Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 24 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  mickey di 18 okt 2011 - 5:48

Ik had wel zo'n vermoeden dat ik dat kon typen, had wel verwacht dat Beegee het kon hebben. Anders had ik het natuurlijk niet geschreven! En er stond heel groot "geintje" bij, voor de zekerheid Wink

Fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn. Mientje is dus al aan't indalen? Onze uk ook. Ligt ze dan met haar rug "tegen" jouw rug, zeg maar? Dat duimen is wel balen, als ze dat dalijk ook gaat doen Wink Als ik het goed heb, worden die kosten wel vergoed tot haar 18e, dus dat scheelt weer.

Is het trouwens zo dat kindjes gedrag dat ze in de buik lieten zien, ook na de geboorte gaan doen? Want dan heeft onze uk veel de hik dalijk... Iedere dag wel een paar keer, meestal als ik even rustig ga liggen en 's avonds in bed.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 24 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 5:53

Ja met haar rug in mijn rug, dus met dr volle gewicht op al mn organen drukkend Wink

Geen idee of ze dat gedrag meenemen na de geboorte, de hik is gewoon omdat hij/zij te gulzig van je vruchtwater drinkt denk ik!

Ze liet wel echt de omvang van het hoofd zien, en toen zei ik, dat is op ware grote he? Jaaa, zei ze. Ik schrok wel even van het formaat hoofd wat er dan uit moet, caramba! En ik had geen onredelijke eisen qua bevalling dus dat was ook wel fijn om te horen. En indien ik pijnstilling wil, is dat mogelijk.

Gast
Gast

Bericht  mickey di 18 okt 2011 - 5:57

Oeh das minder... dat ze op je organen drukt. Of merk je dat niet echt? Hier ligt uk aan de zijkant, hoofdje naar beneden en de rechterzij tegen mijn buik aan, merk het de laatste tijd vooral aan mijn blaas... laughcry En de voetjes, die fijn tussen m'n ribben in zitten af en toe.

Oh jee... een kleine gulzigaard dus... Heeft ukkie vrees ik van mij Embarassed

Wel fijn dat je geen vreemde eisen hebt voor je bevalling Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 6:18

Nouja in principe valt het mee, heb alleen (vooral s'nachts) last van veel plassen en maagzuur. Voor de rest weinig last, ik word weliswaar dikker en daardoor gaat die buik in de weg zitten maar voor de rest zit ik met gemak nog een uur achter het stuur van mn auto, loop ik de hele stad door en doe ik en sjouw ik de grote boodschappen. En dan heb ik s'avonds echt geen last van harde buiken of wat dan ook.. Heel fijn, maar daardoor ben ik wel bang dat ik straks een heel heftig herstel ga krijgen..

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* di 18 okt 2011 - 6:21

@ Mickey: Wat grappig dat je kindje zo vaak de hik heeft! Ik heb het nog maar 1x gemerkt dat hij de hik had, maar jij dus een paar keer daags!

@ Parels: Ik vind het ook wel weer schattig hoor, dat duimzuigen. Maar idd niet echt goed als dat na de geboorte doorgaat (en die kans is vrij groot natuurlijk). Die van ons ligt ook elke keer met de handjes bij/in het mondje. Wel mooi dat jullie meisje al is ingedaald. Hoezo denk je trouwens dat het een heftig herstel zal worden, heeft dat iets te maken met harde buiken? In dat geval: ik heb best regelmatig harde buiken, dat is dan dus positief?Wel heel fijn dat je je nog zo goed voelt!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 6:26

Oh nee hoor dat heeft er helemaal niks mee te maken, helaas!
Elke zwangerschap is anders en elke bevalling ook. Ik heb geen harde buiken gehad nog, sowieso behalve flink bloedverlies de eerste 15 weken, niks, dus ik ben bang dat het hier in de zwangerschap zo voorspoedig gaat dat er wel iets anders mis moet gaan .. Maar dat is puur een voorgevoel! Zo denk ik ook dat ze nog minimaal 6 weken blijft zitten en niet uit zichzelf tevoorschijn komt ...

Ik heb hier ook al een speen liggen, dus dat duimen maakt ook niet uit. Voorkomen doe je het toch niet bij kindjes. Gaat met jou alles goed?

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* di 18 okt 2011 - 6:31

Parels schreef:Oh nee hoor dat heeft er helemaal niks mee te maken, helaas!
Elke zwangerschap is anders en elke bevalling ook. Ik heb geen harde buiken gehad nog, sowieso behalve flink bloedverlies de eerste 15 weken, niks, dus ik ben bang dat het hier in de zwangerschap zo voorspoedig gaat dat er wel iets anders mis moet gaan .. Maar dat is puur een voorgevoel! Zo denk ik ook dat ze nog minimaal 6 weken blijft zitten en niet uit zichzelf tevoorschijn komt ...

Ik heb hier ook al een speen liggen, dus dat duimen maakt ook niet uit. Voorkomen doe je het toch niet bij kindjes. Gaat met jou alles goed?

Jammer! Ik dacht ook al... Harde buiken is natuurlijk lang niet altijd een goed teken. Maar zo bedoel je het dus. Nou, ik hoop dat jouw bevalling gewoon net zo soepel gaat als je zwangerschap! Maar het is niet te voorspellen natuurlijk. Ik heb ook wel het gevoel dat ons kind later geboren wordt dan de uitgerekende datum, mijn gevoel zegt met of vlak voor kerst.. Afwachten maar!

Ik heb idd ook een speentje klaar liggen, en wat je zegt, je voorkomt het toch niet bij die hele kleintjes.
Met mij gaat het best goed, afgezien dan van maagzuur, mijn bekkenklachten (maar daar heb ik dus bijna geen last van als ik mijn oefeningen braaf doe-wat er wel vaak bij blijft..) en ik slaap 's nachts wat minder goed. Maar ik mag niet klagen hoor, het zijn allemaal kleine klachtjes.

Mooi buikje heb je trouwens!
En PBG: jij ook!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 6:36

Dat van je bekken is niet fijn, en dat slechte slapen lijkt me ook verschrikkelijk!
Gelukkig is het maagzuur te verhelpen met Rennies, vaak! Of pepermuntjes, helpt ook!
Ik slaap juist heel erg goed, en veel, probeer overdag niet meer te slapen en sochtends er vroeg uit te gaan zodat ik met mijn vriend mee naar bed kan.

Ik moest nog aan je denken van het weekend, ik liep in de Xenos en zag allemaal uiltjes, gehaakt, voor in de kerstboom!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 18 okt 2011 - 6:43

uiltjes zijn cool!!! ik heb nu een pakje bij de zeeman vandaan waar 2 uiltjes opstaan, ik kon het niet laten hangen!!

hier lekker al hele dag harde buiken, en de kleine heeft ook vaak de hik hoor!! haha
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  *Lookie* di 18 okt 2011 - 6:49

Leuk! Dan moet ik heel binnenkort dus maar even richting Xenos!!
Ik heb toevallig vandaag nog een leuk knutselboek gekocht, Eline's winterhuis, daar staan ook schattige uiltjes in om te naaien, te borduren en te schilderen.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 di 18 okt 2011 - 6:50

hoe denken jullie eigenlijk over pijnstilling tijdens de bevalling?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 6:54

Ik wil het zelf proberen, maar als ik het niet trek of oververmoeid ben is er de mogelijkheid tot pijnstilling. Ik ben er absoluut niet op tegen, wil eerst kijken wat voor pijn ik kan verwachten en dan beslis ik wel.

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* di 18 okt 2011 - 6:54

joyce0606 schreef:hoe denken jullie eigenlijk over pijnstilling tijdens de bevalling?

Ik overweeg het wel. Er zitten natuurlijk nadelen aan, maar ik denk dat ik tijdens de bevalling beslis of ik het nodig vind. Mijn voorkeur gaat dan naar zo'n pompje. Ik ben wel bang dat de pijn zo erg is dat ik het niet kan handelen, maar ik denk toch 2x na voor ik voor een ruggenprik zou kiezen. En jij dan?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey di 18 okt 2011 - 6:55

@Lookie: jep, een kleine hikbaby Very Happy Mijn vriend vraagt iedere keer weer hoe ik weet dattie de hik heeft, en iedere keer weer krijgt hij hetzelfde antwoord (zeer regelmatig "getik", voornamelijk op de plek waar het ruggetje ligt).
Jij dus ook al minder goed aan't slapen. Balen is dat he. Het maakt niet uit hoe vroeg of laat ik naar bed ga, meestal slaap ik pas tegen 12.00uur, en dan heb ik nog geluk...
Ik heb juist het gevoel dat onze uk eerder komt, heb al maanden 20 november in mijn hoofd, i.p.v. 24 november. Ach... we zullen zien. Ik ga voorlopig gewoon uit van 42 weken, dan kan het alleen maar meevallen Wink

@Parels: we gaan er gewoon vanuit dat je bevalling en herstel ook voorspoedig gaan! Positief denken hoor Wink

@Joyce: weer zoveel harde buiken? Ik had er zondag veel last van, gister en vandaag gelukkig niet zo. Ukkie is wel behoorlijk druk al een paar dagen. Niet continu, het komt echt met vlagen. Ik ben nu aan een studie bezig (thuisstudie) en zit daardoor veel aan de eettafel met de laptop, als ik te lang met mijn buik tegen de tafel heb gezeten, begint ukkie flink te schoppen, om aan te geven dat ik anders moet gaan zitten Wink As we speak word ik ook weer in elkaar geschopt :P
Wat pijnstilling betreft: ik ga het zonder proberen, maar wil wel graag in het ziekenhuis bevallen. Maar das meer zodat ik al daar ben, mocht er iets mis gaan... Laatst had hier iemand een topic geplaatst over een pompje, die je zelf kunt bedienen. Bedenk me nu, was jij dat niet? Maar zoiets lijkt me wel ideaal. Alleen weet ik dus niet of die er in "mijn" ziekenhuis is. Mijn vader heeft me verboden de ruggenprik te nemen. Hij hoorde laatst van iemand waarbij die verkeerd was gezet, en die vrouw is nu verlamd (dwars laesie geloof ik). Die was dan wel in het ziekenhuis voor een andere ingreep, niet voor een bevalling. De gedachte dat ik dan in het ziekenhuis ben, en pijnstilling kan krijgen als ik het niet meer trek, is wel een geruststelling, maar ik ga het op eigen houtje proberen.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 6:56

Ik vind het trouwens persoonlijk gel*l dat een bevalling nu eenmaal pijn hoort te doen. Als ik kan kiezen tussen mijn haar kammen met klitten of eerst cremespoeling en dan kammen, kies ik toch echt voor de laatste optie.

Gast
Gast

Bericht  mickey di 18 okt 2011 - 6:57

Hahaha, leuke vergelijking Parels Laughing

Ach... ik weet dat ik pijn kan verwachten. Ik zie op het moment zelf wel of ik het trek of niet.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 di 18 okt 2011 - 6:57

*Lookie* schreef:
joyce0606 schreef:hoe denken jullie eigenlijk over pijnstilling tijdens de bevalling?

Ik overweeg het wel. Er zitten natuurlijk nadelen aan, maar ik denk dat ik tijdens de bevalling beslis of ik het nodig vind. Mijn voorkeur gaat dan naar zo'n pompje. Ik ben wel bang dat de pijn zo erg is dat ik het niet kan handelen, maar ik denk toch 2x na voor ik voor een ruggenprik zou kiezen. En jij dan?

ik ben zo'n schijtert!! op dit moment zou ik echt geen ruggenprik willen, in ons ziekenhuis hebben ze ook zo'n pompje, maar zag laatst op TV iemand daarmee bevallen, en die kraamde een hoop onzin uit, zag er echt stoned uit! haha dus dan ben ik ook weer bang dat ik te afwezig ben...

mickey: een dwars-leasie komt eigenlijk alleen voorb bij mensen met stollingziekte, en heeft niets te maken met hoe de prik is gezet, als hij verkeerd wordt gezet kan hij wel optrekken, en gelukkig is het dan tijdelijk dat je je naar voelt! maar vooralsnog vind ik het ook een eng idee hoor!

ik had inderdaad dat topic geopend van dat pompje. je kan op de website van je ziekenhuis kijken of ze dat aanbieden.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  *Lookie* di 18 okt 2011 - 7:01

joyce0606 schreef:
*Lookie* schreef:

ik ben zo'n schijtert!! op dit moment zou ik echt geen ruggenprik willen, in ons ziekenhuis hebben ze ook zo'n pompje, maar zag laatst op TV iemand daarmee bevallen, en die kraamde een hoop onzin uit, zag er echt stoned uit! haha dus dan ben ik ook weer bang dat ik te afwezig ben...

Ik ben donderdag bij een cursus 'voorbereiding op de bevalling' geweest, daar vertelden ze ook dat je van zo'n pompje inderdaad high wordt en met dubbele tong kunt gaan praten. Het valt dan ook onder de opiumwet (net als de andere vormen van pijnstilling zoals de ruggeprik)

*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 7:02

Laughing ik wil het meer op eigen kracht proberen omdat ik dan zo trots op mezelf ben haha
Dat heb ik ook als ik bijv erg maagzuur heb en een nacht zonder Rennies heb geslapen.

Vervelend Joyce van die harde buiken, ik heb op de een of andere manier bij jou het idee dat je ook al vrij vroeg gaat bevallen ... Jullie laten me niet alleen lopen hoor! En Mickey, 20-11 is een mooie datum! Die wil ik ook, of 11-11 .. Al is volgens de kraamzorg 22-11 ook leuk want 11 en 11 is 22 haha

Ik wil trouwens stoffen hartjes of sterretjes in mijn kerstboom, dus laat iemand mij dan even een gil geven?

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* di 18 okt 2011 - 7:04

Ik heb ook best een leuke uitgerekende datum: 13-12-11 Very Happy

Wat bedoel je met die stffen hartjes en sterretjes, Parels? Wil je die ergens kopen of zelf maken??
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 7:07

Die van jou is ook leuk ja, heb je wel een lekker drukke decembermaand Very Happy

Ik bedoel met stoffen hartjes en sterretjes ala kerstballen, voor tussen mijn roze en zilveren kerstballen! Met zo'n touwtje eraan, als julle die ergens in een winkel zien, of je dan even een gil wil geven, zelf maken ga ik niet proberen haha

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 7:09

Parels schreef:Oh nee hoor dat heeft er helemaal niks mee te maken, helaas!
Elke zwangerschap is anders en elke bevalling ook. Ik heb geen harde buiken gehad nog, sowieso behalve flink bloedverlies de eerste 15 weken, niks, dus ik ben bang dat het hier in de zwangerschap zo voorspoedig gaat dat er wel iets anders mis moet gaan .. Maar dat is puur een voorgevoel! Zo denk ik ook dat ze nog minimaal 6 weken blijft zitten en niet uit zichzelf tevoorschijn komt grappig zo dat voorgevoel he!! nu even afwachten of het ook klopt! Ik heb bij deze zwangerschap al vanaf het begin geroepen dat meneer te vroeg zou komen... toen ik trouwens zwanger was van Indy heb ik geroep dat ik 2 meiden zou krijgen en als we een 3e kindje zouden krijgen dat het een jongetje zou zijn :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 7:11

ik wilde dat perse niet.... waarom weet ik niet, maar ik dacht de eerste 2 zijn ook prima gegaan nummer 3 moet dus ook lukken. In eerste instantie zou J.ace een kz worden en vond ik dat echt verschrikkelijk.. het idee gewoon al dat ik het niet zelf mocht doen.. Nu ook super blij dat ik het zelf heb mogen doen.
Wel vind ik dat iedereen hierin vrij is natuurlijk om te kiezen ik kan niet bepalen voor een ander hoe deze met pijn om gaat en omdat mijn bevallingen goed zijn verlopen wil niet zeggen dat iedereen het zo ervaart.

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* di 18 okt 2011 - 7:12

Ik heb ook stoffen hartjes in mijn boom, die heb ik zelfgemaakt. Ik vind het altijd zo gezellig staan!

Maar ze zijn volgens mij bij veel winkels wel te koop. Van dit jaar weet ik het niet, maar vorig jaar zag ik ze wel bij Xenos, Hema, V&D geloof ik, en Leen Bakker ook volgens mij,
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 di 18 okt 2011 - 7:18

Ik wilde graag zo'n pompje als ik het idee had dat ik er niet meer tegen kon, maar ja, we gingen te laat op de dag naar het ziekenhuis daarvoor (kan alleen tijdens kantooruren in V.eldhoven). Ruggenprik wilde ik niet, leek me erg eng, maar ik moet zeggen dat het bij mij ook zonder pijnstilling goed te doen was (maar ik had dan ook alleen maar gewone weeën en geen rug- beenweeën of een weeënstorm).

Hier had ze ook vaak de hik tijdens de zwangerschap en nu ook meerdere keren per dag, vooral na het voeden.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: