Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe voel jij je écht op dit moment?

+48
mzcharlotte
Raindrop
SparklingEyes
Laquisia
sonly
patjuhhh
Merai
Pannetoet
nina
Minx
Silver
Prosecco
lyke
bolus26
Makamba
*Lookie*
Jordana
Caro
Dikkie Dik
Toet
Mermaid
VeryCherry
Inge
Angela_1986
Bliss
pinklady85
Carra
M_as
Sterre
Kabouter
Zwerver
Ugly Betty
BJA
Pinkel
Blair
Caroow
Feline
Sweety
Jeanette
Roze Roos
Fayebella
Japje
Lady4
Shopelle
Rouxxxe
NerdChic
_Lacey_
Lejow
52 plaatsers

Pagina 1 van 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Hoe voel jij je écht op dit moment? Empty Hoe voel jij je écht op dit moment?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 9:46

Vertel, lucht je hart, als je dat wilt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe voel jij je écht op dit moment? Empty Re: Hoe voel jij je écht op dit moment?

Bericht  Lejow ma 27 dec 2010 - 9:48

Moe.... Sleep
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Hoe voel jij je écht op dit moment? Empty Re: Hoe voel jij je écht op dit moment?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 9:49

Eigenlijk weet ik het niet zo goed. Ik moet van alles en heb nergens zin in. Werk zoeken/ vinden/ krijgen, blegh. Ik had vanmiddag een sollicitatie en eerlijk gezegd vond ik het niks. Ik probeer mezelf vervolgens wijs te maken dat het er best uit te houden is. Ik denk dat mijn vriend hoopt dat dit wat is en dat ik dit doe en ik wil hem ook weer niet teleurstellen. Maar goed, ik weet ook wel dat ik het daar niet voor moet doen. Als hij straks thuis komt zeg ik wel dat ik het niet wil doen, als ik al aangenomen wordt. Dan mail ik morgen het UZB wel. Ik denk ook dat ik me maar gewoon bij Randstad in ga schrijven. Waar ik nu zit heb ik tot nu toe nou niet echt veel aan gehad en ze maken veel fouten, komen onproffesioneel over. Ja weet je, eigenlijk voel ik me gewoon blegh! Mss komt het ook omdat ik ongesteld ben Wink.

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ ma 27 dec 2010 - 9:50

Een beetje ziekjes. Kan de slaap niet vatten...

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 9:50

Bahh ik voel me kak. Ik ben al 3 dagen aan het spugen en ik blijf me maar misselijk voelen. Dat is niet fijn.
Maar het allerergste is nog dat de vriendin van mijn opa ongeneeslijk ziek is en dat ik eerste kerstdag echt vreselijk met de neus op de feiten werd gedrukt. Vorige keer is ze genezen van alvleesklierkanker maar nu is het weer terug en uitgezaaid. Chemo hielp niet dus is ze opgegeven maar ze gaat opeens zo snel achteruit en dat is zo moeilijk:(. Ik heb mijn opa zaterdag voor het eerst in mijn leven zien huilen en dat was echt hartverscheurend.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 9:51

Gefrustreerd, maar ook wel weer lachwekkend dat de belastingdienst van die DOMME fouten maakt (waar ik vervolgens weer achteraan mag bellen. Jaja, haat-liefde verhouding)

Gast
Gast

Bericht  NerdChic ma 27 dec 2010 - 9:52

Zoals je in het einde van het jaar lijstje kunt lezen voel ik me onwijs k.lote op het moment! Sad
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 9:53

Lejow, jij hebt wel lekker vakantie nu toch?
Lagom, rot om te lezen. Maar het klinkt ook niet echt alsof dit de baan is waar jij voldoening uit gaat halen, en ik denk dat je het dan ook niet moet doen. Over Randstad heb ik, tot nu toe, alleen maar positieve verhalen. Maar ook bij Luba en Timing wel.
Lacey, hoe komt je dat je niet kunt slapen?
Powerbabe, jeetje, wat rot. Griepje? Last van gehad met kerstmis ook? Kerst met vriend gevierd ook? Wat rot dat laatste, dat lijkt me ook echt ontzettend moeilijk en je wordt dan ook echt met je neus op de feiten gedrukt Sad Sterkte ermee.
Liva, wat dan?

Gast
Gast

Bericht  Rouxxxe ma 27 dec 2010 - 9:57

Ik ben moe en lui. Morgen komen m'n ouders bij m'n eten en ik zou eigenlijk hier moeten opruimen en een beetje schoonmaken maar ik zit alleen maar lui achter de laptop. En ik wil mezelf straks even insmeren met een lekkere bodylotion want m'n huid is echt te droog maar ook daarvoor ben ik op dit moment te lui haha hoe erg.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  _Lacey_ ma 27 dec 2010 - 9:57

Ik kan niet slapen omdat ik ontzettend misselijk ben (en de boel er niet uit wil komen om voor wat opluchting te zorgen).

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 9:58

Ik voel me belabberd. Fysio heeft me ff met de neus op de feiten gedrukt dat mijn lichaam echt niet sterk genoeg is en dat ik hard moet werken om dat weer een beetje OK te krijgen. Daarnaast heb ik pijn in mijn hoofd en dat wil niet weg, dus dat is nog vervelender!
En mijn camera is vermoedelijk kaduuk, dus kan ik ook niet mooie plaatjes maken :-( Goede nieuws is wel weer dat de camera vermoedelijk nog binnen de garantie gemaakt kan worden!

edit: lagom, ik ben het met je eens vwb Randstad, was er niet positief over! Ik heb goede ervaringen met www.ep92.nl

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:03

Wat lief dat je zo gemeend op iedereen reageert Minella:).
Heb er ook last van gehad met kerst ja, dus heb eigenlijk niet zo'n leuke kerst gehad want ik kon niets eten:P. maar wel kerst gevierd bij mijn vriend ja! Was erg gezellig:). Zijn moeder heeft ook een nieuwe vriend dus dat was wel leuk haha.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 27 dec 2010 - 10:04

Wol, balen van je camera!! hopen dat je koppijn snel wegtrekt en sterkte met het herstel van de rest van je lichaam!
Powerbabe, heel veel beterschap! Ik hoor veel mensen die ziek zijn..
Lacey, jij ook beterschap. Ik zou het knap vinden als je kan spugen, ik hou het altijd zo lang mogelijk tegen, want heb er werkelijk een fobie tegen...
Lagom, ik denk wel dat je voor iets moet gaan waar je hart ook ligt. Jij bent degene die er moet gaan werken, niet je vriend! En je moet er wel met een beetje plezier naartoe gaan!

Ik heb inderdaad vakantie Minella, dan lijkt het ook wel alsof alle moeheid er tegelijkertijd uitkomt!
Morgen ga ik heerlijk lunchen en winkelen met Alex, morgenavond heb ik wat suikerwerk wat ik af moet maken voor 2 taartjes die woensdag klaar moeten zijn, dus weer aan de frobel.
En verder nog wat dingen doen voor mijn werk, een traject opzetten rondom een handelingsplan voor 2 jongetjes. Wat duidelijke werkbladen en werkjes uit de klas uitzoeken om de kinderen nog extra voor de cito klaar te stomen..
Dus stiekem in de vakantie toch met het werk bezig smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:04

Zenuwachtig en moe Sleep

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:05

whahah Lejow, Alex krijgt het maar druk met al dat lunchen smile Wij gaan donderdag Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 27 dec 2010 - 10:07

Gezellig smile
Ja ik heb allemaal lekkere dingetjes in huis gehaald. Broodjes, sla, spekjes, augurk, uitjes, paprika, komkommer, blokjes heerlijk gekruide kipfilet. En lekkere honing-mosterd dressing en naturel dressing. En dan alles in bakjes op tafel en dan heerlijk zelf mixen en mengen!

Waarom ben je zenuwachtig Mama van 2? Komen er uitslagen van M.ara aan?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:07

Rouxxe, morgen nog een dag om op te ruimen & in te smeren toch? Very Happy Doe je vandaag lekker niks.
Lacey, rot zeg. Hopelijk voel je je beter, of komt het eruit, en lucht het op.
Wolletjes, ze bedoelde juist dat ze wél daar in wil gaan schrijven. Ik was er vanmiddag nog op sollicitatie, maar het wisselt misschien ook wel per afdeling wat voor een soort mensen het zijn. Rot van je lichaam zeg. Kan het wel weer okée gaan worden allemaal?
PB, ow thanks Embarassed Haha. Gelukkig wel samen kunnen vieren!
Lejow, klinkt als een drukke, maar wel relaxte vakantie haah!
Mama_van_2, komt dat door uitslagen van de kleinste? Rot hoor..

Gast
Gast

Bericht  Shopelle ma 27 dec 2010 - 10:07

Ik baal dat ik zo'n zere keel en verkouden heb/ben..
Ik ben moe maar heb geen zin om te slapen omdat ik dan mijn vriend mis (heb hem 4 nachten naast me gehad.. )
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:08

Ik hang er een beetje tussen. Heel erg gelukkig, beetje bedroeft. Wink

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 27 dec 2010 - 10:09

Weer een zieke.. het is leuk dat het gaat dooien, maar iedereen heeft wel ergens last van!!

Ja, ik geniet echt van de vakantie, was er ook behoorlijk aan toe. De kinderen ook trouwens, die zijn in de maand december gewoon echt niet te houden... Heb veel met vriendinnen afgesproken, de helft kon alleen niet doorgaan vorige week vanwege de sneeuw hehe
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:09

Shopelle, misschien met een warme kop thee, en een fijn tijdschrift of boek? Lekker al in bed liggen?
Isa, wat dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:12

Ik ben nu wel weer uitgerust, maar liep een week geleden nog wel even aan 't einde van m'n Latijn. Was mezelf helemaal kwijt. Moet echt nog leren om 'mezelf voelen' en werken te integreren. Dat gaat nog niet zo goed. Ik voel me nu dus wel goed, maar overall gaat het niet echt heel goed.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:14

Gelukkig ben je wel weer een beetje uitgerust Marin, fijn om te horen. Hopelijk kun je het snel combineren allemaal in je leven en dus wat meer je draai vinden met werken en privé. Ben je alweer terug in de stad?

Gast
Gast

Bericht  Lady4 ma 27 dec 2010 - 10:15

Ik voel me knap belabberd.. Ik ben in een paar uurtjes tijd vreselijk verkouden geworden en ik voel me grieperig. Morgennacht ga ik de nachtdienst in, maar als ik me dan voel zoals ik me nu voel gaat dat echt niet lukken. Ik ben alleen zo slecht in me ziek melden..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Japje ma 27 dec 2010 - 10:16

Ik voel me heel goed. Ben echt heel blij met mijn leven op 't moment, zit al maanden goed in m'n vel, heerlijk! Heb 't alleen af en toe te druk, maar gelukkig is dat maar met vlagen, zodat ik ook af en toe wat rustigere momentjes heb.
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: