Stoppen met shoppen!
+35
Siem
Shopaholic
madam
Laced
Pannetoet
Pandora
Lejow
Raindrop
Zwerver
minoessepoes
luenca
Silver
Suus
Spring
Sjirafje
Blueschick
TNMN
Rovine
Tullow
silly-one
Lien
applestar
Caresses
Tiana
Blond
Mamsie
Antibes
Kaat
Arwyn
loura
Atelier Madame
Marin
Paper Crown
Jeanette
Rush
39 plaatsers
Pagina 4 van 14
Pagina 4 van 14 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14
Re: Stoppen met shoppen!
Kaat schreef:Straks ga ik even naar het winkelcentrum en heb alvast een boodschappenlijstje gemaakt. En eigenlijk heb ik weer het idee dat ik onzinnige dingen ga kopen en geld ga uitgeven.
- Markeerstift (voor het leren van tentamens, heb er nu nog 1 maar die is bijna op)
- Labello (heb er nog wel een paar thuis liggen, maar die zitten al jaren in een tas en eigenlijk vind ik dat gewoon een beetje vies)
- Mascara (heb een 50% kortingsbon en de mascara die ik nu heb is bijna op)
- Deodorant (heb nog wel 1 als back up, maar de deo die ik altijd gebruik is nu in de aanbieding, dus dan is het toch wel slim om in te slaan?)
- Inkt voor de printer (want die is op)
Het liefste geef ik gewoon even helemaal geen geld meer uit, maar als ik zo naar mijn boodschappenlijstje kijk zijn het niet echt onzinnige aankopen... Toch?
Volgens mij heb je er helemaal geen onzinnige dingen tussen zitten hoor!
Ik heb vandaag shampoo en douchegel gekocht van Andrelon & Dove en kreeg 2x Omo klein & krachtig erbij, zo koop ik nooit wasmiddel en die shampoo en douchegel heb ik toch altijd nodig vind het dan altijd wel een kick om te zien wat ik bespaar onderaan het bonnetje haha
Gast- Gast
Waar was dat Parels?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zie het in de folder!Parels schreef:Rush schreef:Waar was dat Parels?
Ons Kruidvatje!
Rush- Lady Post-a-lot
Heb ik toch mooi 11,58 mee bespaard!
Denk dat dat ook nog een verslaving van me is, de Kruidvat haha ik ben er dol op!
Vind die spaarkaart ook fantastisch haha
Denk dat dat ook nog een verslaving van me is, de Kruidvat haha ik ben er dol op!
Vind die spaarkaart ook fantastisch haha
Gast- Gast
Ja ze vragen die kaart hier nooit, dus ik moet 'm zelf geven en dat vergeet ik soms!
Rush- Lady Post-a-lot
Bij sommige werknemers zit het er idd nog niet ingebakken, dat is jammer!
Gast- Gast
Als ik dit zo lees ben ik stiekem toch blij dat ik 5 dagen of soms meer, een lelijk groen bloemetjes pak met kisten draag Ik heb serieus niet eens tijd om altijd te shoppen haha. Alhoewel ik er deze maand ook een potje van hebt gemaakt met kleren kopen, maar dat mocht ik van mezelf... eens kijken een nieuwe jas, nieuwe schoenen, 3 vestjes, 2 jasjes, 3 basictruitjes. Moet nog nieuwe sokken. lingerie, cadeautje voor vriendin. Iemand nog intresse om mee te gaan? Nee over het algemeen kan ik me goed inhouden en koop ik 1 x in de 3 maanden iets leuks. Netjes toch?
Gast- Gast
Sinds dit topic, heb ik een boek mee naar mijn werk genomen om te lezen in mijn pauze
Heb namelijk een uur pauze en voorheen ging ik elke dag naar het centrum om geld uit te geven, hahah
Goed bezig al zeg ik hetzelf!
Heb alleen op mijn werk rot nieuw te horen gekregen. Alle mensen die nog geen vast contract hebben, krijgen allemaal geen nieuw contract meer dus worden er in feite gewoon uitggegooit. Dit omdat ze een hele erge terug loop verwachten in de kinderopvang. En laat ik nou net geen vast contracht hebben. Ik helemaal stressen en heb gelukkig vandaag te horen gekregen dat mijn contract wel verlengt wordt! ik super blij maar wel verdrietig voor mijn collega´s die strakjes weg moeten.
De reden dat mijn contract wel verlengt word is door een samenhang van positieve ervaringen en redenen, voor mij pakt het goed uit. Hij wordt verlengt met een jaar en hopelijk hebben ze na dat jaar meer zicht op hoe het gaat in de kinderopvang en misschien kunnen ze mij dan een vast contract geven. Maar dat is maar misschien.
Maargoed, ik mag zoiezo nog een jaar blijven en daar ben ik blij mee!
Toen ik dit allemaal hoorde wilde ik echt flink met geld smijten maar heb het niet gedaan!
Hebben jullie, nu jullie opletten, een max voor bepaalde uitgaven?
Heb namelijk een uur pauze en voorheen ging ik elke dag naar het centrum om geld uit te geven, hahah
Goed bezig al zeg ik hetzelf!
Heb alleen op mijn werk rot nieuw te horen gekregen. Alle mensen die nog geen vast contract hebben, krijgen allemaal geen nieuw contract meer dus worden er in feite gewoon uitggegooit. Dit omdat ze een hele erge terug loop verwachten in de kinderopvang. En laat ik nou net geen vast contracht hebben. Ik helemaal stressen en heb gelukkig vandaag te horen gekregen dat mijn contract wel verlengt wordt! ik super blij maar wel verdrietig voor mijn collega´s die strakjes weg moeten.
De reden dat mijn contract wel verlengt word is door een samenhang van positieve ervaringen en redenen, voor mij pakt het goed uit. Hij wordt verlengt met een jaar en hopelijk hebben ze na dat jaar meer zicht op hoe het gaat in de kinderopvang en misschien kunnen ze mij dan een vast contract geven. Maar dat is maar misschien.
Maargoed, ik mag zoiezo nog een jaar blijven en daar ben ik blij mee!
Toen ik dit allemaal hoorde wilde ik echt flink met geld smijten maar heb het niet gedaan!
Hebben jullie, nu jullie opletten, een max voor bepaalde uitgaven?
Ik heb dus een max. van €50 aan kleding. Dat gaat moeilijk worden, maar goed. Even doorbijten.
Rush- Lady Post-a-lot
Zo...heb deze week voor 600 euro geshopt.
Nú kan ik ook eindelijk meedoen .
Nú kan ik ook eindelijk meedoen .
Gast- Gast
Rush- Lady Post-a-lot
Ik doe ook mee, al was ik dat al van plan. Ik heb een kast die uitpuilt van de kleren, maar momenteel ben ik ook bezig met afvallen. Ik hoop al die kleren over een tijdje niet meer te passen, dus ik probeer alles nu nog zoveel mogelijk te dragen. Het is zonde om nu iets bij te kopen en het misschien 3x aan te hebben.
Hoewel ik op zich een flinke motivatie achter de deur heb, heb ik het er toch wel moeilijk mee. Gisteren kocht mijn vriend een nieuwe jas en ik wilde ooook. Mijn winterjas heb ik al 4 jaar en de voering is helemaal gescheurd. Maar zo zonde om nu een nieuwe te halen.
Als beloning voor mijn eerste mijlpaal mag ik nu wel handschoenen kopen.
Ik beperk me de komende tijd dus alleen maar tot tassen en make-up.
Het geld spaar ik op om over een jaar flink los te kunnen en een nieuwe garderobe aan te schaffen.
Hoewel ik op zich een flinke motivatie achter de deur heb, heb ik het er toch wel moeilijk mee. Gisteren kocht mijn vriend een nieuwe jas en ik wilde ooook. Mijn winterjas heb ik al 4 jaar en de voering is helemaal gescheurd. Maar zo zonde om nu een nieuwe te halen.
Als beloning voor mijn eerste mijlpaal mag ik nu wel handschoenen kopen.
Ik beperk me de komende tijd dus alleen maar tot tassen en make-up.
Het geld spaar ik op om over een jaar flink los te kunnen en een nieuwe garderobe aan te schaffen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Applestar ; gefeliciteerd! Het is idd moeilijk om een vast contract of uberhaupt een contractverlenging af te dwingen tegenwoordig in de kinderopvang, zelf heb ik ervoor gekozen om tijdens mijn gehele verlof uit dienst te treden en dan mag ik na 3 maanden weer terugkomen onder een jaarcontract en weer 3 jaarcontracten, ben ik erg blij mee met deze oplossing! Maar ik snap best dat je het wilt vieren hoor, je mag jezelf misschien best een beetje verwennen, iets dat je altijd al wilde hebben ofzo!
Nobucta ; ik heb ongeveer hetzelfde, alleen ben ik nu zwanger, en als ik bevallen ben wil ik toch weer naar mijn oude gewicht, dus om dan nu te shoppen en veel geld uit te geven vind ik ook weer zonde. Over een jaar (al vind ik dat voor mezelf wel heel lang hoor!) gaan we gewoon beiden los met shoppen! Wat is je streefgewicht en hoeveel ben je al afgevallen? Succes!
Nobucta ; ik heb ongeveer hetzelfde, alleen ben ik nu zwanger, en als ik bevallen ben wil ik toch weer naar mijn oude gewicht, dus om dan nu te shoppen en veel geld uit te geven vind ik ook weer zonde. Over een jaar (al vind ik dat voor mezelf wel heel lang hoor!) gaan we gewoon beiden los met shoppen! Wat is je streefgewicht en hoeveel ben je al afgevallen? Succes!
Gast- Gast
Ik dacht het makkelijk te hebben omdat ik twee weken thuis moet zitten vanwege operatie aan mijn knie.....wat denk je bestel ik gewoon nog eens bij de H&M, maar het was maar €60 en had ik 1 vestje nog in 2 maten ook...
En ik had ineens bijna 280€ meer salaris....nu maar hopen dat he tgeen foutje is en volgende maand minder is haha!
En ik had ineens bijna 280€ meer salaris....nu maar hopen dat he tgeen foutje is en volgende maand minder is haha!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Gisteren stiekem nog een trui gekocht bij de H&M, zon lekkere warme lange met kol. Was nu maar 10 euro, 50% korting ging eraf. En ik heb ook nog eens H&M cadeaubonnen in mn portemonnee zitten van mn verjaardag, dus die kon ik mooi gebruiken. Werkte er eentje niet, dus wilden de cassiere dat ik bijbetaalde, terwijl ik zeker wist dat er nog een euro of 5 op stond. Hoofdcassiere erbij, die bliebt zo de 1.80 die nog open stond weg en stopt 5 euro nieuw tegoed op mn oude kaart erbij, hihi goede deal
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
2CKC2 schreef:Rush schreef:Hahaha. CKC, ze kunnen je wel lekker makkelijk oplichten dus. Nee wat dat betreft weet ik wel bijna wat alles kost. Maargoed, dat komt dus door m`n supermarktbonverslaving (scrabble)
Ik vind dat altijd zo knap! Jen_ vertelde me een keertje dat zij als zij boodschappen doet, het liefst alleen gaat want dan gaat ze in haar hoofd rekenen hoeveel het gaat kosten, haar vriend mag niet mee want als hij wat zegt raakt ze de tel kwijt haha!Dat is toch ook wel knap, bij mij zou het zo gaan..
"Brood... €1.79, kaas €2,- dat is eh, €3,79, appels €2,- dat is eh eh eh.. €5,79.. he, zou de nieuwe Grazia er zijn? even kijken.. oh nee.. OK dan neem ik de cosmo.. €4,-.. dus eh eh eh eh, ah fuck it.. ben de tel kwijt!!"
Ik ben helemaal een nazi, ik tel alles op met telefoonrekenmachine in de supermarkt...
Ik heb per week een bedrag wat ik uitgeef (rond de 50euro) aan alles, dus ook aan lunchen met vrienden, drankjes, kleding etc. Ik heb er echt moeite mee! Had ik niet verwacht.
Edit: alles buiten de vaste lasten dus (boodschappen horen bij vaste lasten vind ik).
Laatst aangepast door TNMN op vr 28 okt 2011 - 0:37; in totaal 1 keer bewerkt
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
En boodschappen TNMN?
Rush- Lady Post-a-lot
Neeee, das ongeveer 50 euro per week (2 personen + kat) daar bovenop. Stel je voor zegRush schreef:En boodschappen TNMN?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Parels schreef:Nobucta ; ik heb ongeveer hetzelfde, alleen ben ik nu zwanger, en als ik bevallen ben wil ik toch weer naar mijn oude gewicht, dus om dan nu te shoppen en veel geld uit te geven vind ik ook weer zonde. Over een jaar (al vind ik dat voor mezelf wel heel lang hoor!) gaan we gewoon beiden los met shoppen! Wat is je streefgewicht en hoeveel ben je al afgevallen? Succes!
Ben nu een maand bezig en 3,8 kwijt. Maar doe het via Weight Watchers, soortvan begeleid dus, dus ik heb de hoop dat het hierbij niet blijft. Hoeveel ik er precies af wil weet ik nog niet. Denk dat ik doorga tot ik me er comfortabel bij voel. Is ook afhankelijk van hoe moeilijk het verder zal gaan.
Ik verheug me echt zooo hard op over een tijd. Dan gooi ik alles weg en begin helemaal overnieuw. Geweldig lijkt me dat, een lege, opgeruimde kast met alleen maar leuke nieuwe dingen.
Jij ook heel veel succes!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Hahaha, nouja je hebt er mensen bij die dat allemaal kunnen op 1 of andere manier.TNMN schreef:Neeee, das ongeveer 50 euro per week (2 personen + kat) daar bovenop. Stel je voor zegRush schreef:En boodschappen TNMN?
Oh ik kan makkelijk met €50 per week toe voor die andere dingen, nu ik dan gestopt ben met kleding kopen he
Rush- Lady Post-a-lot
Oke missie is compleet mislukt, net weer een broek gekocht toen ik naar het winkelcentrum ging... en nog een bon voor nellie.com dus vandaag alweer 25 euro uitgegeven aan kleding.. volgende week nog winkelen in antwerpen.. haha ik ben verslaafd
Atelier Madame- Ratel
Ik moet nog wel echt een nieuwe riem hebben eigenlijk, dus die ga ik nog wel kopen, maar ik heb ook een budget van €50, dus dat kan.
Rush- Lady Post-a-lot
Eigenlijk is 50 euro gewoon een heel mooi shopbudget! Je wordt dan echt wel gedwongen om keuzes te maken in je aanschaffen. Mss moet ik daar ook maar eens mee gaan werken...Rush schreef:Ik moet nog wel echt een nieuwe riem hebben eigenlijk, dus die ga ik nog wel kopen, maar ik heb ook een budget van €50, dus dat kan.
Atelier Madame- Ratel
Ik heb afgelopen week nog van alles gekocht, maar had ik ook allemaal wel nodig.
Dus nu wil ik weer even stoppen voor deze maand!
Moet alleen nog een paar basic shirtjes hebben... maar daar wil ik max. 30 euro aan uitgeven.
Zondag gaan we te shoppen voor een nieuwe broek + trui voor W.
Dat is altijd een hele klus maar als we dat hebben gekocht hoeven we deze maand eigenlijks niks maar aan kleding/luxe producten te hebben
Dus nu wil ik weer even stoppen voor deze maand!
Moet alleen nog een paar basic shirtjes hebben... maar daar wil ik max. 30 euro aan uitgeven.
Zondag gaan we te shoppen voor een nieuwe broek + trui voor W.
Dat is altijd een hele klus maar als we dat hebben gekocht hoeven we deze maand eigenlijks niks maar aan kleding/luxe producten te hebben
Gast- Gast
Pagina 4 van 14 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14
Soortgelijke onderwerpen
» Stoppen met shoppen
» Shoppen bij de Primark!!
» Shoppen in USA
» Ik heb zin om te shoppen
» Ik wil shoppen!!!
» Shoppen bij de Primark!!
» Shoppen in USA
» Ik heb zin om te shoppen
» Ik wil shoppen!!!