Uitgerekend in November, December of Januari
+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
studiebol schreef:Ik lees mee hoor maar reageren op iedeeen met mijn telefoon is lastig. Echt stom dat het ziekenhuis deze site tegen houd.
Beegee vanmorgen vond ik het irritant ja die hartfilmpjes lukte niet maar ze liep steeds bij me weg heb ik er wel een uur aangelegen. Ze ging toen wel nieuwe thee voor me halen. Bij jou is het woord afwachten dus ook het woord wat je vaak hoort? Ben het woord nu al wel zat.
Vanmorgen een echo gehad ze werden geschat op 1666 en 1622 gram. Maar we werd duidelijk bij gezegd dat het een schatting is en we er dus niet teveel op moeten rekenen omdat het altijd anders kan zijn. Verder kwamen er geen bijzonderheden naar voren.
studiebol: heb je nog weeën gehad? of is alles nu rustig. bijna 4 pond per stuk, nou ja dat is wel mooi gewicht toch, maar beter dat ze nog even blijven zitten en groter groeien! wat is nu het plan ?
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Opzich wel een mooi gewicht voor het aantal weken wat je bent (als het klopt natuurlijk)
kan me goed voorstellen dat je het woord afwachten zat bent!
kan me goed voorstellen dat je het woord afwachten zat bent!
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
@ studiebol, wachten.... ik word er gek van... alleen maar wachten, wachten en nog eens wachten.
Al heb ik intussen wel geleerd om niet teveel daarmee bezig te zijn. In het begin dacht ik ook bij elke kram zou het nu?? ook dat moet je op een gegeven moment los laten, als is dat erg moeilijk.
Het ene moment gaat het beter dan het andere... gister heb ik echt een flinke dip dag gehad en heb ook onwijs veel lopen brullen.. al merk ik op het eind van de dag dat ik er werkenlijkwaar niets mee opschiet dus tsja zin heeft het niet al dat brullen.
Probeer steeds overal maar het positieve van in te zien en neem het wachten dan maar voor lief. ben nu ook heel bewust aan het genieten van de kleine in mijn buik omdat ik weet dat het morgen ineens over kan zijn.
Houd je taai meid!!! het is makkelijk gezegd elke dag de kindjes in je buik is er weer 1 maar jij bent die gene die die dag door moet komen en dan is het niet makkelijk.
liefs
Al heb ik intussen wel geleerd om niet teveel daarmee bezig te zijn. In het begin dacht ik ook bij elke kram zou het nu?? ook dat moet je op een gegeven moment los laten, als is dat erg moeilijk.
Het ene moment gaat het beter dan het andere... gister heb ik echt een flinke dip dag gehad en heb ook onwijs veel lopen brullen.. al merk ik op het eind van de dag dat ik er werkenlijkwaar niets mee opschiet dus tsja zin heeft het niet al dat brullen.
Probeer steeds overal maar het positieve van in te zien en neem het wachten dan maar voor lief. ben nu ook heel bewust aan het genieten van de kleine in mijn buik omdat ik weet dat het morgen ineens over kan zijn.
Houd je taai meid!!! het is makkelijk gezegd elke dag de kindjes in je buik is er weer 1 maar jij bent die gene die die dag door moet komen en dan is het niet makkelijk.
liefs
Gast- Gast
Beege en studiebol: ik denk heel vaak aan jullie, en wordt er soms gewoon 'snachts wakker van. ik kan mij enigsinds indenken hoe jullie je moeten voel van mijn ziekenhuis opname, ik ken het wachten, en niet weten waar je aan toe ben....alleen als de bevalling bij mij door had gezet dan konden de artsen niets doen en werd er voor mijn gezondheid gekozen. wat vreselijk onzeker en naar moeten jullie zich voelen! en elke dag is er ook één, één dag extra dat ze groeien en dat de kans op complicaties minder worden.....het lijkt mij zo dubbel, ene kant wil je zo lang mogelijk vol houden voor het kind de andere kant wordt je gek van de onzekerheid en het maar liggen met nog zoveel weken in het vooruitzicht, en onderzoekje hier en daar. je wordt geleeft........een dikke voor jullie beide!
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:Beege en studiebol: ik denk heel vaak aan jullie, en wordt er soms gewoon 'snachts wakker van. ik kan mij enigsinds indenken hoe jullie je moeten voel van mijn ziekenhuis opname, ik ken het wachten, en niet weten waar je aan toe ben....alleen als de bevalling bij mij door had gezet dan konden de artsen niets doen en werd er voor mijn gezondheid gekozen. wat vreselijk onzeker en naar moeten jullie zich voelen! en elke dag is er ook één, één dag extra dat ze groeien en dat de kans op complicaties minder worden.....het lijkt mij zo dubbel, ene kant wil je zo lang mogelijk vol houden voor het kind de andere kant wordt je gek van de onzekerheid en het maar liggen met nog zoveel weken in het vooruitzicht, en onderzoekje hier en daar. je wordt geleeft........een dikke voor jullie beide!
dat is het ook he, gevoel tegen verstand... dat maakt het hele gebeuren ook zo verwarrend....
en die onderzoekjes ik heb al gezegd dat ik een opendoos tentoonstelling ben haha....
Gast- Gast
BeeGee schreef:joyce0606 schreef:Beege en studiebol: ik denk heel vaak aan jullie, en wordt er soms gewoon 'snachts wakker van. ik kan mij enigsinds indenken hoe jullie je moeten voel van mijn ziekenhuis opname, ik ken het wachten, en niet weten waar je aan toe ben....alleen als de bevalling bij mij door had gezet dan konden de artsen niets doen en werd er voor mijn gezondheid gekozen. wat vreselijk onzeker en naar moeten jullie zich voelen! en elke dag is er ook één, één dag extra dat ze groeien en dat de kans op complicaties minder worden.....het lijkt mij zo dubbel, ene kant wil je zo lang mogelijk vol houden voor het kind de andere kant wordt je gek van de onzekerheid en het maar liggen met nog zoveel weken in het vooruitzicht, en onderzoekje hier en daar. je wordt geleeft........een dikke voor jullie beide!
dat is het ook he, gevoel tegen verstand... dat maakt het hele gebeuren ook zo verwarrend....
en die onderzoekjes ik heb al gezegd dat ik een opendoos tentoonstelling ben haha....
jaa...nou gelukkig is er een geweldig vooruitzicht voor al deze moeite en uitputtingsslag. ik kan mij goed herinneren dat ik goed kapot was! heb je het idee dat je een beetje tot rust kunt komen?
joyce0606- Kletskop
Studiebol & BeeGee
Ik heb net in mijn kraampakket zitten kijken he, maar ik kom allemaal kleine zeiltjes tegen? En niet 1 groot zeil? Of ben ik nu gek? Moet ik dan al die kleine zeiltjes onder elkaar gaan leggen? Dat gaat toch schuiven en het gaat ertussen lopen? Of moet ik wat beter kijken haha
Ik heb net in mijn kraampakket zitten kijken he, maar ik kom allemaal kleine zeiltjes tegen? En niet 1 groot zeil? Of ben ik nu gek? Moet ik dan al die kleine zeiltjes onder elkaar gaan leggen? Dat gaat toch schuiven en het gaat ertussen lopen? Of moet ik wat beter kijken haha
Gast- Gast
Parels schreef:Studiebol & BeeGee
zo'n grote hoes moet je zelf aanschaffen, en anders een klein zeiltje onder je matrashoes doen ter hoogte waar je met je billen ligt. maar zo'n hoes staat ook op de uitzetlijst! bij de action kun je ze kopen voor 8 euro (1 persoons) de vorige keer hadden ze bij mijn action geen 2-persoons, maar geloof wel dat ze die normaal wel hebben.
wat misschien handig is, om een celstofmatje bij de ziekenhuistas te doen, voor het geval je met de auto naar het ziekenhuis gaat, kun je die onder je billen doen in de auto.
joyce0606- Kletskop
Slapen jullie inmiddels allemaal al met een zeiltje onder de molton? En dan het zeiltje uit het kraampakket of ergens anders vandaan? Ik voel me een kluns, ik heb er niet eens aan gedacht dat het handig kan zijn voor als de vliezen knappen. Nou denk ik dat ik nu nog wel ruim op tijd ben..
Zo kom ik sowieso steeds dingen tegen die ik dan weer ben vergeten, of eerst wel ergens lees maar vervolgens toch weer vergeet.. ben momenteel echt een vergiet! Gisteren voor de treinreis vergeten kaartje af te stempelen, natuurlijk toen net controle.. conducteur deed behoorlijk moeilijk maar knipte het uiteindelijk wel af. Bah, maar ik voel me wel vaak onzeker door die vergeetachtigheid, ik moet echt alles opschrijven (en vergeet dan nog veel..)
Zit momenteel even in een dipje, ben een beetje emo en niks wil lukken. Voel ons mannetje wel steeds, dus dat is wel erg fijn. Zo maar even afwassen en dan lekker op de bank. Morgen ga ik naar een cursus 'Voorbereiding op de bevalling'. Geen idee of ik er wat aan heb maar het kan nooit kwaad lijkt me.
Zo kom ik sowieso steeds dingen tegen die ik dan weer ben vergeten, of eerst wel ergens lees maar vervolgens toch weer vergeet.. ben momenteel echt een vergiet! Gisteren voor de treinreis vergeten kaartje af te stempelen, natuurlijk toen net controle.. conducteur deed behoorlijk moeilijk maar knipte het uiteindelijk wel af. Bah, maar ik voel me wel vaak onzeker door die vergeetachtigheid, ik moet echt alles opschrijven (en vergeet dan nog veel..)
Zit momenteel even in een dipje, ben een beetje emo en niks wil lukken. Voel ons mannetje wel steeds, dus dat is wel erg fijn. Zo maar even afwassen en dan lekker op de bank. Morgen ga ik naar een cursus 'Voorbereiding op de bevalling'. Geen idee of ik er wat aan heb maar het kan nooit kwaad lijkt me.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
@Studiebol & BeeGee:
Ik heb al die maanden rust houden en tijdens de opname's het beeld van het kindje van nog geen 1000 gram op de NICU voor ogen gehad, en mijn kleinste was toen nog kleiner (850 gram). Als ik me dan bedacht hoe zwaar de strijd zou zijn voor mijn kindjes als ze veel te vroeg kwamen, dacht ik: Dan ik maar afzien, dan hoeven hun niet te vechten. Liever ik de pijn en ongemak als die 2 kleine hummeltjes.
Maar zwaar is het, en ik had nog het geluk dat ik terug naar huis mocht ipv mijn hele zwangerschap blijven.
Al kwamen iedere week de meerdere ziekenhuisbezoeken me wel de neus uit op een gegeven moment, maar met het doel voor ogen lukte het wel.
AL was ik heel blij toen het eind in zicht was!
Sterkte meiden!
Ik heb al die maanden rust houden en tijdens de opname's het beeld van het kindje van nog geen 1000 gram op de NICU voor ogen gehad, en mijn kleinste was toen nog kleiner (850 gram). Als ik me dan bedacht hoe zwaar de strijd zou zijn voor mijn kindjes als ze veel te vroeg kwamen, dacht ik: Dan ik maar afzien, dan hoeven hun niet te vechten. Liever ik de pijn en ongemak als die 2 kleine hummeltjes.
Maar zwaar is het, en ik had nog het geluk dat ik terug naar huis mocht ipv mijn hele zwangerschap blijven.
Al kwamen iedere week de meerdere ziekenhuisbezoeken me wel de neus uit op een gegeven moment, maar met het doel voor ogen lukte het wel.
AL was ik heel blij toen het eind in zicht was!
Sterkte meiden!
Gast- Gast
Ik ben toevallig vandaag naar de action geweest
Voor zo'n waterdichte molton. Volgens mij kosten ze rond de
12 euro dus dat valt mee.
Als ik die er nou opdoe en daarover een hoeslaken is het goed toch?
Of moet er dam nog wat bij?
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Didi schreef:Ik ben toevallig vandaag naar de action geweest
nee dat is prima, alleen zei de kraamzorg wel dat je nog rond de 36/37 weken wel hadig om nog zo'n celstofmatje onder je hoeslaken te doen, ter hoogte van je billen, want als je vliezen in één keer knappen, kan er een flinke golf uitkomen. better save than sorry, voor het behoud van je matras.
joyce0606- Kletskop
Die celstofmatjes zou ik hoe dan ook wel gebruiken, en evt maandverband aan het eind. Bij mij lag er 1 ingedaald en 1 met het koppie tegen mijn blaas, dus moest echt iedere 2 uur uit bed om te plassen, en was niet meer zo snel, en werd altijd heel eng als ik snel overeind kwam. Dus was ik weleens te laat.
Of met omdraaien in bed zat mijn blaas ook weleens in de knel... Dan kan je beter een matje vervangen als een heel bed verschonen!
Of met omdraaien in bed zat mijn blaas ook weleens in de knel... Dan kan je beter een matje vervangen als een heel bed verschonen!
Gast- Gast
Die celstofmatjes, dat zijn dus die blauwe of gestreepte matjes met zo´n soort absorberende laag? Uit het kraampakket?
Gast- Gast
Klopt Parels. De bovenkant is een absorberende laag en daaronder plastic, dus houd vocht vast en tegen.
Alleen wel zweterig omdat het plastic is, maar gelukkig voor jullie is het niet meer zo warm. En anders kan je ook een handdoek oid neerleggen, maar dat idee vond ik niet zo fris.
Alleen wel zweterig omdat het plastic is, maar gelukkig voor jullie is het niet meer zo warm. En anders kan je ook een handdoek oid neerleggen, maar dat idee vond ik niet zo fris.
Gast- Gast
Nee dat is idd ook niet zo fris, wij hebben 1 topmatras, en soms rol ik toch ook wel wat over naar mijn vriend zijn kantje, dus wil wel een waterdichte molton voor een bed van 1 m 60 .. ik ben benieuwd, ga morgen maar weer eens even op zoek! De tijd begint nu toch zo langzamerhand rijp ervoor te worden!
Gast- Gast
De meeste vrouwen beginnen gelukkig wel met weeen, en daarna breken pas de vliezen, maar kan me voorstellen dat je het risico niet gaat nemen.
Ik heb het nooit gekocht. Matje en maandverband vond ik veilig genoeg, was niet zo bang dat mijn vliezen zouden breken als ik op bed lag op de een of andere manier. En de onderste had bijna geen vruchtwater meer, dat scheelde ook. Na het breken kwam er een klein straaltje uit en met staan en lopen wel wat, maar niet heel veel.
Was met het breken van de vliezen van de bovenste wel anders, de assistent gyn was doorweekt, het water stond in d'r schoenen. Snapte al niet waarom iedereen een stap achteruit deed toen ik ging persen voor de tweede
Ik heb het nooit gekocht. Matje en maandverband vond ik veilig genoeg, was niet zo bang dat mijn vliezen zouden breken als ik op bed lag op de een of andere manier. En de onderste had bijna geen vruchtwater meer, dat scheelde ook. Na het breken kwam er een klein straaltje uit en met staan en lopen wel wat, maar niet heel veel.
Was met het breken van de vliezen van de bovenste wel anders, de assistent gyn was doorweekt, het water stond in d'r schoenen. Snapte al niet waarom iedereen een stap achteruit deed toen ik ging persen voor de tweede
Gast- Gast
Haha opeens merk ik dat ik een stuk minder ver ben in mijn zwangerschap dan de meeste hier... Maandverband, nachthemden, waterdichtje matjes voor op het bed: Ik wil er nog niet aan denken!!!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
ProudMama schreef:De meeste vrouwen beginnen gelukkig wel met weeen, en daarna breken pas de vliezen, maar kan me voorstellen dat je het risico niet gaat nemen.
Hahahhaa, ik heb de hoop dat ik ontzettend veel vruchtwater heb omdat ik al best veel aangekomen haha, bij mijn vriendinnetje braken haar vliezen ook pas op de wc hoor (dát is pas handig) ... Maar ja ivm ons bed van bijna 800 euro en dan een molton van +/- 20 euro kies ik toch voor het laatste, denk ik .. als ik het kan vinden!
Bij de Action vond ik trouwens alleen 140x200 en ik moet minimaal 160x200 hebben.
Gast- Gast
Aimee schreef:Haha opeens merk ik dat ik een stuk minder ver ben in mijn zwangerschap dan de meeste hier... Maandverband, nachthemden, waterdichtje matjes voor op het bed: Ik wil er nog niet aan denken!!!
Lach maar! Eer dat jij daar aan toe bent, zijn wij het alweer vergeten
Gast- Gast
joyce0606 schreef:Didi schreef:Ik ben toevallig vandaag naar de action geweest
nee dat is prima, alleen zei de kraamzorg wel dat je nog rond de 36/37 weken wel hadig om nog zo'n celstofmatje onder je hoeslaken te doen, ter hoogte van je billen, want als je vliezen in één keer knappen, kan er een flinke golf uitkomen. better save than sorry, voor het behoud van je matras.
Thanks, dan ga ik ook even zo'n matje zoeken in m'n kraampakket.
Dan kan het maar gebeuren!
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Oh fijn om te lezen dat ze die waterdichte moltons 140x200 bij de Action verkopen! Ik was bij de Hema al op zoek geweest, maar daar hebben ze alleen maar 1 persoons.
Ik ga er morgen meteen even voor langs de Action, kan ik meteen even rondneuzen voor andere leuke spulletjes
Ik voel me echt nog steeds beroerd ( sinds gisteren) erg snotterig en hoofdpijn bah. Vannacht ook echt een rotnacht gehad.. kon geen lekkere houding vinden, loopneus en ik heb echt ieder uur van de nacht gezien bah. Hopelijk slaap ik straks wat beter!
Sorry voor het egobericht. Even geen zin om op iedereen te reageren , heb wel alles gelezen hoor
Ik ga er morgen meteen even voor langs de Action, kan ik meteen even rondneuzen voor andere leuke spulletjes
Ik voel me echt nog steeds beroerd ( sinds gisteren) erg snotterig en hoofdpijn bah. Vannacht ook echt een rotnacht gehad.. kon geen lekkere houding vinden, loopneus en ik heb echt ieder uur van de nacht gezien bah. Hopelijk slaap ik straks wat beter!
Sorry voor het egobericht. Even geen zin om op iedereen te reageren , heb wel alles gelezen hoor
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Hier zat er in het kraampakket een soort van plastic zeiltje voor over je matras (was wel heel erg dus hoor!). Deze werd ook aangeraden om op het bed te leggen.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
@Parels: waar heb je gekeken bij de Action, in welke Action? Bij ons hebben ze ze niet en volgens een of andere zaterdagsloerie bestaan ze niet in het assortiment van de Action. Ik moet de 140 bij 200 hebben, maar kan ze nergens vinden!
@Aimee: uiteindelijk moet je het toch hebben, maakt toch niet uit wanneer? Wij schelen niet zoveel, waar ben je nu mee bezig dan?
@all: dat van die bigshirts geloof ik wel, wat dragen jullie voor ondergoed? Of dragen jullie dat niet en vandaar die bigshirts? :-) ik wil in het ziekenhuis bevallen, dus zal daar ff liggen voor ik volledige ontsluiting heb, lig ik daar dan al die tijd in mijn blote kont?!
Mijn etentje met Melis_je was weer super, alleen nu heb ik keelpijn, misschien van het kletsen, maar hoop niet dat ik griep krijg...
@Aimee: uiteindelijk moet je het toch hebben, maakt toch niet uit wanneer? Wij schelen niet zoveel, waar ben je nu mee bezig dan?
@all: dat van die bigshirts geloof ik wel, wat dragen jullie voor ondergoed? Of dragen jullie dat niet en vandaar die bigshirts? :-) ik wil in het ziekenhuis bevallen, dus zal daar ff liggen voor ik volledige ontsluiting heb, lig ik daar dan al die tijd in mijn blote kont?!
Mijn etentje met Melis_je was weer super, alleen nu heb ik keelpijn, misschien van het kletsen, maar hoop niet dat ik griep krijg...
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: