5 maand (en had zn kop nog totaal geen vorm)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Mooie hond Barbella, Sterremaan, die van jou is ook een schatje!
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Wat een poepie sanne.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
sanne-84 schreef:ook al 2 mooie honden! (zijn er wel minder mooie honden??)
Ja, geloof me Alhoewel ik ze dan wel altijd weer heel schattig vind! Maar op mijn werk heb ik al een paar lelijkerds voorbij zien komen!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Sanne> het lijkt al zo'n andere hond op die 2 foto's. Dat koppie is al zo veranderd.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Sanne> het lijkt al zo'n andere hond op die 2 foto's. Dat koppie is al zo veranderd.
vind em op de 1e foto ook eigenlijk best lelijk haha. heb liever die forse kop van nu;)
sanne-84- Ratel
Sanne-84; ik ben echt verliefd op jou hond
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
sanne-84 schreef:Theedoosje schreef:Sanne> het lijkt al zo'n andere hond op die 2 foto's. Dat koppie is al zo veranderd.
vind em op de 1e foto ook eigenlijk best lelijk haha. heb liever die forse kop van nu;)
nee ik ben meer van het kleine, schattige hahaha
Gast- Gast
Theedoosje schreef:sanne-84 schreef:Theedoosje schreef:Sanne> het lijkt al zo'n andere hond op die 2 foto's. Dat koppie is al zo veranderd.
nee ik ben meer van het kleine, schattige hahaha
ik ook wel, alleen vind ik die 2e pupfoto niet mooi haha.
vind hem nu ook schattig, met zn forse kop maar zn droopy ogen;)
sanne-84- Ratel
Mijn ex en ik hadden samen een hond, woont nu nog bij mijn ex omdat ik nu weer even thuis woon.
Een Mechelse Herder.
Ben jij veel thuis?
Mijn ex en ik werkten allebei fulltime, maar mijn vriend kwam thuis tussen de middag voor de hond.
Bij een fokker, na lang zoeken. Want we wilden wel zeker weten dat het een goede fokker was.
We vinden herders allebei erg leuk!
Woon je groot?
Wij hadden genoeg ruimte voor de hond, zowel binnen als buiten. Buiten heeft ie ook nog een grote kennel.
Ik wandelde erg veel met de hond. Nu mijn ex en ik niet meer samenwonen, is het voor mij natuurlijk wat lastiger. Ik haal hem nog ongeveer 1/2 keer per week op en dan gaan we lekker naar het bos!
Mijn ex wandeld ook wel ver met de hond trouwens.
Wat ben jij per maand kwijt aan je hond en wat koop je dan allemaal voor hem?Door een allergie mag onze hond geen honderbrokken etc. Hij moet dus met de pot mee-eten. Hoeveel we daar extra aan kwijt waren weet ik niet precies. Ik kocht gewoon voor 3, ipv 2.
Een Mechelse Herder.
Ben jij veel thuis?
Mijn ex en ik werkten allebei fulltime, maar mijn vriend kwam thuis tussen de middag voor de hond.
Bij een fokker, na lang zoeken. Want we wilden wel zeker weten dat het een goede fokker was.
We vinden herders allebei erg leuk!
Woon je groot?
Wij hadden genoeg ruimte voor de hond, zowel binnen als buiten. Buiten heeft ie ook nog een grote kennel.
Ik wandelde erg veel met de hond. Nu mijn ex en ik niet meer samenwonen, is het voor mij natuurlijk wat lastiger. Ik haal hem nog ongeveer 1/2 keer per week op en dan gaan we lekker naar het bos!
Mijn ex wandeld ook wel ver met de hond trouwens.
Wat ben jij per maand kwijt aan je hond en wat koop je dan allemaal voor hem?Door een allergie mag onze hond geen honderbrokken etc. Hij moet dus met de pot mee-eten. Hoeveel we daar extra aan kwijt waren weet ik niet precies. Ik kocht gewoon voor 3, ipv 2.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Tullow schreef:Wat ben jij per maand kwijt aan je hond en wat koop je dan allemaal voor hem?Door een allergie mag onze hond geen honderbrokken etc. Hij moet dus met de pot mee-eten. Hoeveel we daar extra aan kwijt waren weet ik niet precies. Ik kocht gewoon voor 3, ipv 2.
dan zul je hem nu wel missen.. als je straks weer op jezelf zit, gaat de hond dan naar jou of blijft hij bij je ex?
onze hond krijgt zn brokken, en alles wat overblijft uit de pot, en dat gebeurt bijna elke dag wel;)
sanne-84- Ratel
Wat een mooie hondjes, vooral leuk die van Barbabella en Sterremaan te zien omdat mijn ouders ook een chocoladebruine labrador hebben. En sommige lijken gewoon zoo erg op elkaar
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
sanne-84 schreef:Tullow schreef:Wat ben jij per maand kwijt aan je hond en wat koop je dan allemaal voor hem?Door een allergie mag onze hond geen honderbrokken etc. Hij moet dus met de pot mee-eten. Hoeveel we daar extra aan kwijt waren weet ik niet precies. Ik kocht gewoon voor 3, ipv 2.
dan zul je hem nu wel missen.. als je straks weer op jezelf zit, gaat de hond dan naar jou of blijft hij bij je ex?
onze hond krijgt zn brokken, en alles wat overblijft uit de pot, en dat gebeurt bijna elke dag wel;)
Ja ik mis hem inderdaad ontzettend! Mijn ouders hebben ook wel een hond, maar dat is toch anders.
Als ik straks een huisje voor mezelf heb, moeten we even kijken hoe we het gaan doen. Misschien een soort voogdij regeling? Ik zou hem dan in ieder geval wel vaker willen hebben en mijn ex doet daar gelukkig ook niet moeilijk over. Het is toch onze hond.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Wij hebben 3 american staffords. Overdag is er altijd iemand bij ze omdat mijn vriend zelf werktijden kan bepalen. En 's avonds zijn we er beide. We laten ze ook nooit langer dan 5 uurtjes alleen,en als dan komt dat zelden voor.
Dit zijn ze trouwens: Miley en mama,nu is miley al 3
[url=
Schoothondje van 34 kilo,Seven
[url=
De bende compleet,Seven Lily en Miles
[url=
Dit zijn ze trouwens: Miley en mama,nu is miley al 3
[url=
Schoothondje van 34 kilo,Seven
[url=
De bende compleet,Seven Lily en Miles
[url=
Blueschick- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
[quote="Tullow"][quote="sanne-84"]
En hondenvlees? Dus echt bevroren rauw vlees zeg maar.
Gok dat hij het daar wel goed op zal doen. Veel gezonder dan zetmeelproducten enz.
Tullow schreef:Wat ben jij per maand kwijt aan je hond en wat koop je dan allemaal voor hem?Door een allergie mag onze hond geen honderbrokken etc. Hij moet dus met de pot mee-eten. Hoeveel we daar extra aan kwijt waren weet ik niet precies. Ik kocht gewoon voor 3, ipv 2.
Gok dat hij het daar wel goed op zal doen. Veel gezonder dan zetmeelproducten enz.
Gast- Gast
Een golden retriever van een jaar oud, kan de foto er later bij plakken maar ze is zoo mooi
Ben jij veel thuis?
Helaas niet meer, totdat ze 9 maanden was werkte ik thuis nu werk ik 4 dagen en mijn vriend 5
Erkende fokker
Omdat ze de enige was die uit de puppy ren kon klimmen terwijl ze de kleinste pup van het nest was. Lekker haar eigen ding aan het doen en tussen ons in in slaap gevallen.
Woon je groot?
100 vierkante meter, geen tuin maar strand, duinen en bos op 5 minuutjes lopen
Ik loop van 7-8 een uur met haar op het strand,ga om half negen naar mijn werk. De uitlaatservice neemt haar mee van 12-15 en als ik thuis kom om 18.45 uur weer drie kwartier tot een uur en rond half 10 nog een kwartiertje voor een plas. In het weekend gaan we veel samen wandelen met z'n drietjes
Voer 75 p.m. Uitlaatservice 190 p.m. Verzekering 25 p.m. Speeltjes, koekjes, poepzakken, botten, advantix, ontworming ect. Zo'n 25 p.m.
Ze is onze baby en hebben alles voor haar over, ik ben wel hard opzoek naar een andere baan iets dichter bij want de uitlaatservice wordt je arm van maar ik kan het niet aan om haar de hele dag alleen te laten zitten... Ze is m'n pollewop en mis haar enorm als ze er niet is! Al met al is ze minimaal 4 uur per dag buiten en is ze een heel blij beestje! (en het is een aanrader voor piekeraars en tobbers, een uurtje met een vrolijk spring in het veld het bos in maakt als niks anders je hoofd leeg! En het lopen is ook gezond voor jezelf)
Een golden retriever van een jaar oud, kan de foto er later bij plakken maar ze is zoo mooi
Ben jij veel thuis?
Helaas niet meer, totdat ze 9 maanden was werkte ik thuis nu werk ik 4 dagen en mijn vriend 5
Erkende fokker
Omdat ze de enige was die uit de puppy ren kon klimmen terwijl ze de kleinste pup van het nest was. Lekker haar eigen ding aan het doen en tussen ons in in slaap gevallen.
Woon je groot?
100 vierkante meter, geen tuin maar strand, duinen en bos op 5 minuutjes lopen
Ik loop van 7-8 een uur met haar op het strand,ga om half negen naar mijn werk. De uitlaatservice neemt haar mee van 12-15 en als ik thuis kom om 18.45 uur weer drie kwartier tot een uur en rond half 10 nog een kwartiertje voor een plas. In het weekend gaan we veel samen wandelen met z'n drietjes
Voer 75 p.m. Uitlaatservice 190 p.m. Verzekering 25 p.m. Speeltjes, koekjes, poepzakken, botten, advantix, ontworming ect. Zo'n 25 p.m.
Ze is onze baby en hebben alles voor haar over, ik ben wel hard opzoek naar een andere baan iets dichter bij want de uitlaatservice wordt je arm van maar ik kan het niet aan om haar de hele dag alleen te laten zitten... Ze is m'n pollewop en mis haar enorm als ze er niet is! Al met al is ze minimaal 4 uur per dag buiten en is ze een heel blij beestje! (en het is een aanrader voor piekeraars en tobbers, een uurtje met een vrolijk spring in het veld het bos in maakt als niks anders je hoofd leeg! En het lopen is ook gezond voor jezelf)
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
[quote="PrinsesBo"][quote="Tullow"]
Allemaal aan de BARF! Of KVV Nala krijgt het in het weekend, ze is er gek op. Maar voor een grote hond is het toch echt best prijzig en onhandig met de voorraden die je in moet slaan...
sanne-84 schreef:Tullow schreef:Wat ben jij per maand kwijt aan je hond en wat koop je dan allemaal voor hem?Door een allergie mag onze hond geen honderbrokken etc. Hij moet dus met de pot mee-eten. Hoeveel we daar extra aan kwijt waren weet ik niet precies. Ik kocht gewoon voor 3, ipv 2.
Allemaal aan de BARF! Of KVV Nala krijgt het in het weekend, ze is er gek op. Maar voor een grote hond is het toch echt best prijzig en onhandig met de voorraden die je in moet slaan...
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
[quote="Goochempie"][quote="PrinsesBo"]
Precies valt altijd te proberen toch?
Wij zijn aan kvv minder kwijt dan aan goede brokken. En ze vreet nu echt, brokken at ze niet. Nu staat ze dan ook lichtelijk op dieet
Tullow schreef:sanne-84 schreef:Tullow schreef:Wat ben jij per maand kwijt aan je hond en wat koop je dan allemaal voor hem?Door een allergie mag onze hond geen honderbrokken etc. Hij moet dus met de pot mee-eten. Hoeveel we daar extra aan kwijt waren weet ik niet precies. Ik kocht gewoon voor 3, ipv 2.
Precies valt altijd te proberen toch?
Wij zijn aan kvv minder kwijt dan aan goede brokken. En ze vreet nu echt, brokken at ze niet. Nu staat ze dan ook lichtelijk op dieet
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Voor- en nadelen voor mooie mensen
» Hond doodsbang voor onweer, iemand tips?
» Ander eten dan hondenvoer voor de hond?
» Nieuw huisje voor hond zoeken?
» BBQ voor 11 mensen
» Hond doodsbang voor onweer, iemand tips?
» Ander eten dan hondenvoer voor de hond?
» Nieuw huisje voor hond zoeken?
» BBQ voor 11 mensen
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: