Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

+43
Bay
Middleme
Antibes
kajaka88
Le Chat Noir
Niekske
Caroow
vlinder-2011
sanne-84
Atelier Madame
_Cyn_
Suus
Marin
SoGood
Caribbeanlover
RioolSpook
Aziraphale
Mamsie
kwak
Lady Starstruck
Lejow
Linnie1985
Pien
RYW
Shisha
Mizz_S
Highway
Ooh La La!
Zininzon
Coccinelle
Zonnetje
Twellie
Reeza
Rush
Snoes
BJA
Bliss
luisa
Lady4
JD
Sam
girli
Ibbeltje
47 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Bliss zo 28 okt 2012 - 4:12

Ik verveel me enigszins op deze extra lange zondag, dus ik gooi er maar weer eens een topic tegenaan. Wat voor postuur heeft jouw vriend of man?

Ok, even wat opties (hmm ik wilde er plaatjes bij zoeken, maar kan niet overal geschikte voor vinden):

1. mager/dun
2. slank
3. normaal
4. atletisch
5. bodybuilder/anabool
6. chubby
7. dik
8. 'obese'

En wat vind jij hiervan?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Ibbeltje zo 28 okt 2012 - 4:13

6 chubby
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 4:16

Bliss schreef:Ik verveel me enigszins op deze extra lange zondag, dus ik gooi er maar weer eens een topic tegenaan. Wat voor postuur heeft jouw vriend of man?

Ok, even wat opties (hmm ik wilde er plaatjes bij zoeken, maar kan niet overal geschikte voor vinden):

1. mager/dun
2. slank
3. normaal
4. atletisch
5. bodybuilder/anabool
6. chubby
7. dik
8. 'obese'

En wat vind jij hiervan?

Mijn man is slank maar doordat hij nu eindelijk wat is aangekomen Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? 281626781 is hij op zijn rug/schouderbladen/armen/borst wel breder geworden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 4:26

Chubby smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  girli zo 28 okt 2012 - 4:42

Slank, al moet hij wel op gaan passen dat hij niet te dun wordt.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Sam zo 28 okt 2012 - 4:45

Chubby, maar eigenlijk alleen op zijn buik Razz
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Bliss zo 28 okt 2012 - 4:47

Zelda schreef:Chubby Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? 561177

Die van mij ook. Dat was ie al wel, maar de afgelopen paar maanden is ie de nodige kilo's aangekomen en van mij mag er nu wel weer wat af Wink Ben zelf ook wel chubby (en moet ook afvallen!), maar bij hem concentreert het zich op één plek: buik/lovehandles en dat vind ik gewoon zonde, omdat hij verder een normaal postuur heeft.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  JD zo 28 okt 2012 - 4:51

Mijn is ook chubby, met aanleg om dik te worden....het is nogal een jojo confused

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Lady4 zo 28 okt 2012 - 4:54

Mijn vriend is slank en ik vind dat heel mooi. vooral zijn schouders en armen zijn best atletisch en daar kijk ik graag naar. smile Het past bij hem en ik hoef me geen zorgen te maken over gewichtstoename.


Laatst aangepast door Lady4 op zo 28 okt 2012 - 5:01; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 4:54

Bliss schreef:
Zelda schreef:Chubby Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? 561177

Die van mij ook. Dat was ie al wel, maar de afgelopen paar maanden is ie de nodige kilo's aangekomen en van mij mag er nu wel weer wat af Wink Ben zelf ook wel chubby (en moet ook afvallen!), maar bij hem concentreert het zich op één plek: buik/lovehandles en dat vind ik gewoon zonde, omdat hij verder een normaal postuur heeft.
Haha, zo op de foto te zien dacht ik dat jouw vriend heel slank was.

De mijne is in een jaar tijd ook echt veel aangekomen Neutral maar goed, ik zelf ook. Er is nu inmiddels al 15 kilo vanaf bij hem, zo vind ik hem wel een stuk mooier eerlijk gezegd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Bliss zo 28 okt 2012 - 5:01

Haha nee, slank is ie niet smile Maar het concentreert zich dus rond zijn middel en met kleding aan valt het nog aardig te verbloemen Wink (daar weet ik zelf natuurlijk ook alles van)

Hij eet gewoon veel te vet en beweegt te weinig. Ik geloof dat ie dat zelf ook in begint te zien, dus ik ben benieuwd of ie nou binnenkort wat meer gaat bewegen (hij wil weer gaan hardlopen, zegt ie).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  RYW zo 28 okt 2012 - 5:39

Mijn vriend is lang en breed, atletisch breed dan Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  luisa zo 28 okt 2012 - 5:40

girli schreef:Slank, al moet hij wel op gaan passen dat hij niet te dun wordt.

Jep, gaat ook op voor mijn man.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 5:41

Lang en slank. Niet te dun, niet te dik, gewoon lekker smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Bliss zo 28 okt 2012 - 6:03

Bliss schreef:Haha nee, slank is ie niet Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? 561177 Maar het concentreert zich dus rond zijn middel en met kleding aan valt het nog aardig te verbloemen Wink (daar weet ik zelf natuurlijk ook alles van)

Hij eet gewoon veel te vet en beweegt te weinig. Ik geloof dat ie dat zelf ook in begint te zien, dus ik ben benieuwd of ie nou binnenkort wat meer gaat bewegen (hij wil weer gaan hardlopen, zegt ie).

Trouwens, een dunne of heel slanke man zou ook niks voor mij zijn, dan voel ik me veel te lomp en dik.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  BJA zo 28 okt 2012 - 6:14

6. Chubby. En daar is ie helemaal niet blij mee.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Snoes zo 28 okt 2012 - 6:17

Lady4 schreef:Mijn vriend is slank en ik vind dat heel mooi. vooral zijn schouders en armen zijn best atletisch en daar kijk ik graag naar. smile Het past bij hem en ik hoef me geen zorgen te maken over gewichtstoename.
Hier net zo.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Rush zo 28 okt 2012 - 6:24

Snoes schreef:
Lady4 schreef:Mijn vriend is slank en ik vind dat heel mooi. vooral zijn schouders en armen zijn best atletisch en daar kijk ik graag naar. smile Het past bij hem en ik hoef me geen zorgen te maken over gewichtstoename.
Hier net zo.
Same here!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 6:25

Die van mij valt in de categorie atletisch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 6:26

Mijn vriend heeft wel een makkelijke spieropbouw. Als hij goed traint (3x per week) dan zie je dat al heel snel bij hem in vooral zijn schouders en armen. Zijn benen en kont zijn ook wel gespierd door het fietsen. De plek waar je bij hem het snelste ziet dat hij niet beweegt of slecht eet is zijn buik. Ik vraag al jaren of we samen voor een 6pack gaan trainen maar het lukt maar niet whaha Wink .. Ik vind hem wel gewoon leuk zoals hij is hoor angel maar doelen zijn ook leuk om te stellen Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Reeza zo 28 okt 2012 - 6:28

Mijn vriend valt denk ik in de categorie atletisch. Hij is lang en heeft gespierde borst/schouders/armen/benen.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Twellie zo 28 okt 2012 - 6:31

Was altijd atletisch, maar begint wat te neigen naar chubby.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Zonnetje zo 28 okt 2012 - 6:32

Mijn vriend is dun/slank. Hij heeft wel wat arm- en schouderspieren, maar krijgt niet snel nieuwe spieren. Hij baalt daar wel eens van, want hij had wel wat breder willen zijn, maar ik vind hem prima zo.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 6:40

Chubby met neiging tot dik. Puur door weinig beweging en heel veel met de auto rijden. Hij sport nu wel 3x per week.. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Coccinelle zo 28 okt 2012 - 6:43

Lang, slank en atletisch.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor postuur heeft jouw vriend/man? Empty Re: Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum