Hoe voel jij je écht op dit moment?
+48
mzcharlotte
Raindrop
SparklingEyes
Laquisia
sonly
patjuhhh
Merai
Pannetoet
nina
Minx
Silver
Prosecco
lyke
bolus26
Makamba
*Lookie*
Jordana
Caro
Dikkie Dik
Toet
Mermaid
VeryCherry
Inge
Angela_1986
Bliss
pinklady85
Carra
M_as
Sterre
Kabouter
Zwerver
Ugly Betty
BJA
Pinkel
Blair
Caroow
Feline
Sweety
Jeanette
Roze Roos
Fayebella
Japje
Lady4
Shopelle
Rouxxxe
NerdChic
_Lacey_
Lejow
52 plaatsers
Pagina 3 van 11
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Re: Hoe voel jij je écht op dit moment?
Oh, ik vind het eigenlijk wel normaal dat juist als je zo enthousiast bent over iets, dat je het dan deelt met de mensen om je heen, maar dat zal dan wel aan mij liggenMama_van2 schreef:
Niet als ik niet met hem zou samenwonen, een gezamelijke rekening zou hebben en gezamelijk verantwoordelijk zouden hebben voor de huur/hypotheek en alle bijkomende vasten lasten etc. waarschijnlijk was hij gewoon enthousiast en heeft hij die auto gekocht en het je later verteld.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:_Donnaa schreef:Zou jij je vriend niet vertellen dat je nog een auto gaat kopen? Al koopt hij deze week nog 6 auto`s, dat maakt me echt niet uit. Ik vind het alleen niet leuk dat ik van niets wist..Isa schreef:_Donnaa schreef:Nog steeds niet zo geweldig i.v.m. de ruzie met W. maar dat komt wel weer goed. Toch is het geen fijn gevoel..
En nu heeft hij ook nog eens een auto erbij gekocht en ik weet van niks.. Ben ik ergens niet zo blij mee
Had je bepaalde afspraken met hem waardoor je er niet zo blij mee bent? Want zo klakkeloos als je het er neer hebt gezet, zou mijn eerste reactie zijn:"Ja, en?"
Niet als ik niet met hem zou samenwonen, een gezamelijke rekening zou hebben en gezamelijk verantwoordelijk zouden hebben voor de huur/hypotheek en alle bijkomende vasten lasten etc. waarschijnlijk was hij gewoon enthousiast en heeft hij die auto gekocht en het je later verteld.
Wat Mamavan2 zegt. Zolang je nog niet samenwoond mag hij met zijn geld doen wat hij wil, tenzij er harde afspraken zijn gemaakt.
Gast- Gast
Huh, haha ik dacht echt gisteren ofzo nog te lezen dat je nog steeds niks van hem had gehoord. Maar goed, fijn dat jullie nu wel weer praten!_Donnaa schreef:NerdChic schreef:Ik snap wel wat je bedoeld, maar het is toch uit tussen jullie en jullie zijn ook niet on speaking terms toch?
Nou nee, het is maar een paar weken uit geweest en we zijn gewoon 'samen'.. En praten doen we ook allang weer, gelukkig.. Zou niet best zijn als er nu nog niet een woord gezegd was
En verder, tja, niet druk maken om het feit dat hij een nieuwe auto heeft. Als het je dwars zit gewoon een keer normaal vragen waarom hij niets heeft gezegd.
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Misschien dacht hij daar niet zo bij na op dat moment ? Hij heeft het je wel later zelf verteld toch ? Ik zou er niet te zwaar aan tillen, het is maar een auto, hij heeft niet ineens besloten om (ik noem maar wat) te emigreren, maanden op vakantie te gaan of een kind van je te willen :geek:
Gast- Gast
Uhm, het gaat helemaal niet om geld? Waar zie je dat staan? Zoals ik al zei; al koopt hij 6 auto`s..Isa schreef:
Wat Mamavan2 zegt. Zolang je nog niet samenwoond mag hij met zijn geld doen wat hij wil, tenzij er harde afspraken zijn gemaakt.
Gast- Gast
Het zou kunnen dat je dat gisteren gelezen hebt, maar dat was dan geen bericht van gisteren, hahaNerdChic schreef:Huh, haha ik dacht echt gisteren ofzo nog te lezen dat je nog steeds niks van hem had gehoord. Maar goed, fijn dat jullie nu wel weer praten!_Donnaa schreef:NerdChic schreef:Ik snap wel wat je bedoeld, maar het is toch uit tussen jullie en jullie zijn ook niet on speaking terms toch?
Nou nee, het is maar een paar weken uit geweest en we zijn gewoon 'samen'.. En praten doen we ook allang weer, gelukkig.. Zou niet best zijn als er nu nog niet een woord gezegd was
En verder, tja, niet druk maken om het feit dat hij een nieuwe auto heeft. Als het je dwars zit gewoon een keer normaal vragen waarom hij niets heeft gezegd.
Gast- Gast
Nee.. Maar ik til er verder ook niet zwaar aan hoor, het wordt nogal uit het verband gerukt hier geloof ik..Mama_van2 schreef:Misschien dacht hij daar niet zo bij na op dat moment ? Hij heeft het je wel later zelf verteld toch ? Ik zou er niet te zwaar aan tillen, het is maar een auto, hij heeft niet ineens besloten om (ik noem maar wat) te emigreren, maanden op vakantie te gaan of een kind van je te willen :geek:
Ik vind het gewoon jammer dat hij niets tegen mij gezegd heeft en tegen z`n vrienden wel..
Gast- Gast
Ik voel me moe, misselijk, gespannen maar toch happy. Klinkt dubbel he?!
En ben blij met mijn lieve collega die morgen voor mij wil werken zodat ik niet hoef te stressen met mijn afspraak.
voor iedereen die het nodig heeft!
En ben blij met mijn lieve collega die morgen voor mij wil werken zodat ik niet hoef te stressen met mijn afspraak.
voor iedereen die het nodig heeft!
Gast- Gast
Lady4 schreef:Minella, wat rot dat je niet lekker in je vel zit. Probeer je gevoelens bespreekbaar te maken bij je vriendinnen. Het kan best zijn dat hun denken: 'Zij is verhuisd, dus zijn mag contact zoeken.' Eerlijk? Nee, maar zo werkt het in de praktijk helaas wel vaak.
Klopt, daar heb je ook gelijk in. Maar ik zoek juist wel contact, mail, sms, kaartje. Misschien ook iets minder omdat ik zo druk ben; maar ik probeer het wel in ieder geval. Knuffel terug voor jou!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Uhm, het gaat helemaal niet om geld? Waar zie je dat staan? Zoals ik al zei; al koopt hij 6 auto`s..Isa schreef:
Je wilt dus enkel weten wanneer hij een auto koopt? Tja, dan werk je net even anders dan andere meiden haha! (Maar dat had ik ook gewoon kunnen weten )
Gast- Gast
Shopelle schreef:Ik ga je tips maar opvolgen.. Lekker in bed gaan liggen met een boek dan val ik vanzelf in slaap
Dames, welterusten!
Weltrusten!
Gast- Gast
Moe.. Ik heb slaapdienst en heb vanavond alle kanten op gevlogen, want alle clienten waren thuis en er gebeurde vanalles. Drukke avond gehad, maar moest toch even het forum checken voordat ik hier het bed in duik.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Kan je wel lekker slapen met dat soort diensten? Lig je niet de hele nacht met 1 oog open voor het geval dat ze je nodig hebben?Jeanette schreef:Moe.. Ik heb slaapdienst en heb vanavond alle kanten op gevlogen, want alle clienten waren thuis en er gebeurde vanalles. Drukke avond gehad, maar moest toch even het forum checken voordat ik hier het bed in duik.
Gast- Gast
Ohja? Ik ben vast niet de enige vrouw ter wereld die het fijn vindt dat ze weet wat haar man bezig houdt ..Isa schreef:_Donnaa schreef:Uhm, het gaat helemaal niet om geld? Waar zie je dat staan? Zoals ik al zei; al koopt hij 6 auto`s..Isa schreef:
Je wilt dus enkel weten wanneer hij een auto koopt? Tja, dan werk je net even anders dan andere meiden haha! (Maar dat had ik ook gewoon kunnen weten )
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ohja? Ik ben vast niet de enige vrouw ter wereld die het fijn vindt dat ze weet wat haar man bezig houdt;)..Isa schreef:_Donnaa schreef:Uhm, het gaat helemaal niet om geld? Waar zie je dat staan? Zoals ik al zei; al koopt hij 6 auto`s..Isa schreef:
Ik zou het ook fijn vinden hoor. Niet omdat hij toestemming nodig heeft ofzo, maar omdat ik het leuk vind om mee te denken oid.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Kan je wel lekker slapen met dat soort diensten? Lig je niet de hele nacht met 1 oog open voor het geval dat ze je nodig hebben?Jeanette schreef:Moe.. Ik heb slaapdienst en heb vanavond alle kanten op gevlogen, want alle clienten waren thuis en er gebeurde vanalles. Drukke avond gehad, maar moest toch even het forum checken voordat ik hier het bed in duik.
Nou, er gebeurd haast nooit wat, dus word (bijna) nooit wakker gebeld. Maar hier staat zo'n alarmkast te loeien en te gloeien en ik moet dus in een hok slapen waar het altijd zowat 30 graden is. En nee dat is niet overdreven. Dus slaap hier nooit super, maar slaap dan thuis nog een uurtje bij.
Ik forum volgens mij ook uber veel als ik slaapdienst heb haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben beetje moe aan het worden.. Maar heb nog geen zin om naar bed te gaan.
Heb vandaag tegen mijn date(?) gezegd dat ik zin heb om hem weer te zien. Kreeg terug dat het leuk was om dat te horen.. Maar had graag gehoord dat hij ook zin heeft om mij weer te zien.
Niet gehoord dus.. Dus ik voel me daardoor een beetje verward.. Maar ik maak het ook wel verwarrend voor mezelf
Heb vandaag tegen mijn date(?) gezegd dat ik zin heb om hem weer te zien. Kreeg terug dat het leuk was om dat te horen.. Maar had graag gehoord dat hij ook zin heeft om mij weer te zien.
Niet gehoord dus.. Dus ik voel me daardoor een beetje verward.. Maar ik maak het ook wel verwarrend voor mezelf
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
_Donnaa schreef:Ohja? Ik ben vast niet de enige vrouw ter wereld die het fijn vindt dat ze weet wat haar man bezig houdt ..Isa schreef:_Donnaa schreef:Uhm, het gaat helemaal niet om geld? Waar zie je dat staan? Zoals ik al zei; al koopt hij 6 auto`s..Isa schreef:
Ik bedoel ermee dat wanneer een vrouw een probleem maakt van een nieuwe aankoop, dit meestal te maken heeft met geld. Daarentegen bewijs jij weer dat zoiets jou geen zier scheelt, maar dat je gewoon in jouw vriends leven wilt zijn. Dat hij gewoon verteld wat hem bezig houdt, zonder dat jij dat pas achteraf te weten komt.
Gast- Gast
Ohhhhh, bedoel je het op die manier! Ja dat is inderdaad m`n puntIsa schreef:
Ik bedoel ermee dat wanneer een vrouw een probleem maakt van een nieuwe aankoop, dit meestal te maken heeft met geld. Daarentegen bewijs jij weer dat zoiets jou geen zier scheelt, maar dat je gewoon in jouw vriends leven wilt zijn. Dat hij gewoon verteld wat hem bezig houdt, zonder dat jij dat pas achteraf te weten komt.
Gast- Gast
Begrijpelijk!_Donnaa schreef:Ohhhhh, bedoel je het op die manier! Ja dat is inderdaad m`n puntIsa schreef:
Gast- Gast
Ik heb een hele fijne dag gehad. Ik voel me lui, ontspannen, moe en verliefd. Opgelucht eigenlijk ook wel.
Gast- Gast
Jolie, waarom opgelucht?
Ik voel me fijn.. vanochtend weer met veel plezier gewerkt. Vanmiddag lekker film gekeken vanuit bed en daarna kon ik zo aanschuiven aan tafel want vriend van huisgenootje had gekookt.
En nu geloof ik dat mijn 'date' nog langs wil komen vanuit werk dus ik blijf nog maar even wakker!
Ik voel me fijn.. vanochtend weer met veel plezier gewerkt. Vanmiddag lekker film gekeken vanuit bed en daarna kon ik zo aanschuiven aan tafel want vriend van huisgenootje had gekookt.
En nu geloof ik dat mijn 'date' nog langs wil komen vanuit werk dus ik blijf nog maar even wakker!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline, fijn dat jij je ook fijn voelt! Ik ben opgelucht omdat ik dacht dat ik het ergens moeilijk mee zou hebben en een soort van jaloezie zou ervaren, maar ik was oprecht heel erg blij voor iemand anders en ik kreeg ook geen gevoel van waarom ik niet en jij wel. Dus ik ben opgelucht dat ik niet verbitterd of gefrustreerd ben en anderen wel kan gunnen wat ik (nog) niet heb. Dat is een raar en vaag stukje als ik het zo terug lees.
Gast- Gast
Jolie schreef:Feline, fijn dat jij je ook fijn voelt! Ik ben opgelucht omdat ik dacht dat ik het ergens moeilijk mee zou hebben en een soort van jaloezie zou ervaren, maar ik was oprecht heel erg blij voor iemand anders en ik kreeg ook geen gevoel van waarom ik niet en jij wel. Dus ik ben opgelucht dat ik niet verbitterd of gefrustreerd ben en anderen wel kan gunnen wat ik (nog) niet heb. Dat is een raar en vaag stukje als ik het zo terug lees.
Aan de hand van een ander bericht van je hier op 't forum kan ik er denk ik redelijk uit op maken waar je het over hebt. En dan kan ik me heel goed voorstellen dat dit een opluchting is. Fijn om een mooie goede eigenschap te leren kennen van jezelf. Hoop in ieder geval dat het jullie ook snel gegund is.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:Jolie schreef:Feline, fijn dat jij je ook fijn voelt! Ik ben opgelucht omdat ik dacht dat ik het ergens moeilijk mee zou hebben en een soort van jaloezie zou ervaren, maar ik was oprecht heel erg blij voor iemand anders en ik kreeg ook geen gevoel van waarom ik niet en jij wel. Dus ik ben opgelucht dat ik niet verbitterd of gefrustreerd ben en anderen wel kan gunnen wat ik (nog) niet heb. Dat is een raar en vaag stukje als ik het zo terug lees.
Aan de hand van een ander bericht van je hier op 't forum kan ik er denk ik redelijk uit op maken waar je het over hebt. En dan kan ik me heel goed voorstellen dat dit een opluchting is. Fijn om een mooie goede eigenschap te leren kennen van jezelf. Hoop in ieder geval dat het jullie ook snel gegund is.
Dat is lief van je! Ik hoop het ook..
Gast- Gast
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Ik voel me echt dom...
» Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?
» Ik voel me rot...
» Hoe voel jij je?
» Het facebook topic
» Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?
» Ik voel me rot...
» Hoe voel jij je?
» Het facebook topic
Pagina 3 van 11
Permissies van dit forum: