Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?
+44
Linnepinnie
SoGood
sanne-84
Razz
Pannetoet
Rouxxxe
Sterre
M-G
Snoes
Pompoen
Taeda
Lady Starstruck
Laurientje
Sure
nina
MissBlunt
Rush
Marsy28
Gympie
Lejow
Marin
Saga
Fearie
SDL
Appeltje
Lady4
Starla
Chocoholic
RioolSpook
Arwyn
eigenwijs
Aziraphale
Punk'd
Sea of Trees
Luce
mzcharlotte
Middleme
Marie
Exogenesis
Caroow
Mamsie
Paper Crown
Feline
Fortissimo
48 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?
Als het om BN'ers gaat hé?
Mijn vriend vind Nikki Plessen, Lieke van Lexmond en het meisje dat Danni Lowinski speelt erg leuk. Vooral die laatste is hij nu helemaal weg van haha.
Mijn vriend vind Nikki Plessen, Lieke van Lexmond en het meisje dat Danni Lowinski speelt erg leuk. Vooral die laatste is hij nu helemaal weg van haha.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?
Haha Fortissimo, ik krijg best vaak te horen dat ik op Lieke en Nikki lijk (ik ben alleen dan de kleine ronde variant)
Mijn vriend is verliefd op Adriana Lima!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ne eniet de kleine ronde variant maar je gezicht lijkt best op die van Lieke!!Feline schreef:Haha Fortissimo, ik krijg best vaak te horen dat ik op Lieke en Nikki lijk (ik ben alleen dan de kleine ronde variant)
Mijn man is verliefd op Shakira.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Niet eens stiekem, hij vind Blake Lively een hele mooie vrouw.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Geen crush, maar wel lekker, Lieke van Lexmond. "Ze hadden haar beter Lekker van Lexmond kunnen noemen".
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vraag me wel eens af wat mannen in haar zien.. Ze is best groot en grof in het echt en als ze verbaasd kijkt trekt ze een stomme kop..Caroow schreef:Geen crush, maar wel lekker, Lieke van Lexmond. "Ze hadden haar beter Lekker van Lexmond kunnen noemen".
Nou dat wou ik precies zeggen. Heksenneus HALLOO!!! Mijn vriend vind er ook niets aan.Paper Crown schreef:Ik vraag me wel eens af wat mannen in haar zien.. Ze is best groot en grof in het echt en als ze verbaasd kijkt trekt ze een stomme kop..Caroow schreef:Geen crush, maar wel lekker, Lieke van Lexmond. "Ze hadden haar beter Lekker van Lexmond kunnen noemen".
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Geen mooie neus inderdaad, maar die heb ik ook niet hoor haha. Het is meer dr bouw denk ik, weet niet.. ik zie haar natuurlijk in het echt ook vrij vaak in Amsterdam Zuid en dan vind ik dr nooit heel erg mooi ofzo.Mamsie schreef:Nou dat wou ik precies zeggen. Heksenneus HALLOO!!! Mijn vriend vind er ook niets aan.Paper Crown schreef:Ik vraag me wel eens af wat mannen in haar zien.. Ze is best groot en grof in het echt en als ze verbaasd kijkt trekt ze een stomme kop..Caroow schreef:Geen crush, maar wel lekker, Lieke van Lexmond. "Ze hadden haar beter Lekker van Lexmond kunnen noemen".
Feline - niet dat je nu denkt dat ik jou niet mooi vind, jij bent fijner dan zij.
Ik vind Lieke niet perse mooi maar wel heel veel uitstraling hebben. Kan inderdaad qua fijne gezichtsstructuur mooiere vrouwen opnoemen.
Feline- Kletskop
Haha PC, ik voel me niet aangesproken hoor (en heb al vaak aan een neuscorrectie gedacht dus die klopt )
Feline- Kletskop
Sterker nog, IK heb een consult staan bij Dr van der Weij in de Boerhaave kliniek om iets aan mijn neus te doen. Ik weet dus alles van niet mooie neuzen. Stond gelukkig vooraan toen de Lieve Heer neuzen uitdeelde.Feline schreef:Haha PC, ik voel me niet aangesproken hoor (en heb al vaak aan een neuscorrectie gedacht dus die klopt )
Mijn man was altijd fan van Carmen Elektra Nu vind hij Anna Paquin (Sookie van True Blood) wel leuk, maar dat komt voornamelijk omdat ik de vampier Eric (Alexander Skarsgard) wel erg lekker vind en hij iets terug te zeggen wil hebben
Ach, hij vindt zoveel vrouwen mooi. Voornamelijk bij een mooie kont en grote borsten is het al snel goed.
Edit: BN'ers. Uhm, dan Nicolette Kluijver. Snap ik weinig van.
Ach, hij vindt zoveel vrouwen mooi. Voornamelijk bij een mooie kont en grote borsten is het al snel goed.
Edit: BN'ers. Uhm, dan Nicolette Kluijver. Snap ik weinig van.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Mijn vriend vind Carice van Houten een erg mooie vrouw...
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Pippa schreef:Weet je dat ik echt géén idee heb?
Ik ook niet..
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Drew Barrymore.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Heb haar nooit in het echt gezien maar had allang gezien dat ze grof gebouwd is ja. Ze heeft wel een mooi gezicht vind ik. Alleen beetje jammer dat ze ineens zo into mode is. Alsof het een lifestile is ofzo. Moeilijk gedoe. Ze doet zo high fashion. Ok kan het niet goed uitleggen.Paper Crown schreef:Ik vraag me wel eens af wat mannen in haar zien.. Ze is best groot en grof in het echt en als ze verbaasd kijkt trekt ze een stomme kop..Caroow schreef:Geen crush, maar wel lekker, Lieke van Lexmond. "Ze hadden haar beter Lekker van Lexmond kunnen noemen".
Laatst aangepast door Carrie op do 28 maa 2013 - 7:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mijn vriend vind Chantal Jansen héél leuk. En Katja Schuurman.
Gast- Gast
Middleme schreef:Pippa schreef:Weet je dat ik echt géén idee heb?
Ik ook niet..
Ik ook niet, hoor. Hij weet wel dat ik fan ben van Patrick Dempsey en Ryan Gosling . Maar ik heb van hem echt geen idee. Hij zegt er nooit iets over.
Hij zei laatst wel dat hij niet snapte dat iemand Paris Hilton mooi vond. Die vond hij zo ontzettend niet sexy..
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Carrie schreef:Mijn vriend vind Chantal Jansen héél leuk. .
Oh, brrr. Chantal Jansen
Luce- Kletskop
Ik vind 'r niet echt 'brrrr' maar, ik snap ook niet helemaal wat er nou zó leuk aan is. Katja snap ik helemaalLuce schreef:Carrie schreef:Mijn vriend vind Chantal Jansen héél leuk. .
Oh, brrr. Chantal Jansen
Gast- Gast
Oh wat goed! Haha. Een ex vond Paris heel mooi en knap. Daar kon ik gewoon boos om worden! Ze heeft een neus als een piemel! Geil, a la, maar knap? Haha ok ik draaf door.Luce schreef:Middleme schreef:Pippa schreef:Weet je dat ik echt géén idee heb?
Ik ook niet..
Ik ook niet, hoor. Hij weet wel dat ik fan ben van Patrick Dempsey en Ryan Gosling . Maar ik heb van hem echt geen idee. Hij zegt er nooit iets over.
Hij zei laatst wel dat hij niet snapte dat iemand Paris Hilton mooi vond. Die vond hij zo ontzettend niet sexy..
Gast- Gast
Carrie schreef:Oh wat goed! Haha. Een ex vond Paris heel mooi en knap. Daar kon ik gewoon boos om worden! Ze heeft een neus als een piemel! Geil, a la, maar knap? Haha ok ik draaf door.Luce schreef:Middleme schreef:Pippa schreef:Weet je dat ik echt géén idee heb?
Ik ook niet..
Luce- Kletskop
Mila Kunis (wel minder geloof ik) en Zoeey Deschanel. Hij valt op meisje-meisjes met een 'zacht' gezicht en meestal bruin haar.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik vroeg het mijn vriend en die weet het gewoon niet
Ik zei toen.. Jij vindt Mila Kunis echt wel lekker.. Nou valt wel mee hoor. Ze is niet lelijk, maar ik vind haar ook niet geweldig.
hahaha of ik voldoe aan zijn zeer hoge standaard, of hij heeft geen gevoel
Ik zei toen.. Jij vindt Mila Kunis echt wel lekker.. Nou valt wel mee hoor. Ze is niet lelijk, maar ik vind haar ook niet geweldig.
hahaha of ik voldoe aan zijn zeer hoge standaard, of hij heeft geen gevoel
Laatst aangepast door Indigo op do 28 maa 2013 - 7:34; in totaal 1 keer bewerkt
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?
» Welke hobby's heeft jouw vriend/man?
» Vriend heeft Asperger
» hoe ga je om met een vriend die verdriet heeft?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Welke hobby's heeft jouw vriend/man?
» Vriend heeft Asperger
» hoe ga je om met een vriend die verdriet heeft?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: