Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend heeft blijkbaar een dochter

+22
Polly
TGR
Makamba
Lavendel
VeryCherry
Paper Crown
Susan
Gizmo
Kayleigh
Ella
luisa
Rumble
Mamsie
Raindrop
MADDIE
girli
Sugarfall
Marin
Angela_1986
Benthe
Inge
litllejoy
26 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 4:36

Susan schreef:
Jolie2 schreef:

Liefde is niet vanzelfsprekend en als je dan iemand vind die je heel erg leuk vindt en het is wederzijds dan zou ik het niet afbreken, omdat hij een kind heeft. Hij kon in het verleden nog geen rekening houden met zijn toekomstige partner, daarom vind ik dat je iemand niet al te erg moet afrekenen op dingen uit het verleden (mits ze niet crimineel ofzo zijn). Kind is er, hij houdt van het kind, hij gaat ook van jou houden en dan maak je er samen het beste van.

Ik vind geen relatie met iemand willen niet hetzelfde als iemand ergens op afrekenen. Soms kan de belevingswereld of het toekomstbeeld van de ander gewoon te ver van dat van jou af liggen om samen verder te gaan. Juist omdat een relatie niet zomaar iets is, moet je wel het gevoel hebben dat je je prettig voelt in de wereld van die ander.

Ik snap dat gewoon niet. Hoe vaak kom je iemand tegen die je echt leuk vindt en hoe vaak is het dan wederzijds? Het is niet zo dat liefde voor het opraden ligt toch? Als dat wel zo is, dan zou ik het me misschien beter kunnen voorstellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 4:38

Jolie2 schreef:
Susan schreef:
Jolie2 schreef:

Liefde is niet vanzelfsprekend en als je dan iemand vind die je heel erg leuk vindt en het is wederzijds dan zou ik het niet afbreken, omdat hij een kind heeft. Hij kon in het verleden nog geen rekening houden met zijn toekomstige partner, daarom vind ik dat je iemand niet al te erg moet afrekenen op dingen uit het verleden (mits ze niet crimineel ofzo zijn). Kind is er, hij houdt van het kind, hij gaat ook van jou houden en dan maak je er samen het beste van.

Ik vind geen relatie met iemand willen niet hetzelfde als iemand ergens op afrekenen. Soms kan de belevingswereld of het toekomstbeeld van de ander gewoon te ver van dat van jou af liggen om samen verder te gaan. Juist omdat een relatie niet zomaar iets is, moet je wel het gevoel hebben dat je je prettig voelt in de wereld van die ander.

Ik snap dat gewoon niet. Hoe vaak kom je iemand tegen die je echt leuk vindt en hoe vaak is het dan wederzijds? Het is niet zo dat liefde voor het opraden ligt toch? Als dat wel zo is, dan zou ik het me misschien beter kunnen voorstellen.

Dus dan moet je je daar maar bij neerleggen? Dat vind ik vreemd. Ik ben van mening dat als je bij elkaar hoort, dat het gewoon klopt allemaal, de hele situatie en beide gevoelens erbij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Makamba ma 10 okt 2011 - 4:41

Pippa schreef:
Jolie2 schreef:
Susan schreef:
Jolie2 schreef:

Liefde is niet vanzelfsprekend en als je dan iemand vind die je heel erg leuk vindt en het is wederzijds dan zou ik het niet afbreken, omdat hij een kind heeft. Hij kon in het verleden nog geen rekening houden met zijn toekomstige partner, daarom vind ik dat je iemand niet al te erg moet afrekenen op dingen uit het verleden (mits ze niet crimineel ofzo zijn). Kind is er, hij houdt van het kind, hij gaat ook van jou houden en dan maak je er samen het beste van.

Ik vind geen relatie met iemand willen niet hetzelfde als iemand ergens op afrekenen. Soms kan de belevingswereld of het toekomstbeeld van de ander gewoon te ver van dat van jou af liggen om samen verder te gaan. Juist omdat een relatie niet zomaar iets is, moet je wel het gevoel hebben dat je je prettig voelt in de wereld van die ander.

Ik snap dat gewoon niet. Hoe vaak kom je iemand tegen die je echt leuk vindt en hoe vaak is het dan wederzijds? Het is niet zo dat liefde voor het opraden ligt toch? Als dat wel zo is, dan zou ik het me misschien beter kunnen voorstellen.

Dus dan moet je je daar maar bij neerleggen? Dat vind ik vreemd. Ik ben van mening dat als je bij elkaar hoort, dat het gewoon klopt allemaal, de hele situatie en beide gevoelens erbij.

Eens.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 4:44

Pippa schreef:
Jolie2 schreef:
Susan schreef:
Jolie2 schreef:

Liefde is niet vanzelfsprekend en als je dan iemand vind die je heel erg leuk vindt en het is wederzijds dan zou ik het niet afbreken, omdat hij een kind heeft. Hij kon in het verleden nog geen rekening houden met zijn toekomstige partner, daarom vind ik dat je iemand niet al te erg moet afrekenen op dingen uit het verleden (mits ze niet crimineel ofzo zijn). Kind is er, hij houdt van het kind, hij gaat ook van jou houden en dan maak je er samen het beste van.

Ik vind geen relatie met iemand willen niet hetzelfde als iemand ergens op afrekenen. Soms kan de belevingswereld of het toekomstbeeld van de ander gewoon te ver van dat van jou af liggen om samen verder te gaan. Juist omdat een relatie niet zomaar iets is, moet je wel het gevoel hebben dat je je prettig voelt in de wereld van die ander.

Ik snap dat gewoon niet. Hoe vaak kom je iemand tegen die je echt leuk vindt en hoe vaak is het dan wederzijds? Het is niet zo dat liefde voor het opraden ligt toch? Als dat wel zo is, dan zou ik het me misschien beter kunnen voorstellen.

Dus dan moet je je daar maar bij neerleggen? Dat vind ik vreemd. Ik ben van mening dat als je bij elkaar hoort, dat het gewoon klopt allemaal, de hele situatie en beide gevoelens erbij.

Waarschijnlijk ben ik een echte romanticus of idealist, maar ik denk er gewoon echt anders over. Hoe kan iemand in het verleden nou rekening houden met jouw komst in de toekomst. En dan breek je met iemand die je heel leuk vindt, omdat iets niet in jouw toekomstbeeld past, terwijl je niet eens weet hoe het is om een stiefkind te hebben. En hoe ouder je wordt en de mannen waarop je valt en die op jou vallen, hoe meer verleden ze hebben. In dat verleden zullen wel meer keuzes, consequenties zitten die misschien niet ideaal zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 4:47

Dat kan die niet, en dat zou voor mij betekenen dat het niet dé persoon is voor mij, als ik geen kinderen zou willen (op dat moment)

Maar het is helemaal niet de situatie bij mij, en ik ben ook blij dat ik niet in dat pakket zou zitten, want het zou me voornamelijk gekwetst hebben dat hij het verzwegen heeft, ook voor het kind, dat is toch iets waar je héél trots op bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 4:50

Pippa schreef:Dat kan die niet, en dat zou voor mij betekenen dat het niet dé persoon is voor mij, als ik geen kinderen zou willen (op dat moment)

Maar het is helemaal niet de situatie bij mij, en ik ben ook blij dat ik niet in dat pakket zou zitten, want het zou me voornamelijk gekwetst hebben dat hij het verzwegen heeft, ook voor het kind, dat is toch iets waar je héél trots op bent.

Dat verzwijgen keur ik ook af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Susan ma 10 okt 2011 - 4:56

Strawberry Shortcake schreef:
Pippa schreef:
Jolie2 schreef:
Susan schreef:
Jolie2 schreef:

Liefde is niet vanzelfsprekend en als je dan iemand vind die je heel erg leuk vindt en het is wederzijds dan zou ik het niet afbreken, omdat hij een kind heeft. Hij kon in het verleden nog geen rekening houden met zijn toekomstige partner, daarom vind ik dat je iemand niet al te erg moet afrekenen op dingen uit het verleden (mits ze niet crimineel ofzo zijn). Kind is er, hij houdt van het kind, hij gaat ook van jou houden en dan maak je er samen het beste van.

Ik vind geen relatie met iemand willen niet hetzelfde als iemand ergens op afrekenen. Soms kan de belevingswereld of het toekomstbeeld van de ander gewoon te ver van dat van jou af liggen om samen verder te gaan. Juist omdat een relatie niet zomaar iets is, moet je wel het gevoel hebben dat je je prettig voelt in de wereld van die ander.

Ik snap dat gewoon niet. Hoe vaak kom je iemand tegen die je echt leuk vindt en hoe vaak is het dan wederzijds? Het is niet zo dat liefde voor het opraden ligt toch? Als dat wel zo is, dan zou ik het me misschien beter kunnen voorstellen.

Dus dan moet je je daar maar bij neerleggen? Dat vind ik vreemd. Ik ben van mening dat als je bij elkaar hoort, dat het gewoon klopt allemaal, de hele situatie en beide gevoelens erbij.

Eens.

Ook eens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 5:45

Lavendel schreef:Zusje, dus jij zou echt de man van je dromen laten lopen omdat hij een kind heeft die hij waarschijnlijk maar een paar dagen per week ziet? Wat zou je er zo erg aan vinden?

Ik zou het wel heel moeilijk vinden daar niet van, maar ik geloof niet dat het zo'n dealbreaker is dat ik per definitie nooit wat zou willen met diegene. Als hij het zou verzwijgen zou ik wel weg zijn.

Ja dat zou ik zeker doen en heb ik al eerder gedaan. Eerste keer was omdat die man ook geen kinderen meer wilde. Hij had een zoon en dat was voor hem genoeg.

De tweede lag iets ingewikkelder. Hij woonde in Londen en bleek een kind in Brazilië te hebben. Hij heeft dat kind alleen vlak na de geboorte gezien, betaalt er elke maand voor en belt 1 keer per 2 weken met hem. Was van een one night stand... Nu is er daar een hoop armoede en aangezien R. een Europees paspoort heeft zou er een grote kans zijn dat zijn zoon hier op zijn 18de dan op de stoep zou staan. Nu is dat nog zo'n 12 jaar vooruit maar dan nog, ik heb daar geen behoefte aan. Ik heb dit met R. besproken en hij gaf aan dat als ik het niet wilde zijn zoon gewoon niet kon komen maar dat gaat mij ook te ver. Het is zijn zoon en ik wil daar niet tussen staan. Buiten dit hele verhaal om heeft hij me de keuze niet eens gegeven want hij vertelde het me pas na 3 maanden. Om alles bij elkaar (en nog wat andere dingen die niet helemaal in de haak waren) heb ik het toen met hem uitgemaakt.

Een kind is niet zomaar iets. Een kind verbind je voor altijd aan de vrouw waarmee je het kreeg. Er is negen van de tien keer een ex in beeld waar ik geen trek in heb. Ik wil niet geconfronteerd worden met een ex. Ik wil niet om het weekend een kind van een ander moeten opvoeden, hoeveel hij er ook van houdt. Daarnaast is het voor mij voor het eerst, als ik ooit nog een kind zou mogen krijgen. Dan zie ik dat graag ook zo bij mijn partner zodat het voor ons beide even speciaal is. Ik heb er voor mijn gevoel gewoon nooit voor open kunnen staan. Als mannen een kind blijken te hebben zal ik ze nooit als relatiemateriaal zien of leuk vinden, voor mij is het gewoon een no-go. De man van mijn dromen laten schieten is dus wellicht ook wat overdreven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  TGR ma 10 okt 2011 - 7:53

Kind is prima, maar dan wil ik dat wel weten op het moment dat ik hem leer kennen. Ik pik zo'n beetje alles, als het maar eerlijk wordt verteld.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Rumble ma 10 okt 2011 - 9:29

Jolie2 schreef:
Nucia schreef:
Jolie2 schreef:Snap niet waarom je geen relatie zou willen met een man die een kind heeft, maar dat terzijde.

Wat snap je daar niet aan dan?

Liefde is niet vanzelfsprekend en als je dan iemand vind die je heel erg leuk vindt en het is wederzijds dan zou ik het niet afbreken, omdat hij een kind heeft. Hij kon in het verleden nog geen rekening houden met zijn toekomstige partner, daarom vind ik dat je iemand niet al te erg moet afrekenen op dingen uit het verleden (mits ze niet crimineel ofzo zijn). Kind is er, hij houdt van het kind, hij gaat ook van jou houden en dan maak je er samen het beste van.

Ik ben van mening dat er meerdere mensen bij je passen. Er is echt niet maar 1 ware op de hele wereld die er voor jou rondloopt. Er komt vast wel weer iemand langs waarbij je ook de klik hebt. Er is bijna altijd wel een ex die voor narigheid zorgt, ik ken genoeg voorbeelden en situaties om daar een mening over te vormen. Ik snap sommige mensen dus wel die per definitie geen man willen die al een kind heeft. Helemaal als je zelf nog een kinderwens heeft.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Marin ma 10 okt 2011 - 9:35

Nucia schreef:Ik snap sommige mensen dus wel die per definitie geen man willen die al een kind heeft. Helemaal als je zelf nog een kinderwens heeft.

Ik zou me dat juist eerder kunnen voorstellen als je zelf juist echt geen kinderwens hebt. Dan vind ik dat heel logisch, dat je niet zit te wachten op een man met kind. Dan is hij dus blijkbaar niet de man van je dromen, want het plaatje klopt niet.

Ik zou er zelf wel voor openstaan, maar ik vind het wel een big deal. Het is wel een kind, wat je een levenlang bij je houdt, wat toch invloed heeft op je relatie, waar meestal een ex bij komt kijken. Ik zou daar af en toe best moeite mee hebben, al zou ik het wel verwelkomen en er open voor staan. Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat het voor anderen wel een dealbreker is, juist omdat het een heel groot deel van z'n leven is.

Maar wat betreft de TO, zou ik het ook niet trekken dat het zo lang van mij verborgen is gehouden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Rumble ma 10 okt 2011 - 9:42

Joy_ schreef:
Nucia schreef:Ik snap sommige mensen dus wel die per definitie geen man willen die al een kind heeft. Helemaal als je zelf nog een kinderwens heeft.

Ik zou me dat juist eerder kunnen voorstellen als je zelf juist echt geen kinderwens hebt. Dan vind ik dat heel logisch, dat je niet zit te wachten op een man met kind. Dan is hij dus blijkbaar niet de man van je dromen, want het plaatje klopt niet.

Ik zou er zelf wel voor openstaan, maar ik vind het wel een big deal. Het is wel een kind, wat je een levenlang bij je houdt, wat toch invloed heeft op je relatie, waar meestal een ex bij komt kijken. Ik zou daar af en toe best moeite mee hebben, al zou ik het wel verwelkomen en er open voor staan. Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat het voor anderen wel een dealbreker is, juist omdat het een heel groot deel van z'n leven is.

Maar wat betreft de TO, zou ik het ook niet trekken dat het zo lang van mij verborgen is gehouden.

Ja zo kun je het ook zien. Maar als je zelf nog een kinderwens hebt en hij heeft dat allemaal al een keer meegemaakt dan lijkt me dat toch ook minder leuk. Ik wilde graag een kindje met iemand die dat ook allemaal voor de eerste keer zou beleven, dat is toch specialer dan iemand die het allemaal al een keer heeft meegemaakt met iemand anders.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Marin ma 10 okt 2011 - 9:44

Ja dat kan ik me ook voorstellen, dat lijkt mij uiteindelijk ook wel moeilijk. Aan de andere kant lijkt het me ook leuk om hem al als vader te zien, dat geeft ook direct een andere dimensie. Maar het meest bijzondere lijkt me gewoon hem met je eigen kindje zien.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Polly ma 10 okt 2011 - 10:56

Ik vind het belachelijk dat hij zijn kind heeft verzwegen, wat voor iemand doet zoiets? Wat dacht hij trouwens, dat hij het eeuwig voor je verborgen kon houden? Ik ben het met Zusje eens, zo iemand zou ik niet willen. Hij hoort trots te zijn op zijn kind, hoe kan hij zoiets nou niet melden in een jaar tijd, aan iemand waar je een relatie mee aan het opbouwen bent?

Voor mij is het ook een ontzettende afknapper als een man een kind heeft, ik ben daar gewoon totaal niet aan toe en ik hoef niet te settelen voor een situatie die ik verre van ideaal vind. Als ik halverwege de dertig was en gescheiden, dan kan ik me voorstellen dat mijn potentiële partner al kinderen heeft en dan zou ik daar heel anders tegenaan kijken. Maar voor nu peins ik er eigenlijk niet over.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  SarahKey ma 10 okt 2011 - 20:51

Polly schreef:Ik vind het belachelijk dat hij zijn kind heeft verzwegen, wat voor iemand doet zoiets? Wat dacht hij trouwens, dat hij het eeuwig voor je verborgen kon houden? Ik ben het met Zusje eens, zo iemand zou ik niet willen. Hij hoort trots te zijn op zijn kind, hoe kan hij zoiets nou niet melden in een jaar tijd, aan iemand waar je een relatie mee aan het opbouwen bent?


Hier ook mee eens. Ik vind dat je, als je een kind hebt, deze niet moet verzwijgen. Vooral niet als het kindje nog maar een paar maand oud is. wat ben je dan voor vader?

Ik zou niet afknappen op een man met kinderen, maar wel op een man die zijn kind(eren) verzwijgd.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 8:25

Jolie2 schreef:
Zusje schreef:
Jolie2 schreef:Snap niet waarom je geen relatie zou willen met een man die een kind heeft, maar dat terzijde.

Jij snapt niet dat niet iedereen dat wil? Ik zou het ook niet willen, dat is toch ieder haar eigen zaak?

Ja dat klopt, maar ik begrijp het niet. Er zijn wel meer dingen die ik niet snap en dit is er een.

Kan natuurlijk, maar lees dan eens goed wat de TO allemaal gepost heeft. Zou jij dat pikken?

En man ontmoeten die al een kind heeft: kan je accepteren of niet, ieder zijn ding. Ik zou het ook niet meteen fantastisch vinden, maar als hij gelijk eerlijk is en we echt verliefd zijn, wil ik het misschien wel een kans geven.

Maar een kerel die zijn eigen kind verzwijgd: heel, heel erg fout. Bah. Opzouten ermee.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  RYW di 11 okt 2011 - 8:59

Mijn vriend heeft ook een kindje met zijn ex en ik heb er zelfs twee met mijn ex, maar dat was vanaf het begin ook direct duidelijk en daar heeft altijd eerlijkheid over bestaan. Bij ons is dat geen issue, sterker nog, mijn vriend is gek op mijn jongens en ik hoop zijn zoon ook te mogen gaan zien over een tijdje.

Het verzwijgen vind ik wel heftig. Het is nogal wat anders dan een lelijke tweede naam hebben of bang zijn voor sprinkhanen. Dit is een kind, en dit had hij nooit forever voor je verborgen kunnen houden. Ik sluit me bij Susan aan, hij heeft haar inderdaad in een enorm moeilijke positie gebracht, zeker omdat ze nu misschien wel de druk voelt van 'als ik het nu afkap dan krijgt hij nog gelijk ook'.

Ik zou er niet mee kunnen leven als mijn vriend zoiets belangrijks voor me zou achterhouden.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 9:21

RYW schreef:Mijn vriend heeft ook een kindje met zijn ex en ik heb er zelfs twee met mijn ex, maar dat was vanaf het begin ook direct duidelijk en daar heeft altijd eerlijkheid over bestaan. Bij ons is dat geen issue, sterker nog, mijn vriend is gek op mijn jongens en ik hoop zijn zoon ook te mogen gaan zien over een tijdje.

Het verzwijgen vind ik wel heftig. Het is nogal wat anders dan een lelijke tweede naam hebben of bang zijn voor sprinkhanen. Dit is een kind, en dit had hij nooit forever voor je verborgen kunnen houden. Ik sluit me bij Susan aan, hij heeft haar inderdaad in een enorm moeilijke positie gebracht, zeker omdat ze nu misschien wel de druk voelt van 'als ik het nu afkap dan krijgt hij nog gelijk ook'.

Ik zou er niet mee kunnen leven als mijn vriend zoiets belangrijks voor me zou achterhouden.

Dat zou niet eens in me opgekomen zijn... Als ik zelf al een kind zou hebben, zou ik er waarschijnlijk ook wel anders tegenaan kijken maar voor nu kan ik dat gewoon nog niet. Of hij het me nu binnen een dag of een jaar vertelt, ik maak het sowieso uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  RYW di 11 okt 2011 - 10:25

Zusje schreef:
RYW schreef:Mijn vriend heeft ook een kindje met zijn ex en ik heb er zelfs twee met mijn ex, maar dat was vanaf het begin ook direct duidelijk en daar heeft altijd eerlijkheid over bestaan. Bij ons is dat geen issue, sterker nog, mijn vriend is gek op mijn jongens en ik hoop zijn zoon ook te mogen gaan zien over een tijdje.

Het verzwijgen vind ik wel heftig. Het is nogal wat anders dan een lelijke tweede naam hebben of bang zijn voor sprinkhanen. Dit is een kind, en dit had hij nooit forever voor je verborgen kunnen houden. Ik sluit me bij Susan aan, hij heeft haar inderdaad in een enorm moeilijke positie gebracht, zeker omdat ze nu misschien wel de druk voelt van 'als ik het nu afkap dan krijgt hij nog gelijk ook'.

Ik zou er niet mee kunnen leven als mijn vriend zoiets belangrijks voor me zou achterhouden.

Dat zou niet eens in me opgekomen zijn... Als ik zelf al een kind zou hebben, zou ik er waarschijnlijk ook wel anders tegenaan kijken maar voor nu kan ik dat gewoon nog niet. Of hij het me nu binnen een dag of een jaar vertelt, ik maak het sowieso uit.

Nee, maar jij vindt het sowieso niet echt een optie om een vriend te krijgen die al een kind heeft... wat ik bedoel is, deze man heeft het verzwegen omdat hij bang was dat ze net zo zou reageren als jij (ermee kappen dus) en besloot dus er niks over te zeggen. En stel dat ze er nu mee kapt, dan denkt hij misschien nog dat hij daar gelijk in had ook! Want zie: hij vertelt het en zij maakt het uit! Niet dat dat je moet tegenhouden natuurlijk, want ik zou er ook niet mee doorgaan als zoiets belangrijks verborgen gehouden was.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 10:41

RYW schreef:Nee, maar jij vindt het sowieso niet echt een optie om een vriend te krijgen die al een kind heeft... wat ik bedoel is, deze man heeft het verzwegen omdat hij bang was dat ze net zo zou reageren als jij (ermee kappen dus) en besloot dus er niks over te zeggen. En stel dat ze er nu mee kapt, dan denkt hij misschien nog dat hij daar gelijk in had ook! Want zie: hij vertelt het en zij maakt het uit! Niet dat dat je moet tegenhouden natuurlijk, want ik zou er ook niet mee doorgaan als zoiets belangrijks verborgen gehouden was.

Ach, dan zou hij dat denken, dan ziet hij wellicht in dat hij het dan beter gelijk had kunnen vertellen ipv na bijna een jaar. Ik bedoel, wat voor sukkel ben je dan? Als ze het daadwerkelijk uit wil maken als je een kind hebt dan doet ze dat in de 1e week, in de 1e maand, in het 1e kwartaal en ook na het 1e jaar. Hoogst asociaal om die keuze dan weg te nemen, iemand aan je te laten hechten en het dan te vertellen. Hoe arrogant zeg, bah! En als hij dan inderdaad zo simpel denkt 'hij vertelt het en ze maakt het uit' zou ik hem niet eens meer uitleggen ook want blijkbaar begrijpt hij er toch al niks van...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  RYW di 11 okt 2011 - 10:58

Zusje schreef:
RYW schreef:Nee, maar jij vindt het sowieso niet echt een optie om een vriend te krijgen die al een kind heeft... wat ik bedoel is, deze man heeft het verzwegen omdat hij bang was dat ze net zo zou reageren als jij (ermee kappen dus) en besloot dus er niks over te zeggen. En stel dat ze er nu mee kapt, dan denkt hij misschien nog dat hij daar gelijk in had ook! Want zie: hij vertelt het en zij maakt het uit! Niet dat dat je moet tegenhouden natuurlijk, want ik zou er ook niet mee doorgaan als zoiets belangrijks verborgen gehouden was.

Ach, dan zou hij dat denken, dan ziet hij wellicht in dat hij het dan beter gelijk had kunnen vertellen ipv na bijna een jaar. Ik bedoel, wat voor sukkel ben je dan? Als ze het daadwerkelijk uit wil maken als je een kind hebt dan doet ze dat in de 1e week, in de 1e maand, in het 1e kwartaal en ook na het 1e jaar. Hoogst asociaal om die keuze dan weg te nemen, iemand aan je te laten hechten en het dan te vertellen. Hoe arrogant zeg, bah! En als hij dan inderdaad zo simpel denkt 'hij vertelt het en ze maakt het uit' zou ik hem niet eens meer uitleggen ook want blijkbaar begrijpt hij er toch al niks van...

Oh, ik ben het helemaal met je eens hoor!

Alleen, ik zou het niet kunnen uitstaan dat ik 'm ergens nog 'bevestig' in zijn idiote idee daarover...

Ik vind het ook enorm egoistisch dat hij haar nu middenin een situatie geplaatst heeft waarvan ze het fijne niet wist, aangezien ze gewoon het recht heeft om te weten waar ze aan begint, en dat heeft ze nu niet gehad.

Ik zou het trouwens ook enorm erg vinden als ik zou horen dat mijn ex mijn zoons zou hebben verzwegen tegenover zijn potentiele vriendin. Dat is tenslotte ook de potentiele stiefmoeder voor mijn kinderen, en ik zou vinden dat mijn kinderen beter verdienen dan verstopt te worden.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 11:00

RYW schreef:Oh, ik ben het helemaal met je eens hoor!

Alleen, ik zou het niet kunnen uitstaan dat ik 'm ergens nog 'bevestig' in zijn idiote idee daarover...

Ik vind het ook enorm egoistisch dat hij haar nu middenin een situatie geplaatst heeft waarvan ze het fijne niet wist, aangezien ze gewoon het recht heeft om te weten waar ze aan begint, en dat heeft ze nu niet gehad.

Ik zou het trouwens ook enorm erg vinden als ik zou horen dat mijn ex mijn zoons zou hebben verzwegen tegenover zijn potentiele vriendin. Dat is tenslotte ook de potentiele stiefmoeder voor mijn kinderen, en ik zou vinden dat mijn kinderen beter verdienen dan verstopt te worden.

Helemaal met je eens al zou dat 'bevestigen' dus niet bij mij op komen al zou ik open staan voor kinderen Very Happy. Maar als dat wel zo zou zijn dan zou ik hem dat nog even goed vertellen zodat hij dat wellicht in de toekomst wel uit zijn hoofd zal laten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Susan di 11 okt 2011 - 11:07

RYW schreef:

Oh, ik ben het helemaal met je eens hoor!

Alleen, ik zou het niet kunnen uitstaan dat ik 'm ergens nog 'bevestig' in zijn idiote idee daarover...

Ik vind het ook enorm egoistisch dat hij haar nu middenin een situatie geplaatst heeft waarvan ze het fijne niet wist, aangezien ze gewoon het recht heeft om te weten waar ze aan begint, en dat heeft ze nu niet gehad.

Ik zou het trouwens ook enorm erg vinden als ik zou horen dat mijn ex mijn zoons zou hebben verzwegen tegenover zijn potentiele vriendin. Dat is tenslotte ook de potentiele stiefmoeder voor mijn kinderen, en ik zou vinden dat mijn kinderen beter verdienen dan verstopt te worden.

Inderdaad, dat hij dan nog even lekker in de slachtofferrol kruipt en vindt dat zijn uiteindelijke eerlijkheid nu wordt afgestraft en dat hij het eigenlijk beter nog veel langer had kunnen verzwijgen.

Maar goed, wat hij denkt, daar heb je verder toch geen invloed op. Ik zou er evengoed klaar mee zijn. Dan denkt hij dat maar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  RYW di 11 okt 2011 - 11:09

Susan schreef:
RYW schreef:

Oh, ik ben het helemaal met je eens hoor!

Alleen, ik zou het niet kunnen uitstaan dat ik 'm ergens nog 'bevestig' in zijn idiote idee daarover...

Ik vind het ook enorm egoistisch dat hij haar nu middenin een situatie geplaatst heeft waarvan ze het fijne niet wist, aangezien ze gewoon het recht heeft om te weten waar ze aan begint, en dat heeft ze nu niet gehad.

Ik zou het trouwens ook enorm erg vinden als ik zou horen dat mijn ex mijn zoons zou hebben verzwegen tegenover zijn potentiele vriendin. Dat is tenslotte ook de potentiele stiefmoeder voor mijn kinderen, en ik zou vinden dat mijn kinderen beter verdienen dan verstopt te worden.

Inderdaad, dat hij dan nog even lekker in de slachtofferrol kruipt en vindt dat zijn uiteindelijke eerlijkheid nu wordt afgestraft en dat hij het eigenlijk beter nog veel langer had kunnen verzwijgen.

Maar goed, wat hij denkt, daar heb je verder toch geen invloed op. Ik zou er evengoed klaar mee zijn. Dan denkt hij dat maar.

Ja dat ja, zo'n dramagehalte van 'zie je wel, ik wist wel dat je het niet zou begrijpen, en daarom heb ik het niet verteld'. Blegh.

Maar inderdaad, daar doe je niks aan, natuurlijk.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 6:18

Ik heb voor de zomer nog een man laten lopen met een kind. Kon me er domweg niet naar schikken, omdat ik geen kinderwens zelf heb (of iig niet voel momenteel) en dan al helemaal geen kind van een potentiële partner. Ik zou ervoor kiezen om samen aan een kind van ons beiden te beginnen en niet in een gezin te stappen. Dat wil ik niet en kies ik niet voor. Automatisch kan zo'n man dan ook niet meer de man van mijn dromen zijn. Hij vond het heel jammer, maar begreep het wel. Zijn leven is veel meer vaststaand dan dat van mij door het hebben van een kind en ik voelde me daar niet goed bij als ik er langer over nadacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend heeft blijkbaar een dochter - Pagina 3 Empty Re: Vriend heeft blijkbaar een dochter

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum