Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

+44
Linnepinnie
SoGood
sanne-84
Razz
Pannetoet
Rouxxxe
Sterre
M-G
Snoes
Pompoen
Taeda
Lady Starstruck
Laurientje
Sure
nina
MissBlunt
Rush
Marsy28
Gympie
Lejow
Marin
Saga
Fearie
SDL
Appeltje
Lady4
Starla
Chocoholic
RioolSpook
Arwyn
eigenwijs
Aziraphale
Punk'd
Sea of Trees
Luce
mzcharlotte
Middleme
Marie
Exogenesis
Caroow
Mamsie
Paper Crown
Feline
Fortissimo
48 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Fortissimo do 28 maa 2013 - 5:13

Als het om BN'ers gaat hé? Wink

Mijn vriend vind Nikki Plessen, Lieke van Lexmond en het meisje dat Danni Lowinski speelt erg leuk. Vooral die laatste is hij nu helemaal weg van haha.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Feline do 28 maa 2013 - 5:15

Haha Fortissimo, ik krijg best vaak te horen dat ik op Lieke en Nikki lijk Wink (ik ben alleen dan de kleine ronde variant)

Mijn vriend is verliefd op Adriana Lima!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Paper Crown do 28 maa 2013 - 5:18

Feline schreef:Haha Fortissimo, ik krijg best vaak te horen dat ik op Lieke en Nikki lijk Wink (ik ben alleen dan de kleine ronde variant)

Mijn vriend is verliefd op Adriana Lima!
Ne eniet de kleine ronde variant maar je gezicht lijkt best op die van Lieke!!
Mijn man is verliefd op Shakira.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Mamsie do 28 maa 2013 - 5:23

Niet eens stiekem, hij vind Blake Lively een hele mooie vrouw.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Caroow do 28 maa 2013 - 5:24

Geen crush, maar wel lekker, Lieke van Lexmond. "Ze hadden haar beter Lekker van Lexmond kunnen noemen".
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Paper Crown do 28 maa 2013 - 5:27

Caroow schreef:Geen crush, maar wel lekker, Lieke van Lexmond. "Ze hadden haar beter Lekker van Lexmond kunnen noemen".
Ik vraag me wel eens af wat mannen in haar zien.. Ze is best groot en grof in het echt en als ze verbaasd kijkt trekt ze een stomme kop..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Mamsie do 28 maa 2013 - 5:28

Paper Crown schreef:
Caroow schreef:Geen crush, maar wel lekker, Lieke van Lexmond. "Ze hadden haar beter Lekker van Lexmond kunnen noemen".
Ik vraag me wel eens af wat mannen in haar zien.. Ze is best groot en grof in het echt en als ze verbaasd kijkt trekt ze een stomme kop..
Nou dat wou ik precies zeggen. Heksenneus HALLOO!!! Mijn vriend vind er ook niets aan.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Paper Crown do 28 maa 2013 - 5:31

Mamsie schreef:
Paper Crown schreef:
Caroow schreef:Geen crush, maar wel lekker, Lieke van Lexmond. "Ze hadden haar beter Lekker van Lexmond kunnen noemen".
Ik vraag me wel eens af wat mannen in haar zien.. Ze is best groot en grof in het echt en als ze verbaasd kijkt trekt ze een stomme kop..
Nou dat wou ik precies zeggen. Heksenneus HALLOO!!! Mijn vriend vind er ook niets aan.
Geen mooie neus inderdaad, maar die heb ik ook niet hoor haha. Het is meer dr bouw denk ik, weet niet.. ik zie haar natuurlijk in het echt ook vrij vaak in Amsterdam Zuid en dan vind ik dr nooit heel erg mooi ofzo.
Feline - niet dat je nu denkt dat ik jou niet mooi vind, jij bent fijner dan zij.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Feline do 28 maa 2013 - 5:31

Ik vind Lieke niet perse mooi maar wel heel veel uitstraling hebben. Kan inderdaad qua fijne gezichtsstructuur mooiere vrouwen opnoemen.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Feline do 28 maa 2013 - 5:32

Haha PC, ik voel me niet aangesproken hoor Wink (en heb al vaak aan een neuscorrectie gedacht dus die klopt Wink)
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Paper Crown do 28 maa 2013 - 5:34

Feline schreef:Haha PC, ik voel me niet aangesproken hoor Wink (en heb al vaak aan een neuscorrectie gedacht dus die klopt Wink)
Sterker nog, IK heb een consult staan bij Dr van der Weij in de Boerhaave kliniek om iets aan mijn neus te doen. Ik weet dus alles van niet mooie neuzen. Stond gelukkig vooraan toen de Lieve Heer neuzen uitdeelde.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Exogenesis do 28 maa 2013 - 5:35

Mijn man was altijd fan van Carmen Elektra Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  394967 Nu vind hij Anna Paquin (Sookie van True Blood) wel leuk, maar dat komt voornamelijk omdat ik de vampier Eric (Alexander Skarsgard) wel erg lekker vind en hij iets terug te zeggen wil hebben Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  253468018

Ach, hij vindt zoveel vrouwen mooi. Voornamelijk bij een mooie kont en grote borsten is het al snel goed.

Edit: BN'ers. Uhm, dan Nicolette Kluijver. Snap ik weinig van.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Marie do 28 maa 2013 - 5:37

Mijn vriend vind Carice van Houten een erg mooie vrouw...
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 6:07

Weet je dat ik echt géén idee heb? :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Middleme do 28 maa 2013 - 6:09

Pippa schreef:Weet je dat ik echt géén idee heb? :O

Ik ook niet..
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  mzcharlotte do 28 maa 2013 - 7:14

Drew Barrymore.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 7:17

Paper Crown schreef:
Caroow schreef:Geen crush, maar wel lekker, Lieke van Lexmond. "Ze hadden haar beter Lekker van Lexmond kunnen noemen".
Ik vraag me wel eens af wat mannen in haar zien.. Ze is best groot en grof in het echt en als ze verbaasd kijkt trekt ze een stomme kop..
Heb haar nooit in het echt gezien maar had allang gezien dat ze grof gebouwd is ja. Ze heeft wel een mooi gezicht vind ik. Alleen beetje jammer dat ze ineens zo into mode is. Alsof het een lifestile is ofzo. Moeilijk gedoe. Ze doet zo high fashion. Ok kan het niet goed uitleggen. :nopompom:


Laatst aangepast door Carrie op do 28 maa 2013 - 7:19; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 7:18

Mijn vriend vind Chantal Jansen héél leuk. En Katja Schuurman.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Luce do 28 maa 2013 - 7:19

Middleme schreef:
Pippa schreef:Weet je dat ik echt géén idee heb? :O

Ik ook niet..

Ik ook niet, hoor. Hij weet wel dat ik fan ben van Patrick Dempsey en Ryan Gosling I love you . Maar ik heb van hem echt geen idee. Hij zegt er nooit iets over.

Hij zei laatst wel dat hij niet snapte dat iemand Paris Hilton mooi vond. Die vond hij zo ontzettend niet sexy..
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Luce do 28 maa 2013 - 7:20

Carrie schreef:Mijn vriend vind Chantal Jansen héél leuk. .

Oh, brrr. Chantal Jansen Evil or Very Mad
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 7:21

Luce schreef:
Carrie schreef:Mijn vriend vind Chantal Jansen héél leuk. .

Oh, brrr. Chantal Jansen Evil or Very Mad
Ik vind 'r niet echt 'brrrr' smile maar, ik snap ook niet helemaal wat er nou zó leuk aan is. Katja snap ik helemaal Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 7:22

Luce schreef:
Middleme schreef:
Pippa schreef:Weet je dat ik echt géén idee heb? :O

Ik ook niet..

Ik ook niet, hoor. Hij weet wel dat ik fan ben van Patrick Dempsey en Ryan Gosling I love you . Maar ik heb van hem echt geen idee. Hij zegt er nooit iets over.

Hij zei laatst wel dat hij niet snapte dat iemand Paris Hilton mooi vond. Die vond hij zo ontzettend niet sexy..
Oh wat goed! Haha. Een ex vond Paris heel mooi en knap. Daar kon ik gewoon boos om worden! Ze heeft een neus als een piemel! Geil, a la, maar knap? Haha ok ik draaf door.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Luce do 28 maa 2013 - 7:27

Carrie schreef:
Luce schreef:
Middleme schreef:
Pippa schreef:Weet je dat ik echt géén idee heb? :O

Ik ook niet..

Ik ook niet, hoor. Hij weet wel dat ik fan ben van Patrick Dempsey en Ryan Gosling I love you . Maar ik heb van hem echt geen idee. Hij zegt er nooit iets over.

Hij zei laatst wel dat hij niet snapte dat iemand Paris Hilton mooi vond. Die vond hij zo ontzettend niet sexy..
Oh wat goed! Haha. Een ex vond Paris heel mooi en knap. Daar kon ik gewoon boos om worden! Ze heeft een neus als een piemel! Geil, a la, maar knap? Haha ok ik draaf door.

lol!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Sea of Trees do 28 maa 2013 - 7:29

Mila Kunis (wel minder geloof ik) en Zoeey Deschanel. Hij valt op meisje-meisjes met een 'zacht' gezicht en meestal bruin haar. :cheering:
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Punk'd do 28 maa 2013 - 7:33

Ik vroeg het mijn vriend en die weet het gewoon niet Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  878948377

Ik zei toen.. Jij vindt Mila Kunis echt wel lekker.. Nou valt wel mee hoor. Ze is niet lelijk, maar ik vind haar ook niet geweldig.

hahaha of ik voldoe aan zijn zeer hoge standaard, of hij heeft geen gevoel Wink


Laatst aangepast door Indigo op do 28 maa 2013 - 7:34; in totaal 1 keer bewerkt

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum