Uitgerekend in November, December of Januari
+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
@ floor; jij krijgt ook gewoon veel reacties in je iegen topic net zoals iedereen die een klein wondertje op de werled heeft gezet hier Fijn dat je een jas hebt kunnen lenen. Grappig dat jou man ook jou buik heeft zien golven tijdens het slapen
@ joyce; ja voor de eerste meiden in de lijst begint het nu echt op te schieten. Spannend!!!!
@liesje; vevrelend dat je ijzer laag is. Biefstuk en appelstroop is ook goed voor het ijzergehalte
@mickey het heeft hier bijan heel de nacht en ochtend geregend is nu net ff droog dus denk dat het nu bij jou zit met intake gaf ze wel nog wat handige tips voor de ZH tas en wat praktische tips voor tijdens de bevalling. Voor de rest waren we goed voorbereid zei ze
Jou man houd je buik dan wel heel krampachtig vast als hij er kramp van krijgt
@ joyce; ja voor de eerste meiden in de lijst begint het nu echt op te schieten. Spannend!!!!
@liesje; vevrelend dat je ijzer laag is. Biefstuk en appelstroop is ook goed voor het ijzergehalte
@mickey het heeft hier bijan heel de nacht en ochtend geregend is nu net ff droog dus denk dat het nu bij jou zit met intake gaf ze wel nog wat handige tips voor de ZH tas en wat praktische tips voor tijdens de bevalling. Voor de rest waren we goed voorbereid zei ze
Jou man houd je buik dan wel heel krampachtig vast als hij er kramp van krijgt
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Hij heeft er gewoon het geduld niet voor en gaat er ook niet makkelijk voor zitten. Eigen schuld dus als hij kramp krijgt
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ha meiden, daar ben ik ook weer eens!
Heb de laatste tijd de puf niet gehad om echt uitgebreid te reageren ..
Doe het wel even uit mijn hoofd, dus excuses als ik iemand vergeet!
Joyce ; lastig dilemma, zeg! Ik denk dat ik voor mezelf zou proberen om tot het gaatje te gaan, zodat mijn kindje kan groeien. Ik denk dat het beter te behappen is om je kindje in je buik te hebben en zelf wat extra pijn te hebben, dan zelf wat minder last te hebben en je kindje in het ziekenhuis te moeten laten liggen.. Als ik het dilemma iig goed heb begrepen hoor!
Studiebol ; het is idd spannend voor jou, maar lijkt me verschrikkelijk om niet te weten waar je aan toe bent en dus eigenlijk continu te liggen wachten maar ook weer niet ... Dat je hart en je verstand tegen elkaar op aan het botsen is! Succes!
Mickey ; dan heb je het nog netjes gedaan als je pas om 2 uur moest gaan plassen! Wij lagen er om 22.30 in, om 23.37 ging ik weer plassen, om 2.00 weer, om 3.45, 5.15, 6.45 en 7.15, daarna heb ik nog even geslapen en om 9.44 moest ik weer hahaha, hoe ik de exacte tijden zo weet? Ik kijk altijd op mijn wekker je moet toch wat te doen hebben! Ik kan daarna wel weer gelijk slapen hoor, dus dat maakt niet zoveel uit. Ik heb dit al mijn hele zwangerschap, en godzijdank hebben we boven een wc!
Star ; nogmaals gefeliciteerd! Ben erg benieuwd naar de toedracht van de keizersnede en de naam en het gewicht etc!
Floor ; je kan mij ook altijd mailen he, dat weet je, ik wil best een topic voor je openen. Maar de kans dat wij samen liggen te bevallen is ook nog steeds aanwezig! Al hoop ik het niet voor je, want dan loop jij overtijd Jij bent ook echt de volgende idd, ik die daarna
PBG ; ik hoop dat het alweer wat beter met je gaat! Nog eventjes werken en dan heb jij ook lekker verlof!
Hoe is het eigenlijk met jullie buiken allemaal? Ik ben vooralsnog streeploos, een klein beetje een verticale streep, maar die is miniscuul.
Vanmiddag gaan mijn vriend en ik naar de verloskundige, samen, we krijgen een liggingsecho en de bespreking van het geboorteplan. Heb op www.knov.nl een geboorteplan checklist ingevuld en uitgeprint waar mijn wensen dus op staan .. ben benieuwd! Voor de rest gaat het hier prima, lekker van mijn verlof aan het genieten, en geen klachtjes.
Heb de laatste tijd de puf niet gehad om echt uitgebreid te reageren ..
Doe het wel even uit mijn hoofd, dus excuses als ik iemand vergeet!
Joyce ; lastig dilemma, zeg! Ik denk dat ik voor mezelf zou proberen om tot het gaatje te gaan, zodat mijn kindje kan groeien. Ik denk dat het beter te behappen is om je kindje in je buik te hebben en zelf wat extra pijn te hebben, dan zelf wat minder last te hebben en je kindje in het ziekenhuis te moeten laten liggen.. Als ik het dilemma iig goed heb begrepen hoor!
Studiebol ; het is idd spannend voor jou, maar lijkt me verschrikkelijk om niet te weten waar je aan toe bent en dus eigenlijk continu te liggen wachten maar ook weer niet ... Dat je hart en je verstand tegen elkaar op aan het botsen is! Succes!
Mickey ; dan heb je het nog netjes gedaan als je pas om 2 uur moest gaan plassen! Wij lagen er om 22.30 in, om 23.37 ging ik weer plassen, om 2.00 weer, om 3.45, 5.15, 6.45 en 7.15, daarna heb ik nog even geslapen en om 9.44 moest ik weer hahaha, hoe ik de exacte tijden zo weet? Ik kijk altijd op mijn wekker je moet toch wat te doen hebben! Ik kan daarna wel weer gelijk slapen hoor, dus dat maakt niet zoveel uit. Ik heb dit al mijn hele zwangerschap, en godzijdank hebben we boven een wc!
Star ; nogmaals gefeliciteerd! Ben erg benieuwd naar de toedracht van de keizersnede en de naam en het gewicht etc!
Floor ; je kan mij ook altijd mailen he, dat weet je, ik wil best een topic voor je openen. Maar de kans dat wij samen liggen te bevallen is ook nog steeds aanwezig! Al hoop ik het niet voor je, want dan loop jij overtijd Jij bent ook echt de volgende idd, ik die daarna
PBG ; ik hoop dat het alweer wat beter met je gaat! Nog eventjes werken en dan heb jij ook lekker verlof!
Hoe is het eigenlijk met jullie buiken allemaal? Ik ben vooralsnog streeploos, een klein beetje een verticale streep, maar die is miniscuul.
Vanmiddag gaan mijn vriend en ik naar de verloskundige, samen, we krijgen een liggingsecho en de bespreking van het geboorteplan. Heb op www.knov.nl een geboorteplan checklist ingevuld en uitgeprint waar mijn wensen dus op staan .. ben benieuwd! Voor de rest gaat het hier prima, lekker van mijn verlof aan het genieten, en geen klachtjes.
Gast- Gast
Zo, jij weet het wel heel precies allemaal!! Ik heb gelukkig geen wekker, gebruik daar mijn gsm voor. Denk dat ik anders de hele nacht de klok vooruit kijk Ik heb niet altijd zin om te kijken hoe laat het is. Vannacht wel gedaan, ik had het idee dat het al veel later was. Ik sliep pas een uurtje of 2/2,5 toen ik naar de wc moest Helaas hebben we maar 1 wc in huis, dus ik moet over de koude laminaatvloer, houten trap af, en dan op de koude tegelvloer... En ben meestal te lui om mijn sloffen 's nachts aan te doen, dus dat helpt ook niet echt mee.
Mijn buik had vóór de zwangerschap al een mooi tijgerprintje, ben in mijn puberteit veel afgevallen(en ook weer bijgekomen...) Of er wat bij is gekomen weet ik dus niet.
Veel plezier/succes bij de VK. Ik zou ook wel een liggingsecho willen, maar dat doet mijn VK niet. Bovendien ligt ukkie al weeeeeeeken hetzelfde, met het koppie naar beneden, rug links in mijn buik en kontje bovenaan. Is zelfs al aan't indalen, dus ik vind het wel prima. Maar nog een keer kijken is wel erg leuk natuurlijk
Oh en als jij de volgende bent na Floor, ben ik dus de 3e! Jeetje... gaat wel erg snel zo!
Mijn buik had vóór de zwangerschap al een mooi tijgerprintje, ben in mijn puberteit veel afgevallen
Veel plezier/succes bij de VK. Ik zou ook wel een liggingsecho willen, maar dat doet mijn VK niet. Bovendien ligt ukkie al weeeeeeeken hetzelfde, met het koppie naar beneden, rug links in mijn buik en kontje bovenaan. Is zelfs al aan't indalen, dus ik vind het wel prima. Maar nog een keer kijken is wel erg leuk natuurlijk
Oh en als jij de volgende bent na Floor, ben ik dus de 3e! Jeetje... gaat wel erg snel zo!
mickey- Kletskop
Naam | leeftijd | no. kindje | Geslacht | ZH/thuis | uitg. datum | bevaldatum | Naam |
Blondje1313 | Leeftijd | 1e | Meisje | Poli-klinisch | uitg. datum | 07-10-2011 | L.otte |
Star07 | 23/25 | 1e | Meisje | Poli-klinisch | 07-11-2011 | 17-10-11 | ? |
Floor | 28/29 | 1e | N.B | Poli-klinisch | 14-11-2011 | ? | ? |
Studiebol | 28/32 | 1+2 | meisjes | Klinisch | 21-11-2011 | ? | ? |
Parels | 25/28 | 1e | meisje | poli-klinisch | 22-11-2011 | ? | ? |
Mickey | 26/28 | 1e | N.B | Poli-klinisch | 24-11-2011 | Als ik dat al wist | ? |
Joyce0606 | 26/27 | 1e | Jongen | klinisch | 28-11-2011 | ? | ? |
Beegee | 27/27 | 3e | Jongen | klinisch | 09-12-2011 | 16-10-2011 | J.ace |
Pitbullgup | 25/27 | 1e | meisje | Thuis? | 10-12-2011 | ? | ? |
Lookie | 25/28 | 1e | jongetje | poli-klinisch | 13-12-2011 | ? | ? |
Liesje | 28 | 2e | jongen | thuis | 19-12-2011 | ? | ? |
Freakielief | 26/28 | 1e | jongen | poli-klinisch | 23-12-2011 | ? | ? |
Dizzy | 24/25 | 2e | meisje | Thuis? | 24-12-2011 | ? | ? |
Supertalentje | 27 | 1e | Jongen | Poli-klinisch | 14-01-2012 | ? | Nog ff wachten ;-) |
Nicci | 23/27 | 1e | NB | Thuis | 22-01-2012 | ? | ? |
Aimee | 22/26 | 1e kindje | jongen | Nog onbekend | 26-01-2012 | ? | ? |
Heb het schema er nog eens bij gepakt, en Parels een plekje naar boven gezet, want die is eerder uitgeteld als mij. Maar Studiebol is toch pas in december uitgeteld? Of is dit aangepast i.v.m. haar ziekenhuisopname?
mickey- Kletskop
Hahahaha ik zie nu dat ik maar 2 dagen eerder ben uitgerekend dan jij, dus ik zal wel achter je aan komen hahahaha Studiebol is idd een stuk later dan ons uitgerekend, al laten ze haar denk ik niet langer lopen dan 37 weken, dat is met een tweeling ook onhaalbaar, dus vandaar misschien? Ach het maakt ook weinig uit, want zoals al gebleken is met BeeGee, Star en Studiebol is er geen peil op te trekken!
Ik heb aan de zijkant ook een mooi printje hoor, maar ja .. ik heb gewoon heel veel rek in mijn lijf kennelijk haha ik hoop ook heel erg weer een beetje in shape terug te komen!
Ik heb aan de zijkant ook een mooi printje hoor, maar ja .. ik heb gewoon heel veel rek in mijn lijf kennelijk haha ik hoop ook heel erg weer een beetje in shape terug te komen!
Gast- Gast
Het scheelt inderdaad maar twee dagen, maar toch! Als je dalijk daadwerkelijk later als mij bevalt, is dat toch wel balen (voor jou dan )
mickey- Kletskop
Hahahaha dat denk ik ook, totdat ik dan zelf ook bevallen ben vind ik je even niet zo aardig gok ik
Gast- Gast
Hahaha, dat zou zomaar kunnen! Dus eigenlijk moeten we nu met z'n allen Beegee even niet aardig vinden Zij kroop voor!
(Voordat er nu commentaar komt: GEINTJE!!)
mickey- Kletskop
ik heb de lijst maar even in elkaar geflanst, dus ik weet eigenlijk niet wat haar uitgerekende datum is. ik dacht ook wel in december...maar dat zou betekenen dat er nog maar 2 dames voor zijn eentje 4 dagen en eentje 6 dagen voor mij! dames liggen we straks met zijn 3-en te puffen!! zou toch wat zijn
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
@ parels; ja gaat hier weer wat beter gelukkig... heb ook wat meer energie en dat scheelt een hoop! Ik heb nog geen striae maar wel een hele scheve zwangerschaps streep
Goede tip van die site is wel handig!
@ Joyce;wbt studie-> 2-ling draag je korter dan een 1-ling zwangerschap Althans komt vrij weinig voor dat je met een 2-ling de 40 weken haalt.
mijn buikfoto van gisteren
mijn scheve streep
Goede tip van die site is wel handig!
@ Joyce;wbt studie-> 2-ling draag je korter dan een 1-ling zwangerschap Althans komt vrij weinig voor dat je met een 2-ling de 40 weken haalt.
mijn buikfoto van gisteren
mijn scheve streep
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
mooi streep PBG. ja ik weet inderdaad dat een tweeling niet tot 40 weken wordt gedragen, en ik denk die van studiebol al helemaal niet gaan halen!
met 34 weken!
met 34 weken!
joyce0606- Kletskop
Hahahhaa Mickey, laten we dat BeeGee maar niet aan doen!
Joyce, wel gezellig, met zn allen puffen! Laat het dan ook maar gelijk bij ons allemaal vlekkeloos verlopen!
PBG ; idd een scheve streep zeg, tjongejonge! Heel gek vind ik het! Voor de rest heb je echt een puntje! Dit is die van mij met 35 weken ;
Joyce, wel gezellig, met zn allen puffen! Laat het dan ook maar gelijk bij ons allemaal vlekkeloos verlopen!
PBG ; idd een scheve streep zeg, tjongejonge! Heel gek vind ik het! Voor de rest heb je echt een puntje! Dit is die van mij met 35 weken ;
Gast- Gast
Dit is mijn meest recente, van 34 weken. Komende donderdag weer een nieuwe maken, dan ben ik 35 weken
*weg*
@Joyce: je vergeet Floor! Die is ook nog voor ons. Dus nog 3 dames voor jou. En mij lukt het überhaupt niet om zo'n tabel te maken, dus ik vind het al heel knap
@PGB: scheve streep inderdaad! Ik heb niet echt een streep. Ik zie zelf wel wat meer donkere haartjes, maar niet echt duidelijk.
Mooie buiken allemaal! Sommigen lijken wel op elkaar, maar toch vind ik ze allemaal verschillend.
*weg*
@Joyce: je vergeet Floor! Die is ook nog voor ons. Dus nog 3 dames voor jou. En mij lukt het überhaupt niet om zo'n tabel te maken, dus ik vind het al heel knap
@PGB: scheve streep inderdaad! Ik heb niet echt een streep. Ik zie zelf wel wat meer donkere haartjes, maar niet echt duidelijk.
Mooie buiken allemaal! Sommigen lijken wel op elkaar, maar toch vind ik ze allemaal verschillend.
Laatst aangepast door mickey op di 8 nov 2011 - 19:58; in totaal 1 keer bewerkt
mickey- Kletskop
Het maakt mij niet uit wie voor mij een topic opent, ik heb geen internet op mijn mobiel dus kan niemand direct mailen, dat zal dus even duren. Smsen gaat wel.
Zeg maar wie ik moet smsen, ik heb nog van niemand hier een nummer.
Parels ik zal je na de bevalling wel een keer mailen maar weet niet hoe snel ik weer met de laptop aan de slag ga. Hahaha wij samen bevallen, ikke overtijd?!!? Echt niet jij bent dan gewoon te vroeg (asjeblieft zeg, overtijd ik wil er echt nog even niet aan denken)
Ik heb wel een streep over mijn buik, helemaal tot tussen m’n borsten. De streep loopt trouwens net als bij PBG scheef.
Verder heb ik overal strepen, heb echt een zebraprint gekregen aan alle kanten (zelfs op borsten, benen, billen en rug).
Zo’n geboorteplan ken ik niet, ik zal binnenkort eens kijken op die site. Werken de vk’s daar altijd mee? Bij mij hebben ze er nog niks van gezegd. Wat moet ik me voorstellen bij zo’n plan, is dat noodzakelijk dat ik dat zeer binnenkort maak.
@liesje, fijn dat de controle verder goed was, nu maar braaf je groene groentes eten (het is voor een goed doel toch).
@mickey, ik heb echt heerlijk geslapen, wel vaak wakker om te plassen maar sliep erna gelukkig snel verder (dat is normaal niet dus dat was echt wel een keer fijn). Rotweer is het hier ook enorm, ik heb het ook echt vreselijk koud. Lig nu in bed met 2 dekens over me heen en een pittenzak erbij en ik vind het nog koud.
Een poncho lijkt me ook super handig. En je kunt er inderdaad altijd nog een fleecevest onder aan trekken. Ik heb dus die winterjas geleend maar pas er alleen maar in met een longsleeve, als ik longsleeve met vest aan heb past de jas er niet meer overheen hahaha dus het is wel grappig om te zien, telkens als die jas aan moet, moet ik me half verkleden.
Kramp in z’n hand van je buik vasthouden? Dat is knap. Mijn man houdt m’n buik wel vaker vast (bijv. in bed, of als ik sta te koken komt hij achter me staan). Als de baby lekker rustig is en hij dus niks voelt vind ie het saai en gaat ie op m’n buik trommelen! Daar ben ik dan weer niet blij mee want dan wordt ik weer bont en blauw geschopt en geslagen van binnen, maar leuk dat mijn man dat vind, dan is hij helemaal blij want hij voelt hem goed bewegen.
Zeg maar wie ik moet smsen, ik heb nog van niemand hier een nummer.
Parels ik zal je na de bevalling wel een keer mailen maar weet niet hoe snel ik weer met de laptop aan de slag ga. Hahaha wij samen bevallen, ikke overtijd?!!? Echt niet jij bent dan gewoon te vroeg (asjeblieft zeg, overtijd ik wil er echt nog even niet aan denken)
Ik heb wel een streep over mijn buik, helemaal tot tussen m’n borsten. De streep loopt trouwens net als bij PBG scheef.
Verder heb ik overal strepen, heb echt een zebraprint gekregen aan alle kanten (zelfs op borsten, benen, billen en rug).
Zo’n geboorteplan ken ik niet, ik zal binnenkort eens kijken op die site. Werken de vk’s daar altijd mee? Bij mij hebben ze er nog niks van gezegd. Wat moet ik me voorstellen bij zo’n plan, is dat noodzakelijk dat ik dat zeer binnenkort maak.
@liesje, fijn dat de controle verder goed was, nu maar braaf je groene groentes eten (het is voor een goed doel toch).
@mickey, ik heb echt heerlijk geslapen, wel vaak wakker om te plassen maar sliep erna gelukkig snel verder (dat is normaal niet dus dat was echt wel een keer fijn). Rotweer is het hier ook enorm, ik heb het ook echt vreselijk koud. Lig nu in bed met 2 dekens over me heen en een pittenzak erbij en ik vind het nog koud.
Een poncho lijkt me ook super handig. En je kunt er inderdaad altijd nog een fleecevest onder aan trekken. Ik heb dus die winterjas geleend maar pas er alleen maar in met een longsleeve, als ik longsleeve met vest aan heb past de jas er niet meer overheen hahaha dus het is wel grappig om te zien, telkens als die jas aan moet, moet ik me half verkleden.
Kramp in z’n hand van je buik vasthouden? Dat is knap. Mijn man houdt m’n buik wel vaker vast (bijv. in bed, of als ik sta te koken komt hij achter me staan). Als de baby lekker rustig is en hij dus niks voelt vind ie het saai en gaat ie op m’n buik trommelen! Daar ben ik dan weer niet blij mee want dan wordt ik weer bont en blauw geschopt en geslagen van binnen, maar leuk dat mijn man dat vind, dan is hij helemaal blij want hij voelt hem goed bewegen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Hahaha, hij is nogal een zeur af en toe Hij heeft gewoon totaal geen geduld en onze uk voelt het meteen als het een andere hand is als de mijne. Dan is het even heel stil, voordat er weer beweging in komt. Zodra ik hardop uitspreek dat baby beweegt, stopt die daar ook mee Ik mag juist niet op mijn buik trommelen of duwen om de baby aan't bewegen te krijgen: "Laat dat nou, dalijk heeft de baby blauwe plekken door jou!"... dus...
Die poncho is ook echt heel handig. Heb hem toen bij C&A gekregen van mijn oma, was volgens mijn maar €15 ofzo.
Ik heb de verwarming aanstaan op 20,5... vond het ook maar koud. Thermometer geeft dan ook aan dat het buiten 8,5 graden is... Brrrr...
Die poncho is ook echt heel handig. Heb hem toen bij C&A gekregen van mijn oma, was volgens mijn maar €15 ofzo.
Ik heb de verwarming aanstaan op 20,5... vond het ook maar koud. Thermometer geeft dan ook aan dat het buiten 8,5 graden is... Brrrr...
mickey- Kletskop
Floor, ik denk dat jij een zoon krijgt!
Zo'n idee heb ik gewoon! Ik ga je mijn telefoonnummer niet geven, niet dat je hem niet mag hebben hoor, maar de kans is bij ons gewoon best aanwezig dat we rond dezelfde tijd liggen te bevallen .. Raar he, dat het gewoon heel erg dichtbij komt nu? Ben zo benieuwd wat voor kindjes we allemaal krijgen! We houden ons groepje wel staande hoor via een topic ofzo haha
Zo'n geboorteplan is niet noodzakelijk hoor, ik vond het heel erg fijn om alles voor mezelf bepaald te hebben. De verloskundige hier doet wel altijd een geboorteplanbespreking, en een liggingsecho. Maar niet iedereen werkt ermee. Ook voor mijn vriend is het fijn, het is voor ons beiden de eerste keer en we weten niet wat we kunnen verwachten ..
Ik heb een vreetbui joh, en ik moet straks gaan wegen bij de verloskundige, lekker dan
Heb net ook mijn bmi even uitgerekend voor de gein, heb nú een bmi van 29 (te hoog dus) en er moet dus echt nu al minimaal 20 kilo af haha, wat k*t! Maar akkoord, straks zullen het er wel 25 zijn
Zo'n idee heb ik gewoon! Ik ga je mijn telefoonnummer niet geven, niet dat je hem niet mag hebben hoor, maar de kans is bij ons gewoon best aanwezig dat we rond dezelfde tijd liggen te bevallen .. Raar he, dat het gewoon heel erg dichtbij komt nu? Ben zo benieuwd wat voor kindjes we allemaal krijgen! We houden ons groepje wel staande hoor via een topic ofzo haha
Zo'n geboorteplan is niet noodzakelijk hoor, ik vond het heel erg fijn om alles voor mezelf bepaald te hebben. De verloskundige hier doet wel altijd een geboorteplanbespreking, en een liggingsecho. Maar niet iedereen werkt ermee. Ook voor mijn vriend is het fijn, het is voor ons beiden de eerste keer en we weten niet wat we kunnen verwachten ..
Ik heb een vreetbui joh, en ik moet straks gaan wegen bij de verloskundige, lekker dan
Heb net ook mijn bmi even uitgerekend voor de gein, heb nú een bmi van 29 (te hoog dus) en er moet dus echt nu al minimaal 20 kilo af haha, wat k*t! Maar akkoord, straks zullen het er wel 25 zijn
Gast- Gast
Ohja, wat hebben jullie (bijna) allemaal gewillige baby's!
Als mijn vriend ook maar naar de baby kijkt, of zijn hand erop legt, is ze stil.
Ik zei ook al, dat doet ze later ook, doet ze heel sneaky iets wat niet mag, en als je dan kijkt, dan doet ze net of ze heel netjes aan het spelen is met de chocoladeranden om dr mond van dr stiekem gekaapte snoepjes haha
Als mijn vriend ook maar naar de baby kijkt, of zijn hand erop legt, is ze stil.
Ik zei ook al, dat doet ze later ook, doet ze heel sneaky iets wat niet mag, en als je dan kijkt, dan doet ze net of ze heel netjes aan het spelen is met de chocoladeranden om dr mond van dr stiekem gekaapte snoepjes haha
Gast- Gast
mickey schreef:Hahaha, dat zou zomaar kunnen! Dus eigenlijk moeten we nu met z'n allen Beegee even niet aardig vinden Zij kroop voor!
OHHH jij durft... (haha ik zie de humor hier wel van in )
Gast- Gast
BeeGee schreef:mickey schreef:Hahaha, dat zou zomaar kunnen! Dus eigenlijk moeten we nu met z'n allen Beegee even niet aardig vinden Zij kroop voor!
ik vond em ook wel op het randje hoor!
joyce0606- Kletskop
Pfiew! Kreeg het al warm, toen ik zag dat je me gequote hadjoyce0606 schreef:BeeGee schreef:mickey schreef:Hahaha, dat zou zomaar kunnen! Dus eigenlijk moeten we nu met z'n allen Beegee even niet aardig vinden Zij kroop voor!
mickey- Kletskop
mickey schreef:Pfiew! Kreeg het al warm, toen ik zag dat je me gequote hadjoyce0606 schreef:BeeGee schreef:mickey schreef:Hahaha, dat zou zomaar kunnen! Dus eigenlijk moeten we nu met z'n allen Beegee even niet aardig vinden Zij kroop voor!
ik had er eigenlijk nog bij moeten zetten lekker PUHHHHHH!! :-)
Gast- Gast
BeeGee schreef:mickey schreef:Pfiew! Kreeg het al warm, toen ik zag dat je me gequote hadjoyce0606 schreef:BeeGee schreef:mickey schreef:Hahaha, dat zou zomaar kunnen! Dus eigenlijk moeten we nu met z'n allen Beegee even niet aardig vinden Zij kroop voor!
ik had er eigenlijk nog bij moeten zetten lekker PUHHHHHH!! :-)
Beegee, je had haar eigenlijk moeten laten zweten en ff lekker uit je stekker moeten gaan
joyce0606- Kletskop
Nou zeg Joyce... wat aardig...
Enne Beegee: van mij mag je best lekker puh zeggen Doe ik helemaal niet moeilijk over.
Enne Beegee: van mij mag je best lekker puh zeggen Doe ik helemaal niet moeilijk over.
mickey- Kletskop
Ik had ook wel zo'n idee dat BeeGee het wel kon hebben hoor, al was hij gewaagd!
Net naar de vk geweest, niks bijzonders, wanneer je moet bellen etc..
Ook nog even een liggingsecho gehad, Mien ligt prima met dr hoofd al wat ingedaald.
Ze ligt zeg maar met dr hoofd beneden, gezicht naar mijn navel gericht, en dan lekker languit chill op dr rug met dr voeten steeds naar boven trappelend. En aan het duimen was ze, das lekker dan, zowel papa als mama heeft dat heel lang gedaan dus dat wordt later de maximale ziektekosten voor een beugel
Net naar de vk geweest, niks bijzonders, wanneer je moet bellen etc..
Ook nog even een liggingsecho gehad, Mien ligt prima met dr hoofd al wat ingedaald.
Ze ligt zeg maar met dr hoofd beneden, gezicht naar mijn navel gericht, en dan lekker languit chill op dr rug met dr voeten steeds naar boven trappelend. En aan het duimen was ze, das lekker dan, zowel papa als mama heeft dat heel lang gedaan dus dat wordt later de maximale ziektekosten voor een beugel
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: