Stoppen met shoppen!
+35
Siem
Shopaholic
madam
Laced
Pannetoet
Pandora
Lejow
Raindrop
Zwerver
minoessepoes
luenca
Silver
Suus
Spring
Sjirafje
Blueschick
TNMN
Rovine
Tullow
silly-one
Lien
applestar
Caresses
Tiana
Blond
Mamsie
Antibes
Kaat
Arwyn
loura
Atelier Madame
Marin
Paper Crown
Jeanette
Rush
39 plaatsers
Pagina 12 van 14
Pagina 12 van 14 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14
Re: Stoppen met shoppen!
Pandora schreef:Parels schreef:Ik ga wel altijd naar Brainwash, daar is een kapster waar ik wel goed tevreden over ben.
Ik heb het laten knippen, verven en highlights (10 folies) en was 60 euro kwijt .. tja .. ik vind het ook veel geld, en dan is dít nog goedkoop!
Jeej...wat ben jij alweer fit! Als ik het goed begrijp is je meisje nog geen twee weken en ben je al wezen shoppen en naar de kapper geweest??
Ik liep na twee weken met veel pijn en moeite volgens mij een rondje door de Intratuin met mijn man.....
Ik ben idd naar de kapper geweest, en gisteren snel even naar de Kruidvat.
Zaterdag ben ik even snel de Hema in geweest, maar toen heeft mijn vriend me letterlijk voor de deur afgezet en ben ik even heel snel naar de klantenservice gegaan om iets te ruilen en kon ik zo de auto weer in.
Vandaag moesten we naar het cb, en daarna zijn we naar de AH geweest, hebben we met zijn 3en de grote boodschappen gedaan, moet je zeggen dat ik het toen wel echt voelde in de supermarkt, maar ja die boodschappen moesten toch gedaan worden .. en mijn vriend was mee om alles te sjouwen hoor!
Maar idd ik ben wel weer fit, zat de 2de kraamdag ook alweer beneden, ik had en heb nog steeds wel veel last van vloeien, jeuk (verschrikkelijk!) en een trekkend gevoel daar beneden. Ik kan ook gewoon niet stilzitten, dus ik bijt mezelf ook wel door de pijn heen af en toe.
Dat andere shoppen (die kleren) heb ik online besteld hoor, zo fit ben ik ook weer niet
Gast- Gast
Ik heb gisteren een jurkje besteld voor Kerst, maar ik denk niet dat ik 'm hou. Maar even kijken als ik thuis kom, dan is het pakketje aangekomen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik had nieuwe Uggs besteld, 1 jurkje, een winterjas en 5 truitjes (bij 3 verschillende webshops ook echt ) maar heb alleen de Uggs, 2 truitjes en het jurkje gehouden. Bij elkaar totaal een bedrag van een kleine 300 euro, maar voor die Uggs had ik echt gespaard en geld opzij gezet, dus als ik die eraf haal heb ik qua kleding echt maar 65 euro uitgegeven .. Ben tegenwoordig wel een stuk kieskeuriger, stuur vaker dingen terug terwijl ik vroeger gewoon alles in mijn kast propte uit luiheid
Rush ; waar had je je jurkje besteld? En hoe ziet hij eruit?
Gast- Gast
Goed bezig parels! En voor Uggs moet je inderdaad sparen haha dan is het niet erg!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Lien schreef:Goed bezig parels! En voor Uggs moet je inderdaad sparen haha dan is het niet erg!
En dat doet PIJN joh, die pinpas er dan doorheen halen!
Maar als ik hem dan erdoorheen heb gehaald, ben ik zó blij
Gast- Gast
Oohh, ik moet ook echt stoppen met shoppen! Sinds ik ben bevallen ben ik helemaal doorgedraaid ik geef nu al 3 maanden bakken met geld uit! Geregeld loop ik even naar het dorp en dan zie ik zoveel leuks hangen. Dus ik ga me voornemen of vanaf januari te stoppen met shoppen!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Parels schreef:Lien schreef:Goed bezig parels! En voor Uggs moet je inderdaad sparen haha dan is het niet erg!
En dat doet PIJN joh, die pinpas er dan doorheen halen!
Maar als ik hem dan erdoorheen heb gehaald, ben ik zó blij
Hahahaha jaaah dat gevoel ken ik wel..soort buikpijn krijg je dan hahaahaha heerlijk! Maar nu genieten;)
Lien- Prater
Ik mag van mezelf naar de outlet avond van mijn favo winkel volgende week Alles is dan 50%. En verder alleen kadootjes voor kerst voor de rest van de familie. En een kerstoutfit en dan hou ik mij in!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wehkamp, hij is van Vila.Parels schreef:
Ik vond het op het plaatje meer een tuniek, maar ik wil graag iets leuks voor kerst. Vandaag bij m`n ouders kijken of het pakketje er is.
Rush- Lady Post-a-lot
ladies hoe staat het met de aankopen?
Ik heb vorige week enkellaarsjes gekocht, maar die wilde ik nog heel graag en had meegedaan aan een consumentenonderzoek dus eigenlijk hoef ik die niet mee te nemen in mn shopbudget
Voor de rest 7 euro bij de H&M voor een tas, 7,50 voor een riem en 6 euro voor ondergoed bij de Hema. Ben dan ook wel weer eventjes voorzien! Hopelijk in de kerstvakantie nog het een en ander kopen
Ik heb vorige week enkellaarsjes gekocht, maar die wilde ik nog heel graag en had meegedaan aan een consumentenonderzoek dus eigenlijk hoef ik die niet mee te nemen in mn shopbudget
Voor de rest 7 euro bij de H&M voor een tas, 7,50 voor een riem en 6 euro voor ondergoed bij de Hema. Ben dan ook wel weer eventjes voorzien! Hopelijk in de kerstvakantie nog het een en ander kopen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Het jurkje was 10x niks, dus die heb ik teruggestuurt.
Heb nog steeds geen kleding gekocht!
Heb nog steeds geen kleding gekocht!
Rush- Lady Post-a-lot
Bij mij gaat het ook wel aardig moet ik zeggen haha! Ik heb een spijkerbroek, legergroene broek en een spijkerrokje gekocht maar alles bij elkaar was dat ongeveer €50 dus dan doe ik het nog goed. Verder kan ik me redelijk beheersen!
Lien- Prater
Ik ben losgeslagen haha, heb deze maand 1 paar laarzen voor 109 euro gekocht, 1 paar uggs voor 230 euro, 1 winterjas voor 50 euro, in totaal 150 euro aan kleren gekocht maarrrr ik had er natuurlijk voor gespaard, heb ze ook echt al veel gedragen en ben er heel blij mee! Moet alleen nu wel even kalm aan doen weer haha
Gast- Gast
Haha ik heb vandaag een jasje gekocht! Maar in de uitverkoop voor maar €20! Mooi voor de kerst, zwart strak jurkje dat ik nog had eronder en klaar:D
Lien- Prater
Ik heb alleen een jurkje besteld voor kerst, maar verder helemaal niets! Ik ben zo trots op mezelf hahah!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Goed bezig allemaal
Atelier Madame- Ratel
Ik heb vandaag een winterjas gekocht.. dat moest echt! Van mijn oude lag de voering aan de binnenkant los Verder heb ik mij, wel met veel moeite soms haha, nog steeds kunnen beheersen met kleding kopen.. Ik wou eigenlijk vandaag kijken naar kleding voor kerst maar had het aan en ik dacht: 'Hoe vaak ga ik dit ná kerst nog aanhebben?' dus ik heb het toen maar weer snel teruggehangen en ik ben heel gauw de winkel uitgelopen voordat ik mij kon bedenken haha..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Haha het jasje dat ik heb gekocht voor kerst kan daarna ook nog goed, kan gewoon op een spijkerbroek of zwarte broek ook erg leuk! Dus ik ben er erg blij mee!
Lien- Prater
Lien schreef:Haha het jasje dat ik heb gekocht voor kerst kan daarna ook nog goed, kan gewoon op een spijkerbroek of zwarte broek ook erg leuk! Dus ik ben er erg blij mee!
Jasjes zijn altijd leuk..
Maar ik had iets aan met glitters en paars van kleur, heel leuk voor kerst maar niet voor een gewone zaterdagavond/uitgaan ofzo dan is het een beetje té..haha
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Upje voor het nieuwe jaar
Eventjes mn uitgaven van december onder de loep genomen, oeps wel iets over mn budget gegaan: 79,50 waarvan ik heb gekocht:
*grijze skinny (35)
*rode skinny (10)
*tas (7)
*BH + 1string 2 boxers (6)
*Rokje (15)
*Riem (6,50)
oftewel weer meeeer dan genoeg binnen gehaald. Deze maand dus eigenlijk maar 21,50 over om te besteden
Eventjes mn uitgaven van december onder de loep genomen, oeps wel iets over mn budget gegaan: 79,50 waarvan ik heb gekocht:
*grijze skinny (35)
*rode skinny (10)
*tas (7)
*BH + 1string 2 boxers (6)
*Rokje (15)
*Riem (6,50)
oftewel weer meeeer dan genoeg binnen gehaald. Deze maand dus eigenlijk maar 21,50 over om te besteden
Atelier Madame- Ratel
Ik weet het zo niet, maar ik ben er niet overheen gegaan. Ik heb voor €18 laarzen gekocht en voor €25 een jurkje die ik niet gedragen (en nu te koop) heb.
Ik heb nu wel voor €100 aan H&M besteld, maar ik verwacht niet dat alles me goed bevalt.
Ik heb nu wel voor €100 aan H&M besteld, maar ik verwacht niet dat alles me goed bevalt.
Rush- Lady Post-a-lot
www.freefashionchallenge.nl
grappige uitdaging om een jaar geen kleding te kopen. Niet dat het me ooit zou lukken, maar vind het een mooi initiatief!
grappige uitdaging om een jaar geen kleding te kopen. Niet dat het me ooit zou lukken, maar vind het een mooi initiatief!
Atelier Madame- Ratel
Oooow ik heb echt zwaar gefaald haha! Wel allemaal goedkope dingen trouwens dus misschien dat het meevalt!
Lien- Prater
Lien schreef:Oooow ik heb echt zwaar gefaald haha! Wel allemaal goedkope dingen trouwens dus misschien dat het meevalt!
+10000
Ik heb echt gigantisch geshopt de laatste tijd, was mijn positiekleding zó zat! Maar het zijn allemaal dingen die eigenlijk nog mooier staan als ik 10 kilo lichter ben haha
Gast- Gast
Maar ik ga het nieuwe jaar weer vol goede moed beginnen! Ik mag ook echt geen nagellak meer kopen. Met kerst kwam ik erachter dat ik wel 10 potjes rode nagellak heb....dat is echt teveel van het goede haha!
Lien- Prater
Pagina 12 van 14 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14
Soortgelijke onderwerpen
» Stoppen met shoppen
» Shoppen bij de Primark!!
» Shoppen in USA
» Ik heb zin om te shoppen
» Ik wil shoppen!!!
» Shoppen bij de Primark!!