Ik heb zin om te shoppen
+3
Poubelle
Blond
Punk'd
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik heb zin om te shoppen
Iemand nog leuke websites..
Mode, beauty, accessoires.. Van duur tot goedkoop.. Vind het gewoon leuk om te kijken.
Ik wilde zo graag de NARS orgasm blush en laguna bronzer kopen.. Is de orgasm uitverkocht.. Ja jonge! Doe niet zo stom. Ik wil ze perse samen in een pallet (is weer wat goedkoper ).
Mode, beauty, accessoires.. Van duur tot goedkoop.. Vind het gewoon leuk om te kijken.
Ik wilde zo graag de NARS orgasm blush en laguna bronzer kopen.. Is de orgasm uitverkocht.. Ja jonge! Doe niet zo stom. Ik wil ze perse samen in een pallet (is weer wat goedkoper ).
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Re: Ik heb zin om te shoppen
Waarom plan je niet lekker een dagje shoppen in een stad? Je hebt nu nog een paar dagen vrij, voor je het weet zit je 40 uur per week te zwoegen .
Oh en de Mango heeft leuke dingen. Zaterdag ga ik heerlijk naar Arnhem.
Oh en de Mango heeft leuke dingen. Zaterdag ga ik heerlijk naar Arnhem.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
haha geen tijd meer voor
Ik ga vrijdag wel naar de Ikea jeeuh. Morgen ga ik lekker mijn huis helemaal opruimen en veranderen. En dan plek voor wat nieuwe spulletjes. Wil wat DIY gaan doen met Ikea.. (als ik daar straks nog zin in heb haha).
Ik ga vrijdag wel naar de Ikea jeeuh. Morgen ga ik lekker mijn huis helemaal opruimen en veranderen. En dan plek voor wat nieuwe spulletjes. Wil wat DIY gaan doen met Ikea.. (als ik daar straks nog zin in heb haha).
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik wil ook shoppen, maar ik moet m'n geld bewaren tot mei!
Heb wel net nieuwe vans aangeschaft, maar via mp dus dat scheelt de helft
Heb wel net nieuwe vans aangeschaft, maar via mp dus dat scheelt de helft
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik wil ook shoppen, maar mag het niet van mezelf.
Ik kreeg net een mailtje van Zalando dat schreeuwde; TOT WEL 70% KORTING!! Ik ben nu op zoek naar koopjes, maar ik vind het eigenlijk niet zo goedkoop allemaal.
Ik kreeg net een mailtje van Zalando dat schreeuwde; TOT WEL 70% KORTING!! Ik ben nu op zoek naar koopjes, maar ik vind het eigenlijk niet zo goedkoop allemaal.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb zin om gewoon weer eens met een vriendin een stad in te duiken.
Lekker struinen, ergens even zitten om wat te drinken.. Lang niet gedaan!
Lekker struinen, ergens even zitten om wat te drinken.. Lang niet gedaan!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook zin om te shoppen! Maar geen geld Ik heb het wel, maar ik ken mezelf en als straks voor het eerst de zon doorkomt en het iets minder koud is wil ik los op lente kleding. Ik houd me nu dus maar even in
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik wil ook graag shoppen! Heb veel basics e.d. die me te groot zijn geworden.
Maar ik ben druk aan het sparen voor onze bruiloft en de APK die eraan komt dus voorlopig ben ik even streng voor mezelf
En na de bruiloft wil ik graag m'n VW Kever inruilen voor een ouder exemplaar, dus daar ga ik dan voor sparen.
Maar ik ben druk aan het sparen voor onze bruiloft en de APK die eraan komt dus voorlopig ben ik even streng voor mezelf
En na de bruiloft wil ik graag m'n VW Kever inruilen voor een ouder exemplaar, dus daar ga ik dan voor sparen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Shoppen in USA
» Ik wil shoppen!!!
» Zo'n zin om te shoppen
» Stoppen met shoppen!
» Shoppen bij de Primark!!
» Ik wil shoppen!!!
» Zo'n zin om te shoppen