Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend heeft blijkbaar een dochter

+22
Polly
TGR
Makamba
Lavendel
VeryCherry
Paper Crown
Susan
Gizmo
Kayleigh
Ella
luisa
Rumble
Mamsie
Raindrop
MADDIE
girli
Sugarfall
Marin
Angela_1986
Benthe
Inge
litllejoy
26 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 4 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Nora ma 17 okt 2011 - 8:10

Litllejoy, hoe zijn de ontwikkelingen bij jou? Weet je al of je (niet) verder met hem wil?
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 4 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  MADDIE ma 17 okt 2011 - 9:07

Ik was ook wel benieuwd hoe het nu met je gaat. Heb je topic gevolgd. Hoop dat je iets gehad hebt aan die rust die je met hem had afgesproken. hug
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 4 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  litllejoy di 18 okt 2011 - 0:35

Wat lief dat jullie er nog aan denken..

Na afgelopen week even rust te hebben gehad en veel nagedacht en toch ook wel gepraat te hebben met vriendinnen heb ik besloten om m'n hart te volgen en hem een aller laatste kans te geven op enkele voorwaarde's.
Hij was erg blij met deze kans en voor mij voelt het ook goed.
De komende tijd zal wel moeilijk zijn want mijn vertrouwen is wel erg geschaad en de voorwaarde's die ik heb gesteld zijn voor hem ook niet makkelijk. Maar ik hoop dat we hier samen uit komen.

Dank jullie wel, heb ook veel gehad aan jullie berichtjes en hier ook veel aan gedacht!
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 4 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Rumble di 18 okt 2011 - 2:11

Wat knap van je dat je hem nog een kans geeft, ik hoop dan echt dat het gaat werken voor jullie. Ga je nu wel zijn familie en dochtertje ontmoeten?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 4 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Nora di 18 okt 2011 - 3:38

Wat goed dat jullie er over gepraat hebben, fijn:) Heel veel succes met dit een plaatsje geven. Knap hoor!
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 4 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  MADDIE di 18 okt 2011 - 4:30

Wat fijn om te horen dat je tot een beslissing bent gekomen die voor jou goed voelt. Het lijkt mij best wel moeilijk, maar niet onmogelijk!! Ik hoop dat het allemaal goed zal gaan met jullie!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 4 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  PluDan di 18 okt 2011 - 6:44

Ik heb je verhaal gelezen, maar wat een bericht zeg....
Knap van je dat je hem nog een kans geeft en je moet doen wat goed voelt.
Ik hoop dat het helemaal goed komt tussen jullie.
Hoe gaat het nu verder? Ga je zijn dochtertje ontmoeten of.....?
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 4 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 23:02

Nucia schreef:Wat knap van je dat je hem nog een kans geeft, ik hoop dan echt dat het gaat werken voor jullie. Ga je nu wel zijn familie en dochtertje ontmoeten?

Ik ben ook benieuwd of je ze gaat ontmoeten. Want dat lijkt me wel een belangrijke stap die je dan zal moeten nemen als je samen verder wil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 4 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  litllejoy wo 19 okt 2011 - 21:37

Ik heb zijn dochter inmiddels afgelopen weekend ontmoet. Was erg leuk, maar ook erg apart en ook wel moeilijk, gezien de omstandigheden. Het voelde wel goed.
Vanavond komt hij eten samen met zijn dochter en volgende week ga ik samen met hem en zijn dochter bij zijn ouders eten.
Het gaat allemaal erg snel ineens, maar m'n vriend heeft nu wel door dat hij er echt voor moet gaan om dit goed te krijgen. Ik zie gelukkig wel in dat hij daar echt mee bezig is en er alles aan doet..
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 4 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  MADDIE wo 19 okt 2011 - 21:39

Dit lijkt me wel een goed teken allemaal! Het ziet er naar uit dat hij het nu echt goed wil gaan doen allemaal!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 4 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast wo 19 okt 2011 - 21:40

Litllejoy, wat fijn dat hij wel echt de moeite doet, en dat je zijn dochter hebt ontmoet. Het zal wel even gek/wennen zijn, gezien de hele situatie, en het verzwijgen van zijn dochter, maar ik hoop enorm dat het goed gaat komen met jullie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 4 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast wo 19 okt 2011 - 21:51

Super! Ik vind het heel knap van je dat je hem een kans wil geven en dat hij zo zijn best voor je doet. Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen tussen jullie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 4 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Makamba do 20 okt 2011 - 1:01

Pippa schreef:Litllejoy, wat fijn dat hij wel echt de moeite doet, en dat je zijn dochter hebt ontmoet. Het zal wel even gek/wennen zijn, gezien de hele situatie, en het verzwijgen van zijn dochter, maar ik hoop enorm dat het goed gaat komen met jullie!

Eens.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 4 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  PluDan do 20 okt 2011 - 5:12

Makamba schreef:
Pippa schreef:Litllejoy, wat fijn dat hij wel echt de moeite doet, en dat je zijn dochter hebt ontmoet. Het zal wel even gek/wennen zijn, gezien de hele situatie, en het verzwijgen van zijn dochter, maar ik hoop enorm dat het goed gaat komen met jullie!

Eens.

+1
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 4 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum