Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 31 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  liesje di 25 okt 2011 - 6:29

hoi meiden,

beegee wat fijn dat jullie kereltje het zo goed doet en dat ie van alle toeters en bellen af mag is alleen maar fijn.

mickey hopelijk daalt de kleine snel in

floor wat vervelend dat je het zwangerschapsgebeuren beu bent dikke knuffel iig

joyce wat vervelend van het riool

parels veel plezier met afscheid nemen van je werk voor je verlof

studie wat een lieverdjes zeg

all nou hier de echo gehad en alles was prima in orde met de kleine hij groeit zoals het wezen moet dus hier lekker van kunnen genieten en ook mooie foto's meegehad o ja hij liet duidelijk ziendat het echt een manneke is haha breed in beeld hihi Laughing nou meiden tot morgen weer

gr liesje

liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 31 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  *Lookie* di 25 okt 2011 - 6:35

Even ego hoor, ben erg moe. Zal later wel weer even op jullie reageren.

Hoorde vandaag ineens dat ik misschien na mijn verlof niet dezelfde werkdagen kan krijgen als dat ik nu heb, terwijl ik daar natuurlijk opvang voor heb aangevraagd. Bovendien is het zo, ik werk via een uitzendbureau, dat ik bij een contract van 20-28 uur minimaal 9 dagdelen beschikbaa rmoet zijn. Straks moet ik ws vrplicht op vrijdag werken, terwijl het bedrijf dan maar 2 dagdelen open is wat betekent dat ik met 2 dagen erbij op maximaal 8 dagdelen kom, en dan zou ik dus voor dat laatste dagdeel nog op een andere dag beschikbaar moeten zijn (volgen jullie het nog?), 4 dagen totaal dus, dat wil ik dus niet.. Nu had ik het zo geregeld dat ik op ma, di en wo alle dagdelen beschikbaar ben en dan zit ik voor 3 dagen toch op die 9 dagdelen.
Daarnaast is het zo dat nu pas blijkt dat ik mijn verlofdagen niet mee mag nemen naar het nieuwe contract, en ik had net lekker gespaard. Had ik het geweten dan had ik ruim 3 weken geleden al vakantie kunnen nemen... zucht... dus ik baal enorm.

Ik moet natuurlijk blij zijn dat ik gewoon nog werk heb, sorry voor mijn geklaag maar ben gewoon ook erg moe (toe aan verlof) en kan even niet zoveel meer hebben.

Laatst aangepast door *Lookie* op di 25 okt 2011 - 7:15; in totaal 1 keer bewerkt
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  mickey di 25 okt 2011 - 7:00

@Lookie: dat is inderdaad balen zeg! Hadden ze wel al eerder aangegeven dat je misschien andere dagen zou moeten werken, of heb je dat nu pas gehoord?

@Liesje: fijn dat de echo goed was en dat jullie ventje nog steeds een ventje is Wink

@All: ik denk dat ik vanavond vroeg naar bed ga. Heb al de hele dag last van steken in mijn achterhoofd. Uiteraard tijdens de controle bij de VK nergens last van gehad, dus niet aan gedacht om het na te vragen. Toen we daarna in de auto zaten, kreeg ik meteen weer een paar flinke steken. Ik ga dalijk nog even GTST kijken en dan verplaats ik me denk ik naar de slaapkamer.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  *Lookie* di 25 okt 2011 - 7:20

[quote="mickey"]@Lookie: dat is inderdaad balen zeg! Hadden ze wel al eerder aangegeven dat je misschien andere dagen zou moeten werken, of heb je dat nu pas gehoord?
quote]

Ja, ik heb dat nu pas gehoord. Het gaat om de vrijdag, dan moeten we nu ineens verplicht beschikbaar zijn maar die dag zijn we maar 2 dagedelen open waardoor ik er dus ook maar 2 beschikbaar kan zijn. Als ze niet willen meewerken en ik idd op vrijdag moet werken (wat er dik in zit nu) dan ben ik gedwongen om minder uren te werken omdat ik dan gewoon niet 9 dagdelen oftewel 4 dagen beschikbaar kan zijn. Dan zou ik mijn contract dus moeten aanpassen naar 16-24 ipv 20-28. Op zich geen ramp maar wel balen als ik in rustige tijden maar 16 uur hoef te werken terwijl we wel voor meer uren kinderopvang betalen... Plus dat ik veel reistijd heb, als ik maar een paar uurtjes per dag hoef te werken reis ik bijna evenlang als dat ik werk, zonde.
Ik hou dit werk dus maar aan zolang nodig is, ondertussen zoek ik naar wat anders dichterbij huis..
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  joyce0606 di 25 okt 2011 - 9:31

zo ik ga naar mijn bed, ik hoop dat ik een beetje kan slapen, want heb nu misschien 5 uur slaap gehad de afgelopen week, ben bekaf, maar slapen lukt niet!

morgen een bijéénkomst over borstvoeding, gelukkig hier in de buurt. komt nu wel goed uit, blijft het nog een beetje vers in mijn hoofd zitten! smile

a.s maandag maar even vragen of ze mij die vrijdag kunnen inleiden, waarschijnlijk duurt het toch een aantal dagen voordat de bevalling op gang komt, aangezien ik het idee heb dat er nog niets gaande is daar beneden (ontsluiting of wat dan ook)
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  pitbullgup di 25 okt 2011 - 19:57

@ mickey; oe is t met de steken? Eigenwijsheid van beebjes zit in de familie? Wink Weln lang geleden dat je een echo hebt gehad ben wel blij dat mijn VK veel echo's maakt Very Happy
@liesje; fijn dat ales goed was! En lekker dat er absoluut geen twijfel meer is over het geslacht Laughing
@lookie; wat vervelend van je werk en dat ze daar nu pas mee komen Sad
@ joyce; wat uurtjes kunnen pakken?

Ik ook weer slecht geslapen... met elke draai last van mijn banden Rolling Eyes Aankleden is ook een hele opgave geworden zeg! Ben al helemaal buiten adem tegen de tijd dat ik alles aan heb Laughing n ben ook super blij met de vensterbank om mijn laarzen aan te krijgen hahaha
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  joyce0606 di 25 okt 2011 - 20:03

betere nacht als gister gehad, maar alsnog veel wakker, en wakker gelegen.

zometeen naar die bijeenkomst, misschien beetje afleiding!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup di 25 okt 2011 - 20:55

joyce0606 schreef:betere nacht als gister gehad, maar alsnog veel wakker, en wakker gelegen.

zometeen naar die bijeenkomst, misschien beetje afleiding!

hug hug hug
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  liesje di 25 okt 2011 - 22:20

goedemorgen,

joyce wat balen meis van je nachtrust hopelijk helpt de bijeenkomst een beetje

aan andere meiden dikke knuffel voor de slechte nachtrust

hier geen nieuws dus ga weer verder

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  studiebol di 25 okt 2011 - 23:25

Beegee, wat goed dat je mannetje misschien al van de monitoren af mogen! Dat is goed zeg! Die van ons liggen er nog wel ff aan. Maar ze hebben ook nog af en toe dipjes. Net toen ik er was ook eentje, ik vind dat toch wel eng hoor als dan het alarm afgaat. Hebben ze ook al gesproken over wanneer hij naar huis mag? Het warmte bedje ken ik niet, ze gaan dan in een wieg/bedje met kruiken en dekentjes, net zoals thuis. En al ze zich zelf dan toch niet warm kunnen houden verhuizen ze weer terug naar de couveuse.

Is dat zo van dat bloed ja? Grappig dat wist ik niet, nou dames luister dan maar naar Beegee Very Happy Maar ik blijf er bij dat dat kraamverband niet fijn zit, haha.

Joyce, fijn dat je iets beter hebt geslapen. Oh en volgens mij voel je niks van ontsluiting hoor, ik heb dat in iedergeval niet gevoeld en heb toch een week met 4 cm gelopen.

Liesje fijn dat de echo goed was, gelukkig maar!

Lookie, wat balen van je werk. Volgens mij snap ik het verhaal wel, kan je er niet over in gesprek gaan?

Parels hoe is het met je contractbespreking gegaan? Fijn dat je wel van je verlof geniet, maar idd ook goed je rust pakken hoor! Nou weet ik nog niet hoe nesteldrang voelt smile

Zo vanmorgen weer bij de meisjes geweest, mijn vriend is ook een uurtje mee geweest hij ging spijbelen van zijn werk, haha. Apart hoor hoe moeilijk zijn werk deed toen ik in het ziekenhuis lag hoe makkelijk doen ze nu. Er is ook geen werk maar dat was er ook niet toen ik in het ziekenhuis lag. Ik heb me heel lang druk gemaakt dat mijn vriend niet bij de bevalling zou zijn en dat vond ik zo erg dat idee, dat heeft me echt wel zorgen op geleverd, soms denk ik wel is dat dat ook mee gespeeld heeft dat ik bevallen ben, maar goed dat weet je toch niet.
Met de meisjes gaat het goed,morgen gaan ze weer in bad, en als ze dan het goede gewicht hebben en het goed doen mogen ze misschien door naar een wieg. Vind dat best wel spannend, straks kunnen ze zich zelf niet warm houden ofzo, ik weet dat ze goed in de gaten worden gehouden maar toch... moederlijke zorgen denk ik smile
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  pitbullgup di 25 okt 2011 - 23:27

He dame's ik heb nog een vraagje;

Wat voor soort rompers hebben jullie voor de eerste dagen? als ik namelijk uitzetlijsten ga vergeleijken staat op de een "gewoon" rompers en bij de ander omslag rompers en omslag hempjes.....

Studie; fijn dat het de goede kant op gaat met de meiden. en in de wieg krijgen ze gewoon lekker kruikjes indien nodig dus zou me daar niet al te druk over maken Wink
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Floor di 25 okt 2011 - 23:37

Ik heb gewoon normale rompers met lange/korte en zonder mouwen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  mickey di 25 okt 2011 - 23:38

Hey meiden!

Heb weer redelijk slecht geslapen vannacht. Denk onbewust toch wat zorgen over de echo, i.v.m. het indalen.
We hadden om 11 uur de afspraak, was ruim half 12 geweest toen we eindelijk aan de beurt waren... Eerst nog bloeddruk laten meten en moeten wegen (voor het eerst in de zwangerschap!!). Volgens die weegschaal ben ik nu zo'n 15 kilo aangekomen :shock: Was wel met kleren aan, maar toch...
Daarna bij de gyn naar binnen. Eerst nog medische zaken besproken (medicijngebruik, alcohol, roken, drugs, ziektes, operaties, etc.) en daarna op het bed moeten klimmen. Was een behoorlijke klim! Het bed was vrij hoog en ik ben maar klein (1.58m) en er was geen krukje, dus het was even lastig Wink Er was ook een stagiaire bij. Eerst de gyn aan mijn buik gevoeld, daarna de stagiaire. Wat ze zo voelden was er geen reden waarom baby niet in kan dalen. Voelde niet te groot aan, en mijn bekken niet te smal. Toen de echo. Uiteraard was ukkie weer heeeeeeeel eigenwijs, liet niet naar het hartje luisteren, schopte tegen het echo-ding, enz. Uit de echo zijn ook geen vreemde dingen gebleken. Beeb heeft geen te groot hoofd, bekken is niet te smal. Beeb heeft er gewoon nog geen zin in.
Oh ja, de bijnaam ukkie kan ik nu niet meer gebruiken, ze zei dattie nu al zo'n 3300 gram is!! :shock: Ik hoop nu dus van harte dat ik 24 november niet ga halen Wink Onze dikzak is nu al zwaarder dan mijn neefje bij de geboorte was, en die was 2 weken te laat... Embarassed
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey di 25 okt 2011 - 23:50

Zo, en nu even op jullie reageren.

@Lookie: Oh das helemaal balen zeg, dat ze je dat nu pas hebben laten weten. Kan me voorstellen dat je dan op zoek gaat naar wat anders.

@Joyce: hug Ik heb echt met je te doen. Kan me voorstellen dat je zo moe bent. Ik slaap ook slecht, maar ik heb gelukkig verder nergens last van. Heb wel af en toe pijn, maar dan heb ik gewoon te veel gedaan.
Ben benieuwd of de bijeenkomst interessant is.
Ik hoop voor je dat ze je al wat eerder gaan inleiden. Ik heb ook geen idee of je het merkt als je ontsluiting hebt.

@PBG: vandaag helaas ook weer wat steken in mijn hoofd. Heb het bij de gyn nagevraagd, maar is niet zwangerschapsgerelateerd, omdat het aan de achterkant zit.
Beeb heeft vandaag weer laten zien errug eigenwijs te zijn, mijn vriend kan daar ook wat van, dus ik schuif het gewoon oo hem af Wink
Jij ook al zo slecht geslapen dus. Ik herken het wel, die pijn aan de banden. Als ik opsta, moet ik even rustig recht komen, anders trekt het aan alle kanten.
Ik heb een paar overslagrompers, maar das meer toeval dan wat anders Wink

@Studie: inderdaad vreemd van het werk van je vriend. Ik kan me voorstellen dat je je er druk om hebt gemaakt of hij er wel bij zou kunnen zijn. Of dat ook invloed heeft gehad op de bevalling weet ik niet, zou zomaar kunnen. Stress merken baby's in de buik heel snel.
Wat fijn dat het goed gaat met de meisjes. Ben benieuwd of ze goed gegroeid zijn. Krijgen ze volledig BV of ook KV? Spannend hoor, of ze in een wiegje mogen.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup wo 26 okt 2011 - 0:29

@ mickey; fijn dat alles goed was... 3300 is wel veel maar wel een schatting natuurlijk Wink

Ik heb ook gewone rompertjes nu zal wel goed zijn dan...

Kwam trouwens net tot de ontdekking dat nu freggle een eind is ingedaald mijn navel weer normaal is Laughing Heb geen "eject" knop meer op mijn buik laughcry hahaha
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 3:20

Middag,

@ parels geef jij minder uit nu je verlof hebt? ik zou dan juist meer uitgeven haha... meer tijd om te shoppen :-) (al is dat nu ook niet gelukt haha)
en lekker gepoetst intussen?

@ micky, wat raar dat ze het geslacht dan op de computer zetten..... zeker als je het NIET wilt weten...(gelukkig dat je zus toch bijna ging bevallen hoefde ze het geen weken meer voor zich te houden) mooi gewicht al!!! (al zou ik inderdaad een slag om de arm houden, bij ons scheelde het bijna 0,5 kg)
heeft het wat geholpen vroeg naar bed gaan??
15 kg valt nog mee toch naja ik ben bij indy 21 kg aangekomen en merle 18 dus ik ben zelf wel wat gewend haha

@ joyce, veel plezier bij de BV-avond

@ pitbull, haha de vensterbank om je laarzen aan te krijgen... klinkt nog lekker lenig :-)
qua rompers heb ik beide.... maar goed heb er nog geen zelf gekocht haha
Jammer dat je eject knop weg is zou met de bevalling nog wel van pas kunnen komen...(eject baby eruit :P)

@ studie, ik heb het hier nog niet mee gemaakt dat er een alarm af ging.. alleen als er weer een plakker niet goed zat ofzo.... Jace mag over naar een warmte bedje das een wiegje met een warmtematras erin maar deze zijn nu allemaal bezet helaas.... ach ja hij ligt nog heerlijk in zijn bakkie :-) Hier spreken ze naar huis gaan tussen 37 en 38 weken..... maar goed sommige mogen wat eerder en sommige wat later... ik ga van 38 weken uit dan hoop ik dat het altijd mee gaat vallen... is nu nog iets meer dan 4 weken
Fijn dat ze nu niet moeilijk doen op het werk van je man, het is al heftig genoeg niet dan!!

@ liesje, fijn dat de echo goed was en natuurlijk dat het nog steeds een mannetje is Very Happy

@ lookie, wat vervelend van je werk zeg tjonge!!!

Hier weer een drukke dag vanmorgen naar Jace geweest weegt nu 1850 gram maakt een mooie stijgende lijn :-) verder nog geen dipjes gehad ondanks de verlaging coffeine dus dat is mooi!! nu dit even een paar dagen en dan zonder... vind het spannend hoor!! Hij zou trouwens naar een warmtebedje mogen maar helaas zijn deze bezet, naja dan wachten we gewoon nog even!! Vanavond gaan ros en ik hem lekker badderen, heeft vanmorgen een echo gehad van de hersentjes dus hij zit onder de gel.... echo was trouwens prima :-)

liefs

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl wo 26 okt 2011 - 3:22

Hey mieden,

Ik heb ff geen tijd om op iedereen te reageren, sorry. Zal ik morgen denk ik eventjes doen. Wij hebben de babykamer inmiddels staan, bedje, commode, kast, plankje aan de muur. Gisteren klamboe opgehangen en badsetje neergezet, omdat t er zo leuk uitziet Embarassed Vind het helemaal leuk nu. Gordijnstof hebben we maandag uitgekozen en daar gaat mijn schoonmoeder lekker mee aan de slag.

De box ook vast in de woonkamer gezet, zodat onze kat eraan kan wennen en weet dat ze er niet in mag. Maar ze heeft er riet eens interesse voor, terwijl ze normaal altijd meteen overal op en in zit, haha.

Met mij en de baby gaat het allemaal goed. Ik ben wel heel moe steeds en geef me daar na het werk ook lekker aan over, lekker op de bank of in bad met een boek, heerlijk. Mijn man verwent me ook goed. Very Happy Na deze week nog 5 weken werken en dan heb ik verlof, kan beginnen met aftellen,hihi.

Heb wel veel last van de zijkant van mijn buik, dat trekt heel erg, denk bandenpijn of min huid die oprekt, buik groeit ineens heel hard nu. Slapen gaat ook minder,elke keer als ik op mijn zij lig schopt ons smurfje me wakker. Maar goed,kan ik vast wennen aan de 'gebroken nachten'.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  joyce0606 wo 26 okt 2011 - 3:30

mickey: 3300 gram is mooi hoor! en het is inderdaad maar een schatting. nu maar hopen dat de kleine in gaat dalen, er staat in ieder geval niets in de weg (letterlijk en figuurlijk).

vanochtend naar de bv bijeenkomst geweest, was wel leuk en interessant! veel van opgestoken en dat was ook de bedoeling. gewoon goede info, niet doordrammerige geouwehoer. ik heb haar ook nog persoonlijk wat vragen gesteld wat mij te wachten staat als ze volgende week de bevalling gaan inleiden. en kreeg duidelijk verhaal, ik ben super benieuwd!

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 4:08

Ha dames, ik doe het even uit mijn koppie!

BeeGee ; ik heb alleen mijn ramen gezeemt en de ziekenhuistas ingepakt .. that's all .. Laughing had er voor de rest weinig zin in, al heb ik vanmorgen na de ctg wel gelijk boodschappen gedaan! Wat fijn dat je iig een uitgangspunt hebt voor Jace zn vertrek naar huis! Ik geef idd minder geld uit, momenteel even geen tijd (wil nog flink wat doen voordat muppet komt en alles op zn gemak) en geen puf!

Studie ; gelukkig doen ze niet meer zo moeilijk op het werk van je man! Belachelijk ook, maar aan de andere kant wel weer begrijpelijk, maar ook weer niet! Ik denk wel degelijk dat de stress heeft meegeholpen aan de vroeggeboorte van je kindjes.

Joyce ; gelukkig ben je wat wijzer geworden, wel fijn dat je voorbereid erin gaat!!

Poisongirl ; je bent er vroeg bij met je box haha, ik had de eerste nacht een plaid over het boxkleed enzo gelegd, zodat de kat er niet in kwam, maar ik heb haar er 3/4 keer uitgehaald s'nachts. De dag erna heb ik het plaid er niet ingelegd maar ernaast op de bank en nu slaapt ze elke dag en nacht op dat stukje. Waar ik me dus al niet druk om maakte! We hebben trouwens wel voorafgaand aan dat plaid eerst een week ballonnen erin gehad.

Mijn contractbespreking ging op zich goed, ze zijn heel blij met mijn functioneren dat is het belangrijkste. Ze moeten me alleen nog laten weten of mijn contract verlengd wordt, en 1 november loopt mijn contract af ... maar sowieso wordt mijn verlof voor 30 uur uitbetaald, dus dat is wel fijn!

Vanochtend was muppet trouwens beredruk bij de ctg, dus we hoefden gelijk niet meer terug te komen.

Ik heb trouwens sinds een uurtje echt een flink soort ongesteldheidskrampen in mijn linkerzij, doorstralend naar mijn rechterzij. Ook schiet het al een paar keer in mijn bil/rug. Het is geen echte bandenpijn, dat voelt bij mij anders, en zijn ook geen harde buiken. Heb de afgelopen week al vaker ongesteldheidskrampen gehad. Voor de rest overigens geen extra slijmverlies ofzo. Voor de zekerheid toch vandaag de fotocamera en videocamera opgeladen en de ziekenhuistas voor ons 3en ingepakt haha

Gast
Gast

Bericht  mickey wo 26 okt 2011 - 4:28

@Parels: de tas al ingepakt dus. Ik wil er deze week eigenlijk ook wel aan gaan beginnen. Je weet maar nooit wanneer baby geboren wilt worden en het zou in principe al kunnen.
Is jullie meisje al ingedaald? Anders heb je daar misschien die krampen van? Of het zijn oefenweeën. Hoop in ieder geval dat het een beetje meevalt voor je.

@Joyce: ja is inderdaad maar een schatting. VK schatte gister dat de baby bij de geboorte zo'n 3,5 kilo zou zijn, vandaag bij de gyn is baby ineens al 3,3 kilo... We zien het wel bij de geboorte. Al is mijn vriend bang dat we nu een heel groot en dik kind krijgen Wink
Fijn dat je wat hebt gehad aan de bijeenkomst. Ook wel prettig dat ze je wat konden vertellen over het inleiden. Lijkt me ook wel heel spannend hoor!

@Poison: ik hou het ook niet altijd even goed bij hoor. Nu gaat het wel wat beter, omdat ik nu verlof heb, maar soms kletsen de anderen nog te veel Wink
Jullie zijn al goed bezig geweest met het kamertje zeg! En ook al de box opgezet. Die staat hier nog niet op. Ik ben volgende week donderdag jarig, verwacht dan toch wel wat bezoek. Vind het niet handig om dan al de box te hebben staan. Bovendien moeten we nog een nieuw bankstel krijgen, had er eigenlijk al moeten zijn, maar is wat vertraagd...
Die vermoeidheid moet je inderdaad gewoon aan toegeven hoor. Zeker als het slapen minder gaat. Ik slaap al weken slecht, maar de vermoeidheid valt overdag heel erg mee. Nou moet ik ook zeggen dat ik nauwelijks iets doe, sinds ik verlof heb. Ik ga wel iedere dag even naar de winkel, met de fiets, zodat ik er even uit ben geweest en wat beweging heb gehad, maar voor de rest doe ik niet veel.

@Beegee: ik vind het inderdaad ook heel raar dat ze dat toen in de computer hadden gezet. Het heeft toch geen enkel nut om dat te weten voor de artsen? Tenzij er natuurlijk sprake is van een erfelijke ziekte ofzo, maar dat was bij mijn zus niet het geval.
Wat onze uk dikzak betreft: we zien het wel. De VK schatte de baby gister op 3,5 kilo bij de geboorte, dus das nog wel een verschil met de schatting van vandaag.
Jullie mannetje gaat goed zeg! Wat fijn om toch wel iets te weten wanneer hij ongeveer naar huis zou mogen. Ik zou dan inderdaad ook van het langste uit gaan, dan kan het alleen maar meevallen. Zo denk ik ook over de baby, ik ga gewoon uit van 42 weken, dan kan het alleen maar meevallen Wink

@PGB: was toch inderdaad handig geweest, om de baby eruit te duwen Wink Ik heb gelukkig nog geen plopnavel, maar moet wel zeggen dat mijn navel voor de zwangerschap best wel diep was. Denk dan ook niet dat die nog gaat ploppen smile
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 8:50

Ik heb werkelijkwaar geen idee hoe groot onze baby is, we hebben een groeiecho gehad maar de gegevens heeft de verloskundige gehouden, ik geloof rond de 3,3 kilo ofzo dat ze geschat wordt? We zullen het vanzelf zien, vrijdag was ze iig nog niet zover.

Vind deze laatste weken maar raar, je gaat nu echt van alles voelen en elke keer denk je 'ja, zou het?' Het is net zwanger willen worden en alle klachtjes analyseren all over again!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 26 okt 2011 - 20:13

ik probeer nog wel trouw te reageren hoor! smile maandag naar de Gyn, maar het zou zo maar kunnen dat ze me houden, dus ben echt nog druk in de weer, om de laatste dingen te regelen/kopen etc....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol wo 26 okt 2011 - 20:18

Heel verstandig om je tas al in te pakken, ik wou dat ik dat ook gedaan had. Mijn vriend is een schatje geweest en nog steeds maar om steeds dingen aan hem te vragen, hij kon niks vinden in de kast Very Happy

Joyce succes om de laatste te regelen en te kopen moet je nog veel dan?

Ik ga zo weer naar het ziekenhuis, meiden mogen weer in bad, en als ze 1800 gram zijn en het goed is gegaan vannacht in de wieg dus ik ben benieuwd!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup wo 26 okt 2011 - 21:28

@ beegee; heerlijk dat he zo goed gaat met jullie manneke!
@ poison; lekker he al die spulletjes neer zetten!
@ joyce; fijn dat je die uitleg mee hebt kunnen pakken net voordat je ingeleid wordt
@ parels; fijn dat ze tevreden zijn over je functioneren... nu duimen voor je contract. Die krampen kunnen goed indalingsweeën zijn, tenminste zo voelen ze bij mij ook Wink
@ studie; veel badderplezier

Gisteren na het werk ook nog klanten wezen knippen en het was volle bak... dat gaat dus echt niet meer! Ik kwam strompelend thuis en heb er nu nog last van (gelukkig zijn de komende afspraken allemaal de laatste voor mijn verlof).
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  studiebol do 27 okt 2011 - 0:22

Pbg goed aan je zelf denken he! Gelukkig maar dat je nu bijna klaar bent met deze mensen knippen. Rijd jij trouwens nog steeds paard?

Ik heb V gewassen en de verpleegkundige tegelijkertijd L, maar zij was een stuk sneller dan ik, haha, wat een verschil zeg zoveel handigheid heb ik er nog niet mee, maar goed het was ook pas de 2e keer dus het komt vast wel weer goed. Ze hebben ook nog ff samen in bad gedobberd omdat we er dan dus allebei eentje vast hadden, grappig om te zien.
En nu liggen ze in de wieg.. pfff vind het echt spannend k heb het gevoel dat ze zich zelf nog helemaal niet warm kunnen houden. Ze hebben 3 kruiken en twee dekentjes, dus als het niet lukt dan moeten ze terug in de couveuse. De verpleegkundige zei dat ik maar ff moest bellen om 3 uur dan had ze de temperatuur gemeten en dan wisten we wat meer. Dus dat ga ik dan maar doen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: