Stoppen met shoppen
+2
Feline
Poubelle
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stoppen met shoppen
Ik ga weer een poging wagen..
Op de 1 of andere manier houd ik het niet vol terwijl ikeen kast twee kasten vol met kleding heb en een hele volle schoenenkast.
Eerst had ik bedacht dat als ik wat kleding had verkocht via marktplaats of via hier dat ik dan pas wat nieuws mocht aanschaffen. Dat plan mislukte. Toen bedacht k dat ik elke week 100 euro ging pinnen waar ik alles mee van moest doen, dat red ik makkelijk. Dat is me 3 weken gelukt. Afgelopen maandag heb ik een bestelling geplaatst van veel geld. Vandaag alwéér nieuwe schoenen gekocht. En ik baal nu zo van mezelf, ik had me zó voorgenomen niks meer te kopen. Maar dat zeg ik in elke winkel.
Ik ga m'n paypal-rekening opzeggen, een vriendin (die ook mee gaat doen) neemt m'n Random reader met haar mee naar huis zodat ik iig niet meer op internet kan winkelen. En ik pin weer elke week een bepaald bedrag.
Is er hier iemand die met me meedoet?
Op de 1 of andere manier houd ik het niet vol terwijl ik
Eerst had ik bedacht dat als ik wat kleding had verkocht via marktplaats of via hier dat ik dan pas wat nieuws mocht aanschaffen. Dat plan mislukte. Toen bedacht k dat ik elke week 100 euro ging pinnen waar ik alles mee van moest doen, dat red ik makkelijk. Dat is me 3 weken gelukt. Afgelopen maandag heb ik een bestelling geplaatst van veel geld. Vandaag alwéér nieuwe schoenen gekocht. En ik baal nu zo van mezelf, ik had me zó voorgenomen niks meer te kopen. Maar dat zeg ik in elke winkel.
Ik ga m'n paypal-rekening opzeggen, een vriendin (die ook mee gaat doen) neemt m'n Random reader met haar mee naar huis zodat ik iig niet meer op internet kan winkelen. En ik pin weer elke week een bepaald bedrag.
Is er hier iemand die met me meedoet?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Re: Stoppen met shoppen
Sorry, ik niet, ik heb juist de afgelopen maanden bijna niks gekocht, dus ik ga juist de komende tijd lekker shoppen! Ik wilde je alleen even succes wensen, het klinkt wel alsof het slim is wat je gaat doen
Gast- Gast
Ik heb juist geld over, amper kleding en kan niets vinden wat leuk staat. Dus je mag met liefde mijn geld uitgeven (wel aan mij voor de duidelijkheid ) de 10e, maar die verzetten we dan even!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:Ik heb juist geld over, amper kleding en kan niets vinden wat leuk staat. Dus je mag met liefde mijn geld uitgeven (wel aan mij voor de duidelijkheid ) de 10e, maar die verzetten we dan even!
Jaaa dat vind ik leuk!
Zodra jij weer beter bent plannen we een nieuwe date!
Thanks Pippa!
Poubelle- Ratel
Amazzonia schreef:Euhm.. Ik ben nog niet zover, zit nog in de ontkenningsfase
Hmja, ik ook vrees ik!
Wel een goed streven Pixie. Ik ben benieuwd hoe het je vergaat.
Gast- Gast
Ik heb dat al een paar keer geprobeerd. En als ik het probeer kom ik toch weer zo'n leuk jurkje tegen of een leuk goedkoop paar schoenen, dat ik het vergeet.
Maar ik ga graag de uitdaging met mezelf aan
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:Ik heb dat al een paar keer geprobeerd. En als ik het probeer kom ik toch weer zo'n leuk jurkje tegen of een leuk goedkoop paar schoenen, dat ik het vergeet.
Ik heb dat eerste dus ook. Maar ik vergeet het niet, ik zeg dan tegen mezelf 'Ik mag eigenlijk geen geld meer uitgeven van mezelf. Maar dit jurkje is zo leuk/ goedkoop/ et. dat ik het niet kan laten hangen!'.
Waarna het weer in de kast beland en ik het niet draag. Dus het is gewoon zonde van m'n geld.
Poubelle- Ratel
Pixie schreef:Chance schreef:Ik heb dat al een paar keer geprobeerd. En als ik het probeer kom ik toch weer zo'n leuk jurkje tegen of een leuk goedkoop paar schoenen, dat ik het vergeet.
Ik heb dat eerste dus ook. Maar ik vergeet het niet, ik zeg dan tegen mezelf 'Ik mag eigenlijk geen geld meer uitgeven van mezelf. Maar dit jurkje is zo leuk/ goedkoop/ et. dat ik het niet kan laten hangen!'.
Waarna het weer in de kast beland en ik het niet draag. Dus het is gewoon zonde van m'n geld.
Haha dat wordt nog wat als wij met Feline gaan winkelen, dan trekken we allemaal jurkjes uit de rekken die zij moet kopen . Of we organiseren een kledingruil meeting, we hebben toch (bijna) dezelfde maat, kunnen we gratis shoppen in elkaars kast;)
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ooooh klinkt bekend! En jezelf een budget stellen? Bijv 100 euro per maand werkt dat niet?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Een vriendin heeft zichzelf beloofd het hele jaar niks te kopen en tot nu toe houdt ze het vol. Echt respect voor haar, ze doet het goed . Ze heeft haar kast opnieuw uitgemest en trekt weer dingen aan die ze afgeschreven had maar die toch wel heel leuk blijken te zijn. Ze ziet er echt altijd leuk uit als ik haar zie .
Gast- Gast
Mijn CC doet het niet meer en ik zit al 3 dagen zonder.. Ik vind het vreeeeeselijk hahaha. Ik had niet gedacht dat ik het zo erg zou vinden. Net nu staat er een supermooie blazer op de ZARA website waar ik al lang naar opzoek ben.
Wat me wel positief opvalt is dat ik niet meer elke dag op ASOS kijk.. want dat ding doet het toch niet.
Dus aan de ene kant is het positief en wil ik dat gevoel wel doorzetten (op die witte blazer na ).
Dus ik doe wel mee!
Ik moet geld sparen voor mijn vakantie op 1 augustus. Ik heb daar nog niets voor gespaard (heb alleen de hele vakantie betaald. En heb sowieso nog 100 euro nodig voor de autohuur).
Dus wil tot 1 augustus nog minimaal 500 euro sparen en dat betekent voor mij gewoon niets kunnen kopen.
Wat me wel positief opvalt is dat ik niet meer elke dag op ASOS kijk.. want dat ding doet het toch niet.
Dus aan de ene kant is het positief en wil ik dat gevoel wel doorzetten (op die witte blazer na ).
Dus ik doe wel mee!
Ik moet geld sparen voor mijn vakantie op 1 augustus. Ik heb daar nog niets voor gespaard (heb alleen de hele vakantie betaald. En heb sowieso nog 100 euro nodig voor de autohuur).
Dus wil tot 1 augustus nog minimaal 500 euro sparen en dat betekent voor mij gewoon niets kunnen kopen.
Gast- Gast
Punk'd ik moet ook geld sparen voor m'n vakantie!
Misschien helpt 't dat ik weet waar ik voor spaar, dat het makkelijker is om de spullen te laten hangen.
Chance, wij gaan Feline gewoon helemaal in het nieuw steken
En die kledingruil vind ik ook nog best een goed idee! Al hebben we vrij verschillende smaken volgens mij.
Zusje, wat knap van je vriendin! Ik weet niet of een jaar me gaat lukken maar sowiezo wil ik het nu 2 maanden vol gaan houden, ik denk dat het daarna wel makkelijker wordt om niets te kopen. Of juist niet .
Misschien helpt 't dat ik weet waar ik voor spaar, dat het makkelijker is om de spullen te laten hangen.
Chance, wij gaan Feline gewoon helemaal in het nieuw steken
En die kledingruil vind ik ook nog best een goed idee! Al hebben we vrij verschillende smaken volgens mij.
Zusje, wat knap van je vriendin! Ik weet niet of een jaar me gaat lukken maar sowiezo wil ik het nu 2 maanden vol gaan houden, ik denk dat het daarna wel makkelijker wordt om niets te kopen. Of juist niet .
Poubelle- Ratel
Succes Pixie!
Ik neem het me vaker voor, maar het lukt meestal niet echt..
Moet nu wel echt sparen aangezien we een nieuwe auto nodig hebben, hoop dat dat een stok achter de deur is!
Ik neem het me vaker voor, maar het lukt meestal niet echt..
Moet nu wel echt sparen aangezien we een nieuwe auto nodig hebben, hoop dat dat een stok achter de deur is!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ooow ik herken het zo! Ik heb de laatste tijd echt al wel een stuk minder gekocht, nu van mn vakantiegeld een nieuwe jeans gekocht en 3 topjes. Nu moet ik alleen nog nieuwe enkellaarsjes (waar ik goed de hele zomer op voor de klas kan) en dan is het weer klaar! Nu scheelt het wel dat ik heel veel voor mijn huisje moet shoppen op het moment dus dat ik daar mijn geld aan uitgeef (en dat geld heb ik natuurlijk ook gewoon hard nodig!)
Heel veel succes Pixie! Ik doe wel met je mee alleen dan in mindere mate haha!
Heel veel succes Pixie! Ik doe wel met je mee alleen dan in mindere mate haha!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Stoppen met shoppen!
» Shoppen bij de Primark!!
» Ik heb zin om te shoppen
» Ik wil shoppen!!!
» Zo'n zin om te shoppen
» Shoppen bij de Primark!!
» Ik heb zin om te shoppen