Stoppen met shoppen!
+35
Siem
Shopaholic
madam
Laced
Pannetoet
Pandora
Lejow
Raindrop
Zwerver
minoessepoes
luenca
Silver
Suus
Spring
Sjirafje
Blueschick
TNMN
Rovine
Tullow
silly-one
Lien
applestar
Caresses
Tiana
Blond
Mamsie
Antibes
Kaat
Arwyn
loura
Atelier Madame
Marin
Paper Crown
Jeanette
Rush
39 plaatsers
Pagina 13 van 14
Pagina 13 van 14 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14
Re: Stoppen met shoppen!
Vanaf vandaag is het klaar! Jas en trui van H&M zijn binnen die mogen nog en nu is het echt klaar!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb voor 75 euro allemaal truien en 3 jeans gekocht, nu ben ik wel weer even voorzien. Terug naar mn 50 euro budget!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha heel goed! Ik heb alleen nog een shirt van 7,95 en een camelkleurige jeans voor 12,95 bij Zara, anders wil ik die toch uit de voorjaarscollectie dus dan beter uit de opruiming van de winter:P
Lien- Prater
Ik moest dit topic weer even opzoeken want ik ga morgen shoppen haha! Mijn zusje moet nieuwe kleren dus ik ga mee. Maar ik mag eigenlijk echt niets kopen. En anders niet meer dan €50 uitgeven! Gelukkig heeft mijn zusje totaal geen dure smaak!
Lien- Prater
Ik heb een longsleeve en een paar stevige winterlaarzen gekocht voor samen €40, best goed van mezelf. En nog een riem, voor €10, maar die had ik echt nodig.
Dus ik ben er een beetje overheen gegaan samen met die H&M bestelling, maar ik heb nu ook zat kleding.
Dus ik ben er een beetje overheen gegaan samen met die H&M bestelling, maar ik heb nu ook zat kleding.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb wel eventjes flink geshopt deze maand, maar ja de uitverkoop heb nu wel genoeg nieuwe shirtjes, vestje, nieuwe laarzen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
In december is het mij niet echt gelukt om te stoppen met shoppen maar nu de maand januari voorbij is moet ik eerlijk bekennen dat ik deze maand helemaal niets geshopt heb! Nu mag ik van mijzelf ook echt niets meer kopen want ik heb echt genoeg. Ik kan volgens mij 3 weken lang elke dag iets anders aan en dan hoef ik nog steeds niets te wassen.
Daarbij komt kijken dat ik nu echt wel afvallen en dat hopelijk de meeste kleren over een tijdje te groot zullen worden en nieuwe dingen kopen vind ik dan echt een soort van zonde op dit moment!
Eigenlijk moet ik nog wel een paar nieuwe bh's ( ik heb er nog wel een aantal maar ik wil graag afwisselen en er worden er een paar slecht )maar ik wacht eerst maar eens af hoe het met afvallen gaat.
Dus ik hoop dat februari voor mij een goede maand wordt met niet shoppen.
Dan ga ik mij begin maart belonen want dan ga ik een weekendje weg en dan mag ik van mijzelf wel wat shoppen voor een bedrag ( nog even verzinnen hoeveel ) haha
Daarbij komt kijken dat ik nu echt wel afvallen en dat hopelijk de meeste kleren over een tijdje te groot zullen worden en nieuwe dingen kopen vind ik dan echt een soort van zonde op dit moment!
Eigenlijk moet ik nog wel een paar nieuwe bh's ( ik heb er nog wel een aantal maar ik wil graag afwisselen en er worden er een paar slecht )maar ik wacht eerst maar eens af hoe het met afvallen gaat.
Dus ik hoop dat februari voor mij een goede maand wordt met niet shoppen.
Dan ga ik mij begin maart belonen want dan ga ik een weekendje weg en dan mag ik van mijzelf wel wat shoppen voor een bedrag ( nog even verzinnen hoeveel ) haha
Ik moet er ook maar weer aan geloven! De maand februari ga ik géén kleding of andere nutteloze dingen kopen.. mijn bankrekening zal erg blij zijn haha
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb in de Scapino outlet het jasje gevonden wat ik erg graag wilde, dus ik ben voor februari al €20 lichter, haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik heb in de Scapino outlet het jasje gevonden wat ik erg graag wilde, dus ik ben voor februari al €20 lichter, haha.
Haha en het is nog niet eens februari!
Ik heb vandaag echt een goede aankoop gedaan! Een spijkerbroek van seven for all mankind voor €25!
Lien- Prater
Wie heeft er nog steeds een shopverbod van zichzelf?
Ik heb het meerdere malen geprobeerd en elke keer faal ik weer.
Ik heb zoveel kleren die ik nog nooit heb gedragen en blijf maar steeds bijkopen.
Ik wilde eigenlijk vanaf het begin van het jaar mijzelf een shopverbod opleggen van een jaar.
Maar dat ga ik lange na niet halen!
Ik ga nu proberen om niks meer te kopen vanaf maart t/m juni.
Ik heb nog 3 bestellingen die ik moet ontvangen.
Ik heb het meerdere malen geprobeerd en elke keer faal ik weer.
Ik heb zoveel kleren die ik nog nooit heb gedragen en blijf maar steeds bijkopen.
Ik wilde eigenlijk vanaf het begin van het jaar mijzelf een shopverbod opleggen van een jaar.
Maar dat ga ik lange na niet halen!
Ik ga nu proberen om niks meer te kopen vanaf maart t/m juni.
Ik heb nog 3 bestellingen die ik moet ontvangen.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Ik heb afgelopen jaar amper geld uitgegeven aan kleding. Pas als ik iets echt wilde of stuk was. De afgelopen weken zijn al m`n goede jeans gaar geworden, dus ik heb in januari en februari wel wat H&M bestellingen geplaatst haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Mijn heeft mijn shopverbod eindelijk opgegeven...nou per April! En dan ga ik echt helemaal los na 2 zwangerschappen!!!!!!! Ok....stiekem ben ik al begonnen.....
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ik heb nog 1 bestelling van de H&M die nog moet komen en ik moet nog 1 paar schoenen voor de zomer. Maar daarna leg ik mezelf ook een shopverbod op tot augustus. Voor kleding en schoenen heb nu echt genoeg gekocht en binnenkort ga ik mijn kasten eens goed uitmesten om plaats te maken
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik doe lekker niet mee Is dat ook goed haha.
Mijn kast is nog nooit zo leeg geweest.. Heb al te lang niet meer gekocht.. maar vind ook helemaal niets leuk. Ik ga serieus in stinktruien naar mijn werk hahaha..
Heeelluup
Mijn kast is nog nooit zo leeg geweest.. Heb al te lang niet meer gekocht.. maar vind ook helemaal niets leuk. Ik ga serieus in stinktruien naar mijn werk hahaha..
Heeelluup
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik heb een shopverbod van 2 maanden. Want dan ga ik naar NY en dan ga ik daar los!
Al scheelt het ook dat ik nu geen geld heb om te shoppen en m'n New York zakgeld veilig op een andere rekening staat.
Al scheelt het ook dat ik nu geen geld heb om te shoppen en m'n New York zakgeld veilig op een andere rekening staat.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik zou het mezelf op moeten leggen eigenlijk, haha. Ga over 3 week naar Londen!
Plaats alleen nog wel bestellingen overal.. Gelukkig gaat daarvan steeds bijna alles terug, dat scheelt.
Plaats alleen nog wel bestellingen overal.. Gelukkig gaat daarvan steeds bijna alles terug, dat scheelt.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Maak me jaloers!
Ik wil ook naar Londen en NYC!
Ik wil ook naar Londen en NYC!
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik ga maar 1 dag hoor, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
2 bestellingen gaan weer retour, dat scheelt.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Ik doe mee. Naja gedeeltelijk. Heb me voorgenomen alleen dingen voor mijn huisje te shoppen en geen kleding meer voorlopig.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb al een paar weken geen nieuwe kleding meer geshopt, ben benieuwd of ik het nog een tijdje kan volhouden . Op de een of andere manier vind ik februari en maart nooit zulke leuke maanden om kleding te kopen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Helaas is bij mij juist het probleem dat ik altijd wel iets leuks zie Maar goed, ik ga het vol proberen te houden!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik weer mee zou doen want dat scheeld mij weer in mijn portemonee, haha.
Helaas moet ik wel shoppen, hahaIk ben 12 kg afgevallen en 2 kleding maten kleiner.
ik heb werkelijk waar niks voor het voorjaar/zomer wat past, alles is te groot!
Helaas moet ik wel shoppen, hahaIk ben 12 kg afgevallen en 2 kleding maten kleiner.
ik heb werkelijk waar niks voor het voorjaar/zomer wat past, alles is te groot!
Ik heb ook een shopverbod, beetje zonde om nu kleding te gaan kopen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 13 van 14 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14
Soortgelijke onderwerpen
» Stoppen met shoppen
» Shoppen bij de Primark!!
» Shoppen in USA
» Ik heb zin om te shoppen