Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe voel jij je écht op dit moment?

+48
mzcharlotte
Raindrop
SparklingEyes
Laquisia
sonly
patjuhhh
Merai
Pannetoet
nina
Minx
Silver
Prosecco
lyke
bolus26
Makamba
*Lookie*
Jordana
Caro
Dikkie Dik
Toet
Mermaid
VeryCherry
Inge
Angela_1986
Bliss
pinklady85
Carra
M_as
Sterre
Kabouter
Zwerver
Ugly Betty
BJA
Pinkel
Blair
Caroow
Feline
Sweety
Jeanette
Roze Roos
Fayebella
Japje
Lady4
Shopelle
Rouxxxe
NerdChic
_Lacey_
Lejow
52 plaatsers

Pagina 10 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Hoe voel jij je écht op dit moment? - Pagina 10 Empty Re: Hoe voel jij je écht op dit moment?

Bericht  Prosecco vr 7 jan 2011 - 11:01

Smikkell schreef:
Prosecco schreef:
Smikkell schreef:Tuurlijk..

Thanks, je bent lief Hoe voel jij je écht op dit moment? - Pagina 10 561177
Jij hebt vaker lieve dingen voor mij gedaan. Maar toch leuk dat je het zegt.

Ik heb geleerd dat je dingen niet aan elkaar mag afmeten.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je écht op dit moment? - Pagina 10 Empty Re: Hoe voel jij je écht op dit moment?

Bericht  nina vr 7 jan 2011 - 11:14

Ik voel me slecht!
Mijn trombosebeen doet pijn!
En ik wil zo graag volgende week weer aan 't werk!
Nu afgesproken met de internist (telefonisch) dat ik thuis blijf tot ik hem weer zie (18 januari)
Maar de bang pijn is echt vervelend! En ben dan bang dat er iets mis is!

Verdorie! Heb verder zo'n top leven!!!

Laatst aangepast door danielledeliefste op vr 7 jan 2011 - 11:29; in totaal 2 keer bewerkt
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 11:27

Oei, erg vervelend Danielledeliefste! Lijkt me best eng..

Ik voel me... best blij eigenlijk! Ik heb een fijne werkweek gehad en ik ben best heel tevreden! Very Happy
Oh ja, en ik heb wat Prosecco gehad en voel me drunken

(checkcheck dubbelcheck of ik alles goed typ, hahaha :P )

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 7 jan 2011 - 12:29

Youandi schreef:Oei, erg vervelend Danielledeliefste! Lijkt me best eng..

Ik voel me... best blij eigenlijk! Ik heb een fijne werkweek gehad en ik ben best heel tevreden! Very Happy
Oh ja, en ik heb wat Prosecco gehad en voel me drunken

(checkcheck dubbelcheck of ik alles goed typ, hahaha :P )

haha na het lezen van dit topic dacht ik bij het lezen van prosecco aan de forummer kan je vertellen krijg je een hele rare zin van :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 0:23

Foei Fairytale! Niet zo doordenken! :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 0:23

danielledeliefste schreef:Ik voel me slecht!
Nu afgesproken met de internist (telefonisch) dat ik thuis blijf tot ik hem weer zie (18 januari)

Wat vervelend zeg!
Krijg je nu ook elke dag clexane gespoten?

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet za 8 jan 2011 - 2:14

Ik voel mij redelijk..
Na een paar dagen met een vreselijk dik en pijnlijk been rondgelopen te hebben hoorde ik donderdag dat ik een trombosebeen heb (zag net even snel dat danielledeliefste het ook heeft) en het doet pijn! M'n been is ingezwachteld en dat zit zo ontzettend strak omdat het vocht eruit moet...ik moet dus verplicht rusten en dat is niet één van mijn sterkste kanten!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Merai za 8 jan 2011 - 2:30

Ik voel me verdrietig. Er is gisteren iemand overleden die me heel dierbaar was, het is allemaal heel snel gegaan. Gelukkig vanavond een feestje om mijn zinnen een beetje te verzetten.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Prosecco za 8 jan 2011 - 2:36

Merai schreef:Ik voel me verdrietig. Er is gisteren iemand overleden die me heel dierbaar was, het is allemaal heel snel gegaan. Gelukkig vanavond een feestje om mijn zinnen een beetje te verzetten.

Oh dat is naar Sad gecondoleerd en heel veel sterkte
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  patjuhhh za 8 jan 2011 - 2:39

moe Sleep kom net uit de nachtdienst en heb t wel ff gehad met die nachtdiensten in 2 weken tijd 8 nachten Sleep
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  patjuhhh za 8 jan 2011 - 2:40

Merai schreef:Ik voel me verdrietig. Er is gisteren iemand overleden die me heel dierbaar was, het is allemaal heel snel gegaan. Gelukkig vanavond een feestje om mijn zinnen een beetje te verzetten.

owhhh gecondoleerd Merai!
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Merai za 8 jan 2011 - 3:01

Dankjewel, lief van jullie!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 3:15

He merai wat naar, gecondoleerd. Heb je nog wel een beetje de kans gehad om afscheid te nemen ondanks dat het zo snel is gegaan?

Gast
Gast

Bericht  sonly za 8 jan 2011 - 3:40

Gecondoleerd Merai...

Ik voel me eenzaam, mis m'n ex Embarassed En ik weet eigenlijk ook niks te doen (waar ik zin in heb dan) dus afleiding zoeken wil niet echt.
Ach waait ook wel weer over, maar nu is het ff bleh.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  nina za 8 jan 2011 - 5:33

Gekje schreef:
danielledeliefste schreef:Ik voel me slecht!

Wat vervelend zeg!
Krijg je nu ook elke dag clexane gespoten?
Wat fijn dat je reageert! Voel me namelijk echt belabberd.
Maar ik moest de eerste twee weken wel elke dag Fraxodi spuiten maar dat hoeft niet meer.
Ik moet nog wel één of twee keer per week bloedprikken omdat de bloedverdunners nog niet goed zijn afgesteld op mijn lichaam..
Soms is het goed, soms dus niet.
Maar daar hoef ik me volgens de internist geen zorgen om te maken..
Het gaat meer om hoe het met mijn been gaat en die doet nu de laatste dagen weer veel meer pijn!
En soms voel ik het kloppen zeg maar.. en weet niet zo goed wat ik daarmee moet!
Zucht...
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Merai za 8 jan 2011 - 7:53

Powerbabe schreef:He merai wat naar, gecondoleerd. Heb je nog wel een beetje de kans gehad om afscheid te nemen ondanks dat het zo snel is gegaan?

Nee helaas niet, haar man en kinderen gelukkig wel en dat is het belangrijkste. Maar ik had haar ook nog wel graag willen zien.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Laquisia za 8 jan 2011 - 8:15

Ik ben moe maar voel me wel voldaan. Daarnaast heb ik een dubbel gevoel. Ik voel me een beetje leeg, eenzaam. Maar ik kan niet zeggen waarom en waar die gevoelens vandaan komen. Dat vindt ik behoorlijk frustrerend.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  SparklingEyes za 8 jan 2011 - 8:41

Ik voel me... dom, een sukkel.. eigenwijs en snap mezelf even niet...

Waarom? Ik heb een conflict gehad met m'n tandarts en daardoor heb ik nu best wat dingen die gefixed moeten worden.. Afgelopen woensdag mijn eerste wortelkanaalbehandeling gehad. Geen pretje, al kan ik me er nu nog weinig van herinneren.. (blocked - out denk ik ..). Er bleek een ontsteking onder te zitten, nooit echt iets van gemerkt. Ja, zeurderig gevoel, maar meer niet.

Omdat de tandarts een andere plek (waar ook een wortelkanaalbehandeling nodig was), niet vertrouwde, vroeg hij me om de al geplande datum te verzetten naar aanstaande donderdag. Wat ben ik daar nu blij mee, want ik heb nu ook last van díe kies... Terwijl ik hiervoor nergens last van had...

Voel me echt dom dat ik het zo ver heb laten komen, maar ja, zo is het nu eenmaal gegaan. 't was geen fijn conflict en moest daardoor echt over een drempel om naar hem toe te gaan..

Maar goed. Zo voel ik me dus... :S

Se
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Raindrop za 8 jan 2011 - 8:54

Merai gecondoleerd en heel veel sterkte! En voor iedereen natuurlijk een dikke knuffel hug

Met mij gaat het wel. Ik ben weer zo gevoelig de laatste tijd, heb het gevoel dat het me allemaal teveel wordt, ik zou me graag eens helemaal ontspannen en me nergens druk om willen maken maar op de een of andere manier lukt dat gewoon al een poosje niet.
Heb ook zin om eens heel hard en lang te huilen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Laquisia za 8 jan 2011 - 8:57

Gecondoleerd met dit moeilijke verlies. hug
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  mzcharlotte za 8 jan 2011 - 8:59

_Leah_ schreef:

Gecondoleerd met dit moeilijke verlies. hug

Merai, veel sterkte en gecondoleerd met het verlies.

Ik voel me uitgescheten en een beetje leeg, waar geen directe aanleiding voor is. Ik slaap alleen zo rot de laatste tijd, ik droom veel te veel en actief en ik heb geen idee hoe ik daarvan af kom.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  ButterflyEffect za 8 jan 2011 - 9:02

Gecondoleerd Marin.

Ik ben een teleurgesteld in mezelf en een beetje gefrustreerd dat ik er op de korte termijn niks meer aan kan doen. Loop door mn studieachterstand steeds achter de feiten aan en haal daardoor tentamens niet.
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Merai zo 9 jan 2011 - 4:32

Dankjewel allemaal, lief!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 4:40

Misselijk en moe No heb vanmorgen vqan 6.00 tot 12.00 gewerkt en ons kleinste spookje ging vannacht om 01.00 pas slapen en wilde nog even bij mij drinken vannacht en om 04.45 ging mijn wekker maar over het algemeen voel ik me nu prima Sleep

Gast
Gast

Bericht  **_pearl_** zo 9 jan 2011 - 7:38

geweldig!!
want ik ga trouwen I love you
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: