Stoppen met shoppen!
+35
Siem
Shopaholic
madam
Laced
Pannetoet
Pandora
Lejow
Raindrop
Zwerver
minoessepoes
luenca
Silver
Suus
Spring
Sjirafje
Blueschick
TNMN
Rovine
Tullow
silly-one
Lien
applestar
Caresses
Tiana
Blond
Mamsie
Antibes
Kaat
Arwyn
loura
Atelier Madame
Marin
Paper Crown
Jeanette
Rush
39 plaatsers
Pagina 6 van 14
Pagina 6 van 14 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14
Re: Stoppen met shoppen!
Volgens mij ben jij sowieso gek op schoenen, Rush!
Maar ik snap je wel hoor, nu had ik er misschien bij moeten zeggen dat ik even lang ben als mijn vriend, dus ik loop niet op hakken. En hakken heb je daar wel heel veel, en vaak mooie ook, en als ik erop kon lopen had ik er misschien ook wel meer ingeslagen
Ohja, en ik draag zelf voornamelijk zilver, en het jammere van de tassen vind ik altijd dat het gouden knoppen/hengsels whatever heeft!
Maar ik snap je wel hoor, nu had ik er misschien bij moeten zeggen dat ik even lang ben als mijn vriend, dus ik loop niet op hakken. En hakken heb je daar wel heel veel, en vaak mooie ook, en als ik erop kon lopen had ik er misschien ook wel meer ingeslagen
Ohja, en ik draag zelf voornamelijk zilver, en het jammere van de tassen vind ik altijd dat het gouden knoppen/hengsels whatever heeft!
Gast- Gast
Ik vind de Primark echt niks aan. Nu ben ik nog nooit in NL geweest, maar alleen in Barcelona, Duitsland en Gran Canaria, maar ik vind de kwaliteit en de pasvorm echt niks en voor net wat meer geld kan ik leukere en betere kwalitatieve kleding kopen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha, hakken koop ik daar nou net weer niet
Dat goud bij de Primark vind ik ook niets inderdaad!
Dat goud bij de Primark vind ik ook niets inderdaad!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:En als ik daar dan ben, dan wil ik ook echt niet op m`n geld letten.
Oh, njah ik dacht dat dit topic er juist om ging om te stoppen/minderen op het gebied van shoppen? Mijn fout!
Sjirafje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11
Ja, daarom ga ik dus nu ook niet naar de PrimarkSjirafje schreef:Rush schreef:En als ik daar dan ben, dan wil ik ook echt niet op m`n geld letten.
Oh, njah ik dacht dat dit topic er juist om ging om te stoppen/minderen op het gebied van shoppen? Mijn fout!
Rush- Lady Post-a-lot
Zo ben net naar de stad geweest en heb eigenlijks niks onnodig gekocht
Heb voor W. nieuwe sokken gehaald 2+1 gratis dus ook nog bespaard en een mooie (dikkere) zwarte trui voor over een overhemd nu 15 euro goedkoper!
Voor mezelf een lang zwart basic shirt met lange mouwen en een donkerblauwe t-shirt die ook nog eens was afgeprijsd!
Dus heb nu voor 40 euro gekocht en voor 23 euro bespaard
Heb voor W. nieuwe sokken gehaald 2+1 gratis dus ook nog bespaard en een mooie (dikkere) zwarte trui voor over een overhemd nu 15 euro goedkoper!
Voor mezelf een lang zwart basic shirt met lange mouwen en een donkerblauwe t-shirt die ook nog eens was afgeprijsd!
Dus heb nu voor 40 euro gekocht en voor 23 euro bespaard
Gast- Gast
Ik doe ook mee!
Wil eerst weer op mijn oude gewicht zitten voor ik wat ga kopen
Wil eerst weer op mijn oude gewicht zitten voor ik wat ga kopen
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Oh jeeeee, ik ga zo even naar de Primark
Ik ben benieuwd wat ze hebben
Zal vanmiddag even updaten!
Ik ben benieuwd wat ze hebben
Zal vanmiddag even updaten!
Gast- Gast
Oh, dat lukt mij makkelijk, haha! Maar ik koop er ook wel vaak kleding voor m`n neefje, jasjes voor €15 enzo, dan tikt het ook wel aan.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik ben blij! Ik heb absoluut geen geld om te shoppen en heb me dan ook goed ingehouden (is niet zo moeilijk als er toch niks op je rekening staat...), maar nu mag ik op kosten van mijn schoonmoeder shoppen voor een outfit voor het feest wat mijn schoonouders gaan geven. Kan ik toch iets nieuws aan Heb helemaal zin om te gaan shoppen nu!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Ik krijg echt geen 100 euro op bij de Primark...
Ik ook niet, vind het altijd tegenvallen als ik er ben! Dan neem ik maar weer de standaard dingen mee zoals een topje, sjaal en een maillot of panty!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
100 euro bij de primark besteden lukt mij ook nooit zo goed, iig niet als ik echt op let wat voor dingen ik echt nodig heb. Koop doorgaans wel veel basic topjes daar (die vind ik echt hele goede kwaliteit), en wat leuke jurkjes e.d., oh en ik vind het ondergoed en de bh's van de primark geweldig! Meestal geef ik zo rond de 50 euro uit als ik er ben, gelukkig kom ik er maar een keer of 2/3 per jaar :p.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Hahaha. Ja dat is het verschil, bij Primark koop ik geen dingen die ik echt nodig heb
Rush- Lady Post-a-lot
Als ik mijn kast bekijk kan ik sowieso geen dingen meer kopen die ik echt nodig heb
Lien- Prater
Daarom heb ik dus nu mijn budget gesteld.Lien schreef:Als ik mijn kast bekijk kan ik sowieso geen dingen meer kopen die ik echt nodig heb
Ik heb bij H&M een jeans besteld voor €9,95 want ik wilde nog wel graag een jeans, dus ik ben benieuwd. En ik moet dus nog een riem.
Als ik een leuk beige vestje kan vinden mag ik van mezelf ook hele mooie pumps kopen die ik heb gezien, die zijn €35. Maar dat doe ik in december.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Daarom heb ik dus nu mijn budget gesteld.Lien schreef:Als ik mijn kast bekijk kan ik sowieso geen dingen meer kopen die ik echt nodig heb
Ik heb bij H&M een jeans besteld voor €9,95 want ik wilde nog wel graag een jeans, dus ik ben benieuwd. En ik moet dus nog een riem.
Als ik een leuk beige vestje kan vinden mag ik van mezelf ook hele mooie pumps kopen die ik heb gezien, die zijn €35. Maar dat doe ik in december.
Ik denk dat ik ook maar een budget stel, net als vroeger toen ik nog kleedgeld kreeg! Niets kopen lukt me toch niet. Die jeans van 9.95 heb ik ook denk ik! Opzich een prima broek! Je hebt ze ook van 19,95 die vind ik net iets mooier!
Lien- Prater
Ja, wil heel graag nog een grijze, maar die zijn €40 enzo, dat is me toch wel even te duur.
Zo`n budget is best handig, ook al zit het alleen maar in je hoofd. En gewoon geen kledingwinkels meer in gaan!
Zo`n budget is best handig, ook al zit het alleen maar in je hoofd. En gewoon geen kledingwinkels meer in gaan!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja, wil heel graag nog een grijze, maar die zijn €40 enzo, dat is me toch wel even te duur.
Ik heb een grijze gekocht bij the sting voor €25 ofzo! Zitten alleen geen zakken in, het lijkt wel alsof er zakken inzitten!
Lien- Prater
Ohhh, nou dan moet ik daar maar eens kijken als ik budget over houdt! Ben benieuwd
Rush- Lady Post-a-lot
Ja, ik heb er eens een sjaal gekocht, een panty, een tas en een paar schoenen. Maar meestal kom ik zonder iets weer naar buiten.Lien schreef:Smikkell schreef:Ik krijg echt geen 100 euro op bij de Primark...
Ik ook niet, vind het altijd tegenvallen als ik er ben! Dan neem ik maar weer de standaard dingen mee zoals een topje, sjaal en een maillot of panty!
Gast- Gast
Rush schreef:Ja, wil heel graag nog een grijze, maar die zijn €40 enzo, dat is me toch wel even te duur.
Het beste zou bij mij werken om een aparte rekening te openen en daar elke maand 50 euro op te zetten, dat is het waar ik het mee moet doen dan.. en als ik dan bijv geld over hou kan je de maand erna weer meer kopen! In mn hoofd heeft geen zin, denk altijd ach dat kan ik ook nog wel kopen...
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben benieuwd hoelang het in m`n hoofd lukt
Rush- Lady Post-a-lot
Ik ben weer terug, heb er 22,50 uitgegeven haha
Een donkergrijze gebreide shawl, een grijs-glitterachtig shawltje, elastiekjes, mini-nep-babyuggs, een zwart basic truitje en een grijs basic truitje. Voor de rest heb ik niet gekeken, omdat ik bijna moet bevallen en het nu toch geen zin heeft om me te verlekkeren met alles
Een donkergrijze gebreide shawl, een grijs-glitterachtig shawltje, elastiekjes, mini-nep-babyuggs, een zwart basic truitje en een grijs basic truitje. Voor de rest heb ik niet gekeken, omdat ik bijna moet bevallen en het nu toch geen zin heeft om me te verlekkeren met alles
Gast- Gast
Nou dat is netjes!
Lien- Prater
Pagina 6 van 14 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14
Soortgelijke onderwerpen
» Stoppen met shoppen
» Shoppen bij de Primark!!
» Shoppen in USA