vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee?
+26
Nala
Penny Blossom
Tesss
bluppie
Atelier Madame
Pannetoet
jessie19-1989
Lilypie
Spring
Muurvlindertje
Tamina
Ella
Gigi_
Lavendel
Highway
Travelgurly
Julia
madam
flower
Flinder
Gebruikersnaam
Suus
Lotus_
Suusje
Tiana
Possom
30 plaatsers
Pagina 1 van 37
Pagina 1 van 37 • 1, 2, 3 ... 19 ... 37
vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee?
Ik wil het liefst 10 kilo afvallen maar ga eerst voor 5 kilo waar ik al erg blij mee zal zijn.
In ellende lange etenslijstjes ben ik niet goed in dan haak ik snel af maar we kunnen elkaar stimuleren, tips geven en steunen.
Misschien handig om met een schema te werken.
Mijn lengte is 1,73 en weeg 74,3 kilo.
Wie doer er mee? Ik roep het vaak maar wil nu echt serieus afvallen op een gezonde manier.
Groetjes katie
In ellende lange etenslijstjes ben ik niet goed in dan haak ik snel af maar we kunnen elkaar stimuleren, tips geven en steunen.
Misschien handig om met een schema te werken.
Mijn lengte is 1,73 en weeg 74,3 kilo.
Wie doer er mee? Ik roep het vaak maar wil nu echt serieus afvallen op een gezonde manier.
Groetjes katie
Naam | Begin Gewicht | Lengte | 1e Doel | 2e Doel | Huidig gewicht |
Katie | 74,3 | 1,73 | 69 kilo | 65 kilo | Huidig gewicht |
Zusje | 68 kilo | 1.69 | 65 kilo | 60 kilo | 67,1 kilo |
Possom | 66 kilo | 1.70 | 66 kilo | 55 kilo | Huidig gewicht |
Stylegirl | Begin Gewicht | Lengte | 1e Doel | 2e Doel | Huidig gewicht |
Maura | 72 kilo | 1.615 | 65 kilo | 52 kilo | Huidig gewicht |
Gebruikersnaam | 76kg | 1.67 | 71 | 65 | Huidig gewicht |
Joan | 67 | 1.70 | 60 | 58 | Huidig gewicht |
Birgit | 80 kg | 1.75m | 75 kg | 72 kg | Huidig gewicht |
Lotus_ | 74 | 1.72m | 69 | 64 | Huidig gewicht |
Madam | 74 | 1.70 | 70 | 65 | 74 |
Balloon | 97,5 | 1.74m | 92kg | <90 | Huidig gewicht |
flower | 77 | 1.68 | 72 | 2e Doel | Huidig gewicht |
Suusje | - 5 kilo | -10 kilo | Huidig gewicht | ||
Suus | 79 kilo | 1.79 | 72 kilo | 68 kilo | Huidig gewicht |
Flinder | 70 kilo | 1.68 | 65 kilo | Huidig gewicht | |
Elodie | 75 kilo | 1.73 | 65 kilo | 60 kilo | Huidig gewicht |
Naam | Begin gewicht | Lengte | 1e Doel | 2e Doel | Huidig gewicht |
Laatst aangepast door Katie- op ma 3 okt 2011 - 4:08; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee?
.
Laatst aangepast door Theedoosje op wo 5 okt 2011 - 3:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Eigenlijk begin ik elke maandag met mijn dieet, op afgelopen maandag na. Ik zat niet lekker in mijn vel en eten was toch echt mijn vriend. Ik heb foto's van de meeting gezien en daar werd ik zo niet blij van, dat het de bedoeling is dat de knop morgen definitief omgaat.
Ik wil dus best met je mee doen. Al ben ik heel erg slecht met het bijhouden van topics.
Ik wil dus best met je mee doen. Al ben ik heel erg slecht met het bijhouden van topics.
Gast- Gast
Ik doe mee. Ben stiekem gisteren al begonnen, maar dat geeft niet Ik ben 1.70 en weeg 65 kilo, en wil ergens rond de 58 uitkomen. 7 kilo dus!
Ik en mijn vriend (we doen gelukkig samen) doen ook iedere ochtend een groene smoothie sinds gisteren (groene bladgroente + water + fruit = heel gezond) als ontbijt en het vult aardig dus dat kan ik wel volhouden, en het scheelt weer een zwaar ontbijt 's morgens. Verder snoepen we niet meer en eten we geen toetje meer. Ook qua avondeten letten we op de calorieën en proberen we vooral veel aardappels+groente+vlees te eten. En ik wil weer gaan sporten, maar eerst even wennen aan het nieuwe eten.
Dus ik ben van de partij! Ben benieuwd hoe het gaat als ik het echt volhou..
Ik en mijn vriend (we doen gelukkig samen) doen ook iedere ochtend een groene smoothie sinds gisteren (groene bladgroente + water + fruit = heel gezond) als ontbijt en het vult aardig dus dat kan ik wel volhouden, en het scheelt weer een zwaar ontbijt 's morgens. Verder snoepen we niet meer en eten we geen toetje meer. Ook qua avondeten letten we op de calorieën en proberen we vooral veel aardappels+groente+vlees te eten. En ik wil weer gaan sporten, maar eerst even wennen aan het nieuwe eten.
Dus ik ben van de partij! Ben benieuwd hoe het gaat als ik het echt volhou..
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Ik wil ook wel meedoen! Wil alleen wel meer kwijt, maar 5 kilo is goed om mee te beginnen. Morgenavond zal ik uitgebreider reageren .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook zelf al een beetje bezig. Wat voor schema wil je bijhouden?
Gast- Gast
Leuk dat jullie mee willen doen.
Zusje een schema met je lengte, gewicht en eerste en tweede doel ofzo iets mag ook anders zodat we een overzicht houden. Ik ben er alleen niet handig in om zoiets in elkaar te zetten.
Zusje een schema met je lengte, gewicht en eerste en tweede doel ofzo iets mag ook anders zodat we een overzicht houden. Ik ben er alleen niet handig in om zoiets in elkaar te zetten.
Gast- Gast
Zoiets?
Naam | Gewicht | Lengte | 1e Doel | 2e Doel |
Katie | Gewicht | Lengte | 1e Doel | 2e Doel |
Zusje | 68 kilo | 1.69 | 65kilo | 60 kilo |
Possom | Gewicht | Lengte | 1e Doel | 2e Doel |
Stylegirl | Gewicht | Lengte | 1e Doel | 2e Doel |
Maura | 72 kilo | 1.615 | 65 kilo | 52 kilo |
Laatst aangepast door Zusje op zo 2 okt 2011 - 10:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zal ik dan mijn gewicht etc. maar even doorgeven?
1.615 (die halve doet het hem), momenteel 72 kg (ticker klopt dus ook van geen kant), eerste doel is 65 kg, einddoel of 2e doel is 52 kg. Want mijn streven is om weer tussen de 52 en 55 kg te wegen.
1.615 (die halve doet het hem), momenteel 72 kg (ticker klopt dus ook van geen kant), eerste doel is 65 kg, einddoel of 2e doel is 52 kg. Want mijn streven is om weer tussen de 52 en 55 kg te wegen.
Gast- Gast
Ik was ook over de 70 heen Maura maar wat ik al zei; ik ben al eventjes begonnen met afvallen en dat gaat aardig. Ik zal me morgenochtend even wegen. De laatste keer dat ik me woog was het tussen de 67 en 68.
Oh ik hoop niet dat jullie lijstjes verwachten met wat ik eet op een dag, daar ben ik niet goed in en vind ik ook echt niet boeiend van anderen om te lezen. Net zo min als mensen zich gaan uithongeren, dan haak ik ook af weet ik uit ervaring. Niet qua afvallen maar qua topic zeg maar .
Oh ik hoop niet dat jullie lijstjes verwachten met wat ik eet op een dag, daar ben ik niet goed in en vind ik ook echt niet boeiend van anderen om te lezen. Net zo min als mensen zich gaan uithongeren, dan haak ik ook af weet ik uit ervaring. Niet qua afvallen maar qua topic zeg maar .
Gast- Gast
Ik ga ook niet elke dag vertellen wat ik wel of niet heb gegeten. Wellicht wel wat ik qua beweging heb gehad. En of ik succes heb geboekt qua gewicht.
Gast- Gast
Ik doe ook mee, ik zag net de 80 op de weegschaal verschijnen
Ik moet nu echt af gaan vallen voor mijn jurk anders heb ik een groot probleem!
Ik ben trouwens 1.75m.
Ik ben trouwens 1.75m.
Gast- Gast
Birgit schreef:Ik doe ook mee, ik zag net de 80 op de weegschaal verschijnen
Ik ben trouwens 1.75m.
Wil je dat ik je erbij zet? Dan moet je eerst 2 doelen bedenken voor jezelf .
Gast- Gast
Ik wil ook wel meedoen. Ik wil zo veel mogelijk de koekjes en snacks laten staan, meer water en minder frisdrank drinken en meer fruit eten. Dan moet ik al een hele hoop kunnen afvallen
Aangezien ik me rot schaam voor mijn gewicht zet ik die liever hier niet neer. Maar mijn eerste doel is om 5 kg lichter te worden. In totaal wil ik 15 kg kwijt.
Aangezien ik me rot schaam voor mijn gewicht zet ik die liever hier niet neer. Maar mijn eerste doel is om 5 kg lichter te worden. In totaal wil ik 15 kg kwijt.
Gast- Gast
Birgit | 80 kilo | 1.75 | 1e Doel | 2e Doel |
Balloon | - | - | -5 kilo | -15 kilo |
Gast- Gast
Balloon schreef:Ik wil ook wel meedoen. Ik wil zo veel mogelijk de koekjes en snacks laten staan, meer water en minder frisdrank drinken en meer fruit eten. Dan moet ik al een hele hoop kunnen afvallen
Ik ben lang geleden al gestopt met de hoeveelheid cola die ik dronk. Ik werd ineens zo vies van het idee dat ik zo veel van die rotzooi naar binnenkreeg. Ik drink het alleen nog als ik in de kroeg ben bv en ipv wijn want wijn drink ik veel meer dan als ik een colaatje neem en van wijn word je ook dik, niet normaal .
Gast- Gast
Birgit | 80 kilo | 1.75 | 1e Doel | 2e Doel |
Balloon | - | - | -5 kilo | -15 kilo |
Gast- Gast
Ik wil ook wel meedoen. Ik zet hier liever niet mijn gewicht neer.
Mijn eerste doel is -5 kg en mijn tweede doel is -10 kg. Op wat voor manier gaan jullie lijnen?
Mijn eerste doel is -5 kg en mijn tweede doel is -10 kg. Op wat voor manier gaan jullie lijnen?
Suusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 69
Registratiedatum : 30-05-11
Waarom zou je het niet hier neerzetten? Er is toch niets om je voor te schamen? Je moet het natuurlijk zelf weten maar je gaat er juist iets aan doen; dan is het toch alleen maar goed?
Ik ga deze maand veel zwemmen, doe dat sowieso sinds kort op maandagavond met mijn zusje. Na een maand ga ik weer aan het werk en zal ik heel veel moeten lopen voor die baan dus ik ga er een beetje vanuit dat die beweging het zwemmen van deze maand dan mooi kan vervangen. Verder let ik een beetje op wat ik eet en wil ik nog maar maximaal 1 keer per week alcohol drinken en het liefst niet zo veel.
Ik ga deze maand veel zwemmen, doe dat sowieso sinds kort op maandagavond met mijn zusje. Na een maand ga ik weer aan het werk en zal ik heel veel moeten lopen voor die baan dus ik ga er een beetje vanuit dat die beweging het zwemmen van deze maand dan mooi kan vervangen. Verder let ik een beetje op wat ik eet en wil ik nog maar maximaal 1 keer per week alcohol drinken en het liefst niet zo veel.
Gast- Gast
Je hebt ook helemaal gelijk Zusje. Het zit ook gewoon in mijn hoofd .
Heerlijk is dat zwemmen. Ik probeer dat in ieder geval 1 keer per week te doen. Verder doe ik alles op de fiets. Ik heb geen auto.
Doordeweeks probeer ik 3 maaltijden te nuttigen en verder niet te snoepen. Het probleem bij mij is dat wanneer ik een paar dagen mijn best heb gedaan, ik terugval en wat mag snoepen en dan doorsla :o .
Ik zag ook Zusje dat je bent gestopt met cola. Dronk je gewone cola? Ik ben echt verslaafd aan cola zero....probeer al te minderen.
Heerlijk is dat zwemmen. Ik probeer dat in ieder geval 1 keer per week te doen. Verder doe ik alles op de fiets. Ik heb geen auto.
Doordeweeks probeer ik 3 maaltijden te nuttigen en verder niet te snoepen. Het probleem bij mij is dat wanneer ik een paar dagen mijn best heb gedaan, ik terugval en wat mag snoepen en dan doorsla :o .
Ik zag ook Zusje dat je bent gestopt met cola. Dronk je gewone cola? Ik ben echt verslaafd aan cola zero....probeer al te minderen.
Suusje- Fluisteraar
Ja gewone cola en dat drink ik nog steeds. Ik ben geen fan van cola light. Ik ben niet compleet gestopt maar ik dronk vroeger alleen maar cola. En aangezien ik al niet veel drink is dat dan best wel slecht. Wat ik nu drink is water, water met een heel klein beetje aanmaaklimonade of vitaminewater. Dat laatste overigens niet omdat het zo gezond klinkt (ik vraag me af in hoeverre dat ook zo is) maar ik vind het gewoon lekker . En dan heel soms een glas cola. Maar dat is meer als ik bij anderen ben of uit ben.
Ik haal doordeweeks nooit iets lekkers in huis eigenlijk en in het weekend denk ik er ook niet echt meer aan. Probeer gewoon niets in huis te halen en voor het weekend bv 1 zak chips. Op=op. Als je het een tijdje volhoudt kicked je lijf er ook vanaf en word de behoefte minder.
Ik haal doordeweeks nooit iets lekkers in huis eigenlijk en in het weekend denk ik er ook niet echt meer aan. Probeer gewoon niets in huis te halen en voor het weekend bv 1 zak chips. Op=op. Als je het een tijdje volhoudt kicked je lijf er ook vanaf en word de behoefte minder.
Gast- Gast
Dat klopt inderdaad wat je zegt over het afkicken. Ik heb dat gehad met chocolade. Als je dat vaak eet, snakt je lichaam er gewoon naar!
Maar jij bent chipsfan :-) ?
Ik heb geen idee wat er in vitaminewater zit....maar dat is wat minder zoet toch?
Ik vind aanmaaklimonade met spa rood ook lekker. Heb er in ieder geval zin in om er vol tegenaan te gaan .
Heb je een nieuwe baan Zusje dat je veel moet lopen?
Maar jij bent chipsfan :-) ?
Ik heb geen idee wat er in vitaminewater zit....maar dat is wat minder zoet toch?
Ik vind aanmaaklimonade met spa rood ook lekker. Heb er in ieder geval zin in om er vol tegenaan te gaan .
Heb je een nieuwe baan Zusje dat je veel moet lopen?
Suusje- Fluisteraar
Ja nieuwe baan idd . Ik ben idd chipsfan, en gek op popcorn. Maar zelfs dat heb ik prima af weten te leren. Vroeger kon ik zo een zak chips of popcorn op een avond weg eten .
Gast- Gast
Leuk hoor een nieuwe baan! En nu ben je vrij? Ik ben nieuw hier dus weet nog niet zo veel :-) .
Eetlijstjes gaan we niet aan doen...dat weet ik...Maar wat eten jullie ongeveer? Gewoon twee keer brood met beleg en een gezonde avondmaaltijd?
Eetlijstjes gaan we niet aan doen...dat weet ik...Maar wat eten jullie ongeveer? Gewoon twee keer brood met beleg en een gezonde avondmaaltijd?
Suusje- Fluisteraar
Ik wil ook mee doen! Ik ga afvallen met behulp van een dietist. Ik werk in wisselende diensten en heb nu helemaal geen ritme qua eten. Ik reageer vanavond even uitgebreider zit nu op mijn telefoon.
Lengte: 172 start 74 1e: 69 2e:64
Lengte: 172 start 74 1e: 69 2e:64
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 37 • 1, 2, 3 ... 19 ... 37
Soortgelijke onderwerpen
» Serieus...Welk stom bedrijf doet dit?!
» Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!
» N.A.V welk autostoeltje vanaf 9 kilo
» barbeque en lijnen..
» Lijnen maar zoooo'n trek! Wat doen jullie?
» Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!
» N.A.V welk autostoeltje vanaf 9 kilo
» barbeque en lijnen..
» Lijnen maar zoooo'n trek! Wat doen jullie?
Pagina 1 van 37
Permissies van dit forum: