Ik wil shoppen!!!
+5
Atelier Madame
Bay
Snoes
Davinia
Rush
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik wil shoppen!!!
Ik heb zoveel behoefte aan even wat extra geld om dan heerlijk mee te gaan shoppen!
Ik wil alvast mijn voorjaarsgarderobe aanvullen, maar heb de afgelopen jaren zo zuinig moeten leven, dat ik niet echt veel heb kunnen kopen (alleen maar goedkope dingen). Ga in maart samenwonen en dan ga ik eerst 500 euro sparen en die ga ik dan allemaal uitgeven aan kleding . Hoewel, komend jaar wordt heel erg duur; 4 bruiloften (waarvan er twee 3 dagen duren), huis verbouwen (toilet, zolder, tuin) en ik ben al jaren aan het sparen voor een nieuwe auto...
Ik wil schoenen, cobertje(s), leuke shirtjes met vestjes die daar over kunnen, topjes, een bikini, ...
Wat willen jullie nog allemaal hebben? Ik ga zometeen eens beginnen met het uitruimen van mijn kast, en dit keer gaan ook de twijfelgevalletjes de kast uit!
Ik wil alvast mijn voorjaarsgarderobe aanvullen, maar heb de afgelopen jaren zo zuinig moeten leven, dat ik niet echt veel heb kunnen kopen (alleen maar goedkope dingen). Ga in maart samenwonen en dan ga ik eerst 500 euro sparen en die ga ik dan allemaal uitgeven aan kleding . Hoewel, komend jaar wordt heel erg duur; 4 bruiloften (waarvan er twee 3 dagen duren), huis verbouwen (toilet, zolder, tuin) en ik ben al jaren aan het sparen voor een nieuwe auto...
Ik wil schoenen, cobertje(s), leuke shirtjes met vestjes die daar over kunnen, topjes, een bikini, ...
Wat willen jullie nog allemaal hebben? Ik ga zometeen eens beginnen met het uitruimen van mijn kast, en dit keer gaan ook de twijfelgevalletjes de kast uit!
Gast- Gast
Re: Ik wil shoppen!!!
Ik moet vrijdag m`n nieuwe auto betalen, krijg nog een rekening van een schade die waarschijnlijk mijn schuld is en ik moet m`n eigen risico binnenkort betalen.
Daarna ben ik failliet.
Dus ik ga even niet meer shoppen
Maar ik wil nog wel graag een nieuwe fiets
Daarna ben ik failliet.
Dus ik ga even niet meer shoppen
Maar ik wil nog wel graag een nieuwe fiets
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik wil ook nog veel te veel hebben! Maar ook hier weinig geld. Vriendje en ik hebben een maandje de sleutel van ons huisje, dus druk aan het klussen. En ook mijn auto gaat het begeven, dus ik moet echt een nieuwe auto hebben.
Maar ik wil voor de zomer nog heel graag een aantal blazers, shortjes en shirtjes.
Maar ik wil voor de zomer nog heel graag een aantal blazers, shortjes en shirtjes.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Ik zou ook graag nog een keer echt onbezorgd willen shoppen, maar dat heb ik nu al een hele tijd niet meer gedaan. De laatste keer dat ik ging shoppen was 1 juli vorig jaar en toen heb ik ook maar 75 euro uitgegeven. Ik heb mezelf een shopverbod op gelegd omdat mijn kast gewoon uitpuilt van de kleding, maar ook omdat we aan het sparen waren voor een nieuwe auto. Die hebben we nu, maar nu zijn we druk aan het sparen voor de verbouwingen waar we graag deze zomer mee willen starten. Dus als de verbouwingen klaar zijn waarschijnlijk. Ik kan nu mijn geld niet geven aan kledij/schoenen, spaar het nu liever voor de verbouwing.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou graag willen:
Deze laarzen van ASOS (maar eerst even wachten op een kortingscode). Wil ze dragen in de lente/zomer met een shortje
Deze Rayban Meteor
Diesel Powder livier jeans
River Island broek met printje
- Een ticket naar Londen in april (Er zijn bij Ryanair nu aanbiedingen voor maart, dus hoop over een paar dagen dat april er ook bij zit )
- Een ticket naar Rome (en dan een leuk appartementje om in de zomer lekker 2 weken te relaxen met de bf)
Jaa en dan kan ik niets meer uitgeven omdat ik totaal broke ben
Deze laarzen van ASOS (maar eerst even wachten op een kortingscode). Wil ze dragen in de lente/zomer met een shortje
Deze Rayban Meteor
Diesel Powder livier jeans
River Island broek met printje
- Een ticket naar Londen in april (Er zijn bij Ryanair nu aanbiedingen voor maart, dus hoop over een paar dagen dat april er ook bij zit )
- Een ticket naar Rome (en dan een leuk appartementje om in de zomer lekker 2 weken te relaxen met de bf)
Jaa en dan kan ik niets meer uitgeven omdat ik totaal broke ben
Gast- Gast
Ik wil ook shoppen maar zie alleen nog uitverkoop...en daarnaast mis ik tijd en een zak geld.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ja shoppen alleen ik heb al meer dan genoeg kleding gekocht de afgelopen maanden, elke keer met het excuus 'het is uitverkoop dus dan kan het wel'. Maar ondertussen heb ik al veel te veel uitgegeven
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Ja shoppen alleen ik heb al meer dan genoeg kleding gekocht de afgelopen maanden, elke keer met het excuus 'het is uitverkoop dus dan kan het wel'. Maar ondertussen heb ik al veel te veel uitgegeven
Haha, hier dezelfde smoes! En nu koop ik weer veel dingen 'Ja, maar dat is alvast voor het mooie weer'. Nu probeer ik echt even te minderen, totdat het echt mooier weer wordt.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil ook shoppen....wil echt TE veel hebben, onder andere deze dingen:
http://www.hm.com/nl/product/96769?article=96769-B#article=96769-C
http://www.hm.com/nl/product/95827?article=95827-A
http://www.hm.com/nl/product/96613?article=96613-A#article=96613-B
http://www.hm.com/nl/product/95722?article=95722-B#article=95722-C
Sorry, kan geen plaatjes plakken via de H&M site..
http://www.hm.com/nl/product/96769?article=96769-B#article=96769-C
http://www.hm.com/nl/product/95827?article=95827-A
http://www.hm.com/nl/product/96613?article=96613-A#article=96613-B
http://www.hm.com/nl/product/95722?article=95722-B#article=95722-C
Sorry, kan geen plaatjes plakken via de H&M site..
Gast- Gast
Ik wil ook shoppen en heel veel want van mijn oude kleding pas ik eigenlijk niks meer. Heb nu een heel andere maat . Heb laatst 2 broeken, 1 jurkje en 2 truitjes gekocht maar dat smaakt naar meer. Helaas ben ik al blut voor de maand begonnen is... Hmfff...
Gast- Gast
Pfff ik wil ook weer eens kunnen shoppen!
Maarre, Bobbie, voor die bruiloften heb je ook nieuwe jurkjes nodig
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb ook erg veel zin om te shoppen.
We hebben de laatste tijd veel gespaard, donderdag gaan we onze nieuwe auto ophalen (2e hands maar voor ons nieuw). Verder heb ik €2000 gespaard voor m'n tatoeage, eerste sessie is in april.
Ik werk momenteel maar drie dagen, soms wat extra en ik merk dat flink aan mijn portemonnee. Voorheen werkte ik altijd 4 dagen maar ik kan nog niet meer uren krijgen op mijn nieuwe werk.
Vanaf nu gaan we trouwens sparen voor een VW camper uit de jaren '70
We hebben de laatste tijd veel gespaard, donderdag gaan we onze nieuwe auto ophalen (2e hands maar voor ons nieuw). Verder heb ik €2000 gespaard voor m'n tatoeage, eerste sessie is in april.
Ik werk momenteel maar drie dagen, soms wat extra en ik merk dat flink aan mijn portemonnee. Voorheen werkte ik altijd 4 dagen maar ik kan nog niet meer uren krijgen op mijn nieuwe werk.
Vanaf nu gaan we trouwens sparen voor een VW camper uit de jaren '70
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Marin schreef:Pfff ik wil ook weer eens kunnen shoppen!
Dat is waar! Alleen heb ik niet graag jurkjes aan (mijn benen zijn niet echt jurkjesproof) en vind ik 4 jurkjes in 3 maanden ook wel herl duur worden. En wat te doen met die 2 bruiloften die allebei 3 dagen duren? Dat worden dan 6 outfits, plus die andere 2 bruiloften die "gewoon"1 dag duren, moet ik dus 8 outfits gaan kopen die ik daarna nauwelijks meer draag.
Gast- Gast
Nou Bobbie, je hoeft toch niet perse een jurkje aan naar een bruiloft. Ik vind dat er ook heel veel super leuke feestelijke outfits met broeken zijn te bedenken. Dan kun je het daarna nog wel aan . Koop je bijvoorbeeld wel voor 2 dagen jurkjes en voor de rest iets anders? Kan me ook voorstellen dat je op twee van de bruiloften misschien best hetzelfde aan kunt doen? En wat wordt er allemaal ondernomen op de 3 dagen durende bruiloften?
Gast- Gast
Ik zat idd ook te denken aan 2 jurkjes, die ik dan allebei op 2 bruiloften draag. Ik heb nogal moeilijke voeten, dus hoop dat ik 1 paar schoenen kan vinden wat overal bij past. De twee bruiloften van 1 dag zijn gewoon feesten. Een van de driedaagse bruiloften is in Spanje, dus daar heb ik zomerse kleding voor nodig. De tweede dag daar is het officiele gebeuren en het feest, de dag ervoor en de dag erna is gewoon gezellig samenzijn. Ik denk dat ik daarvoor iets leuks uit mijn kast vis of iets niet al te duurs koop wat ik de hele zomer kan dragen. De andere driedaagse bruiloft wordt heel chique, dus daar zal ik wel een mooi (duur...) jurkje voor kopen, de dag ervoor is het gezellig samenzijn (geen idee wat je daarbij draagt, denk een dunne broek, shirtje, colbertje? het is in augustus) en de dag erna is samen ontbijten/brunchen.
Gast- Gast
Voor de gezellig samenzijn dingen zou ik inderdaad gewoon iets leuks met een broek aan doen, als je nooit jurkjes draagt. Voor de sjiekere gelegenheden kun je dan een jurkje kopen die je op allebei de bruiloften aan kunt? Dan is het al minder erg als het jurkje wat duurder is. Tony Cohen en Karen Millen hebben leuke, feestelijke jurkjes vind ik!
En een paar mooie pumps in een goed combineerbare kleur is altijd handig dan!
En een paar mooie pumps in een goed combineerbare kleur is altijd handig dan!
Gast- Gast
Het enige wat ik echt wil en moet hebben zijn nieuwe schoenen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jaaaaaaaa, ik wil ook shoppen! Gewoon als een malle nieuwe kleren kopen en geld uitgeven!
Maar ja, ik ben totaal nog niet in de shape waar ik eerst in was, dus dat moet eerst nog even gebeuren.
Daarnaast is mijn beste vriendinnetje (truestar) ook nog niet bevallen en moet zij ook nog even back in shape. Daarna gaan we samen een dagje op stap (schelen 3 dagen qua verjaardagen) en lekker shoppen en onbeperkt carpaccio eten
Maar wel erg is dat ik nu dus maar kleren voor mn dochter koop en dat meisje heeft echt teveel kleren!
Maar ja, ik ben totaal nog niet in de shape waar ik eerst in was, dus dat moet eerst nog even gebeuren.
Daarnaast is mijn beste vriendinnetje (truestar) ook nog niet bevallen en moet zij ook nog even back in shape. Daarna gaan we samen een dagje op stap (schelen 3 dagen qua verjaardagen) en lekker shoppen en onbeperkt carpaccio eten
Maar wel erg is dat ik nu dus maar kleren voor mn dochter koop en dat meisje heeft echt teveel kleren!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb zin om te shoppen
» Shoppen in USA
» Zo'n zin om te shoppen
» Stoppen met shoppen
» Shoppen met vriend
» Shoppen in USA
» Zo'n zin om te shoppen
» Stoppen met shoppen
» Shoppen met vriend
Pagina 1 van 1