Ik voel me echt dom...
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik voel me echt dom...
Hier zou vandaag de installatie van glasvezel plaats vinden...
Maar die jongen die stelde zooo veel vragen... coax(?) kabel hier ,ander kabeltje daar en of we dat niet hadden? En hadden we dat dan? Ja jamig weet ik veel... Nou uiteindelijk kan het door hemzelf niet aangelegd worden dus komen ze een ander keertje terug (haha het lag niet aan het feit dat ik de antwoorden niet wist)
Nou ik voel me echt wel dom dat ik de helft van zijn vragen niet kon beantwoorden.... Maar ja aan de andere kant hij is er voor opgeleid ikke niet
Jullie nog *ik voel me nog dom momenten *?
Maar die jongen die stelde zooo veel vragen... coax(?) kabel hier ,ander kabeltje daar en of we dat niet hadden? En hadden we dat dan? Ja jamig weet ik veel... Nou uiteindelijk kan het door hemzelf niet aangelegd worden dus komen ze een ander keertje terug (haha het lag niet aan het feit dat ik de antwoorden niet wist)
Nou ik voel me echt wel dom dat ik de helft van zijn vragen niet kon beantwoorden.... Maar ja aan de andere kant hij is er voor opgeleid ikke niet
Jullie nog *ik voel me nog dom momenten *?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ik voel me echt dom...
Haha, wat voor kabeltjes??
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Voor onze vakantie zou het mannetje van de glasvezel komen, ik wist dat hij om 16uur kwam. Het was prachtig weer en ik zat in de tuin te lezen. Helemaal vergeten dat die man kwam en dus ook de bel niet gehoord :-)
Na de vakantie hadden we geen internet meer, dus zelf maar even provisorisch aangelegd. Ze moeten nu nog een keer terug komen om de kabels door de muur te trekken
Na de vakantie hadden we geen internet meer, dus zelf maar even provisorisch aangelegd. Ze moeten nu nog een keer terug komen om de kabels door de muur te trekken
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ja maar das al een jaar geleden maar toen voelde ik me wel dom ja. Onze verwarming deed het niet goed dus we lieten een monter komen. Mijn man kon niet aanwezig zijn, dus moest ik erbij zijn, prima dacht ik. Hij naar de verwarming kijken en vertelde mij dat we een optimaal verbruik hadden, ze verwarming was het bovenste gedeelte heet en onderin koud (dus in was heet, uit was koud). Klonk voor mij heel aannemelijk. Mijn man kwam thuis en ik vertelde het verhaal. Mijn man woest! Blijkt dat dat dus helemaal niet hoort, de in en uit moeten allebei heet zijn (de uit mag wel iets kouder zijn maar nog steeds wel warm). Hij heeft toen ook het bedrijf opgebeld en zij hebben hun excusses aangeboden want het klopte inderdaad niet wat ze mij hadden verteld. Maar ik voelde me wel dom dat ik dat op mijn mouw heb laten spelden.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe voel jij je écht op dit moment?
» Hoe voel jij je?
» Het facebook topic
» Ik voel me rot...
» Soms voel ik me zo'n ..
» Hoe voel jij je?
» Het facebook topic