Mag ik mijn verhaal hier plaatsen?
+28
Muppetje
Sarah1985
Lindsya
Happydobby
Julia
Jade
Filoria
moepie
_Jet
Thunder
L!ND@
Koffieleut
Tania
Lejow
Le Chat Noir
Raindrop
Leine
Paper Crown
SoGood
PapillonRose
Bruintje Beer
Jasmine
Ella
Steep
Marin
Shisha
*Troela*
Inge
32 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Mag ik mijn verhaal hier plaatsen?
Ik vind dit zo erg om te lezen! Ik wou dat ik je wat vruchtbaarheid kon sturen, want wat gun ik jullie een kindje.
Ik weet verder ook niks zinnigs te zeggen geloof ik, maar ik wil je een hele dikke knuffel geven!
Ik weet verder ook niks zinnigs te zeggen geloof ik, maar ik wil je een hele dikke knuffel geven!
Gast- Gast
Ook van mij
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
_MamaRosa_ schreef:Ik vind dit zo erg om te lezen! Ik wou dat ik je wat vruchtbaarheid kon sturen, want wat gun ik jullie een kindje.
+1 Een hele dikke knuffel voor jou!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het echt heel erg voor je dat je grootste wens die je hebt, niet in vervulling gaat. Maar blijf hoop houden meis! Je bent sterk en doet het super! Ik heb veel respect voor je hoe je met deze situatie omgaat.
Gast- Gast
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Pffff meis, wat moet dit moeilijk voor je zijn. Een dikke knuffel voor jou
Ik heb er eigenlijk geen woorden voor, maar wil je heel veel sterkte wensen!
Ik heb er eigenlijk geen woorden voor, maar wil je heel veel sterkte wensen!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
he meis,
Er is al zoveel gezegd! Ik weet niet wat ik verder nog tegen je kan zeggen, alleen dat ook ik het je enorm gun en een hele dikke Wat ontzettend moeilijk! Sterkte met alles!
Er is al zoveel gezegd! Ik weet niet wat ik verder nog tegen je kan zeggen, alleen dat ook ik het je enorm gun en een hele dikke Wat ontzettend moeilijk! Sterkte met alles!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Dankjewel lieve meiden! En zie onder mijn ticker: zo'n cyclus heb ik al 5 jaar niet meer gehad!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Dankjewel lieve meiden! En zie onder mijn ticker: zo'n cyclus heb ik al 5 jaar niet meer gehad!
Zo! Dat is gewoon een nette cyclus! Die pillen doen dus écht zijn werk!! Super! (ik cross morgen gelijk naar de winkel )
Fijn hoor dat je cyclus zoveel beter is, dat is in elk geval al positief!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Wauw wat tof! Ik lees wel steeds verhalen over de 'Zwanger worden' pilletjes van Etos (gebruik je die ook?), maar dat van die zink/calcium/magnesium tabletten had ik nog niet eerder gehoord. Super dat je nu zulke mooie cyclussen hebt.
En ook nog een hele dikke Ik vind het zo klote voor jou. Je lijkt me juist een geweldige moeder.
En ook nog een hele dikke Ik vind het zo klote voor jou. Je lijkt me juist een geweldige moeder.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Wauw wat tof! Ik lees wel steeds verhalen over de 'Zwanger worden' pilletjes van Etos (gebruik je die ook?),
Nee, ik gebruik nu dus die zink/magnesium/calcium tabletten, foliumzuur, mulitvitaminen.
Gast- Gast
Ik hoop dat jullie snel een kindje mogen verwelkomen.
Ik gun het jullie van harte!
Ik gun het jullie van harte!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik gun je ook zo een kindje tea-leaf en ik denk ook echt dat je voor die IVF poging moet gaan. Wat sommige anderen al zeiden, een kind kost de eerste 2 jaar echt niet veel, mijn kind is al 1 dus ik kan het weten Verder zie ik mezelf ook wel als een gevoelig mens en en dat heeft idd zijn na maar ook absoluut zijn voordelen. Ik heb geen angstgevoelens of depressies gehad, maar ik heb altijd wel het idee gehad vrij gevoelig te zijn. Maar juist door de geboorte van mijn dochter heb ik het idee veel zelfverzekerder te zijn en minder gevoelig te zijn voor wat andere mensen bv zeggen. Heel gek, maar wel erg fijn!
Go for it, als je in het echt ook maar een beetje lijkt op hoe je overkomt op het forum, denk ik dat je een hele goede en vooral lieve moeder zult zijn. En dat is het allerbelangrijkste.
Go for it, als je in het echt ook maar een beetje lijkt op hoe je overkomt op het forum, denk ik dat je een hele goede en vooral lieve moeder zult zijn. En dat is het allerbelangrijkste.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Meid, ga ervoor! Over geld zou ik me niet druk maken. Maar je hebt weer een cyclus en die had je niet? Dan hoop ik voor je dat je gewoon spontaan zwanger raakt!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Wat goed, Tea-Leaf!
Als je zo'n cyclus hebt, heb je ook een eisprong, toch?
Dan hoop ik dat het heel erg snel raak is!
Als je zo'n cyclus hebt, heb je ook een eisprong, toch?
Dan hoop ik dat het heel erg snel raak is!
Gast- Gast
Dit zijn weer de positievere berichten TeaLeaf!
Wat ik in je onderschrift zie, ziet er uit als een mooie cyclus. Daar zou ik op het moment bijna jaloers op worden. Hoop dat dit kleine lichtpuntje jullie iets heel moois gaat brengen!
Wat ik in je onderschrift zie, ziet er uit als een mooie cyclus. Daar zou ik op het moment bijna jaloers op worden. Hoop dat dit kleine lichtpuntje jullie iets heel moois gaat brengen!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik heb ook een ivf behandeling ondergaan en het is zwaar dat zeg ik eerlijk maar wij hadden goede steun aan elkaar. We hebben nu een prachtig zoon, wat de zware periode allemaal waard is geweest. Nu willen we graag een tweede kindje en we gaan dat weer doen via ivf. Ik zie er tegen op omdat ik weet hoe alles nu gaat en dat had ik bij de eerste keer niet omdat ik geen ervaring had met ivf traject maar we willen het graag dus het is het waard.
Ik zou zeker voor een ivf behandeling gaan. Ik weet niet welke zorgverzekering je heb maar ik hoefde alleen de naalden te betalen misschien dat je over kan stappen van zorgverzekering. Heel veel sterkte.
Ik zou zeker voor een ivf behandeling gaan. Ik weet niet welke zorgverzekering je heb maar ik hoefde alleen de naalden te betalen misschien dat je over kan stappen van zorgverzekering. Heel veel sterkte.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
het is ook moeilijk als iedereen om je heen zwanger raakt en jij niet. Heel herkenbaar helaas. Ik zal even rest van het topic doorlezen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het je al heel vaak willen vragen, maar weet niet of het gepast is. Waarom start je niet nu direct met ivf? Je wordt er niet jonger op, vanaf je 30e neemt je vruchtbaarheid en slagingskansen sterk af, in 2012 worden er nog 3 kansen vergoed en in 2013 nog maar een.
Je hebt depressies gehad, je voelt je rot en jullie zwemmen niet in het geld, nou en! Je hebt een heel groot verlangen, je hebt heel veel liefde in je en je wil graag een kind. Voor iedereen is het willen en daarom krijgen van een kind egoïsme, niet alleen voor jou.
Je hebt depressies gehad, je voelt je rot en jullie zwemmen niet in het geld, nou en! Je hebt een heel groot verlangen, je hebt heel veel liefde in je en je wil graag een kind. Voor iedereen is het willen en daarom krijgen van een kind egoïsme, niet alleen voor jou.
Gast- Gast
Volgens mij komt dat best duidelijk in haar verhaal naar voren, waarom juist niet nu.
Gast- Gast
Lieve Tea, ik heb ook depressies gehad, we zwemmen ook niet in het geld, maar als gezinnetje gaan we het echt wel redden, daar twijfel ik niet aan. Ik heb nu vooral een extra reden om te knokken tegen die rotte depressies, en dat zijn mijn zoontjes.
Dus ik hoop dat je je daardoor niet tegen laat houden!
En fijn dat je weer een cyclus hebt, hoop zo dat het stap 1 is op weg naar een mooi dikke zwangerschapsbuik!
Dus ik hoop dat je je daardoor niet tegen laat houden!
En fijn dat je weer een cyclus hebt, hoop zo dat het stap 1 is op weg naar een mooi dikke zwangerschapsbuik!
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Ptss, en mijn verhaal? (lang verhaal)
» Pff mijn verhaal (mijn vader)
» Even mijn verhaal kwijt..
» Het Yes-verhaal topic ---> Opgeven kan hier!
» Mijn 'bevallings'verhaal (Nu met foto's!)
» Pff mijn verhaal (mijn vader)
» Even mijn verhaal kwijt..
» Het Yes-verhaal topic ---> Opgeven kan hier!
» Mijn 'bevallings'verhaal (Nu met foto's!)
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: