Stoppen met shoppen!
+35
Siem
Shopaholic
madam
Laced
Pannetoet
Pandora
Lejow
Raindrop
Zwerver
minoessepoes
luenca
Silver
Suus
Spring
Sjirafje
Blueschick
TNMN
Rovine
Tullow
silly-one
Lien
applestar
Caresses
Tiana
Blond
Mamsie
Antibes
Kaat
Arwyn
loura
Atelier Madame
Marin
Paper Crown
Jeanette
Rush
39 plaatsers
Pagina 7 van 14
Pagina 7 van 14 • 1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14
Re: Stoppen met shoppen!
Dank je, vond ik ook!
Maar we zijn wel heel snel de schoenen- en tassen, en kleding langs gelopen hoor!
Puur omdat we er nu toch niks aan hebben Ik had mn tas vast wel voller kunnen gooien!
Maar we zijn wel heel snel de schoenen- en tassen, en kleding langs gelopen hoor!
Puur omdat we er nu toch niks aan hebben Ik had mn tas vast wel voller kunnen gooien!
Gast- Gast
Ik moet 2 uur rijden voordat ik bij een Primark ben, dus duur wordt het sowieso
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik moet 2 uur rijden voordat ik bij een Primark ben, dus duur wordt het sowieso
Nou, nu hoef je niet te gaan hoor, dat scheelt!
Ik zou nog even wachten, over een maandje is er een soort kerstcollectie ofzo and that's my favourite time to shop!
Gast- Gast
Nee ik was er in september, maar toen was het echt 10x niks.Parels schreef:Rush schreef:Ik moet 2 uur rijden voordat ik bij een Primark ben, dus duur wordt het sowieso
Ik zou nog even wachten, over een maandje is er een soort kerstcollectie ofzo and that's my favourite time to shop!
Ja is er in december kerst?!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Nee ik was er in september, maar toen was het echt 10x niks.Parels schreef:Rush schreef:Ik moet 2 uur rijden voordat ik bij een Primark ben, dus duur wordt het sowieso
Ik was er ook in september en vond het inderdaad ook niets, nu mag ik van mezelf voorlopig niet meer haha! Nu heb ik een vriendinnetje in de buurt daar dus combineer het meestal met een bezoekje aan haar (hoezo ik zoek excuus om daarheen te gaan )
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Rush schreef:Nee ik was er in september, maar toen was het echt 10x niks.Parels schreef:Rush schreef:Ik moet 2 uur rijden voordat ik bij een Primark ben, dus duur wordt het sowieso
Ik heb elke dag verlof he, en mijn dagen lijken allemaal op elkaar, dus het idee dat het volgende maand al december is is er nog niet in mijn hoofd
Gast- Gast
Hahaha, ik bedoelde het serieus. Hebben ze dan een soort kerstcollectie? Want dan wil ik er wel even heen
Rush- Lady Post-a-lot
Volgens mij hebben ze dat inderdaad, wat meer jurkjes enzo! Vorig jaar ben ik laatste week november geweest en toen was het er al!
Lien- Prater
Oh! hahahaha sorry!
Dan hebben ze idd wel meer jurkjes enzovoorts en wat meer kerstprul!
Niet dat het nu een reis van 2 uur waardig is waarschijnlijk, maar in de andere winkels hangt natuurlijk ook de kerstcollectie en ik ben dol op jurkjes, pailletten, glitters enzovoorts
Dan hebben ze idd wel meer jurkjes enzovoorts en wat meer kerstprul!
Niet dat het nu een reis van 2 uur waardig is waarschijnlijk, maar in de andere winkels hangt natuurlijk ook de kerstcollectie en ik ben dol op jurkjes, pailletten, glitters enzovoorts
Gast- Gast
Hmmm, leuk.
Nouja ik heb m`n budget
Nouja ik heb m`n budget
Rush- Lady Post-a-lot
Ik doe mee voor de aankomende 3 weken minstens... Want heb geen geld meer en heb net de rekeningen betaald van Zalando. Nu mag ik echt ff niks meer! Grrr vreselijk zn shop verslaving
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben echt trots op mezelf! Heb op Aruba niet geshopt!
Wel 2 souvenirtjes gekocht, maar dat was 15 dollar! Ik heb vandaag €100 gepind en ben echt zeer benieuwd hoe ver ik daarmee kom. Ik koop ook echt ontzettend veel eten. Bijna elke dag op het werk wel een lekker broodje, lekker drinken. Of ik koop gewoon onzin.
Verder heb ik alles betaald en heb deze maand ook niets meer nodig.
Vanavond en morgenavond ga ik nog wel uit eten, maar dat betaal ik uiteraard niet van die €100, anders is die zondag op!
Wel 2 souvenirtjes gekocht, maar dat was 15 dollar! Ik heb vandaag €100 gepind en ben echt zeer benieuwd hoe ver ik daarmee kom. Ik koop ook echt ontzettend veel eten. Bijna elke dag op het werk wel een lekker broodje, lekker drinken. Of ik koop gewoon onzin.
Verder heb ik alles betaald en heb deze maand ook niets meer nodig.
Vanavond en morgenavond ga ik nog wel uit eten, maar dat betaal ik uiteraard niet van die €100, anders is die zondag op!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik ga nooit duur uit eten haha. Heb nog steeds geen kleding gekocht, week 1 is voorbij!
Rush- Lady Post-a-lot
Maar als er nou eens iets echt kapot is, bijv een legging mag die dan wel gekocht worden?
Zo heb ik afgelopen maandag alleen leggings gekocht. Verder helemaal niets
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, ik heb het totaal niet volgehouden..
Vandaag laatste dag op het werk gehad, dus moest ook mijn kortingspas inleveren. Nog even de laatste dingetjes ermee gehaald..
Leuk wit shirtje met print en strikje, lekker warm vest voor de winter, blauwe trui met brede streep en een klein tasje. Schade was ongeveer 40,- dus dat valt nog mee.
Gisteravond van mama trouwens de rode broek gekregen, lief! En nu is het ook mooi geweest, heb meer dan genoeg zooi!
Vandaag laatste dag op het werk gehad, dus moest ook mijn kortingspas inleveren. Nog even de laatste dingetjes ermee gehaald..
Leuk wit shirtje met print en strikje, lekker warm vest voor de winter, blauwe trui met brede streep en een klein tasje. Schade was ongeveer 40,- dus dat valt nog mee.
Gisteravond van mama trouwens de rode broek gekregen, lief! En nu is het ook mooi geweest, heb meer dan genoeg zooi!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik heb binnenkort wel weer boxershorts nodig, dus dan zal ik weer 2/3 aanschaffen.FryskeFlinter schreef:Maar als er nou eens iets echt kapot is, bijv een legging mag die dan wel gekocht worden?
Ik heb gisteren een hele mooie sjawl laten liggen. Die had ik zonder m`n budget anders zeker gekocht.
Rush- Lady Post-a-lot
Zoooooooo heerlijk gewikkeld vandaag in Antwerpen! Schade: vest. tuniekje. twee hemdjes, nog een staptopje, eeno
long sleeve en vhals vestje. Alles bij elkaar zon 60 euro dus dat valt best mee
Ga volgende week op vakantie en dan kan Ik toch niet shoppen :p
long sleeve en vhals vestje. Alles bij elkaar zon 60 euro dus dat valt best mee
Ga volgende week op vakantie en dan kan Ik toch niet shoppen :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik moet van het weekend zondigen Ik ga een weekendje weg en dat wordt dus ook shoppen. Daarna doe ik weer braaf mee!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een blazertje gekocht via vraag en aanbod hier, nu is mijn budget voor deze maand (althans ik doe het met loonmaand) dus tot de 22e nog €35 haha!
Lien- Prater
ik ga ook mijn shopbudget beperken met 50 pm zodat ik meer kan sparen, maar pas volgend jaar want heb nu winterkleding en laarzen nodig
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Rush schreef:Ik ga nooit duur uit eten haha. Heb nog steeds geen kleding gekocht, week 1 is voorbij!
Ik heb ook al een week geen kleding gekocht
Ik moet bekennen dat ik voor ongeveer 200,- kleding heb gekocht afgelopen dagen
Maar nu zal ik ermee stoppen(kan ook niet anders geld is op )
Maar nu zal ik ermee stoppen
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Wooow heerlijk! Ik heb zin om te gaan shoppen haha! Maar ik mag niet! Ga nu maar een verlanglijstje maken voor sinterklaas haha!
Lien- Prater
Ik heb zonet laarsjes besteld voor €17,95. Ik had nog geen zwarte laarsjes en voor deze prijs kon ik ze echt niet laten liggen. Vond ze al leuk voor de originele prijs van €35,50, maar dit is een stuk beter.
Week 2 - kleding/schoenen schade €17,95.
Week 2 - kleding/schoenen schade €17,95.
Rush- Lady Post-a-lot
Behalve die leggings wat nodig was, niets meer gekocht
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 7 van 14 • 1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14
Soortgelijke onderwerpen