Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend heeft blijkbaar een dochter

+22
Polly
TGR
Makamba
Lavendel
VeryCherry
Paper Crown
Susan
Gizmo
Kayleigh
Ella
luisa
Rumble
Mamsie
Raindrop
MADDIE
girli
Sugarfall
Marin
Angela_1986
Benthe
Inge
litllejoy
26 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 19:09

Zusje schreef:Bizar dat je zo lang verborgen houdt dat je een kind hebt. Ik heb het ook eens meegemaakt maar hij vertelde het me na 3 maanden. Ik heb het toen uitgemaakt. 1 Omdat ik geen vriend wil die een kind heeft, 2 Omdat ik al helemaal geen vriend wil die voor mij achterhoudt dat hij een kind heeft en mij dus een keuze ontneemt en 3; wat voor vent verzwijgt nou zijn kind? Wil ik later met zo iemand, die dat kan, ooit kinderen? Nee, dank je.

+1

Succes met je keuze, maar ik had het wel geweten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Kayleigh zo 9 okt 2011 - 19:23

Birgit schreef:Het is niet aardig om te zeggen maar als hij dat al zo lang verborgen kan houden, wat dan nog meer?
Dit zou voor mij wel een reden zijn om de relatie te beeindigen.

+1 dat was dus het eerste wat ik ook dacht

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 19:55

Voor mij was het dan echt meteen exit. Niet eens omdat hij een dochter heeft, maar omdat hij van mening is dat hij haar moet verzwijgen. Seriously, een kind verzwijg je toch niet??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gizmo zo 9 okt 2011 - 20:53

Storm schreef:Voor mij was het dan echt meteen exit. Niet eens omdat hij een dochter heeft, maar omdat hij van mening is dat hij haar moet verzwijgen. Seriously, een kind verzwijg je toch niet??

Helemaal mee eens!
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Susan zo 9 okt 2011 - 20:56

Gizmo schreef:
Storm schreef:Voor mij was het dan echt meteen exit. Niet eens omdat hij een dochter heeft, maar omdat hij van mening is dat hij haar moet verzwijgen. Seriously, een kind verzwijg je toch niet??

Helemaal mee eens!

Ook mee eens, het zou voor mij ook exit zijn. Ten eerste omdat het inderdaad belachelijk is om een kind te verzwijgen, ten tweede omdat hij haar ook heeft geprobeerd om haar een keuze te ontnemen. Ik bedoel, stel dat zij het had uitgemaakt omdat hij al een kind had, dat was dan haar goed recht geweest. Hoe lullig het ook is voor iemand die al een kind heeft en graag een nieuwe relatie wil, maar een potentiële partner mag dat als dealbreaker zien en een partner wensen die nog geen kinderen heeft.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  litllejoy zo 9 okt 2011 - 21:06

Dank jullie wel voor al jullie berichtjes. Ik heb zo ie zo even een weekje bedenktijd ingelast, even alles voor mezelf op een rijtje zetten. Het is moeilijk en doet pijn, maar ik zal inderdaad een keuze moeten gaan maken.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Rumble zo 9 okt 2011 - 21:54

litllejoy schreef:Dank jullie wel voor al jullie berichtjes. Ik heb zo ie zo even een weekje bedenktijd ingelast, even alles voor mezelf op een rijtje zetten. Het is moeilijk en doet pijn, maar ik zal inderdaad een keuze moeten gaan maken.

Sterkte ermee, het is niet niks! hug
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Paper Crown zo 9 okt 2011 - 22:02

Als hij zijn kind verzwijgt,komt er misschien ook een moment dat hij jou en jullie kind verzwijgt. Maakt niet uit wat zijn reden was om het jou niet te vertellen, het komt erop neer dat hij, om het voor hem makkelijker te maken, het heeft verzwegen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 3:18

Snap niet waarom je geen relatie zou willen met een man die een kind heeft, maar dat terzijde. Ik vind het heel raar dat hij verzwijgt dat hij een kind heeft. Het was ongeveer het eerste wat mijn vriend zei; ik heb een dochter en ze is het belangrijkste in mijn leven. Klaar. Je bent trots op je kind en je kind hoort bij jou. Als ik het goed begrijp was het kind nog maar 4 maanden oud toen hij een relatie met jou kreeg en was hij maar 1 maand weg bij zijn ex? Heftige situatie, ik zou er goed over nadenken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 3:31

Jolie2 schreef:Snap niet waarom je geen relatie zou willen met een man die een kind heeft, maar dat terzijde.

Jij snapt niet dat niet iedereen dat wil? Ik zou het ook niet willen, dat is toch ieder haar eigen zaak?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 3:47

Zusje schreef:
Jolie2 schreef:Snap niet waarom je geen relatie zou willen met een man die een kind heeft, maar dat terzijde.

Jij snapt niet dat niet iedereen dat wil? Ik zou het ook niet willen, dat is toch ieder haar eigen zaak?

Ja dat klopt, maar ik begrijp het niet. Er zijn wel meer dingen die ik niet snap en dit is er een.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 3:48

Zusje schreef:
Jolie2 schreef:Snap niet waarom je geen relatie zou willen met een man die een kind heeft, maar dat terzijde.

Jij snapt niet dat niet iedereen dat wil? Ik zou het ook niet willen, dat is toch ieder haar eigen zaak?
Ja inderdaad. Ik snap wel dat dat een dealbreaker kan zijn hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  VeryCherry ma 10 okt 2011 - 3:54

Als mijn vriend met zoiets op de proppen komt zou ik hem vriendelijk doch dringend verzoeken op te rotten.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 3:56

Storm schreef:
Zusje schreef:
Jolie2 schreef:Snap niet waarom je geen relatie zou willen met een man die een kind heeft, maar dat terzijde.

Jij snapt niet dat niet iedereen dat wil? Ik zou het ook niet willen, dat is toch ieder haar eigen zaak?
Ja inderdaad. Ik snap wel dat dat een dealbreaker kan zijn hoor.
Ik kan me daar ook niets bij voorstellen. Als ik helemaal hoteldebotel van iemand ben laat ik het niet overgaan omdat er een kind in het spel is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Rumble ma 10 okt 2011 - 3:56

Jolie2 schreef:Snap niet waarom je geen relatie zou willen met een man die een kind heeft, maar dat terzijde.

Wat snap je daar niet aan dan?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 4:00

Als je partner al een kind met een ander heeft, vind ik dat nogal wat. Lijkt me niet meer dan normaal dat de een daar anders tegenaan kijkt dan de ander. Het gaat niet om een moedervlekje op zijn kin ofzo... Ik zou absoluut geen partner willen hebben die al een kind heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Lavendel ma 10 okt 2011 - 4:04

Zusje, dus jij zou echt de man van je dromen laten lopen omdat hij een kind heeft die hij waarschijnlijk maar een paar dagen per week ziet? Wat zou je er zo erg aan vinden?

Ik zou het wel heel moeilijk vinden daar niet van, maar ik geloof niet dat het zo'n dealbreaker is dat ik per definitie nooit wat zou willen met diegene. Als hij het zou verzwijgen zou ik wel weg zijn.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Susan ma 10 okt 2011 - 4:06

Storm schreef:
Zusje schreef:
Jolie2 schreef:Snap niet waarom je geen relatie zou willen met een man die een kind heeft, maar dat terzijde.

Jij snapt niet dat niet iedereen dat wil? Ik zou het ook niet willen, dat is toch ieder haar eigen zaak?
Ja inderdaad. Ik snap wel dat dat een dealbreaker kan zijn hoor.

Ik snap dat ook wel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Susan ma 10 okt 2011 - 4:06

En of je het nu begrijpt of niet, het feit blijft hoe dan ook staan dat het iemands goed recht is om het een dealbreaker te vinden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 4:10

Susan schreef:En of je het nu begrijpt of niet, het feit blijft hoe dan ook staan dat het iemands goed recht is om het een dealbreaker te vinden.

Ik zeg toch ook niet dat iemand anders het geen dealbreaker mag vinden, ik zeg alleen dat ik het niet begrijp.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 4:10

Susan schreef:En of je het nu begrijpt of niet, het feit blijft hoe dan ook staan dat het iemands goed recht is om het een dealbreaker te vinden.
Volgens mij zegt ook niemand dat het niet mag. Ik ben blij dat ik als ik de liefde van mijn leven tegen het lijf loop geen problemen heb met een eventueel kind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 4:16

Nucia schreef:
Jolie2 schreef:Snap niet waarom je geen relatie zou willen met een man die een kind heeft, maar dat terzijde.

Wat snap je daar niet aan dan?

Liefde is niet vanzelfsprekend en als je dan iemand vind die je heel erg leuk vindt en het is wederzijds dan zou ik het niet afbreken, omdat hij een kind heeft. Hij kon in het verleden nog geen rekening houden met zijn toekomstige partner, daarom vind ik dat je iemand niet al te erg moet afrekenen op dingen uit het verleden (mits ze niet crimineel ofzo zijn). Kind is er, hij houdt van het kind, hij gaat ook van jou houden en dan maak je er samen het beste van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Susan ma 10 okt 2011 - 4:17

Lorna mercedez schreef:
Susan schreef:En of je het nu begrijpt of niet, het feit blijft hoe dan ook staan dat het iemands goed recht is om het een dealbreaker te vinden.
Volgens mij zegt ook niemand dat het niet mag. Ik ben blij dat ik als ik de liefde van mijn leven tegen het lijf loop geen problemen heb met een eventueel kind.

Dat zegt hier niemand nee, maar zoals ik in mijn eerste reactie zei: door te verzwijgen dat hij een kind heeft, heeft hij haar wel de mogelijkheid ontnomen om niet aan een relatie met een man met kind te beginnen. Ze krijgt het nu te horen terwijl ze er al midden in zit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Makamba ma 10 okt 2011 - 4:18

Jolie2 schreef:
Zusje schreef:
Jolie2 schreef:Snap niet waarom je geen relatie zou willen met een man die een kind heeft, maar dat terzijde.

Jij snapt niet dat niet iedereen dat wil? Ik zou het ook niet willen, dat is toch ieder haar eigen zaak?

Ja dat klopt, maar ik begrijp het niet. Er zijn wel meer dingen die ik niet snap en dit is er een.

Ik heb zelf een kind en als ik iemand tegen zou komen die me daarom niet zou willen zou ik dat heel erg vinden, maar het ook begrijpen. Ik heb liever dat je eerlijk bent en me zegt dat je het daarom niet ziet zitten, dan dat je doet alsof en er later alsnog vandoor gaat omdat je je hebt bedacht. Sommige mensen willen wel graag kinderen, maar misschien nog niet nu, misschien wil die ander die 'verantwoordelijkheid' nog niet op zich nemen. Daarbij, je stapt wel iemands leven binnen die een kind heeft! Dat is niet niks (vind ik).
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Susan ma 10 okt 2011 - 4:20

Jolie2 schreef:

Liefde is niet vanzelfsprekend en als je dan iemand vind die je heel erg leuk vindt en het is wederzijds dan zou ik het niet afbreken, omdat hij een kind heeft. Hij kon in het verleden nog geen rekening houden met zijn toekomstige partner, daarom vind ik dat je iemand niet al te erg moet afrekenen op dingen uit het verleden (mits ze niet crimineel ofzo zijn). Kind is er, hij houdt van het kind, hij gaat ook van jou houden en dan maak je er samen het beste van.

Ik vind geen relatie met iemand willen niet hetzelfde als iemand ergens op afrekenen. Soms kan de belevingswereld of het toekomstbeeld van de ander gewoon te ver van dat van jou af liggen om samen verder te gaan. Juist omdat een relatie niet zomaar iets is, moet je wel het gevoel hebben dat je je prettig voelt in de wereld van die ander.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 2 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum