Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Serieus...Welk stom bedrijf doet dit?!

+8
ShallY
Summerlovin
Phileine
Lenthe
Moezie
Susan
Sjaantje
SuperGrover
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Serieus...Welk stom bedrijf doet dit?! Empty Serieus...Welk stom bedrijf doet dit?!

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 1:54

Ik word helemaal gestoord van een een of ander mallotig callcenter dat me continue met een afgeschermd nummer zit te bellen. Als ik opneem, hoor ik 'toets 1 om door te gaan' en vervolgens word ik in de wacht gegooid. Nou, daar ga ik niet op wachten als ik op mijn werk zit.

Ze bellen me serieus tussen de 2 en 6 keer per dag en alle keren komt het op mijn voicemail terecht. Allemaal achterlijk gelul. Ik hoor dan gewoon callcentermedewerkers praten die duidelijk niet door hebben dat ze op mijn voicemail zijn terecht gekomen, maar ook geen naam van het bedrijf ofzo, helemaal niks. Ik heb zo al hele liefdesverhalen tussen collega's gehoord, verhalen over met kauwgom in bellen, over uitgaansdingen...Noem het maar op. En natuurlijk zit er ook weleens een voicemail tussen die wel zinnig is dus die ik wel moet afluisteren en dan kan ik dus een half uur uittrekken om eerst naar dit geleuter te luisteren.

Aaaaarghhhh de irritatie!!! En dan heeft Vodafone ook nog de dienst dat ze de hele tijd je bellen met je voicemail, ook 13 keer per dag, dus ik hou geen batterij over hier.

'Waar is de smiley met de hamer!!!''

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Serieus...Welk stom bedrijf doet dit?! Empty Re: Serieus...Welk stom bedrijf doet dit?!

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 1:58

Ik had het laatst ook. Ik nam op, hoorde, hoe zal ik het omschrijven, callcentergeluiden, en toen "toets 1 om door te gaan". Dus niet! Evil or Very Mad Maar ik heb het gelukkig maar één keer gehad..

Gast
Gast

Serieus...Welk stom bedrijf doet dit?! Empty Re: Serieus...Welk stom bedrijf doet dit?!

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 1:59

Dat heb ik dus ook regelmatig, ook dat met die voicemails. Irritant is dat zeg!! Kost je nog klauwen met geld ook, omdat je toch die voicemail wil afluisteren. Want straks is het wel een belangrijk telefoontje geweest...

Serieus...Welk stom bedrijf doet dit?! JNboink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 2:01

Huh, wat gek! Kan je niet op internet invullen dat je geen reclame telefoontjes meer wilt? Hoe heet die site toch ook alweer..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 2:02

Iets met belmeniet.nl?

Edit: https://www.bel-me-niet.nl/

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover do 16 jun 2011 - 2:04

Bel-me-niet-register?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 2:05

Heel irritant! Ik kan tijdens het beluisteren van mijn voicemail ervoor kiezen direct het bericht te wissen wat ik op dat moment beluister, dat kan bij jou vast ook! Gewoon op wissen drukken, en dan gaat 'ie naar de volgende.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 2:06

Jen_ schreef:Heel irritant! Ik kan tijdens het beluisteren van mijn voicemail ervoor kiezen direct het bericht te wissen wat ik op dat moment beluister, dat kan bij jou vast ook! Gewoon op wissen drukken, en dan gaat 'ie naar de volgende.

Dat kan ik ook, maar dan heeft het toch al geld gekost? Cry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 2:09

Tea-Leaf schreef:
Jen_ schreef:Heel irritant! Ik kan tijdens het beluisteren van mijn voicemail ervoor kiezen direct het bericht te wissen wat ik op dat moment beluister, dat kan bij jou vast ook! Gewoon op wissen drukken, en dan gaat 'ie naar de volgende.

Dat kan ik ook, maar dan heeft het toch al geld gekost? Cry
Ja maar wel minder dan wanneer je het hele bericht moet afluisteren natuurlijk, want voicemail afluisteren betaal je ook gewoon per minuut.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 2:26

Jemig, nou ik ben blij dat ik niet de enige ben...Maar ik overweeg toch Vodafone even te bellen zodat ik het nummer kan krijgen van dit tyfus callcenter.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje do 16 jun 2011 - 2:34

Ik had dit een tijd terug ook... En volgens mij was het uiteindelijk HI zelf die mij bleek te bellen, geloof ik. Probleem is, als jij niet opneemt en je voicemail springt erop, verbreekt de callcentermedewerker de verbinding en dan word je automatisch doorverbonden met het bel-me-niet-register en dát gaf bij mij die 'toets 1 blablabla' melding op mijn voicemail steeds.

Om gék van te worden...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 2:39

Aaargh net belden ze wéér!!! Dat is dus al de 6e keer vandaag!!

Geschiftemundo word ik ervan!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 2:49

Nou jaaaa!!! Weer zo'n achterlijke voicemail!! Die gast laat gewoon een keiharde boer op mijn voicemail!! En dan zegt ie opeens: al 1,5e minuut....Al 2 minuten, nu mag ik ophangen toch?? En dan wordt de verbinding verbroken.

WTF is dit?!?! Hij zei ook: Ik moet er nog 1 verkopen!!

Ooooh jongens als ik dit callcenter te pakken krijg, ik scheld ze echt verrot.

Gast
Gast

Bericht  Susan do 16 jun 2011 - 2:52

_Leaf_ schreef:Nou jaaaa!!! Weer zo'n achterlijke voicemail!! Die gast laat gewoon een keiharde boer op mijn voicemail!! En dan zegt ie opeens: al 1,5e minuut....Al 2 minuten, nu mag ik ophangen toch?? En dan wordt de verbinding verbroken.

WTF is dit?!?! Hij zei ook: Ik moet er nog 1 verkopen!!

Ooooh jongens als ik dit callcenter te pakken krijg, ik scheld ze echt verrot.

Weet je niet om welk bedrijf het gaat? Ik zou hier serieus een klacht over indienen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Susan do 16 jun 2011 - 2:55

Oh, dat weet je dus niet. Nou, dan zou ik inderdaad Vodafone inlichten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan do 16 jun 2011 - 2:59

http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/telefonische_overlast_melden/
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 3:26

Dankje! Ga ik als ik thuis ben eens doen.

Gast
Gast

Bericht  Moezie do 16 jun 2011 - 3:45

Gevonden.... Serieus...Welk stom bedrijf doet dit?! Hamer2
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Lenthe do 16 jun 2011 - 3:58

Susan schreef:http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/telefonische_overlast_melden/

Heb ik ook een keer gehad (nouja, niet zo vaak, ik werd een aantal dagen ongeveer 3x per dag gebeld en als ik opnam hoorde ik niets of callcenter geluiden)
Ik heb de link van Susan ook gebruikt en een aantal weken later kreeg ik een brief dat er contact op was genomen met beller. Ik ben daarna nooit meer gebeld.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Phileine do 16 jun 2011 - 5:25

Ik word de laatste tijd vaak gebeld door een nummer uit Rotterdam (010). Dan krijg ik dus ook te horen, toets op 1 om verder te gaan. Tot nu toe opgenomen en opgehangen, nu druk ik het nummer maar weg. Maar bij mij gebeurt het gelukkig niet 6 keer per dag. Ik kan mij voorstellen dat je daar gestoord van wordt. Die voicemail met die boer is wel erg fout trouwens (en ook een beetje grappig). :shock:
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 5:49

als je het nummer weet, kan je het callcenter opzoeken!

Gast
Gast

Bericht  Phileine do 16 jun 2011 - 6:02

SunnyScience schreef:als je het nummer weet, kan je het callcenter opzoeken!

Ik kan niks vinden op dat nummer Sad
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 6:08

010- en wat zijn dan de volgende 3 getallen?

Gast
Gast

Bericht  Summerlovin do 16 jun 2011 - 6:10

Ik had laatst zo'n berichtje op mijn voicemail staan..
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  ShallY do 16 jun 2011 - 6:49

_Leaf_ schreef:Ik word helemaal gestoord van een een of ander mallotig callcenter dat me continue met een afgeschermd nummer zit te bellen. Als ik opneem, hoor ik 'toets 1 om door te gaan' en vervolgens word ik in de wacht gegooid. Nou, daar ga ik niet op wachten als ik op mijn werk zit.

Ze bellen me serieus tussen de 2 en 6 keer per dag en alle keren komt het op mijn voicemail terecht. Allemaal achterlijk gelul. Ik hoor dan gewoon callcentermedewerkers praten die duidelijk niet door hebben dat ze op mijn voicemail zijn terecht gekomen, maar ook geen naam van het bedrijf ofzo, helemaal niks. Ik heb zo al hele liefdesverhalen tussen collega's gehoord, verhalen over met kauwgom in bellen, over uitgaansdingen...Noem het maar op. En natuurlijk zit er ook weleens een voicemail tussen die wel zinnig is dus die ik wel moet afluisteren en dan kan ik dus een half uur uittrekken om eerst naar dit geleuter te luisteren.

Aaaaarghhhh de irritatie!!! En dan heeft Vodafone ook nog de dienst dat ze de hele tijd je bellen met je voicemail, ook 13 keer per dag, dus ik hou geen batterij over hier.

'Waar is de smiley met de hamer!!!''

Ik word ook al weken lastig gevallen door een afgeschermd nummer. Als ik opneem hoor ik meestal niks maar heb ook al een peer keer gehad dat ze op mijn voicemail staan en dan ook toets 1 om door te gaan. Ik druk dan gelijk uit. Maar het is vreselijk irritant. Ook 's avonds om 11 uur ben ik al een paar keer gebeld.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: