Hoe voel jij je écht op dit moment?
+48
mzcharlotte
Raindrop
SparklingEyes
Laquisia
sonly
patjuhhh
Merai
Pannetoet
nina
Minx
Silver
Prosecco
lyke
bolus26
Makamba
*Lookie*
Jordana
Caro
Dikkie Dik
Toet
Mermaid
VeryCherry
Inge
Angela_1986
Bliss
pinklady85
Carra
M_as
Sterre
Kabouter
Zwerver
Ugly Betty
BJA
Pinkel
Blair
Caroow
Feline
Sweety
Jeanette
Roze Roos
Fayebella
Japje
Lady4
Shopelle
Rouxxxe
NerdChic
_Lacey_
Lejow
52 plaatsers
Pagina 4 van 11
Pagina 4 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Re: Hoe voel jij je écht op dit moment?
Minella schreef:Lady4, oei, dat klinkt niet zo goed. Maar heel warm douchen en goed warm houden, thee met honing drinken? En ziek = ziek meis.
Japje, erg fijn om te lezen!
Powerbabe, lief dat je het vraagt. Ik zit niet zo heel lekker in mijn vel. Voel me nogal dik/opgeblazen waardoor ik me niet zo heel happy voel; en zit er mee dat ik misschien geen werk heb en we dan een geldprobleem hebben, maar vandaag was met sollicitatie dan wel weer positief, dus hopelijk is dat iets wat ik weg kan strepen Ook zit ik met wat kleine dingen in mijn maag over bv. vriendinnen die gewoon niks laten horen, niet reageren, of ineens niet meer langs willen komen. En dat gebeurd, maar dat doet toch pijn. Uit het oog is blijkbaar soms toch uit het hart.
@Minella
Ik herken dit helaas al te goed. Ik ben 30 km verderop gaan wonen en als we iets afspraken werd het daar gedaan. Wilde ik ze een keer hier hebben dan was er weer eens van alles. Nu twee jaar verder zie ik eigenlijk niemand meer van mijn oude vriendinnen groep. Maar ik heb nu hier hele leuk vriendinnen en ik vraag mij af als ik niet voor mijzelf gekozen had of ik deze vriendinnen wel had ontmoet. Deze vriendinnen zijn echte vriendinnen en alles komt van beide kanten.
Gast- Gast
Ik voel me, net als vrijwel altijd, erg blij Ik heb alleen een enorme (nouja, niet metersgroot) brandwond op mijn arm, en die prikt. Maar dat gaat ook wel over..
Ik heb lekker drie dagen vrij van het werk, dus alle tijd voor wassen/strijken/huishouden. Heerlijk.
Ik heb lekker drie dagen vrij van het werk, dus alle tijd voor wassen/strijken/huishouden. Heerlijk.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, ja toch wel he?Isa schreef:Begrijpelijk!_Donnaa schreef:Ohhhhh, bedoel je het op die manier! Ja dat is inderdaad m`n puntIsa schreef:
Ik bedoel ermee dat wanneer een vrouw een probleem maakt van een nieuwe aankoop, dit meestal te maken heeft met geld. Daarentegen bewijs jij weer dat zoiets jou geen zier scheelt, maar dat je gewoon in jouw vriends leven wilt zijn. Dat hij gewoon verteld wat hem bezig houdt, zonder dat jij dat pas achteraf te weten komt.
Nee hij moet zelf weten wat hij met z`n geld doet. Alles gaat toch naar de auto, nu dus auto`s, dus dat was ik al gewend, haha..
Gast- Gast
Ik voel me helemaal top!! En dat is een hele tijd geleden dat ik me zo goed gevoeld heb, en het ook durf uit te spreken of typen in dit geval.
Woon sinds 2 weken samen met voor mijn gevoel de liefde van mijn leven. Had ook niet gedacht ooit iemand te vinden die zo goed bij me past als mijn vriend. Hij begrijpt me, neemt me serieus, en staat altijd voor me klaar in welk opzicht dan ook.
Deze week zijn we samen lekker vrij om een grote schoonmaak te houden, en er ook mijn huisje van te maken. (ben bij hem ingetrokken) Kortom ik ben heel erg gelukkig!!
Woon sinds 2 weken samen met voor mijn gevoel de liefde van mijn leven. Had ook niet gedacht ooit iemand te vinden die zo goed bij me past als mijn vriend. Hij begrijpt me, neemt me serieus, en staat altijd voor me klaar in welk opzicht dan ook.
Deze week zijn we samen lekker vrij om een grote schoonmaak te houden, en er ook mijn huisje van te maken. (ben bij hem ingetrokken) Kortom ik ben heel erg gelukkig!!
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Ik voel me eigenlijk wel goed Alleen geen zin om weer naar buiten te gaan straks om enveloppen te kopen, zucht.
Beterschap voor alle zieken!!
Mamavan2: ik kan me wel voorstellen dat je er tegenop ziet naar een psych te gaan, maar aan je berichten te zien gaat het toch echt niet helemaal okee met je. De gevoelens van onrust en angst herken ik heel erg. Maar je moet ook niet naar een psycholoog gaan als je dat niet wilt, dan werkt het meestal toch niet (zijn natuurlijk uitzonderingsgevallen). Meestal duurt het even voor je er vrede mee hebt met het idee van een psycholoog, ik had er tenminste erge moeite mee om toe te geven dat ik iets niet zelf kon oplossen. Op een gegeven moment had ik zoiets van okee nu wil ik wel gewoon want het lukt me niet meer alleen, en het heeft mij wel erg geholpen uiteindelijk. Als je wilt mag je me wel PM-en
Powerbabe: he wat naar van de vriendin van je opa Het lijkt me ook erg naar om je opa te zien huilen. Dikke knuffel!
Donnaa: ik had het ook graag geweten hoor als mijn vriend een auto ging kopen (ook voor we samenwoonden). Gewoon omdat ik zulke dingen ook aan hem vertel (ik vertel het nog als ik een pak melk heb gekocht hahaha) en dan is het niet leuk als je daar later achter komt. Hebben jullie al gepraat over de ruzie laatst?
Beterschap voor alle zieken!!
Mamavan2: ik kan me wel voorstellen dat je er tegenop ziet naar een psych te gaan, maar aan je berichten te zien gaat het toch echt niet helemaal okee met je. De gevoelens van onrust en angst herken ik heel erg. Maar je moet ook niet naar een psycholoog gaan als je dat niet wilt, dan werkt het meestal toch niet (zijn natuurlijk uitzonderingsgevallen). Meestal duurt het even voor je er vrede mee hebt met het idee van een psycholoog, ik had er tenminste erge moeite mee om toe te geven dat ik iets niet zelf kon oplossen. Op een gegeven moment had ik zoiets van okee nu wil ik wel gewoon want het lukt me niet meer alleen, en het heeft mij wel erg geholpen uiteindelijk. Als je wilt mag je me wel PM-en
Powerbabe: he wat naar van de vriendin van je opa Het lijkt me ook erg naar om je opa te zien huilen. Dikke knuffel!
Donnaa: ik had het ook graag geweten hoor als mijn vriend een auto ging kopen (ook voor we samenwoonden). Gewoon omdat ik zulke dingen ook aan hem vertel (ik vertel het nog als ik een pak melk heb gekocht hahaha) en dan is het niet leuk als je daar later achter komt. Hebben jullie al gepraat over de ruzie laatst?
Gast- Gast
Ik voel me oké!
Toch voel ik me ook een beetje vaag en weet ik nu eigenlijk niet zo goed wat ik wil met de relaties in mijn leven. Dat frustreert soms wel.
Toch voel ik me ook een beetje vaag en weet ik nu eigenlijk niet zo goed wat ik wil met de relaties in mijn leven. Dat frustreert soms wel.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Nee nog niet.. Vrijdag was niet het juiste moment en sindsdien zijn we beide druk geweest.. Hij begon er vrijdag wel over en dat heb ik toen afgekapt.. Ik had teveel drank gehad om serieus te praten..Darcy schreef:
Gast- Gast
Ik voel me een beetje alleen, ik heb vakantie en mijn man niet. Ik wil eigenlijk van alles doen, maar heb ook weer zin om niks te doen. Als ik veel alleen thuis ben op zulke dagen wordt het verlangen naar een kindje alleen maar groter...
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik voel me ziek. Al vanaf eerste kerstdag. Mijn keel doet ontzettend zeer Ben er nu wel zo zat van
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Nee nog niet.. Vrijdag was niet het juiste moment en sindsdien zijn we beide druk geweest.. Hij begon er vrijdag wel over en dat heb ik toen afgekapt.. Ik had teveel drank gehad om serieus te praten..Darcy schreef:
Ahh okee, wel verstandig om niet uitgebreid te gaan uitpraten terwijl je drank op had!
Ik voel me nu een beetje beschaamd hahaha. Ik kreeg een mailtje binnen van het uitzendburo, of ik interesse had in een functie. Ik wilde dat mailtje doorsturen naar mijn vriend, dus ik schrijf heee schatje, wat vind je van deze functie? Kunnen we wel gezellig samen naar het werk! (het was bij hetzelfde bedrijf als waar hij werkt) Kusje!
Stuur ik dat naar de intercedente
Gast- Gast
Darcy schreef:_Donnaa schreef:Nee nog niet.. Vrijdag was niet het juiste moment en sindsdien zijn we beide druk geweest.. Hij begon er vrijdag wel over en dat heb ik toen afgekapt.. Ik had teveel drank gehad om serieus te praten..Darcy schreef:
Ahh okee, wel verstandig om niet uitgebreid te gaan uitpraten terwijl je drank op had!
Ik voel me nu een beetje beschaamd hahaha. Ik kreeg een mailtje binnen van het uitzendburo, of ik interesse had in een functie. Ik wilde dat mailtje doorsturen naar mijn vriend, dus ik schrijf heee schatje, wat vind je van deze functie? Kunnen we wel gezellig samen naar het werk! (het was bij hetzelfde bedrijf als waar hij werkt) Kusje!
Stuur ik dat naar de intercedente
Dikke oeps inderdaad! Maar als buitenstaander wel leuk om te lezen!
Zo ben ik altijd bang dat emails aan mijn moeder naar klanten gaan, omdat ik meestal drie/vier vensters met mail open heb staan. En mocht het laatste doorgestuurd worden naar een klant, dan denken ze vast dat ik het bedrijf aan het promoten ben.
Mijn moeder had namelijk iets over het weer en uit het niets stuurde ik; Jakkiebah!
Waarop mijn moeder stuurde:"Het is net slootwater".
Ik:"En ik proef kurk".
Moeders:"Kijk Ted, die Giraffe heeft een stijve nek".
Ik:"Hij staat op pauze, mam!"
Sorry, maar laat dat maar eens bij een klant komen haha.
Gast- Gast
Hahahah Gelukkig typte ik niet: wat een kutfunctie Heb al een excuusmailtje gestuurd en kreeg terug dat het geen probleem was. Hebben zij ook weer wat te lachen
Gast- Gast
Darcy schreef:Hahahah Gelukkig typte ik niet: wat een kutfunctie Heb al een excuusmailtje gestuurd en kreeg terug dat het geen probleem was. Hebben zij ook weer wat te lachen
Daar kun je inderdaad wel vanuit gaan. Maar goed, is het ook een kutfunctie dan?
Gast- Gast
Ik voel me 381 emoties tegelijkertijd.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Haha lekkere actie Darcy ! Zo heb ik een keer een sms OVER een vriendin NAAR de desbetreffende vriendin gestuurd, was ook niet fraai. Erger zelfs ;-).
Ik voel me een beetje mwhaa. Ik heb een hele gezellige kerst gehad en gister een relaxt dagje sauna met vier vriendinnen, maar nu ben ik thuis en is het een troep in mijn huis en weet ik even niet meer wat ik met mijn leven wil, in short. Alsof het een beetje rauw op mijn dak komt dat het nieuwe jaar bijna begint en ik niet zo goed weet waar ik over een half jaar sta.
@ Babydoll: What's up?
Ik voel me een beetje mwhaa. Ik heb een hele gezellige kerst gehad en gister een relaxt dagje sauna met vier vriendinnen, maar nu ben ik thuis en is het een troep in mijn huis en weet ik even niet meer wat ik met mijn leven wil, in short. Alsof het een beetje rauw op mijn dak komt dat het nieuwe jaar bijna begint en ik niet zo goed weet waar ik over een half jaar sta.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Hahahaha, inderdaad..Isa schreef:Darcy schreef:Hahahah Gelukkig typte ik niet: wat een kutfunctie Heb al een excuusmailtje gestuurd en kreeg terug dat het geen probleem was. Hebben zij ook weer wat te lachen
Daar kun je inderdaad wel vanuit gaan. Maar goed, is het ook een kutfunctie dan?
Gast- Gast
@ Darcy: ik heb er wel heel hard om gelachen , sorry, ik kan me voorstellen dat het voor jou minder leuk is!
@ Ugly Betty: Zijn jullie ook bezig om een kindje te krijgen?
Ik voel me gewoon rot. Ik moet dozen inpakken, afwassen, wassen, douchen en straks richting mijn moeder. Ik lig in bed en doe niks. Ik heb de laatste tijd enorm veel twijfels over mijn relatie. We passen eigenlijk heel slecht bij elkaar en vaak erger ik me ook aan hoe hij is. Maar ja.. dan ben ik met kerst bij zijn ouders en het is daar altijd heel gezellig en ik word daar ook heel erg gewaardeerd (zo voelt het tenminste ). Daarnaast vind ik het ook altijd heel leuk als we gewoon met z'n tweeën zijn, maar we hebben nul gedeelde interesses, zijn het nooit eens en hij is ook niet echt bereid om zich open te stellen voor mijn interesses, terwijl ik dat wel probeer bij die van hem. Hij heeft een oordeel over iets en weigert het dan aan te passen. En ja.. ik heb geen zin in dingen doen met iemand die de hele tijd laat merken dat hij het stom vindt. Aan de andere kant is hij ook wel echt heel lief. Ik voel me rot. Ik weet het gewoon echt niet en kom nergens aan toe zo.
@ Ugly Betty: Zijn jullie ook bezig om een kindje te krijgen?
Ik voel me gewoon rot. Ik moet dozen inpakken, afwassen, wassen, douchen en straks richting mijn moeder. Ik lig in bed en doe niks. Ik heb de laatste tijd enorm veel twijfels over mijn relatie. We passen eigenlijk heel slecht bij elkaar en vaak erger ik me ook aan hoe hij is. Maar ja.. dan ben ik met kerst bij zijn ouders en het is daar altijd heel gezellig en ik word daar ook heel erg gewaardeerd (zo voelt het tenminste ). Daarnaast vind ik het ook altijd heel leuk als we gewoon met z'n tweeën zijn, maar we hebben nul gedeelde interesses, zijn het nooit eens en hij is ook niet echt bereid om zich open te stellen voor mijn interesses, terwijl ik dat wel probeer bij die van hem. Hij heeft een oordeel over iets en weigert het dan aan te passen. En ja.. ik heb geen zin in dingen doen met iemand die de hele tijd laat merken dat hij het stom vindt. Aan de andere kant is hij ook wel echt heel lief. Ik voel me rot. Ik weet het gewoon echt niet en kom nergens aan toe zo.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahahaha, inderdaad..Isa schreef:Darcy schreef:Hahahah Gelukkig typte ik niet: wat een kutfunctie Heb al een excuusmailtje gestuurd en kreeg terug dat het geen probleem was. Hebben zij ook weer wat te lachen
Nee!! Nou ja, het is een klantenservice functie. En ik had eigenlijk gezegd dat ik niet meer de hele dag aan de telefoon wilde zitten. En het betaalt niet zo heel goed. Maaaar het is in de stad waar ik woon, voor 32 uur (dat wilde ik heel graag), bij een (juridische) uitgeverij (wilde ik ook graag, dus misschien steek ik er ook nog wat van op). En ik kan dus gezellig dan met mijn vriend naar het werk
Gast- Gast
Kabouter schreef:Ik voel me 381 emoties tegelijkertijd.
En hoe voelt dat? En what's wrong? Of juist niet?
Gast- Gast
Ik voel me een beetje down.
Kerst was niet wat ik er van verwacht had. Kerstavond al gedoe met familie aan mn moeders kant. Mn tante had ons uitgenodigd om te komen gourmetten. Hartstikke leuk. Maar op hyves tegen iemand anders lopen zeuren dat ze alles alleen moet doen en dat niemand haar ooit helpt blabla. Mijn moeder heeft al eens gezegd; allemaal heel leuk enzo en ik wil best helpen, maar zo heel veel kan ik niet doen want moet voor de kerst, tot aan kerstavond, gewoon werken. Nee dat was prima, ze hoefde geen hulp... Lekker achter de ellebogen dus.
Eerste kerstdag bij mn vriend eten. Toen heb ik gekookt. Mn zwager had op álles wat aan te merken. Oke dat kan. Toen schoonmoeder en zus al hadden gezegd: jah oke, hou maar op, het is duidelijk nu, ging hij gewoon door.. Dus daar was ook meteen de hele sfeer al verpest. M'n vriend kwaad en ik was lichtelijk over de zeik.
En nu ben ik ziek..
Maar na regen komt zonneschijn he..laten we het daar maar op houden.
Kerst was niet wat ik er van verwacht had. Kerstavond al gedoe met familie aan mn moeders kant. Mn tante had ons uitgenodigd om te komen gourmetten. Hartstikke leuk. Maar op hyves tegen iemand anders lopen zeuren dat ze alles alleen moet doen en dat niemand haar ooit helpt blabla. Mijn moeder heeft al eens gezegd; allemaal heel leuk enzo en ik wil best helpen, maar zo heel veel kan ik niet doen want moet voor de kerst, tot aan kerstavond, gewoon werken. Nee dat was prima, ze hoefde geen hulp... Lekker achter de ellebogen dus.
Eerste kerstdag bij mn vriend eten. Toen heb ik gekookt. Mn zwager had op álles wat aan te merken. Oke dat kan. Toen schoonmoeder en zus al hadden gezegd: jah oke, hou maar op, het is duidelijk nu, ging hij gewoon door.. Dus daar was ook meteen de hele sfeer al verpest. M'n vriend kwaad en ik was lichtelijk over de zeik.
En nu ben ik ziek..
Maar na regen komt zonneschijn he..laten we het daar maar op houden.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Sterre schreef:Haha lekkere actie Darcy ! Zo heb ik een keer een sms OVER een vriendin NAAR de desbetreffende vriendin gestuurd, was ook niet fraai. Erger zelfs ;-).
Op welk gebied weet je dan niet wat je wilt? Geldt dat voor alles?
Gast- Gast
Ooh wat vervelend June Mijn vriend en ik verschillen ook echt heel erg van elkaar, soms word ik er echt gestoord van. Als hij links wil, wil ik rechts, als hij iets leuk vind, vind ik het stom en omgekeerd. Het is een wonder dat ons huis inrichten zo makkelijk ging Het is moeilijk, praat je er wel met hem over? Verschillend zijn kan ook goede kanten hebben, maar als hij nooit jouw kant wil inzien dan wordt het wel lastig. En bij elkaar blijven omdat je zo gewaardeerd wordt door de schoonfamilie lijkt me niet zo'n goed plan als verder de liefde weg is. Als je er echt aan gaat twijfelen of je nog wel bij hem wilt zijn, dan zou ik er zeker een gesprek met hem over aangaan.
En fijn dat ik je iig aan het lachen heb gemaakt met mijn blunder
En fijn dat ik je iig aan het lachen heb gemaakt met mijn blunder
Gast- Gast
@ June: Nee, dat geldt niet helemaal voor alles. Wel voor mijn huidige baan en wel of geen koophuis gaan zoeken (en dus vastzitten aan een woonplek, mijn relatie serieuzer vastleggen...). Opeens vind ik het een beetje eng en benauwend allemaal.
Wat vervelend dat jij ook twijfels hebt, maar dan over je relatie. Weet je vriend dat je met deze gevoelens rondloopt?
Wat vervelend dat jij ook twijfels hebt, maar dan over je relatie. Weet je vriend dat je met deze gevoelens rondloopt?
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Pagina 4 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Ik voel me echt dom...
» Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?
» Ik voel me rot...
» Hoe voel jij je?
» Het facebook topic
» Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?
» Ik voel me rot...
» Hoe voel jij je?
» Het facebook topic
Pagina 4 van 11
Permissies van dit forum: