Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee?

+26
Nala
Penny Blossom
Tesss
bluppie
Atelier Madame
Pannetoet
jessie19-1989
Lilypie
Spring
Muurvlindertje
Tamina
Ella
Gigi_
Lavendel
Highway
Travelgurly
Julia
madam
flower
Flinder
Gebruikersnaam
Suus
Lotus_
Suusje
Tiana
Possom
30 plaatsers

Pagina 11 van 37 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 24 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee? - Pagina 11 Empty Re: vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 9:47

Vul je dan ook het lijstje in? En tuurlijk die kroket mag best, ik klaag niet Very Happy. Ik vond het ook wel zwaar hoor, de eerste keer zwemmen. Heb dat in geen honderd jaar gedaan...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee? - Pagina 11 Empty Re: vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 18:54

Tamina, gezellig dat je erbij komt smile Ga je echt op een dieet of gewoon gezonder eten? Ik ben niet kapot na 4 baantjes, maar moet wel even een pauze nemen om bij te komen. Ik loop 3 keer in de week hard. Dus mijn conditie is niet heel erg bagger. Maar met zwemmen gebruik ik mijn spieren heel anders. Vind dat wel wennen.

Vanmorgen een droog bolletje en een appel gehad. Klinkt misschien stom maar ben gek op een bolletje met niks erop Embarassed Ga er weer met volle moed tegenaan smile

Andere meiden het weekend goed door gekomen?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 19:42

Ik vind brood ook heel erg lekker hoor dus ik begrijp je wel Very Happy. Maar wat voor bolletjes zijn dat dan? Beter kun je een volkoren boterham eten ofzo, denk ik. Die witte of bruine bolletjes is zo hap-slik-weg en veel heeft je lijf er niet aan volgens mij...

Ik had precies hetzelfde hoor qua zwemmen, inderdaad je gebruikt ineens zo veel spieren en heel anders dan normaal. Ik heb moeite met mijn nek normaal houden, ik vind dat echt lastig. Daarom gewoon 5 baantjes, even hangen en weer verder. Het lukt me toch iedere week om meer te zwemmen dan daarvoor dus het gaat de goede kant op. Ik ben alleen vorige week niet geweest en behoorlijk ziek geweest dus ben benieuwd hoe het vanavond gaat.

Bij mij is het niet heel erg goed gegaan vanwege het weekend. Ik ging tot twee keer toe buiten de deur eten en gister ook nog die lunch maar buiten dat heb ik dan ook wel weer veel beweging gehad (10 km gewandeld en zo'n 14 km gefietst) en gisteravond was ik zo druk dat ik mijn avondeten helemaal vergeten ben haha. Niet slim maar normaal val ik om van de honger en dat had ik nu niet dus waarschijnlijk is mijn vrij late lunch (en een enorm glas verse sap bij mijn ouders) gewoon genoeg geweest.

Gast
Gast

Bericht  Suus zo 16 okt 2011 - 20:37

Ik ben het weekend ook weer doorgekomen Wink
Was het weekend op Ameland met een stel vrienden en heb heerlijk genoten van warme chocomel op het strand Very Happy Maar ook heel veel gelopen, wat een weertje zeg smile
Vandaag heb ik helaas geen tijd om te sporten, dat doe ik normaal altijd gelijk naar mijn werk, maar we gaan eten bij vrienden in Hoogeveen, dus moet gelijk uit het werk door. Dan morgen maar!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  flower zo 16 okt 2011 - 21:00

Ook ik ben het weekend redelijk door gekomen.
Zaterdag wezen wokken, heerlijk!
Gister kregen we visite en dus wat mee gesnoept

Vanochtend op de weegschaal, ben precies hetzelfde gebleven, gelukkig.

flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 21:34

Hoi,

Ik steek nog steeds op hetzelfde gewicht. Dat is ook niet heel erg verwonderlijk, want vrijdag en zaterdag heb ik mij niet aan mijn dieet gehouden. Vol zelfmedelijden heb ik chocolade en chips verorbert. Deze week er weer vol tegenaan. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 22:13

Zusje, het was idd een hapslikweg-bolletje. Ik moet nog nieuw bruin brood halen. Hoe houd jij je nek dan?
Flink actief geweest! En een gemist avond eten scheelt ook wel weer in cal. Niet goed natuurlijk maar je lichaam vroeg er ook niet om..

Suus, sport je elke dag? Hardlopen?

Flower, hetzelfde blijven is idd beter dan aankomen :P Dus heb je goed gedaan haha.

Weekenden zijn zo te zien wel lastig :P Bij mij ook hoor..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 22:15

Nee ik wilde sowieso niet veel eten omdat ik niet echt honger had. Had nog een vegaburger liggen maar die eet ik dan ergens deze week wel op. Mijn moeder (was even naar mijn ouders) probeerde me nog wel een stuk taart aan te smeren maar ik heb het niet gedaan haha. Mijn vader ging toen lekker verse sap maken hmmm Very Happy.

Oh ik hou mijn hoofd te veel naar achter. Denk dat ik onbewust dat doe omdat water in mijn neus zo'n zeer doet. Ik besef het nu wel in ieder geval dus corrigeer mezelf gelukkig wel vaak.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 22:22

haha! Ik leg mijn hoofd ook ver naar achteren. Krijg dus ook een vermoeide nek. Grappig dat jij het ook doet.
Super dat je taart hebt kunnen weerstaan! Was mij niet gelukt laughcry Dacht gister avond, ach heb toch al patat gehad en bitterballen dus kan wel wat paprika chips bij.. :P

Gast
Gast

Bericht  Muurvlindertje zo 16 okt 2011 - 22:43

Ik vind het altijd wel grappig om te lezen dat degenen die willen afvallen gewoon blijven vreten.
Kijk, dan wil je gewoon niet graag genoeg.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Suus zo 16 okt 2011 - 22:54

Dolcis_ schreef:

Suus, sport je elke dag? Hardlopen?

Nee, niet elke dag hoor! Ik ga op maandag, woensdag en vrijdag gelijk uit mijn werk fitnessen. Daarnaast probeer ik nog een of twee keer per week hard te lopen, over drie weken wil ik weer meedoen aan een klein loopje. Maar dat hardlopen stelt bij mij (helaas) niet zo veel voor vanwege een blessure aan mijn knie. Heb er op het moment geen last van, dus probeer het weer voorzichtig aan op te bouwen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 22:58

Muurvlindertje schreef:Ik vind het altijd wel grappig om te lezen dat degenen die willen afvallen gewoon blijven vreten.

Ach, kwestie van het tijd geven. Sommige dingen zijn moeilijk in 1 keer te veranderen. Zolang je niet opgeeft het te proberen is er nog hoop Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Travelgurly zo 16 okt 2011 - 23:18

[quote="Dolcis_"]
NaamBegin GewichtLengte1e Doel2e DoelHuidig gewicht
Katie75,21,7369 kilo65 kilo73,3 kilo
Zusje68 kilo1.6965 kilo60 kilo65,1 kilo
Possom66 kilo1.7060 kilo55 kilo65,4
Stylegirl861.68807585
Maura80,9 kilo1.61570 kilo60 kilo80,9
Gebruikersnaam76kg1.677165Huidig gewicht
Joan671.706058Huidig gewicht
Birgit80 kg1.75m75 kg72 kg77 kg
Lotus_741.72m696472.6
Madam741.70706574
Balloon97,51.74m92kg<9096,3
flower77 1.68722e Doel75.5
Suusje- 5 kilo-10 kiloHuidig gewicht
Suus76 kilo1.7972 kilo68 kilo75.4
Flinder70 kilo1.6865 kiloHuidig gewicht
Elodie75 kilo1.7365 kilo60 kiloHuidig gewicht
M191855.2165-52-5354.0
Travelgurly811.73706774
Highway78,21,68726276,9
Julia691.72582e Doel63
Dolcis_63.61.66605763.6
NaamBegin gewichtlengte1e Doel2e DoelHuidig gewicht

Zo even iets aangepast. gister op de weegschaal gestaan en weeg nu 74.
ik had zaterdagavond een feestje en kreeg heel veel de vraag of ik afgevallen was cheers
altijd leuk om te horen.
alhoewel ik t goed praat want ik had zwart aan....hahaha.

Vanavond en morgen weer spinnnen een uur.
jullie vanavond nog sporten?
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 23:24

NaamBegin GewichtLengte1e Doel2e DoelHuidig gewicht
Katie75,21,7369 kilo65 kilo73,3 kilo
Zusje68 kilo1.6965 kilo60 kilo64.6 kilo
Possom66 kilo1.7060 kilo55 kilo65,4
Stylegirl861.68807585
Maura80,9 kilo1.61570 kilo60 kilo80,9
Gebruikersnaam76kg1.677165Huidig gewicht
Joan671.706058Huidig gewicht
Birgit80 kg1.75m75 kg72 kg77 kg
Lotus_741.72m696472.6
Madam741.70706574
Balloon97,51.74m92kg<9096,3
flower77 1.68722e Doel75.5
Suusje- 5 kilo-10 kiloHuidig gewicht
Suus76 kilo1.7972 kilo68 kilo75.4
Flinder70 kilo1.6865 kiloHuidig gewicht
Elodie75 kilo1.7365 kilo60 kiloHuidig gewicht
M191855.2165-52-5354.0
Travelgurly811.73706774
Highway78,21,68726276,9
Julia691.72582e Doel63
Dolcis_63.61.66605763.6
NaamBegin gewichtlengte1e Doel2e DoelHuidig gewicht

Jeeeeej, ik ben onder de 65; zo blij Very Happy. Ik ga vanavond zwemmen TG! En fijn dat je het toch te horen krijgt; dat heb ik dan nog niet :P.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 1:40

Muurvlindertje schreef:Ik vind het altijd wel grappig om te lezen dat degenen die willen afvallen gewoon blijven vreten.

Naar mijn weten vreet ik niet, maar eet ik nog altijd. En het is zo makkelijk gezegd vanaf de zijlijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 1:44

Maura, waarom had je die dingen uberhaupt in huis? Ik heb zelf altijd rijstewafels in huis. Als ik dan echt wat wil snaaien is de schade beperkt smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 1:49

Maura schreef:

Naar mijn weten vreet ik niet, maar eet ik nog altijd. En het is zo makkelijk gezegd vanaf de zijlijn.

laughcry Wilde net zeggen, de beste vlinders hangen aan de muur.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 1:57

Suus, Oh dan sport je wel veel zeg! Balen van je knie. Hardlopen is best lekker natuurlijk.

Zusje, helemaal top! Doe je ook situps?

Vanmorgen paard gereden, stal gemest en 10 km hardgelopen. :-) Ik was voor mijn put in totaal al 13,9 kilo afgevallen.. Nu ben ik weer aangekomen, hoop alleen dat het komt omdat ik totaal niks meer op een dag deed en wel gewoon at. Want dat betekend dat het er nu wel weer allemaal zonder teveel moeite weer af gaat. Aangezien ik weer leef.. Ben benieuwd, kan niet wachten om me te gaan wegen. Maar ga woensdag pas.

Maar ik slik nu wel ad. Hoor veel mensen er over dat je daar ook dikker van wordt. Wat denken jullie hoeveel invloed zulke medicijnen hebben op je gewicht?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 2:07

Wat is ad? Ik zou me er niet al te veel aan vast pinnen. Je legt je er dan mss te makkelijk bij neer. En met gezond leven en bewegen is niks mis. Wat ga je woensdag doen?

En nee, ik doe geen situps... Mss maar eens mee beginnen, zo na het zwemmen ofzo... Maar laat ik rustig weer beginnen, vanavond weer zwemmen en omdat ik ziek ben geweest is dat alweer even geleden.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 2:10

Trouwens, over die situps... Ik wil juist graag een strakkere buik want daar zit alles in bij mij. Die krijg je volgens mij niet van situps maar hoe dan wel?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 2:12

anti depres. ik leg me er niet bij neer :P Want ben hier niet blij mee. Maar als de medicijnen er wel invloed op hebben moet ik beter mijn best doen denk ik dan.
Je hebt al een mooi gewicht Zusje! Ben wel benieuwd naar een foto.. nerd

Yup daarom zeg ik ook sit ups :P Je krijgt er volgens mij wel een strakkere buik van. Want je traint je buikspieren dus wordt je buik strakker. Maar zoals rechtop zitten helpt ook, want dan span je je buikspieren wat aan. Ik zit altijd als een zoutzak. L

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 2:25

Foto? Van wat? Haha Very Happy. Ik ben op zich niet ontevreden over mezelf hoor, alleen mijn buik is dus niet mooi. Van voor, als ik recht op sta, zie je er weinig aan en vind ik hem wel mooi maar soms zie ik foto's sjees... Dan net als ik zit, een beetje voorover leun en dan van de zijkant OMG... Nee, daar moet echt iets anders...

Kijk, ik heb wel een voorbeeld.

*knip-weg*

Laatst aangepast door Zusje op ma 17 okt 2011 - 20:18; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 2:30

Zusje schreef:Maura, waarom had je die dingen uberhaupt in huis? Ik heb zelf altijd rijstewafels in huis. Als ik dan echt wat wil snaaien is de schade beperkt smile.

De chocolade had ik van een collega gekregen, als bedankje. Kon moeilijk zeggen "Hou maar, want ik ben op dieet" en zaterdag heb ik zo'n klein zakje chips gehaald uit alle zieligheid. Dat is zo'n "Ik trakteer op chips" zakje. Want ik ben helemaal niet zo'n chipseter. laughcry

Ik heb wel weer zin in mijn avondeten moet ik zeggen. Sla met tomaten, olijven, komkommer en rode ui en dressing (weet nog niet welke) en vier Noodle Garnalen. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 2:35

Nee ik zou het ook wel aanpakken inderdaad maar dan aan iemand anders geven Very Happy. Ik ga zo lekker peen en uien maken, voor het eerst. Ben benieuwd Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Suus ma 17 okt 2011 - 2:37

Ik vind dat je een mooi figuur hebt, Zusje! Maar snap wel dat je die tweede foto zelf verschrikkelijk vindt. Ik ben zelf ook vooral ontevreden over mijn buik, die is zo uit verhouding met de rest.
Ik hoop dat het vele sporten nu ook eens zijn vruchten gaat afwerpen. Ik doe de oefeningen met buikspieren altijd al stiekem twee keer: als eerste en als laatste oefening Laughing
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 37 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 24 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: