vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee?
+26
Nala
Penny Blossom
Tesss
bluppie
Atelier Madame
Pannetoet
jessie19-1989
Lilypie
Spring
Muurvlindertje
Tamina
Ella
Gigi_
Lavendel
Highway
Travelgurly
Julia
madam
flower
Flinder
Gebruikersnaam
Suus
Lotus_
Suusje
Tiana
Possom
30 plaatsers
Pagina 12 van 37
Pagina 12 van 37 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 24 ... 37
Re: vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee?
Wat goed zeg! En ja, het zit ook gewoon in de weg; vind het irritant .
Gast- Gast
Ik probeer trouwens ook altijd weinig/geen ongezonde dingen in huis te halen. Maar gisteren bijvoorbeeld kwam mijn moeder op bezoek, mét een zak kruidnoten. Heb ik gisteren dus ook een paar van gehad en nu ligt er nog bijna een hele zak in de kast, op mij te wachten...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Klinkt lekker Maura!
Zusje, je hebt wel een mooi figuur idd. Je hebt een toverbuik haha Zo zie je niks, en als je krom zit is hij er ineens weer.
Zusje, je hebt wel een mooi figuur idd. Je hebt een toverbuik haha Zo zie je niks, en als je krom zit is hij er ineens weer.
Gast- Gast
Peen en uien? Is dat niet gewoon stamppot Hutspot?
En ik vind het inderdaad wel meevallen, Zusje. Dan heb je mijn nietsverhullende buik nog niet gezien. Zelfs als ik sta lijk ik drie maanden zwanger, zo niet langer.
Ik had even aanloopproblemen met mijn dieet. En ik weet dat ik heus nog wel eens een moment heb dat ik me afvraag waar ik het allemaal voor doe. Maar ik moet nu even weer tegen mezelf zeggen dat het de moeite waard is en dat ik door moet zetten, want eerlijk is eerlijk... We zijn twee weken verder, maar nog geen steek verder.
Ik ga vanavond nog even proberen om een ronde te wandelen. Ik heb momenteel geen geld voor een sportschool, dus dan maar anders oplossen.
En ik vind het inderdaad wel meevallen, Zusje. Dan heb je mijn nietsverhullende buik nog niet gezien. Zelfs als ik sta lijk ik drie maanden zwanger, zo niet langer.
Ik had even aanloopproblemen met mijn dieet. En ik weet dat ik heus nog wel eens een moment heb dat ik me afvraag waar ik het allemaal voor doe. Maar ik moet nu even weer tegen mezelf zeggen dat het de moeite waard is en dat ik door moet zetten, want eerlijk is eerlijk... We zijn twee weken verder, maar nog geen steek verder.
Ik ga vanavond nog even proberen om een ronde te wandelen. Ik heb momenteel geen geld voor een sportschool, dus dan maar anders oplossen.
Gast- Gast
Ja maar ja Maura, jij zit ook een beetje in een verkeerd topic als ik kijk naar hoeveel je wilt afvallen haha. Je bent net zo welkom wat mij betreft hoor maar ik vind inderdaad dat je veels te zwaar weegt voor je lengte. Ik wil gewoon een beetje in shape komen en niet meer zo zwaar wegen. Toen ik begon woog ik namelijk 72 kilo en dat ging mij veels te ver. Nu ben ik best wel trots dat ik onder de 65 zit en het heeft niet eens zoveel moeite gekost/ zo lang geduurd...
Gast- Gast
ik doe meestal tijdens het tandenpoetsen mijn bovenlichaam van links naar recht draaien met aangespannen buikspieren. en meestal 2 x 25 sit ups voor ik naar bed ga.
heb wel t idee dat het werk.
oooh als ik boodschappen doe denk ik wel aan chocolade...maar koop het niet. en als ik zin in hen savonds in het weekend in iets lekkers neem ik ongezouten cachewnootjes, of rijstenwafel of ontbijtkoek, of japanse mix. niet te veel natuurlijk.
heb wel t idee dat het werk.
oooh als ik boodschappen doe denk ik wel aan chocolade...maar koop het niet. en als ik zin in hen savonds in het weekend in iets lekkers neem ik ongezouten cachewnootjes, of rijstenwafel of ontbijtkoek, of japanse mix. niet te veel natuurlijk.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Zusje schreef:Ja maar ja Maura, jij zit ook een beetje in een verkeerd topic als ik kijk naar hoeveel je wilt afvallen haha. Je bent net zo welkom wat mij betreft hoor maar ik vind inderdaad dat je veels te zwaar weegt voor je lengte. Ik wil gewoon een beetje in shape komen en niet meer zo zwaar wegen. Toen ik begon woog ik namelijk 72 kilo en dat ging mij veels te ver. Nu ben ik best wel trots dat ik onder de 65 zit en het heeft niet eens zoveel moeite gekost/ zo lang geduurd...
Dat vind ik ook hoor. Ik was hier dan ook terecht gekomen doordat ik dacht minder te wegen en dat blijkt niet het geval. Ik kan me terugtrekken, dat vind ik niet zo erg. Ik ben veel te dik, dat heb ik nu helaas ook door. En nu moet het er nog af.
Gast- Gast
Maura schreef:Zusje schreef:Ja maar ja Maura, jij zit ook een beetje in een verkeerd topic als ik kijk naar hoeveel je wilt afvallen haha. Je bent net zo welkom wat mij betreft hoor maar ik vind inderdaad dat je veels te zwaar weegt voor je lengte. Ik wil gewoon een beetje in shape komen en niet meer zo zwaar wegen. Toen ik begon woog ik namelijk 72 kilo en dat ging mij veels te ver. Nu ben ik best wel trots dat ik onder de 65 zit en het heeft niet eens zoveel moeite gekost/ zo lang geduurd...
Dat vind ik ook hoor. Ik was hier dan ook terecht gekomen doordat ik dacht minder te wegen en dat blijkt niet het geval. Ik kan me terugtrekken, dat vind ik niet zo erg. Ik ben veel te dik, dat heb ik nu helaas ook door. En nu moet het er nog af.
Moeilijk he maura dat afvallen ik heb er ook echt moeite mee.
Gast- Gast
Eraan gaat vaak makkelijker dan eraf.
Oh ja, woensdag ga ik wegen. Kan niet wachten. Het liefst zie ik de weegschaal elke dag een kilo minder aangeven
Oh ja, woensdag ga ik wegen. Kan niet wachten. Het liefst zie ik de weegschaal elke dag een kilo minder aangeven
Gast- Gast
Maura, ik zeg toch al dat je wat mij betreft gewoon welkom bent maar het wel een andere insteek is en dus niet vergelijkbaar .
Dolcis; ik kan uit ervaring vertellen dat eraan ook heel erg moeilijk is voor sommigen . Ik heb tot mijn 23ste 45 kilo gewogen en heb zo ongeveer alles geprobeerd om aan te komen. Lukte gewoon niet. Op mijn 23ste kwam het vanzelf (zoals mijn moeder voorspelde). In een half jaar tijd kwam ik 11 kilo aan en ik was nog nooit zo blij met mijn figuur. Nu kan ik alleen nog maar dromen van 56 kilo volgens mij haha .
Dolcis; ik kan uit ervaring vertellen dat eraan ook heel erg moeilijk is voor sommigen . Ik heb tot mijn 23ste 45 kilo gewogen en heb zo ongeveer alles geprobeerd om aan te komen. Lukte gewoon niet. Op mijn 23ste kwam het vanzelf (zoals mijn moeder voorspelde). In een half jaar tijd kwam ik 11 kilo aan en ik was nog nooit zo blij met mijn figuur. Nu kan ik alleen nog maar dromen van 56 kilo volgens mij haha .
Gast- Gast
Je wilt het aller liefste 56 kilo? Ik denk als je nu met het afvallen gewoon een gezonde levens stijl hebt aangeleerd dat het best haalbaar voor je is. Vooral omdat je zegt dat je er nu niet al teveel moeite voor hebt gedaan. Komt denk ik helemaal goed!
<even offtopic, wat ben je actief Zusje! Ik zie je echt gewoon overal op het forum>
<even offtopic, wat ben je actief Zusje! Ik zie je echt gewoon overal op het forum>
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Je wilt het aller liefste 56 kilo? Ik denk als je nu met het afvallen gewoon een gezonde levens stijl hebt aangeleerd dat het best haalbaar voor je is. Vooral omdat je zegt dat je er nu niet al teveel moeite voor hebt gedaan. Komt denk ik helemaal goed!
Whaha ik weet het, er komt echt niks uit mijn handen... Tijd komt wel weer hoor, moet binnenkort weer gaan werken .
Wat lief dat je dat zegt; ik zie dat als iets onmogelijks eigenlijk. Ik bedoel, als je ouder wordt kom je nu eenmaal ook wat aan haha. Ik was 23/ 24 toen ik 56 kilo woog. Het gaat me daarbij niet zozeer om de kilo's, meer om mijn buik. Daar zal ik nog iets op moeten vinden. Zal internet eens afspeuren voor goede oefeningen/ een schema. En ik kijk uit naar mijn nieuwe baan, door het vele lopen dat ik zal doen, hoop ik ook nog wat kwijt te raken .
Gast- Gast
Zusje, het was trouwens niet de bedoeling om onze situaties, gewicht, gewichtsafname met elkaar te vergelijken. Ik wilde alleen maar zeggen dat het voor jezelf erger is, dan een ander het zou zien. Waarmee ik wilde aangeven, dat het meevalt. Al snap ik natuurlijk dat het voor jou niet meevalt.
En nee, mijn figuur met de jouwe vergelijken is zoiets als appels met peren vergelijken.
En nee, mijn figuur met de jouwe vergelijken is zoiets als appels met peren vergelijken.
Gast- Gast
Naam | Begin Gewicht | Lengte | 1e Doel | 2e Doel | Huidig gewicht |
Katie | 75,2 | 1,73 | 69 kilo | 65 kilo | 73,3 kilo |
Zusje | 68 kilo | 1.69 | 65 kilo | 60 kilo | 64.6 kilo |
Possom | 66 kilo | 1.70 | 60 kilo | 55 kilo | 65,4 |
Stylegirl | 86 | 1.68 | 80 | 75 | 85 |
Maura | 80,9 kilo | 1.615 | 70 kilo | 60 kilo | 80,9 |
Gebruikersnaam | 76kg | 1.67 | 71 | 65 | Huidig gewicht |
Joan | 67 | 1.70 | 60 | 58 | Huidig gewicht |
Birgit | 80 kg | 1.75m | 75 kg | 72 kg | 77 kg |
Lotus_ | 74 | 1.72m | 69 | 64 | 72.6 |
Madam | 74 | 1.70 | 70 | 65 | 74 |
Balloon | 97,5 | 1.74m | 92kg | <90 | 96,3 |
flower | 77 | 1.68 | 72 | 2e Doel | 75.5 |
Suusje | - 5 kilo | -10 kilo | Huidig gewicht | ||
Suus | 76 kilo | 1.79 | 72 kilo | 68 kilo | 75.4 |
Flinder | 70 kilo | 1.68 | 65 kilo | Huidig gewicht | |
Elodie | 75 kilo | 1.73 | 65 kilo | 60 kilo | Huidig gewicht |
M1918 | 55.2 | 165 | - | 52-53 | 54.0 |
Travelgurly | 81 | 1.73 | 70 | 67 | 74 |
Highway | 78,2 | 1,68 | 72 | 62 | 76,9 |
Julia | 69 | 1.72 | 58 | 2e Doel | 63 |
Dolcis_ | 63.6 | 1.66 | 60 | 57 | 63.6 |
Tamina | 84,9 | 1.88 | 82 | 79 | 84,9 |
Zo, ik ben ook weer thuis na een werkdag van 9 tot 9. Ik fiets laatste tijd altijd naar werk. Dat is een half uur fietsen. En vanochtend nog wezen fitnessen voor werk. Heerlijk energiek kwam ik op mijn werk aan vanmorgen daardoor.
Vanmorgen op de weegschaal gestaan en hij gaf 84,9 kg aan. Doel is met de kerst 79 kg te wegen.
Vandaag met een trainingsschema begonnen op de sportschool. Zusje, misschien ook wat voor jou?
http://www.fitnessnet.nl/fitnessnet.nl/informatie/fitness-doel-1-spiertonen-bbb/fitness-doel-1-spiertonen-bbb.html
Hoop dat mijn buik en benen over aantal weken een stuk strakker zijn. Doel is om dat 3x in de week te doen.
Tamina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 20
Registratiedatum : 19-11-10
Thanx voor de tip maar ik heb net mijn abonnement op de sportschool opgezegd haha . Jouw streven moet toch wel te doen zijn voor kerst? Succes in ieder geval!
Gast- Gast
Tamina, lange dag heb je gemaakt zeg! En flink gesport Top! Succes..
Zusje hoe ging het zwemmen?
Zusje hoe ging het zwemmen?
Gast- Gast
Was zwaar... Kon wel merken dat ik een week had overgeslagen! Daarnaast was het druk maar we hebben toch nog bijna een uur volgehouden al hebben we minder baantjes getrokken dan normaal. Ach, het is al sportiever dan op de bank blijven zitten . Ik wilde vanmorgen weer gaan zwemmen maar kon er niet uit komen. Als het weer een beetje mee zit fiets ik wel naar mijn afspraak vanmiddag (zo'n 9 km enkele reis). Heb ik toch nog wat beweging vandaag.
Gast- Gast
Naam | Begin Gewicht | Lengte | 1e Doel | 2e Doel | Huidig gewicht |
Katie | 75,2 | 1,73 | 69 kilo | 65 kilo | 73,3 kilo |
Zusje | 68 kilo | 1.69 | 65 kilo | 60 kilo | 64.6 kilo |
Possom | 66 kilo | 1.70 | 60 kilo | 55 kilo | 65,4 |
Stylegirl | 86 | 1.68 | 80 | 75 | 84,6 |
Maura | 80,9 kilo | 1.615 | 70 kilo | 60 kilo | 80,9 |
Gebruikersnaam | 76kg | 1.67 | 71 | 65 | Huidig gewicht |
Joan | 67 | 1.70 | 60 | 58 | Huidig gewicht |
Birgit | 80 kg | 1.75m | 75 kg | 72 kg | 77 kg |
Lotus_ | 74 | 1.72m | 69 | 64 | 72.6 |
Madam | 74 | 1.70 | 70 | 65 | 74 |
Balloon | 97,5 | 1.74m | 92kg | <90 | 96,3 |
flower | 77 | 1.68 | 72 | 2e Doel | 75.5 |
Suusje | - 5 kilo | -10 kilo | Huidig gewicht | ||
Suus | 76 kilo | 1.79 | 72 kilo | 68 kilo | 75.4 |
Flinder | 70 kilo | 1.68 | 65 kilo | Huidig gewicht | |
Elodie | 75 kilo | 1.73 | 65 kilo | 60 kilo | Huidig gewicht |
M1918 | 55.2 | 165 | - | 52-53 | 54.0 |
Travelgurly | 81 | 1.73 | 70 | 67 | 74 |
Highway | 78,2 | 1,68 | 72 | 62 | 76,9 |
Julia | 69 | 1.72 | 58 | 2e Doel | 63 |
Dolcis_ | 63.6 | 1.66 | 60 | 57 | 63.6 |
Tamina | 84,9 | 1.88 | 82 | 79 | 84,9 |
Bij mij is er ook weer wat af :-). Vanavond zal ik wat uitgebreider reageren, nu ga ik ontbijten! Fijne dag allemaal!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Wat is er veel geschreven!!
Zusje: mooie meid ben jij!
Sorry de rest weet ik al niet meer wie wat gezegd heeft
Gister had ik een moeilijke dag, had de hele dag zin in lekkere dingen maar heb me in weten te houden alleen heb ik savonds 3 speculaasjes op!
Vandaag een schoonmaak dagje, is het hier ook wel weer voor!
Zusje: mooie meid ben jij!
Sorry de rest weet ik al niet meer wie wat gezegd heeft
Gister had ik een moeilijke dag, had de hele dag zin in lekkere dingen maar heb me in weten te houden alleen heb ik savonds 3 speculaasjes op!
Vandaag een schoonmaak dagje, is het hier ook wel weer voor!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Stylegirl schreef:
Naam Begin Gewicht Lengte 1e Doel 2e Doel Huidig gewicht Katie 75,2 1,73 69 kilo 65 kilo 73,3 kilo Zusje 68 kilo 1.69 65 kilo 60 kilo 64.6 kilo Possom 66 kilo 1.70 60 kilo 55 kilo 65,4 Stylegirl 86 1.68 80 75 84,6 Maura 80,9 kilo 1.615 70 kilo 60 kilo 80,9 Gebruikersnaam 76kg 1.67 71 65 Huidig gewicht Joan 67 1.70 60 58 Huidig gewicht Birgit 80 kg 1.75m 75 kg 72 kg 77 kg Lotus_ 74 1.72m 69 64 72.6 Madam 74 1.70 70 65 74 Balloon 97,5 1.74m 92kg <90 96,3 flower 77 1.68 72 2e Doel 74.9 Suusje - 5 kilo -10 kilo Huidig gewicht Suus 76 kilo 1.79 72 kilo 68 kilo 75.4 Flinder 70 kilo 1.68 65 kilo Huidig gewicht Elodie 75 kilo 1.73 65 kilo 60 kilo Huidig gewicht M1918 55.2 165 - 52-53 54.0 Travelgurly 81 1.73 70 67 74 Highway 78,2 1,68 72 62 76,9 Julia 69 1.72 58 2e Doel 63 Dolcis_ 63.6 1.66 60 57 63.6 Tamina 84,9 1.88 82 79 84,9
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Zusje, een beetje zwemmen is idd beter dan niet zwemmen
Zie wel dat er overal al aardig wat af is gegaan. Zijn jullie allemaal begin oktober begonnen?
Ik wilde vanmorgen mijn werkbroek aantrekken maar die paste gewoon amper Voelde me meteen helemaal zielig en ontzettend dik.. Baal er echt zo ontzettend van. Worden jullie trouwens wel allemaal serieus genomen? Wa
Want toen ik vanmorgen vertelde dat ik mijn werkbroek niet meer pas en dat ik echt weer wat gewicht kwijt wil, beginnen ze te lachen en zeggen dat ik helemaal niet af moet vallen..
Oh ja, heel veel kleding past me niet goed meer, veel zit gewoon te strak om mijn buik. Baal dan echt ontzettend! Bluhh
Zie wel dat er overal al aardig wat af is gegaan. Zijn jullie allemaal begin oktober begonnen?
Ik wilde vanmorgen mijn werkbroek aantrekken maar die paste gewoon amper Voelde me meteen helemaal zielig en ontzettend dik.. Baal er echt zo ontzettend van. Worden jullie trouwens wel allemaal serieus genomen? Wa
Want toen ik vanmorgen vertelde dat ik mijn werkbroek niet meer pas en dat ik echt weer wat gewicht kwijt wil, beginnen ze te lachen en zeggen dat ik helemaal niet af moet vallen..
Oh ja, heel veel kleding past me niet goed meer, veel zit gewoon te strak om mijn buik. Baal dan echt ontzettend! Bluhh
Gast- Gast
Ik ben wel begin oktober begonnen, maar bij mij schiet het niet op. Ben wel veel aan het sporten, misschien dat ik het daardoor ook niet snel zal zien in mijn gewicht, ik weet het niet.
Ik heb het er in mijn omgeving eigenlijk niet over dat ik af probeer te vallen, alleen met mijn vriend en die doet met mij mee. Ik baal er ook van dat ik sommige broeken niet meer dicht krijg. Of soms lukt het wel, maar hangt er zo'n lelijke vetbubbel overheen
Ik heb het er in mijn omgeving eigenlijk niet over dat ik af probeer te vallen, alleen met mijn vriend en die doet met mij mee. Ik baal er ook van dat ik sommige broeken niet meer dicht krijg. Of soms lukt het wel, maar hangt er zo'n lelijke vetbubbel overheen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Flower, dank je wel .
Dolcis, ik word ook niet serieus genomen hoor. Krijg je alleen maar te horen dat het toch niet nodig is enzo... Tja, ik kan het wel door laten gaan maar dan is straks het eind zoek. Bovendien zien ze me niet naakt en zien ze niet altijd hoe mijn buik soms gewoon echt in de weg zit. Mijn ouders (vooral moeder) zegt weleens dat ik moet afvallen maar als ik dan bezig ben met gezond leven krijg ik weer commentaar dat ik ook af en toe mezelf wat moet gunnen (terwijl ik dat ook doe maar dan mss net niet waar zij bij zijn). Maar van de week bood mijn moeder me een stuk taart aan en heb ik echt nee gezegd. Toen ging mijn vader ineens verse sap maken, lekker . Dus ik denk dat ze nu wel inzien dat ik serieus ben.
Vanmiddag ging ik oa lunchen met een vriendin die ik al lang niet had gezien en ze vroeg of ik afgevallen was, dat mijn gezicht niet zo ontploft meer was (ze zei het netter maar daar kwam het op neer haha) . That makes me happy!
Ik was trouwens net begonnen toen dit topic kwam. Dus iets langer bezig maar mijn begin gewicht was ook 72 kilo toen ik begon. Met dit topic woog ik alweer 68... Vooral van de vreterij en niet bewegen dus als ik daar wat aan doe werkt dat wel bij mij gelukkig.
Dolcis, ik word ook niet serieus genomen hoor. Krijg je alleen maar te horen dat het toch niet nodig is enzo... Tja, ik kan het wel door laten gaan maar dan is straks het eind zoek. Bovendien zien ze me niet naakt en zien ze niet altijd hoe mijn buik soms gewoon echt in de weg zit. Mijn ouders (vooral moeder) zegt weleens dat ik moet afvallen maar als ik dan bezig ben met gezond leven krijg ik weer commentaar dat ik ook af en toe mezelf wat moet gunnen (terwijl ik dat ook doe maar dan mss net niet waar zij bij zijn). Maar van de week bood mijn moeder me een stuk taart aan en heb ik echt nee gezegd. Toen ging mijn vader ineens verse sap maken, lekker . Dus ik denk dat ze nu wel inzien dat ik serieus ben.
Vanmiddag ging ik oa lunchen met een vriendin die ik al lang niet had gezien en ze vroeg of ik afgevallen was, dat mijn gezicht niet zo ontploft meer was (ze zei het netter maar daar kwam het op neer haha) . That makes me happy!
Ik was trouwens net begonnen toen dit topic kwam. Dus iets langer bezig maar mijn begin gewicht was ook 72 kilo toen ik begon. Met dit topic woog ik alweer 68... Vooral van de vreterij en niet bewegen dus als ik daar wat aan doe werkt dat wel bij mij gelukkig.
Gast- Gast
Mijn riem kan een gaatje strakker
Dolcis, wat vervelend dat je niet serieus genomen wordt! Sommige vrienden nemen me ook niet serieus, dan gaan we een drankje drinken in de stad en willen zij wat eten.. Ik zeg dat ik niet hoef, aah maar je hoeft toch niet af te vallen?
En wat Zusje zegt, herken ik ook. Ik gun mezelf ook wel dingen, maar ook niet altijd waar mijn vrienden/ouders bij zijn.. Dus dan is het weer: je gunt jezelf ook niets...
Dolcis, wat vervelend dat je niet serieus genomen wordt! Sommige vrienden nemen me ook niet serieus, dan gaan we een drankje drinken in de stad en willen zij wat eten.. Ik zeg dat ik niet hoef, aah maar je hoeft toch niet af te vallen?
En wat Zusje zegt, herken ik ook. Ik gun mezelf ook wel dingen, maar ook niet altijd waar mijn vrienden/ouders bij zijn.. Dus dan is het weer: je gunt jezelf ook niets...
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Nog meer onbegrip dus. Daarom is dit topic wel fijn! Even lekker geen afkeurende reacties. Jezelf wat gunnen is wel belangrijk idd. Maar ik vind ook niet dat het de bedoeling is dat je nooit meer iets lekkers kan nemen. Want dat is niet leuk.
Ik ga me morgen wegen. Vanmorgen vergeten..
Ik ga me morgen wegen. Vanmorgen vergeten..
Gast- Gast
Pagina 12 van 37 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 24 ... 37
Soortgelijke onderwerpen
» Serieus...Welk stom bedrijf doet dit?!
» Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!
» N.A.V welk autostoeltje vanaf 9 kilo
» barbeque en lijnen..
» Lijnen maar zoooo'n trek! Wat doen jullie?
» Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!
» N.A.V welk autostoeltje vanaf 9 kilo
» barbeque en lijnen..
» Lijnen maar zoooo'n trek! Wat doen jullie?
Pagina 12 van 37
Permissies van dit forum: