Stoppen met shoppen!
+35
Siem
Shopaholic
madam
Laced
Pannetoet
Pandora
Lejow
Raindrop
Zwerver
minoessepoes
luenca
Silver
Suus
Spring
Sjirafje
Blueschick
TNMN
Rovine
Tullow
silly-one
Lien
applestar
Caresses
Tiana
Blond
Mamsie
Antibes
Kaat
Arwyn
loura
Atelier Madame
Marin
Paper Crown
Jeanette
Rush
39 plaatsers
Pagina 11 van 14
Pagina 11 van 14 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14
Re: Stoppen met shoppen!
Haha op die manier ben ik aan het sparen voor Shabbies, moet nog voor €20 verkopen en dan kan ik ze kopen, wat een feest Dus mochten jullie nog interesse hebben kijk bij vraag en aanbod
Ik heb alleen een spijkerbroek gekocht van 27,- dus ik heb me ingehouden:D
Ik heb alleen een spijkerbroek gekocht van 27,- dus ik heb me ingehouden:D
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Parels schreef:Goed zeg!
Dat je je mini's nog hebt verkocht voor 120 euro joh!
En je hebt er idd geld aan overgehouden
Ik had ze maar 2/3 keer aangehad .. heb ook nog een paar ultra shorts en die zitten veel lekkerder haha.
Gast- Gast
Ik heb gisteren m`n telefoon naar zo`n site opgestuurd die er geld voor geeft
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Woow welke site is dat?? Dat moet ik ook haha!
Lien- Prater
Cash4mobile.nl.
Kreeg nog 51 euro haha XD
Rush- Lady Post-a-lot
Thnx ik ga ook maar eens kijken, wie weet levert mijn telefoon nog wat op.
Lien- Prater
Rush schreef:Cash4mobile.nl.
Dat is nog best veel! Storten ze dat gewoon op je rekening als ze je telefoon hebben ontvangen?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ze checken eerst of die nog werkt (dat moet je ook aangeven Ja/Nee) en dan krijg je dat bedrag op je rekening.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik ben altijd bang dat zoiets dan toch niet te vertrouwen is haha!
Lien- Prater
Ik heb het eerder gedaan, maar was het straal vergeten. Nu had m`n schoonzus een heel setje ouwe telefoons opgestuurd en het geld ook al gekregen, dus ik vertrouw het wel.. :-)Lien schreef:Ik ben altijd bang dat zoiets dan toch niet te vertrouwen is haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Als je het niet vertrouwt, kun je je telefoon ook naar de Mediamarkt werken, zij werken ook met zo'n cashback systeem voor oude mobiele telefoons. (Heet iets van swipp it ofzo)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb vanmiddag mijn oude telefoon aan mijn nichtje gegeven, die van haar was kapot dus dan heb ik er weer iemand blij mee gemaakt!
Lien- Prater
Iedereen alle principes overboord gegooid in deze decembermaand?
Ik heb gisteren met Sinterklaas wat leuke dingen gehad, wel zelf uitgezocht, maar geld van mijn moeder gehad om zelf cadeautjes in te slaan.
- 5 spaghettitopjes van de H&M, in de kleuren donkerblauw, wit, zwart, knalroze, donkergrijs (bijna alle kleuren hehe)
- lange zwarte tanktop (hopelijk soort jurkjemodel, maar niet gepast ..)
- tijgerprintshawl
- oorbellen / armbanden / ketting
Voor de rest heb ik mijn budget van het afgelopen jaar van de week erdoorheen gejaagt haha, maar dat mocht, want ik heb een prachtmeisje op de wereld gezet
Heb vandaag nieuwe Uggs gekocht, en van de week 4 vesten/truien bij de Zalando (dat is natuurlijk nog afwachten of ze leuk zitten, anders stuur ik ze terug)
Voor die kleine meid hoef ik niks te kopen voorlopig, die is al zó verwend!
Ik heb gisteren met Sinterklaas wat leuke dingen gehad, wel zelf uitgezocht, maar geld van mijn moeder gehad om zelf cadeautjes in te slaan.
- 5 spaghettitopjes van de H&M, in de kleuren donkerblauw, wit, zwart, knalroze, donkergrijs (bijna alle kleuren hehe)
- lange zwarte tanktop (hopelijk soort jurkjemodel, maar niet gepast ..)
- tijgerprintshawl
- oorbellen / armbanden / ketting
Voor de rest heb ik mijn budget van het afgelopen jaar van de week erdoorheen gejaagt haha, maar dat mocht, want ik heb een prachtmeisje op de wereld gezet
Heb vandaag nieuwe Uggs gekocht, en van de week 4 vesten/truien bij de Zalando (dat is natuurlijk nog afwachten of ze leuk zitten, anders stuur ik ze terug)
Voor die kleine meid hoef ik niks te kopen voorlopig, die is al zó verwend!
Gast- Gast
Nee, ik heb nog steeds geen kleding gekocht!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Nee, ik heb nog steeds geen kleding gekocht!
Ik ook nog steeds niet Maar dat komt ook omdat ik deze maand wat extra geld kwijt was aan mn rijbewijs (met spoedprocedure, kon niet meer wachten ) en allerlei cadeautjes voor sinterklaas. Aankomende zaterdag ga ik winkelen met mn moeder in Amsterdam, misschien kom ik dan wel iets leuks tegen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb wel wat gekocht maar dat was bij de primark, moest ik rotterdam naar het ziekenhuis en dacht ach.....ik ben zielig ik mag wel wat shoppen. Maar ik had maar voor €19 en daar zat ook nog voor €6 een cadeautje voor de sint bij! Dus ik gedraag me keurig..
* al bedenk ik net dat ik zwarte laarsjes gekocht heb bij Omoda, maar daar had ik voor gespaard met kleding verkopen!*
* al bedenk ik net dat ik zwarte laarsjes gekocht heb bij Omoda, maar daar had ik voor gespaard met kleding verkopen!*
Lien- Prater
Knap hoor!
Ik ben vandaag ook nog maar even naar de kapper geweest, alsof het niks is
Ik ben vandaag ook nog maar even naar de kapper geweest, alsof het niks is
Gast- Gast
Nou maar dat vind ik sowieso bij de kapper, jeetje wat kost dat veel geld! Gelukkig heeft mijn nichtje nu een kapsalon aan huis en in ruil voor af en toe oppassen op haar kleine man (wat een straf )ben ik een heeeeeeeeeeeeel stuk goedkoper uit!
Lien- Prater
Ik ga wel altijd naar Brainwash, daar is een kapster waar ik wel goed tevreden over ben.
Ik heb het laten knippen, verven en highlights (10 folies) en was 60 euro kwijt .. tja .. ik vind het ook veel geld, en dan is dít nog goedkoop!
Ik heb het laten knippen, verven en highlights (10 folies) en was 60 euro kwijt .. tja .. ik vind het ook veel geld, en dan is dít nog goedkoop!
Gast- Gast
Ik wil ook weer een keer verven met highlights bij de kapper. Lekker uitgebreid laten verwennen.
Rush- Lady Post-a-lot
Parels schreef:Ik ga wel altijd naar Brainwash, daar is een kapster waar ik wel goed tevreden over ben.
Jeej...wat ben jij alweer fit! Als ik het goed begrijp is je meisje nog geen twee weken en ben je al wezen shoppen en naar de kapper geweest??
Ik liep na twee weken met veel pijn en moeite volgens mij een rondje door de Intratuin met mijn man.....
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik heb zondag een deal gesloten met mijn vriend dat ik t/m de kerst niet mag shoppen.. alleen dingen die nodig zijn zoals eten/sigaretten.. En ik vind het nú al niet meer leuk haha ik zag vandaag hele mooie uggs op MP ..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Zijn sigaretten nodig?
Rush- Lady Post-a-lot
Haha dat was ook iets wat ik dacht..
Maar eigenlijk zijn sigaretten niet nodig haha.. maar ik rook al 9 jaar.. dus in dat opzicht zijn ze nodig Ik vrees dat de mensen om mij heen niet erg gelukkig worden als ik stop en ik evenmin haha
Maar eigenlijk zijn sigaretten niet nodig haha.. maar ik rook al 9 jaar.. dus in dat opzicht zijn ze nodig Ik vrees dat de mensen om mij heen niet erg gelukkig worden als ik stop en ik evenmin haha
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Parels schreef:Ik ga wel altijd naar Brainwash, daar is een kapster waar ik wel goed tevreden over ben.
Ik had de laatste keer bij mijn nichtje €25 kwijt voor knippen, verven en highlights!
Lien- Prater
Pagina 11 van 14 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14
Soortgelijke onderwerpen
» Stoppen met shoppen
» Shoppen bij de Primark!!
» Shoppen in USA
» Ik heb zin om te shoppen
» Ik wil shoppen!!!
» Shoppen bij de Primark!!