Mag ik mijn verhaal hier plaatsen?
+28
Muppetje
Sarah1985
Lindsya
Happydobby
Julia
Jade
Filoria
moepie
_Jet
Thunder
L!ND@
Koffieleut
Tania
Lejow
Le Chat Noir
Raindrop
Leine
Paper Crown
SoGood
PapillonRose
Bruintje Beer
Jasmine
Ella
Steep
Marin
Shisha
*Troela*
Inge
32 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Mag ik mijn verhaal hier plaatsen?
En ik zou graag willen vragen of jullie het "waarom ga je nu niet voor IVF?" achterwege willen laten. Het is een heel zwaar traject, of je nou miljonair bent of in de bijstand zit.
Ik wilde gewoon graag mijn gevoelens kwijt.
Ik wilde gewoon graag mijn gevoelens kwijt.
Gast- Gast
Dat begrijp ik Tea en ik bedoel het ook helemaal niet aanvallend of vervelend, maar ik begrijp niet zo heel goed waarom je niet voor IVF gaat, zeker als je zegt dat het nu beter met je gaat. Waarom die optie niet benutten? Ook al is het zwaar. Het is je goed recht om die keuze te maken hoor, niemand anders dan jij beslist daar over, maar ik begrijp het geloof ik het niet zo. Ik zou het zelf als een optie zien, die de mogelijkheid groter maakt op een kind. Groter dan wanneer je het niet doet. Snap je? Nu heb je niets, met IVF heb je in elk geval een kans. Ik zou die kans maar wat graag aangrijpen, hoe zwaar het traject ook is. Maar het laatste wat ik wil is je kwetsen, dus als je het vervelend vindt, heb ik het er natuurlijk niet over.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik vind het nogal onbeschoft om er gewoon nog een reactie tegenaan te gooien...
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Supertalentje schreef:Ik vind het nogal onbeschoft om er gewoon nog een reactie tegenaan te gooien...
Vind je mij onbeschoft?
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Supertalentje schreef:Ik vind het nogal onbeschoft om er gewoon nog een reactie tegenaan te gooien...
Vind je mij onbeschoft?
Ik denk dat ze Joy bedoelt . Al vind ik Joy haar reactie niet onbeschoft.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Supertalentje schreef:Ik vind het nogal onbeschoft om er gewoon nog een reactie tegenaan te gooien...
Vind je mij onbeschoft?
Nee, natuurlijk niet lieverd. Ik vind juist dat jouw 'grens' gerespecteerd moet worden.
@Jolicious: ik vind de inhoud van haar reactie ook niet onbeschoft, ik denk echt dat ze het oprecht probeert te begrijpen en het beste met Tea voorheeft, maar aangezien het haar topic is en ze gevraagd heeft of het achterwege gelaten kan worden, kan dat best gerespecteerd worden.
Laatst aangepast door Supertalentje op zo 9 okt 2011 - 8:54; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Supertalentje schreef:Tea-Leaf schreef:Supertalentje schreef:Ik vind het nogal onbeschoft om er gewoon nog een reactie tegenaan te gooien...
Vind je mij onbeschoft?
Nee, natuurlijk niet lieverd. Ik vind juist dat jouw 'grens' gerespecteerd moet worden.
Thanks.
Gast- Gast
Tea,ik spreek je dan wel niet meer zo vaak maar wil je even een dikke knuffel storm geven! Hopelijk kunnen we weer eens kletsen op msn! Ik hoop en bid nog steeds dat jullie wens ooit in vervulling mag gaan!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Ptss, en mijn verhaal? (lang verhaal)
» Pff mijn verhaal (mijn vader)
» Even mijn verhaal kwijt..
» Het Yes-verhaal topic ---> Opgeven kan hier!
» Mijn 'bevallings'verhaal (Nu met foto's!)
» Pff mijn verhaal (mijn vader)
» Even mijn verhaal kwijt..
» Het Yes-verhaal topic ---> Opgeven kan hier!
» Mijn 'bevallings'verhaal (Nu met foto's!)
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: