Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe voel jij je écht op dit moment?

+48
mzcharlotte
Raindrop
SparklingEyes
Laquisia
sonly
patjuhhh
Merai
Pannetoet
nina
Minx
Silver
Prosecco
lyke
bolus26
Makamba
*Lookie*
Jordana
Caro
Dikkie Dik
Toet
Mermaid
VeryCherry
Inge
Angela_1986
Bliss
pinklady85
Carra
M_as
Sterre
Kabouter
Zwerver
Ugly Betty
BJA
Pinkel
Blair
Caroow
Feline
Sweety
Jeanette
Roze Roos
Fayebella
Japje
Lady4
Shopelle
Rouxxxe
NerdChic
_Lacey_
Lejow
52 plaatsers

Pagina 2 van 11 Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Hoe voel jij je écht op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je écht op dit moment?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:16

Hoe gaat het met jou eigenlijk Minella?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je écht op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Hoe voel jij je écht op dit moment?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:17

Minella schreef:Gelukkig ben je wel weer een beetje uitgerust Marin, fijn om te horen. Hopelijk kun je het snel combineren allemaal in je leven en dus wat meer je draai vinden met werken en privé. Ben je alweer terug in de stad?

Ja ik ben net tien minuutjes thuis. Heerlijk.
En ik hoop dat ik inderdaad een soort balans daar in kan vinden, al weet ik niet goed hoe.

Lady, beterschap!
Japje, wat leuk om te horen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:19

Lady4, oei, dat klinkt niet zo goed. Maar heel warm douchen en goed warm houden, thee met honing drinken? En ziek = ziek meis.
Japje, erg fijn om te lezen!

Powerbabe, lief dat je het vraagt. Ik zit niet zo heel lekker in mijn vel. Voel me nogal dik/opgeblazen waardoor ik me niet zo heel happy voel; en zit er mee dat ik misschien geen werk heb en we dan een geldprobleem hebben, maar vandaag was met sollicitatie dan wel weer positief, dus hopelijk is dat iets wat ik weg kan strepen Wink Ook zit ik met wat kleine dingen in mijn maag over bv. vriendinnen die gewoon niks laten horen, niet reageren, of ineens niet meer langs willen komen. En dat gebeurd, maar dat doet toch pijn. Uit het oog is blijkbaar soms toch uit het hart.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:23

Wat vervelend dat je vriendinnen zo doen. Natuurlijk is het lastiger als je ver(der) uit elkaar woont, maar echte vriendinnen zouden toch wel eens in de zoveel tijd moeite moeten willen/kunnen doen om elkaar te zien toch? Heb je er al met hen over gesproken?
Met je baan komt het vast en zeker goed! Is het weer als oppas?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:24

Waarom ik me zenuwachtig voel weet ik ook niet, het lijkt wel of ik altijd maar zenuwachtig ben als ik geen medicijnen heb ingenomen. ( verslaafd misschien ?! ) Het wordt steeds minder leuk om steeds zo zenuwachtig te zijn. Morgen avond krijgen we inderdaad weer een uitslag over Mara haar hersenactiviteiten.

Minella, vervelend dat je niet lekker in je vel zit hug Heb je trouwens al en nieuwe sollicitatie lopen ? Ik hoop echt dat je snel een nieuwe baan zal hebben.

Laatst aangepast door Mama_van2 op ma 27 dec 2010 - 11:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  NerdChic ma 27 dec 2010 - 10:25

Minella schreef:Lady4, oei, dat klinkt niet zo goed. Maar heel warm douchen en goed warm houden, thee met honing drinken? En ziek = ziek meis.

Powerbabe, lief dat je het vraagt. Ik zit niet zo heel lekker in mijn vel. Voel me nogal dik/opgeblazen waardoor ik me niet zo heel happy voel; en zit er mee dat ik misschien geen werk heb en we dan een geldprobleem hebben, maar vandaag was met sollicitatie dan wel weer positief, dus hopelijk is dat iets wat ik weg kan strepen Wink Ook zit ik met wat kleine dingen in mijn maag over bv. vriendinnen die gewoon niks laten horen, niet reageren, of ineens niet meer langs willen komen. En dat gebeurd, maar dat doet toch pijn. Uit het oog is blijkbaar soms toch uit het hart.

Rot dat je, je nu zo voelt. Ik hoop echt dat het wat wordt met de sollicitatie. Dat zou al een last van je schouders zijn volgens mij.
Daarnaast is het erg vervelend van die vriendinnen, maar misschien vinden ze het gewoon heel vervelend dat je verder weg woont en dat het dan wat lastiger afspreken is. Ik snap je daar wel in hoor maar soms kunnen vriendinnen het ook moeilijk hebben met het feit dat ze niet zomaar meer even bij je langs kunnen gaan. En anders is het (hoe vervelend ook) geen echte vriendschap geweest als ze echt niet meer willen afspreken of überhaupt spreken.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:25

wolletjes schreef:Ik voel me belabberd. Fysio heeft me ff met de neus op de feiten gedrukt dat mijn lichaam echt niet sterk genoeg is en dat ik hard moet werken om dat weer een beetje OK te krijgen. Daarnaast heb ik pijn in mijn hoofd en dat wil niet weg, dus dat is nog vervelender!
En mijn camera is vermoedelijk kaduuk, dus kan ik ook niet mooie plaatjes maken :-( Goede nieuws is wel weer dat de camera vermoedelijk nog binnen de garantie gemaakt kan worden!

edit: lagom, ik ben het met je eens vwb Randstad, was er niet positief over! Ik heb goede ervaringen met www.ep92.nl

Ik ga me inschrijven bij Randstad, heb er wel goede ervaring mee. Het UZB waar ik nu zit begrijpt het af en toe niet geloof ik. Hopelijk zakt je hoofdpijn, dat zuigt...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:26

Powerbabe schreef:Wat vervelend dat je vriendinnen zo doen. Natuurlijk is het lastiger als je ver(der) uit elkaar woont, maar echte vriendinnen zouden toch wel eens in de zoveel tijd moeite moeten willen/kunnen doen om elkaar te zien toch? Heb je er al met hen over gesproken?

Ik heb niemand meer gezien sinds mijn housewarming, 5 september. Paar afspraken gingen ook niet door door de sneeuw of doordat ik of de ander ziek was, dus dat helpt ook niet echt mee, maar het is gewoon jammer. Een deel weet het wel; en die zeggen dat het niet aan mij ligt, maar vervolgens laten ze niks horen. Hoe lang moet het dan van mijn kant blijven komen? Beste vriendin zie ik nu aankomende donderdag, gelukkig!! Nee, is bij een uitzendbureau als planner, hier 5 minuten vandaan smile Mag morgen meelopen op de afdeling & hoor het woensdag, en anders mag ik maandag al beginnen; dus dat zou top zijn!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:28

NerdChic schreef:
Minella schreef:Lady4, oei, dat klinkt niet zo goed. Maar heel warm douchen en goed warm houden, thee met honing drinken? En ziek = ziek meis.

Rot dat je, je nu zo voelt. Ik hoop echt dat het wat wordt met de sollicitatie. Dat zou al een last van je schouders zijn volgens mij.
Daarnaast is het erg vervelend van die vriendinnen, maar misschien vinden ze het gewoon heel vervelend dat je verder weg woont en dat het dan wat lastiger afspreken is. Ik snap je daar wel in hoor maar soms kunnen vriendinnen het ook moeilijk hebben met het feit dat ze niet zomaar meer even bij je langs kunnen gaan. En anders is het (hoe vervelend ook) geen echte vriendschap geweest als ze echt niet meer willen afspreken of überhaupt spreken.

Klopt, dat zou sowieso al onwijs schelen! smile Heb je ook gelijk in; maar ik woon niet echt verder weg voor de meeste mensen, want iedereen woont verspreid door het hele land haha; maar iedereen zegt langs te komen, doe het dan ook, ik wil heel graag mijn huis showen!!! Very Happy haha.

Gast
Gast

Bericht  Fayebella ma 27 dec 2010 - 10:28

Ik voel me behoorlijk klote. Ik moet morgen weer gaan werken. Ik vind het werk op zich wel leuk, maar de instelling absoluut niet. Ik ben hard op zoek naar wat anders, maar het lukt niet echt. Aan de andere kant moet ik gewoon blij zijn dat ik uberhaupt werk heb....
Verder baal ik er tijdens/na kerst altijd heel erg van dat ik nog alleen ben. Zeker nu er allemaal vriendinnen zwanger worden. Ik vind het super leuk voor hen, maar ik wil zelf ook. Maar ja, ik zal toch eerst iemand moeten tegenkomen. Dan nog een relatie opbouwen. Dus over een jaar 5 eens aan kinderen gaan denken.

hug voor iedereen die het nodig heeft!
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:29

Minella schreef:Isa, wat dan?

Geen idee. Onverklaarbaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:30

Minella schreef:
Powerbabe schreef:Wat vervelend dat je vriendinnen zo doen. Natuurlijk is het lastiger als je ver(der) uit elkaar woont, maar echte vriendinnen zouden toch wel eens in de zoveel tijd moeite moeten willen/kunnen doen om elkaar te zien toch? Heb je er al met hen over gesproken?

Ik heb niemand meer gezien sinds mijn housewarming, 5 september. Paar afspraken gingen ook niet door door de sneeuw of doordat ik of de ander ziek was, dus dat helpt ook niet echt mee, maar het is gewoon jammer. Een deel weet het wel; en die zeggen dat het niet aan mij ligt, maar vervolgens laten ze niks horen. Hoe lang moet het dan van mijn kant blijven komen? Beste vriendin zie ik nu aankomende donderdag, gelukkig!! Nee, is bij een uitzendbureau als planner, hier 5 minuten vandaan smile Mag morgen meelopen op de afdeling & hoor het woensdag, en anders mag ik maandag al beginnen; dus dat zou top zijn!

Hm ja, op een gegeven moment houdt het natuurlijk ook een keer op als alles steeds van jouw kant moet komen. Heb je in DH al wat nieuwe vriendinnen gemaakt?
Wat klinkt dat leuk je nieuwe baan, mijn zus heeft dat ook een tijdje gedaan als overbrugging en die vond het echt super leuk om te doen! Zou fijn zijn zeg als dat wat wordt:).

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos ma 27 dec 2010 - 10:31

Op dit moment voel ik mij moe en verdrietig en weet niet zo goed waar ik mij verdrietig door voel. De afgelopen jaren was mijn leven behoorlijk turbulent en nu is het vrij rustig, heb mezelf flink ontwikkeld in het afgelopen half jaar en heb nu het gevoel dat er allerlei gevoelens uit komen. Daarnaast moet ik gezellig ongesteld worden dus dat zal ook niet helpen, ga zo met mijn kruik naar bed en lekker slapen..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:31

Nou het werk wat ik deed leerde ik alleen moeders kennen van de vriendjes haha, dus dat schoot niet echt op. Maar hoop bij het werk ook wat nieuwe mensen te leren kennen sowieso; dan ben ik wel met leeftijdsgenoten, dat lijkt me wel erg leuk! En ga als het wat rustiger is hier ook, qua geld, met de meiden hier van het forum wat doen (als ze dat leuk vinden).

Gast
Gast

Bericht  NerdChic ma 27 dec 2010 - 10:32

[quote="Minella"][quote="NerdChic"]
Minella schreef:
Klopt, dat zou sowieso al onwijs schelen! smile Heb je ook gelijk in; maar ik woon niet echt verder weg voor de meeste mensen, want iedereen woont verspreid door het hele land haha; maar iedereen zegt langs te komen, doe het dan ook, ik wil heel graag mijn huis showen!!! Very Happy haha.

Dan is het inderdaad wat anders. Hhmm kun je ze niet een gezamenlijke mail sturen en uitleggen dat je het vervelend vind dat je ze minder ziet en of jullie een datum kunnen prikken. Als ze daar niet op reageren zou ik de boot afhouden vanuit jouw kant dan heb je je best gedaan.

Wel fijn dat je beste vriendin langs komt! Very Happy
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lady4 ma 27 dec 2010 - 10:32

Mamavan2, wat spannend.. Ik hoop van harte dat de uitslag enigszins positief zal zijn. Ik duim voor jullie!

Minella, wat rot dat je niet lekker in je vel zit. Probeer je gevoelens bespreekbaar te maken bij je vriendinnen. Het kan best zijn dat hun denken: 'Zij is verhuisd, dus zijn mag contact zoeken.' Eerlijk? Nee, maar zo werkt het in de praktijk helaas wel vaak.

Knuffel voor jullie allebei!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:43

Nog steeds niet zo geweldig i.v.m. de ruzie met W. maar dat komt wel weer goed. Toch is het geen fijn gevoel..

En nu heeft hij ook nog eens een auto erbij gekocht en ik weet van niks.. Ben ik ergens niet zo blij mee Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:46

_Donnaa schreef:Nog steeds niet zo geweldig i.v.m. de ruzie met W. maar dat komt wel weer goed. Toch is het geen fijn gevoel..

En nu heeft hij ook nog eens een auto erbij gekocht en ik weet van niks.. Ben ik ergens niet zo blij mee Rolling Eyes

Had je bepaalde afspraken met hem waardoor je er niet zo blij mee bent? Want zo klakkeloos als je het er neer hebt gezet, zou mijn eerste reactie zijn:"Ja, en?"

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:48

Mamavan2, spannend voor jullie. Succes en sterkte morgen!

Minella, herkenbaar wat je vertelt over je vriendinnen. Zo jammer, he, als dat verwatert en afspraken niet meer doorgaan. Hopelijk komt het weer een beetje op gang en anders kun je inderdaad gewoon lekker nieuwe contacten opdoen in je nieuwe woonplaats!

Ik voel me ongelooflijk klote. De afgelopen twee weken heb ik mezelf alleen maar vol zitten vreten, ik voel me echt walgelijk. Morgen heb ik een afspraak met de psycholoog en daar kijk ik ook niet naar uit, zij gaat me ook alleen maar weer zitten vertellen dat ik niet goed bezig ben en gaat weer vragen hoe het komt dat ik me zo voel. Mijn man heeft ook al gezegd dat ik knettergek ben (en bedankt), maar goed, als ik dat niet was hoefde ik niet naar de psycholoog. En verder baal ik van mijn familie, vond ik tweede kerstdag helemaal niet gezellig met ze en wil ik ze het liefst allemaal eens even goed de waarheid vertellen, maar ben ik daar te schijterig (en aan de andere kant toch wel ietwat te trots) voor.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:50

Isa schreef:
_Donnaa schreef:Nog steeds niet zo geweldig i.v.m. de ruzie met W. maar dat komt wel weer goed. Toch is het geen fijn gevoel..

Had je bepaalde afspraken met hem waardoor je er niet zo blij mee bent? Want zo klakkeloos als je het er neer hebt gezet, zou mijn eerste reactie zijn:"Ja, en?"
Zou jij je vriend niet vertellen dat je nog een auto gaat kopen? Al koopt hij deze week nog 6 auto`s, dat maakt me echt niet uit. Ik vind het alleen niet leuk dat ik van niets wist..

Gast
Gast

Bericht  Shopelle ma 27 dec 2010 - 10:52

Ik ga je tips maar opvolgen.. Lekker in bed gaan liggen met een boek dan val ik vanzelf in slaap smile
Dames, welterusten!
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  NerdChic ma 27 dec 2010 - 10:53

_Donnaa schreef:
Isa schreef:

Zou jij je vriend niet vertellen dat je nog een auto gaat kopen? Al koopt hij deze week nog 6 auto`s, dat maakt me echt niet uit. Ik vind het alleen niet leuk dat ik van niets wist..
Ik snap wel wat je bedoeld, maar het is toch uit tussen jullie en jullie zijn ook niet on speaking terms toch?
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:53

_Donnaa schreef:
Isa schreef:

Niet als ik niet met hem zou samenwonen, een gezamelijke rekening zou hebben en gezamelijk verantwoordelijk zouden hebben voor de huur/hypotheek en alle bijkomende vasten lasten etc. waarschijnlijk was hij gewoon enthousiast en heeft hij die auto gekocht en het je later verteld.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:55

NerdChic schreef:Ik snap wel wat je bedoeld, maar het is toch uit tussen jullie en jullie zijn ook niet on speaking terms toch?

Nou nee, het is maar een paar weken uit geweest en we zijn gewoon 'samen'.. En praten doen we ook allang weer, gelukkig.. Zou niet best zijn als er nu nog niet een woord gezegd was :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:56

Alex, wat klote zeg dat je jezelf zo voelt, weet je ook waar het vandaan komt of niet ? Ben je al eens vaker bij een psycholoog geweest ? Van de huisarts heb ik het advies gekregen om hier ook heen te gaan maar ik weet niet zo goed of dit zal helpen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 11 Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: