Stoppen met shoppen!
+35
Siem
Shopaholic
madam
Laced
Pannetoet
Pandora
Lejow
Raindrop
Zwerver
minoessepoes
luenca
Silver
Suus
Spring
Sjirafje
Blueschick
TNMN
Rovine
Tullow
silly-one
Lien
applestar
Caresses
Tiana
Blond
Mamsie
Antibes
Kaat
Arwyn
loura
Atelier Madame
Marin
Paper Crown
Jeanette
Rush
39 plaatsers
Pagina 5 van 14
Pagina 5 van 14 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14
Re: Stoppen met shoppen!
Daisy schreef:Ik heb afgelopen week nog van alles gekocht, maar had ik ook allemaal wel nodig.
Dus nu wil ik weer even stoppen voor deze maand!
Moet alleen nog een paar basic shirtjes hebben... maar daar wil ik max. 30 euro aan uitgeven.
Zondag gaan we te shoppen voor een nieuwe broek + trui voor W.
Dat is altijd een hele klus maar als we dat hebben gekocht hoeven we deze maand eigenlijks niks maar aan kleding/luxe producten te hebben
Grappig hoe je dat zegt, want het is over 3 dagen alweer het einde van de maand
Gast- Gast
Pippa schreef:Daisy schreef:Ik heb afgelopen week nog van alles gekocht, maar had ik ook allemaal wel nodig.
Moet alleen nog een paar basic shirtjes hebben... maar daar wil ik max. 30 euro aan uitgeven.
Dat is altijd een hele klus maar als we dat hebben gekocht hoeven we deze maand eigenlijks niks maar aan kleding/luxe producten te hebben
Haha ja het is maar net hoe je het bekijkt...
Ik bedoel maand in de zin van loonmaand
En we hebben net een week onze loon dus mag 3 weken niet/minder shoppen!
Gast- Gast
Daisy schreef:Pippa schreef:Daisy schreef:Ik heb afgelopen week nog van alles gekocht, maar had ik ook allemaal wel nodig.
Haha ja het is maar net hoe je het bekijkt...
Ik bedoel maand in de zin van loonmaand
En we hebben net een week onze loon dus mag 3 weken niet/minder shoppen!
Ah, dan snap ik hem, haha!
Gast- Gast
Pff 3de keer wezen shoppen deze week en ik blijf leuke dingen zien (en kopen), dus ik doe nu ook mee!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Heb vandaag eindelijk leuke laarzen gevonden en gekocht dus nu ben ik helemaal rond en mag ik niets meer uitgeven! Alleen wat echt nodig is!
applestar schreef:Heb vandaag eindelijk leuke laarzen gevonden en gekocht dus nu ben ik helemaal rond en mag ik niets meer uitgeven! Alleen wat echt nodig is!
Haha waar leg je de grens voor wat echt nodig is;)
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Over een tijdje gaan vriend en ik naar Praag. Nu had vriend bedacht dat een bomberjack of kapotte leren jas misschien niet zo gepast is in een vijfsterrenhotel. Hij heeft zichzelf helemaal in het nieuw gestoken nu, bloes, pantalon, stropdas, gilet, jas.
En nu ben ik jaloers. Nu ben ik bang dat ik afsteek als een slons bij zo'n sjieke meneer. Boehoe, ik wil ook kopen.
En nu ben ik jaloers. Nu ben ik bang dat ik afsteek als een slons bij zo'n sjieke meneer. Boehoe, ik wil ook kopen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb voor mezelf besloten dat ik tot eind november niks mag kopen.
Ga dan een weekendje naar Newcastle en daar mag ik wel wat dingen halen die hier niet zijn of daar goedkoper zijn, maar tot die tijd hier dus niks!
Enige waar ik een uitzondering voor wil maken is een mooie rode broek (max. 30,-), een paar goed gevoerde, super warme laarzen in camel/bruin (waar ik ook max. iets van 40,- voor uit wil geven, wat dus denk ik niet gaat gebeuren ) en het nieuwe album van Coldplay. Waarschijnlijk wordt het alleen die laatste, dus dat vind ik dan wel meevallen!
Ga dan een weekendje naar Newcastle en daar mag ik wel wat dingen halen die hier niet zijn of daar goedkoper zijn, maar tot die tijd hier dus niks!
Enige waar ik een uitzondering voor wil maken is een mooie rode broek (max. 30,-), een paar goed gevoerde, super warme laarzen in camel/bruin (waar ik ook max. iets van 40,- voor uit wil geven, wat dus denk ik niet gaat gebeuren ) en het nieuwe album van Coldplay. Waarschijnlijk wordt het alleen die laatste, dus dat vind ik dan wel meevallen!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik zag gister een mooie rode skinny bij de Clockhouse! Niet eens zo duur,rond de 30 euro gok ik.
Blueschick- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben ook gestopt met shoppen! Zodra ik mijn salaris binnen krijg, werk ik mijn lijstje af wat ik nog echt nodig denk te hebben, maar ook max 1 ding per x!
Gast- Gast
Blueschick schreef:Ik zag gister een mooie rode skinny bij de Clockhouse! Niet eens zo duur,rond de 30 euro gok ik.
19,- zelfs, haha. Maar die was mij helaas veels te laag, vond hem ook leuk!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Zaterdag de stad in geweest en niets geshopt qua kleding/schoenen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wat goed!!
Lien- Prater
Ik ben al bijna een jaar gestopt met kleding kopen en ik mis het helemaal niet. Nouja, ik heb natuurlijk wel sokken en onderbroeken gekocht maar dan wel bij de Wibra ofzo.
Gast- Gast
Boxershorts koop ik zo nu en dan bij een punt waar ze Pieces boxers verkopen, maar dat is dan inderdaad nodig. Dat staat los van het domweg kopen, kopen, kopen van kleding.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb gister alle rekeningen betaald die nog open stonden, en kwam tot de conclusie dat we nog 70 euro over hebben van het bedrag wat ik ´apart´ had gehouden voor kleding/luxe
Dus kan ik nog gewoon een paar basic shirtjes halen, en wil ook een aantal kettinkjes en armbanden via ebay kopen.
Mag van mezelf maximaal 20 euro op ebay uitgeven.
Ook moet ik nog 2 paar schoenen naar de schoenmaker brengen, maar dat is alleen voor de hakken.
Hopelijk hou ik nog wat van de 70 euro over, dat is wel mijn doel
Dus kan ik nog gewoon een paar basic shirtjes halen, en wil ook een aantal kettinkjes en armbanden via ebay kopen.
Mag van mezelf maximaal 20 euro op ebay uitgeven.
Ook moet ik nog 2 paar schoenen naar de schoenmaker brengen, maar dat is alleen voor de hakken.
Hopelijk hou ik nog wat van de 70 euro over, dat is wel mijn doel
Gast- Gast
Ondergoed staat inderdaad los van de onzin dingen kopen! Dingen die gewoon leuk zijn om te hebben! Dat heb je gewoon nodig!
Lien- Prater
Ik heb echt helemaal niets meer gekocht! Applausje voor mezelf!! Zelfs gisteren niet naar koopzondag geweest voor nagellakjes ofzo haha!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Mijn nagellak doos zit vol, dus die mag ik ook niet meer kopen!
Rush- Lady Post-a-lot
Sinds de kleine er is zijn we ook flink aan het bezuinigen op ons shopgedrag.
Ik heb geen idee waar je woont, maar Primark is echt een ideale winkel om te
bezuinigen. Ik ga nu 1 x per 3 maanden naar de Primark met 100 Euro en ik
koop echt zoooooveel! Kan ik er weer even tegenaan en ik heb dan niet echt
het gevoel dat ik flink aan het bezuinigen ben.
Voorbeeld
Truitjes kosten daar 3 Euro
Broeken kosten daar 11 Euro soms 18 Euro
Ik heb geen idee waar je woont, maar Primark is echt een ideale winkel om te
bezuinigen. Ik ga nu 1 x per 3 maanden naar de Primark met 100 Euro en ik
koop echt zoooooveel! Kan ik er weer even tegenaan en ik heb dan niet echt
het gevoel dat ik flink aan het bezuinigen ben.
Voorbeeld
Truitjes kosten daar 3 Euro
Broeken kosten daar 11 Euro soms 18 Euro
Sjirafje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11
Als ik in de Primark ben dan houd ik het echt niet bij €100. Ik mag voor m`n verjaardag weer naar Primark!
Rush- Lady Post-a-lot
Neem je 100 Euro contant mee en laat je je pinpas thuis. Wedden dat het je lukt?Rush schreef:Als ik in de Primark ben dan houd ik het echt niet bij €100.
Sjirafje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11
No way dat ik mijn pinpas thuis laat als ik naar Duitsland ben (in NL trouwens ook niet) er zal maar iets gebeuren.Sjirafje schreef:Neem je 100 Euro contant mee en laat je je pinpas thuis. Wedden dat het je lukt?Rush schreef:Als ik in de Primark ben dan houd ik het echt niet bij €100.
En als ik daar dan ben, dan wil ik ook echt niet op m`n geld letten.
Rush- Lady Post-a-lot
De Primark heb ik altijd een tas vol, en dan schrik ik van hoe weinig ik moet afrekenen!
Moet ik wel zeggen dat ik er vooral onderbroeken, shirtjes, pyama's en tassen koop hoor! Schoenen vind ik daar zonde, die loop ik binnen no time kapot, en broeken zitten bij mij niet zo heel erg goed, ik heb een moeilijk lijf Sieraden is mijn stijl niet, en kinderkleding vind ik daar het ook nét niet. Maar bikini's daarentegen heb je daar voor 5 euro, en die passen me perfect! En het corrigerende ondergoed is fantastisch!
Ohjaaaa en ik heb mijn h&m rekening afgelost (ruim 200 euro) en gesloten! Had zo'n lopende rekening, en godzijdank is die nu eindelijk klaar.
Moet ik wel zeggen dat ik er vooral onderbroeken, shirtjes, pyama's en tassen koop hoor! Schoenen vind ik daar zonde, die loop ik binnen no time kapot, en broeken zitten bij mij niet zo heel erg goed, ik heb een moeilijk lijf Sieraden is mijn stijl niet, en kinderkleding vind ik daar het ook nét niet. Maar bikini's daarentegen heb je daar voor 5 euro, en die passen me perfect! En het corrigerende ondergoed is fantastisch!
Ohjaaaa en ik heb mijn h&m rekening afgelost (ruim 200 euro) en gesloten! Had zo'n lopende rekening, en godzijdank is die nu eindelijk klaar.
Gast- Gast
Ik ben gek op Primark schoenen!
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 5 van 14 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14
Soortgelijke onderwerpen
» Stoppen met shoppen
» Shoppen bij de Primark!!
» Shoppen in USA