Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 25 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  joyce0606 di 18 okt 2011 - 7:49

blondje1313 schreef:Ik wilde graag zo'n pompje als ik het idee had dat ik er niet meer tegen kon, maar ja, we gingen te laat op de dag naar het ziekenhuis daarvoor (kan alleen tijdens kantooruren in V.eldhoven). Ruggenprik wilde ik niet, leek me erg eng, maar ik moet zeggen dat het bij mij ook zonder pijnstilling goed te doen was (maar ik had dan ook alleen maar gewone weeën en geen rug- beenweeën of een weeënstorm).

Hier had ze ook vaak de hik tijdens de zwangerschap en nu ook meerdere keren per dag, vooral na het voeden.

BLONDJE!!! hoe issut! hoe doe de kleine uk het, en hoe gaat het met jouw, ben je beetje bij gekomen/hersteld? ik ben wel benieuwd naar je verhaal hoor!

11-11-11 is al gereserveerd dames, dus helaas jullie moeten een andere datum kiezen! smile dan ben ik een ruime 2 weken vroeg, ach dat vind ik nou een mooi termijn! eerst even mijn man zijn verjaardag vieren (2-11).

ik ben echt bang dat ik het niet op eigen kracht kan de bevalling. nou hebben de artsen wel min of meer gezegt dat nierpijn (koliek) pijnlijker is dan bevallen (oww ik teken daar zo voor!) maar ik kan het mij eigenlijk niet goed voorstellen. aan de andere kant, heb ik toen ook zo min mogelijk pijnstilling gewild.....en heb ik wel een redelijke pijngrens....maar ik moet het niet gaan overromantiseren, want oww wat wordt het helse pijn!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 25 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  mickey di 18 okt 2011 - 8:12

@Joyce: ik heb laatst ook al eens de site van "mijn" ziekenhuis afgespeurd, maar ik kan dus nergens vinden of ze dat pompje aanbieden. Hoe het precies zit met een dwars-leasie weet ik niet, mijn vader was dat aan't vertellen. Hij rijdt op de taxi, om gehandicapte mensen te vervoeren, en toen had hij dus een vrouw in de taxi die vertelde dat ze een dwars-leasie had gekregen door een verkeerd gezette ruggenprik. Voor mijn vader was het meteen duidelijk dat zowel ik als mijn zus (die is ook zwanger) geen ruggenprik mogen Laughing Hij is gewoon heel bezorgd Wink
Ik vind het zelf ook een beetje een eng idee, ook omdat niet echt duidelijk is wat de effecten ervan zijn voor de baby. Dat is dan ook één van de redenen dat ik het zonder wil proberen. En natuurlijk de trots, als het me zonder is gelukt Wink

@Parels: leuk is dat he, gokken over de datum. 11-11-'11 zou de vriendin van mijn vader ook wel erg leuk vinden, die is helemaal wild van carnaval. 20-11-2011 ziet er ook wel mooi uit he Wink Ik had die datum al heel vroeg in mijn hoofd zitten, nog vóór ik de uitgerekende datum wist. Ik had zelf overigens berekend dat ik de 26e uitgeteld zou zijn, dus ben al een beetje opgeschoven. Volgens de vrouw van de 20-weken echo zou het zelfs de 21e zijn, maar ik hou nu gewoon de 24e aan. Dat adviseerde ze ook, om die datum aan te houden. Jouw uitgetelde datum is inderdaad ook een mooie smile

@Beegee: dat heb je wel heel goed voorspeld dan! Heb je het bij anderen ook goed met voorspellingen of doe je daar niet aan? Ben namelijk wel heel nieuwsgierig naar onze uk Wink
Wat fijn trouwens dat al je bevallingen zonder pijnstilling zijn verlopen. J. lag ook nog in stuit, toch? Dat lijkt me dan nog eens extra zwaar. Ik zag trouwens de foto's op je site, ik vind hem al best groot uit zien! Mooi kereltje hoor.

@Blondie: jouw dame zet haar hik-gedrag dus gewoon door... Dan ga ik me daar alvast op voorbereiden Wink
Wat vreemd trouwens dat je dat pompje alleen tijdens kantooruren kan krijgen. Fijn dat het zonder pijnstilling goed te doen was. Dat geeft een mens hoop :P
Ik hoop dat ik ook geen nodig heb. Als ik ga kijken naar de bevalling van mijn zus... Pff... was wel heel snel klaar (een uur of 6 vanaf dat haar vliezen gebroken waren, totdat mijn neefje er was), maar ze had dus ook rugweeën èn een weeënstorm. Zij heeft toen ook pijnstilling gehad, maar ik weet niet wat. Daardoor kon ze tussendoor even bijkomen. Ben benieuwd of ik die weeën en weeënstorm dan ook ga krijgen. Hopelijk lijkt onze uk in ieder geval niet op mijn neefje, want die kwam 13 dagen te laat :P
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 8:13

hahahaha grapjas! denk jij dat wij je voorlaten? Wink

blondjeee idd hoe is het?

Gast
Gast

Bericht  mickey di 18 okt 2011 - 8:15

@Joyce: ik heb een paar jaar geleden galstenen gehad, ook met koliekpijn inderdaad. Toen werd mij ook verteld dat dat vergelijkbaar is met weeën. Als dat zo is, dan kan ik het makkelijk aan zonder pijnstilling Wink Voordat ik wist wat het was, had ik al heel wat nachten pijn gehad, heb er toch wel een paar maanden last van gehad, voordat duidelijk was, wat het was. Galblaas is er nu uit, en ook nooit meer last van gehad. Ook de operatie en het herstel ervan is me toen heel erg mee gevallen.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 di 18 okt 2011 - 9:16

mickey schreef:@Joyce: ik heb een paar jaar geleden galstenen gehad, ook met koliekpijn inderdaad. Toen werd mij ook verteld dat dat vergelijkbaar is met weeën. Als dat zo is, dan kan ik het makkelijk aan zonder pijnstilling Wink Voordat ik wist wat het was, had ik al heel wat nachten pijn gehad, heb er toch wel een paar maanden last van gehad, voordat duidelijk was, wat het was. Galblaas is er nu uit, en ook nooit meer last van gehad. Ook de operatie en het herstel ervan is me toen heel erg mee gevallen.

wij rollen zo de bevalling door joh!! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey di 18 okt 2011 - 9:41

Hahaha, dat zou wel fijn zijn Very Happy
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 di 18 okt 2011 - 9:42

mickey schreef:Hahaha, dat zou wel fijn zijn Very Happy

ik wil het ik wil het ik wil het....mag ik toch wel een beetje eisen na alles smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey di 18 okt 2011 - 9:51

Tuurlijk mag jij dat eisen! Je hebt het al zwaar genoeg gehad. hug
dan heb ik dus niks te willen... Hmmm... das minder Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 di 18 okt 2011 - 10:09

mickey schreef:Tuurlijk mag jij dat eisen! Je hebt het al zwaar genoeg gehad. hug
dan heb ik dus niks te willen... Hmmm... das minder Wink

Haha, tuurlijk wel!! smile

Morgen groeiecho. Ik ben erg benieuwd of ik mijn best heb gedaan!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 di 18 okt 2011 - 11:13

*

Laatst aangepast door Star007 op wo 19 okt 2011 - 0:07; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  joyce0606 di 18 okt 2011 - 20:12

[quote="mickey"][/tr]
Naamleeftijdno. kindjeGeslachtZH/thuis uitg. datumbevaldatum Naam
Blondje1313Leeftijd 1e MeisjePoli-klinisch uitg. datum 07-10-2011 L.otte
Star0723/25 1eMeisjePoli-klinisch07-11-201117-10-11D
Floor28/29 1e N.B Poli-klinisch14-11-2011 ??
Studiebol28/32 1+2meisjes Klinisch 21-11-2011 18-10-2011?
Parels25/28 1emeisjepoli-klinisch22-11-2011??
Mickey26/28 1eN.BPoli-klinisch24-11-2011Als ik dat al wist Wink?
Joyce0606 26/27 1e Jongenklinisch 28-11-2011 ??
Beegee27/27 3e Jongenklinisch09-12-201116-10-2011J.ace
Pitbullgup 25/27 1emeisjeThuis?10-12-2011 ? ?
Lookie25/28 1ejongetjepoli-klinisch13-12-2011??
Liesje28 2ejongen thuis 19-12-2011??
Freakielief26/28 1e jongen poli-klinisch 23-12-2011??
Dizzy 24/25 2emeisjeThuis? 24-12-2011 ??
Supertalentje27 1eJongen Poli-klinisch 14-01-2012 ? Nog ff wachten ;-)
Nicci 23/27 1eNBThuis22-01-2012??
Aimee 22/26 1e kindje jongenNog onbekend 26-01-2012 ??

parels you're next!!

star: ik had al een vermoeden dat zoiets gebeurt was! maar wel heftig zeg! goed dat ze je zo snel en adequaat hebben geholpen, want je moet er inderdaad niet aan denken wat er was gebeurt, dat moet je ook echt uit je hoofd zetten hoor!! ze is er! hug

Laatst aangepast door joyce0606 op di 18 okt 2011 - 20:19; in totaal 1 keer bewerkt
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happydobby di 18 okt 2011 - 20:16

joyce0606 schreef:

ik ben zo'n schijtert!! op dit moment zou ik echt geen ruggenprik willen, in ons ziekenhuis hebben ze ook zo'n pompje, maar zag laatst op TV iemand daarmee bevallen, en die kraamde een hoop onzin uit, zag er echt stoned uit! haha dus dan ben ik ook weer bang dat ik te afwezig ben...

Haha, dat heb ik gedaan! Mocht ik bij een volgende bevalling weer pijnstilling willen, dan ga ik toch echt voor een ruggeprik.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  joyce0606 di 18 okt 2011 - 20:19

aangezien de laatste 3 dagen een kleintje is geboren (of meer) zetten we deze trent door?!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup di 18 okt 2011 - 20:33

@ parels; fijn dat de controle goed was en beeb al netjes met het hoofd ingedaad ligt.
@ lookie; fijn dat het buiten het maagzuur en je bekken goed met je gaat.
@ joyce; ik ga in principe voor een thuisbevalling zonder pijnstilling, maar kan me goed voorstellen als je de mogelijkheid hebt je pijnstilling neemt. Mijn kleintje mag nog even blijven zitten hoor!!! is me nog veelste vroeg dus ik kijk de dame's boven in het lijstje maar lief aan Wink
@ Blondje; hoe is t lekker aan genieten van de kleine? en kraamweek goed verlopen?
@ star; jeetjes dat was even schrikken :shock: Heel fijn dat jullie er op tijd bij waren! D. wat een prachtige naam Very Happy
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 20:58

Jeetje Star wat ontzettend heftig! Wel heel fijn dat jullie het allebei goed maken en al bijna naar huis kunnen! Hoop dat jouw pijn ook snel minder wordt.hug

Joyce, succes met de groeiecho vandaag!smile

Blondje, ben ook benieuwd hoe het met jullie gaat!

PBG, ik vind je streep mooi hoor, doet me aan het yin-yang teken denken.Very Happy

Liesje, sterkte met je groene groentes.Wink

Mooie buikjes allemaal weer trouwens, zal er vrijdag wel weer een maken met 31 weken.

Vraagje nog aan iedereen: hoeveel waskussenhoezen hebben jullie? Ik twijfel tussen 2 en 4.smile Denk dat ik er sowieso wel altijd een hydrofieldoek overheen doe voor het verschonen.

Wat pijnstilling betreft: uiteraard probeer ik het eerst zonder (wie niet Wink ), maar ik ben blij dat ik waarschijnlijk in het ziekenhuis ga bevallen en de mogelijkheid er is. In zkh A doen ze alleen niet aan de remifentanilpomp, volgens de gyn omdat de ruggenprik gewoon een betere optie is... Dus het is daar kiezen tussen pethidine en ruggenprik, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar de laatste vanwege het zeer wel mogelijk gaan spacen bij pethidine en de invloed die het op je baby heeft. Maar goed, we zien het wel. Al vond ik mijn echte mestruatiekrampen al zo vreselijk, dat ik er een beetje voor vrees hoe goed ik zonder pijstilling kan.Wink We zijn trouwens nog niet naar de voorlichtingsavond in zkh B geweest, maar zkh A heeft zo'n goede indruk achtergelaten dat we, indien mogelijk natuurlijk, toch daarheen willen, ook al is het dubbel zo ver weg.

Pff, vanochtend vroeg had de kleine een boel masochistische lol: anderhalf uur lang knalhard tegen mijn blaas trappen... au au au. Gisteren o.a. een boel geshopt bij de Wibra (ook stoffen hartjes gezien trouwens Parels!), ben helemaal blij met m'n aankopen, scheelt toch weer t.o.v. de winkels waar ik de nu nog resterende uitzet wil gaan halen. Was wel pittig hoor, ben van half negen tot twee uur in de stad geweest en dan ook nog het gezeul met m'n overvolle tassen... gaan we niet meer doen.Wink Merk dat ik dan toch pijn krijg in heup, rug en benen. Gelukkig is het nu weer over en ga ik vandaag rustig aan doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 21:14

Star ; heftig zeg! Een goed herstel gewenst en van harte met jullie mooie dochter!

Pbg ; laat haar nog maar even zitten idd, over het algemeen is het hoe langer hoe beter!

Freakie ; ik ga morgen sowieso naar de Wibra, wll een extra boxkleed voor eronder, 1 is toch te dun. En heb slaapzakken gezien daar die ik eigenlijk wil .. Even kijken!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 18 okt 2011 - 22:16

zo net terug uit he ziekehuis!

de kleine is wel meegegroeit, maar zit nu wel op/over de ondergrens, dus minder hard dat gewenst was. hij weegt nu 2000 gram. dus als we de 6 pond halen zou dat erg mooi zijn (dit ook met een mogelijke eerdere bevalling).

hoofdje en beentjes zijn wat achter gebleven (toch wel groot verschil met de vorige keer, een flinke dip in de curve).

het wordt gewoon geen vette, zijn organen zien er prima uit, ik voel hem goed, dus ik leg me er maar bij neer smile zorgen maken is helemaal niet goed! het is maar een schatting, en 6 pond is toch een mooi gewicht. (dan houd mama hem maar lekker vaak tegen zich aan met lekkere dikke slagroommelk smile )

volgende week weer naar gyn en nierecho, dus zullen we het vervolg wel horen! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 22:35

6 pond is toch mooi Joyce? Een echte baby om te zien!
En het is niet zo erg toch, als het eruit moet en is niet super groot? Mijn kids begonnen ook onder/ op het laatste lijntje, en J. gaat een heel eind richting de bovenste lijn nu!

Goed eten en veel rusten, meer kan je niet doen toch? hug

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 18 okt 2011 - 22:59

ProudMama schreef:6 pond is toch mooi Joyce? Een echte baby om te zien!
En het is niet zo erg toch, als het eruit moet en is niet super groot? Mijn kids begonnen ook onder/ op het laatste lijntje, en J. gaat een heel eind richting de bovenste lijn nu!

Goed eten en veel rusten, meer kan je niet doen toch? hug

precies.... 6 pond is ook mooi. maar dit is met 40 weken, dus het zal waarschijnlijk iets lichter zijn...omdat ik die niet ga halen! de kleine doet het gewoon goed! en dat kleine heeft ook wel iets smile

meiden wanneer vinden jullie dat een vrouw hoogzwanger is? op internet lees ik veelal in termen van 35 weken.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup di 18 okt 2011 - 23:15

@ parels; ik laat de eer geheel aan jullie Wink
@ joyce; fijn dat de kleine het goed doet verder dat is het allerbelangrijktse!!!

Hoogszwanger vind ik smile vanaf 34 weken, dan mag je in principe ook met verlof
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 di 18 okt 2011 - 23:37

ik voel mij echt nog niet hoogzwanger! maar misschie is dat ook omdat ik best nog wel bewegelijk ben, niet het idee heb dat ik heel groot ben, en de kleine ligt nog helemaal niet ingedaalt dus kan ook nog normaal lopen haha!

ik heb ook 2 boxkleden, vond eentje ook wel erg dun. heb er één bij wibra gekocht, en dan doe ik die van nijntje eroverheen, die is vanzichzelf al vrij dik. dus lekker zacht! smile

ik wil 11-11 wel bevallen hoor! lijkt mij een mooi termijn! smile en mooie datum, nu nog hopen dat de kleine luistert smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey di 18 okt 2011 - 23:51

Nou ja zeg... heb ik een heel verhaal getypt, is het ineens foetsie!
Verkorte poging twee dan maar Wink

@Star: jeetje wat heftig! Wat fijn dat de artsen meteen ingegrepen hebben en dat jullie mooie meisje nu lekker naast je ligt. Moet er inderdaad niet aan denken wat er had kunnen gebeuren... hug

En nu weet ik de rest al weer niet meer...

Over het hoogzwanger zijn: als ik me niet zo fit voel en loop te waggelen, dan ben ik héééél hoogzwanger, maar als ik lekker op de fiets naar de winkel kan en nergens last van heb, ben ik nog laaaaaaaaaaaang niet hoogzwanger Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup di 18 okt 2011 - 23:55

Ach ja mijn moeder stond met 39 weken nog te jazzballet-ten toen ze zwangr was van mij dus dat wil niks zeggen Wink

Ik heb ook 2 boxkleden een zo'n plastic ding onderop (handig voor knoeien etc) en dan gewoon zo'n lekker dik kleed daar overheen.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 wo 19 okt 2011 - 1:59

voor morgen op mijn werk, net even in elkaar geflanst!

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 25 2011-10-19%25252014.29.38%252520%252528Small%252529
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey wo 19 okt 2011 - 2:26

Wat leuk (en lekker Wink ) Joyce! Ga je morgen afscheid nemen voor je verlof?

Ik had laatst ook muffins gebakken voor op het werk.

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 25 1423285511_5_rzs7
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: