Shoppen in USA
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Shoppen in USA
Ik ga bijna op vakantie naar Amerika.
Wat moet ik daar zeker gaan shoppen en wat is echt een stuk goedkoper dan bij ons?
Ik heb al ergens gelezen dat Clinique bijv goedkoper is maar moet ik dan denken aan een paar euro of echt euro's?
Kom maar op met de tips!
Wat moet ik daar zeker gaan shoppen en wat is echt een stuk goedkoper dan bij ons?
Ik heb al ergens gelezen dat Clinique bijv goedkoper is maar moet ik dan denken aan een paar euro of echt euro's?
Kom maar op met de tips!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Re: Shoppen in USA
Ik heb wel vaker Clinique in Amerika gekocht inderdaad (bij de Macy's), maar ik kan me niet herinneren dat het echt superveel goedkoper. Over het algemeen is alles wat goedkoper omdat de dollar gunstiger staat. Kleding en schoenen zijn over 't algemeen ook gewoon goedkoper.
Maar uiteindelijk koop ik nooit dingen daar omdat het nou zo veel goedkoper is, maar meer gewoon omdat er leuke merken zijn, zoals Abercrombie, American Eagle, Gap, Aeropostale, JCrew, Banana Republic, en nog wel veel meer.
Sommige van die merken zijn overigens nog best duur.
Ga je nog naar een outlet? Dat is ook wel aan te raden. Of gewoon een leuke grote mall.
Waar ga je heen?
Maar uiteindelijk koop ik nooit dingen daar omdat het nou zo veel goedkoper is, maar meer gewoon omdat er leuke merken zijn, zoals Abercrombie, American Eagle, Gap, Aeropostale, JCrew, Banana Republic, en nog wel veel meer.
Sommige van die merken zijn overigens nog best duur.
Ga je nog naar een outlet? Dat is ook wel aan te raden. Of gewoon een leuke grote mall.
Waar ga je heen?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zou gaan shoppen bij Victoria's secret! En dan niet alleen lingerie.
Ook zou ik de lady speed stick kopen, schijnt de beste deo te zijn.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Beachgirl schreef:
Haha ja die had ik ook altijd Maar vind ze nou ook weer niet zo bijzonder.
Maar mocht je een auto hebben, dan zou ik ook zeker naar de Target gaan. Geweldige winkel. Niet dat ze nou bijzondere dingen hebben, maar gewoon zoveeeel.
Marin- Lady Post-a-lot
Jaaa Target
Shoppen is gewoon leuk maar ik heb wel ervaren dan je luxe shoppingmalls hebt met dure merkwinkels en de gewone met gewone winkels (ok dat klinkt stom haha). Tuurlijk zijn merken daar vaak goedkoper dan hier maar het is maar net waar je voor gaat. Ik ben weleens met een hele nieuwe garderobe thuisgekomen voor mezelf en mijn nichtje haha .
Shoppen is gewoon leuk maar ik heb wel ervaren dan je luxe shoppingmalls hebt met dure merkwinkels en de gewone met gewone winkels (ok dat klinkt stom haha). Tuurlijk zijn merken daar vaak goedkoper dan hier maar het is maar net waar je voor gaat. Ik ben weleens met een hele nieuwe garderobe thuisgekomen voor mezelf en mijn nichtje haha .
Gast- Gast
We gaan een rondreis maken door Florida. Lang geleden ben ik ook al eens in Amerika geweest maar te jong om op prijzen te letten.
Wisselende meningen dus. Heb op het Amerika forum gelezen dat er mensen zijn die een extra koffer mee terug nemen dat is niet echt onze insteek.
Naar een outlet wil ik zeker gaan.
Victoria Secret staat ook op mijn lijstje.
Wisselende meningen dus. Heb op het Amerika forum gelezen dat er mensen zijn die een extra koffer mee terug nemen dat is niet echt onze insteek.
Naar een outlet wil ik zeker gaan.
Victoria Secret staat ook op mijn lijstje.
Bay- Prater
Ik neem m'n grootste koffer mee, met daarin 1 set kleding. De rest koop ik daar wel. Ik weet niet wat er veel goedkoper is, maar ik vind het leuk om te shoppen bij winkels die hier niet zitten.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik heb in 't verleden ook wel echt hele koffers vol mee teruggenomen hoor
Ik vind het shoppen er wel echt veel leuker dan in Nederland. Koop m'n bh's ook altijd bij Victoria's Secret inderdaad. Oeh en de Bath & Body works, ben ik gek op.
Ik vind het shoppen er wel echt veel leuker dan in Nederland. Koop m'n bh's ook altijd bij Victoria's Secret inderdaad. Oeh en de Bath & Body works, ben ik gek op.
Marin- Lady Post-a-lot
Tommy Hilfiger is daar zoo goedkoop (en ik HOU van TH). Ik kwam uit NYC ook met een hele volle koffer terug. Allstars, Nike, DKNY is daar ook veel goedkoper.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben ook van plan om alleen het hoognodige mee te nemen zodat ik ruimte genoeg overhoud
Bay- Prater
Dat is wel heel verstandig
Marin- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb zin om te shoppen