Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee?

+26
Nala
Penny Blossom
Tesss
bluppie
Atelier Madame
Pannetoet
jessie19-1989
Lilypie
Spring
Muurvlindertje
Tamina
Ella
Gigi_
Lavendel
Highway
Travelgurly
Julia
madam
flower
Flinder
Gebruikersnaam
Suus
Lotus_
Suusje
Tiana
Possom
30 plaatsers

Pagina 7 van 37 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 22 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee? - Pagina 7 Empty Re: vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee?

Bericht  flower do 6 okt 2011 - 23:25

M1918 schreef:
Julia schreef:
Gigi_ schreef:Officieel schrijf ik hier niet mee, maar om nog even een voorbeeld te geven over die crackers als lunch:
Ik kan 5 broodjes eten of 2 crackers, ik zit even vol. Crackers vullen bij mij meer en om dat te evenaren met brood zou ik dan veel te veel koolhydraten binnen krijgen smile

Ik snap M1918 dus wel!

Wat voor crackers eten jullie dan? En met wat erop?

Ik eet idd ook volkoren crackers, gewoon van de lidl. Qua beleg wissel ik af met: vruchtenhagel, 20+ smeerkaas, halvajam, sandwichspread, gekookt ei(max 2x pw), light pindakaas(1x pw), cottage cheese, honing, appelstroop en magere vleeswaren zoals kipfilet, achterham, casselerrib, ossenworst of filet american. Genoeg variatie dus!

cottage cheese? wat is dat?
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee? - Pagina 7 Empty Re: vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee?

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 23:59

OMG! Ik ging net wegen en er stond 64,9! Ik kan het gewoon niet geloven! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 6:44

Goed bezig!!

Ik ben ondertussen 1,7 kg lichter! Jippiee Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 6:53

cheers

Goed gedaan meiden Very Happy. Ik heb vandaag weer niet veel gegeten, mijn keel doet zo'n zeer en heb ook zo'n rare smaak in mijn mond blegh. Ik hoop dat mijn honger gevoel en überhaupt mijn energie snel terugkomt... Vanmorgen woog ik in ieder geval precies hetzelfde als gister dus ik was allang blij dat het niet meer was geworden (ik had gister, ondanks dat ik al weinig had gegeten ook een klein beetje gezondigd dus verwachtte wel aangekomen te zijn haha). Vanavond eindelijk puf gehad om boodschappen te halen. En ik heb ook fruit meegenomen, iets wat ik niet genoeg binnenkrijg. Ben blij dat de mandarijntjes er weer zijn Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Possom vr 7 okt 2011 - 8:01

Ja lekker he mandarijntjes, ik ben er ook dol op!

Was vanmorgen zo misselijk dat ik niets heb kunnen eten, maar moest wel vroeg op & weg dus dat werkte niet helemaal mee.. pas toen ik thuis was rond 4 uur heb ik toch maar een beschuitje naar binnen geschoven. Daarna ben ik als een blok in slaap gevallen, net op tijd denk ik want ik voelde me al helemaal ziek worden. Net een groot bord nasi op (gelukkig heb ik wel weer honger! goed teken!) en zit nu aan de koffie want als het aan mij ligt slaap ik zo weer en dan ben ik vannacht wakker en daar heb ik ook geen zin in.. Wink

Ik heb me niet gewogen vanmorgen, denk van het weekend weer, dus ik weet niet of ik wat kwijt ben.

Wat een poepweer trouwens, iedereen wordt ziek volgens mij Sad (trouwens in Engeland hebben ze nu al sneeuw :affraid: en vorige week wat het daar ook 30 graden dus dat is pas schrikken!)
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  flower vr 7 okt 2011 - 20:18

Joan/BallooN: lekker zeg dat jullie zo goed zijn afgevallen!

Zusje: vervelend dat je nog steeds niet lekker bent.

Possom: beterschap! Het heerst geloof ik echt het ziek zijn! Ikzag de weersvoorspelling net voor de komende week, alleen maar regen!

Gister heb ik mij weer netjes aan mijn lijstje gehouden/
Vanavond ga ik pizza bestellen met mijn collega's, gelukkig ben ik niet zo'n grote pizza eter!

Ik voel mezelf op het moment best goed, zie heel erg uit naar nieuwe kleuren shoppen en dat motiveert.
flower
flower
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 21:30

Ja best vervelend maar niks aan te doen. Ik ben gister in ieder geval buiten geweest omdat ik papieren moest inleveren bij een nieuwe werkgever dus ben ff naar de bios gegaan en bij thuiskomst dus boodschappen gehaald en das wel weer fijn; iets in huis. Nu nog de rotzooi van afgelopen dagen opruimen. Ik weeg volgens mij nog steeds hetzelfde maar de batterij is het aan het begeven van de weegschaal. Weet iemand waar je dat soort batterijen kunt kopen?

Gisteravond heb ik slechts soep gegeten trouwens maar het is al meer dan daarvoor.

Possom; ik hoop niet dat je ook ziek gaat worden! En meen je dat van die sneeuw in Engeland? Ik zit net tickets te kijken. Ik weet niet waar in Engeland er sneeuw is maar mijn ervaring is dat het weer daar toch echt steeds beter is geweest dan hier, als ik er was Very Happy. Maar goed, ik hou wel van sneeuw dus kom maar op Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 22:49

Meiden, wat ben ik trots op jullie dat er vooruitgang in zit en wat baal ik van mezelf dat ik deze week al heb opgegeven! Donderdag ging ik gigantisch de mist in en vrijdag heb ik mezelf niet weten te herpakken. Sowieso maandag weer aan de slag, want ik wil ook resultaat zien van mijn inspanningen (die ik hier en daar wat laat varen, helaas).

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 22:50

Maura schreef:Meiden, wat ben ik trots op jullie dat er vooruitgang in zit en wat baal ik van mezelf dat ik deze week al heb opgegeven! Donderdag ging ik gigantisch de mist in en vrijdag heb ik mezelf niet weten te herpakken. Sowieso maandag weer aan de slag, want ik wil ook resultaat zien van mijn inspanningen (die ik hier en daar wat laat varen, helaas).

Want op zaterdag en zondag kun je niet gezond leven?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 22:57

Natuurlijk wel, maar ik kan mezelf op de één of andere manier niet herpakken. Dat ligt aan mij hoor. Het is een gevoel. Het is niet dat ik nu overmatig eet, want ik let er daadwerkelijk wel op, maar niet meer zoals ik er maandag, dinsdag, woensdag op lette.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 23:02

Maura schreef:Natuurlijk wel, maar ik kan mezelf op de één of andere manier niet herpakken. Dat ligt aan mij hoor. Het is een gevoel. Het is niet dat ik nu overmatig eet, want ik let er daadwerkelijk wel op, maar niet meer zoals ik er maandag, dinsdag, woensdag op lette.

Tijd om die knop om te draaien. Vind je het niet veels te makkelijk om je er zo bij neer te leggen? Als je iets wilt veranderen zul je ook iets moeten veranderen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 23:06

Zusje schreef:
Maura schreef:Natuurlijk wel, maar ik kan mezelf op de één of andere manier niet herpakken. Dat ligt aan mij hoor. Het is een gevoel. Het is niet dat ik nu overmatig eet, want ik let er daadwerkelijk wel op, maar niet meer zoals ik er maandag, dinsdag, woensdag op lette.

Tijd om die knop om te draaien. Vind je het niet veels te makkelijk om je er zo bij neer te leggen? Als je iets wilt veranderen zul je ook iets moeten veranderen.

Dat weet ik, Zusje. Dat is er ook mis met mij, ik leef veel te gemakkelijk. En dat is niet sarcastisch bedoeld, maar de waarheid. Sinds een paar maanden leer ik mezelf opnieuw kennen en weet ik dat ik veel moet aanpassen. Ik heb een begin gemaakt en ik geloof dat dit me ook gaat lukken. Maar kan helaas niet alles in één keer. Ook dat heb ik geleerd.

(He bah, nu kom ik wel erg over als betweter...Maar ik bedoel dus dat ik me bewust ben van mijn gedrag en dus ook op alle vlakken aan het aanpassen ben)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 23:17

Maar je zegt dat je helemaal niet zo slecht eet. Wat doe je nu niet dat je wel zou moeten doen dan? Mss helpt het om op papier te zetten wat je wanneer wilt eten. Spullen daarvoor in huis te halen. Maak er een doel van... Dat kan ik nu ook eens met mijn huis doen trouwens; tijd om op te gaan ruimen! Fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 23:19

Zojuist heb ik twee boterhammen gehad en ik eet vanavond ook weer iets gezonds. Waarschijnlijk een aardappelpuree met groenten en een stukje vlees. Dus so far, so good. Maar omdat ik het van de week al heb verprutst, zal ik vanavond zeer zeker wel een biertje drinken. Kijk en een biertje op zich is al een boterham waard.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 23:21

Bestel een cola en wees trots op jezelf Very Happy. Niet dat een cola nou zo gezond is maar je drinkt er minder van dan als je aan de alcohol gaat is mijn ervaring Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 23:22

Zusje schreef:Bestel een cola en wees trots op jezelf Very Happy. Niet dat een cola nou zo gezond is maar je drinkt er minder van dan als je aan de alcohol gaat is mijn ervaring Very Happy.

Nou, met een Coca Cola Light verslaving zet het geen zoden aan de dijk. :P Maar je hebt gelijk hoor. smile

Gast
Gast

Bericht  flower za 8 okt 2011 - 10:42

MIjn late dienst zit er weer op, het was erg druk dus heb mijn half pizza er hopelijk weer afgelopen!

Zusje: wat voor soort battarij zit er in je wegschaal?
Bij ons zit er zo'n blok in en die koop ik bij de blokker
flower
flower
Prater
Prater

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 12:24

Haha, geen idee eigenlijk, wat ben ik toch weer slim laughcry

Gast
Gast

Bericht  flower za 8 okt 2011 - 20:53

Zusje schreef:Haha, geen idee eigenlijk, wat ben ik toch weer slim laughcry

Haha, ja dan weetik het ook niet nerd
flower
flower
Prater
Prater

Bericht  flower za 8 okt 2011 - 21:05

NaamBegin GewichtLengte1e Doel2e DoelHuidig gewicht
Katie74,61,7369 kilo65 kilo74,1 kilo
Zusje68 kilo1.6965 kilo60 kilo65,7 kilo
Possom66 kilo1.7060 kilo55 kilo65,4
Stylegirl861.68807586
Maura72 kilo1.61565 kilo52 kiloHuidig gewicht
Gebruikersnaam76kg1.677165Huidig gewicht
Joan671.706058Huidig gewicht
Birgit80 kg1.75m75 kg72 kg77.8 kg
Lotus_741.72m6964Huidig gewicht
Madam741.70706574
Balloon97,51.74m92kg<9096,3
flower77 1.68722e Doel76.4
Suusje- 5 kilo-10 kiloHuidig gewicht
Suus76 kilo1.7972 kilo68 kilo76
Flinder70 kilo1.6865 kiloHuidig gewicht
Elodie75 kilo1.7365 kilo60 kiloHuidig gewicht
M191855.2165-52-5354.0
Travelgurly811.73706775
Highway78,21,68726278,2
Julia691.72582e Doel63
NaamBegin gewichtlengte1e Doel2e DoelHuidig gewicht

flower
flower
Prater
Prater

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 21:06

Afgevallen zie ik? Goed zo! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lotus_ za 8 okt 2011 - 21:14

NaamBegin GewichtLengte1e Doel2e DoelHuidig gewicht
Katie74,61,7369 kilo65 kilo74,1 kilo
Zusje68 kilo1.6965 kilo60 kilo65,7 kilo
Possom66 kilo1.7060 kilo55 kilo65,4
Stylegirl861.68807586
Maura72 kilo1.61565 kilo52 kiloHuidig gewicht
Gebruikersnaam76kg1.677165Huidig gewicht
Joan671.706058Huidig gewicht
Birgit80 kg1.75m75 kg72 kg77.8 kg
Lotus_741.72m696473.4
Madam741.70706574
Balloon97,51.74m92kg<9096,3
flower77 1.68722e Doel76.4
Suusje- 5 kilo-10 kiloHuidig gewicht
Suus76 kilo1.7972 kilo68 kilo76
Flinder70 kilo1.6865 kiloHuidig gewicht
Elodie75 kilo1.7365 kilo60 kiloHuidig gewicht
M191855.2165-52-5354.0
Travelgurly811.73706775
Highway78,21,68726278,2
Julia691.72582e Doel63

Ook ik ben afgevallen. De 73.4 is wel een beetje een gokje. Gezien ik op mijn eigen weegschaal minder weeg dan bij de dietist. Thuis is het zo'n 1,5 kilo minder.

Laatst aangepast door Lotus_ op za 8 okt 2011 - 21:16; in totaal 1 keer bewerkt
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  flower za 8 okt 2011 - 21:15

Zusje schreef:Afgevallen zie ik? Goed zo! Very Happy

Very Happy dankje
flower
flower
Prater
Prater

Bericht  Possom zo 9 okt 2011 - 2:09

Ik heb nu ook een lijstje gemaakt samen met mn vriend voor wat we de komende 2 weken gaan eten. Hierdoor word ik niet meer overgehaald gyros te eten angel, en nu staat ook vast wat we gaan eten en het is allemaal gezond. En ik kan vanaf nu voor de hele week boodschappen doen (ipv iedere dag) zodat ik minder word verleid lekkere dingen in mn mandje te gooien!

Wat we gaan eten:
ma: bloemkool met aardappels en slavink
di: chicken tonight
wo: spruitjes met aardappels en bal gehakt
do: macaroni
vr: zuurkool- of hutspotstamppot met worst
za: wraps
zo: vis met groente en aardappels

voor de komende week!

Als ontbijt gaan we smoothie/vloeibaar ontbijt doen met een gekookt eitje of yoghurt met cruesli en tussendoor fruit en beschuit met boter en wat zoets. Ik moet er wel bij zeggen dat we vrij laat opstaan dus we hebben meer brunch dan ontbijt en lunch apart dus vandaar dat ik geen lunch heb opgeschreven. Omdat het toch best lang is van 10/11 uur tot 6 uur doen we dan tussendoor nog wat beschuitjes en fruit (sowieso voor mij als ik weg ben, anders trek ik het niet).

Als iemand nog tips of commentaar heeft hoor ik het graag!
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Highway zo 9 okt 2011 - 8:05

Zoo; ik ben een weekendje in Den Haag geweest met vriendinnen; dus even niet gesport en toch wat alcohol gedronken; wel vrij netjes gedaan qua eten. Volgens mij ben ik niet aangekomen/niet afgevallen.Ik ga woensdag maar weer eens op de weegschaal.
Goed om te lezen dat het zo goed gaat bij iedereen!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 37 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 22 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: