Uitgerekend in November, December of Januari
+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
@ parels, geniet van je verlof!!!! nu moet je een aantal keren achter elkaar zeggen hoe lang je nog vrij bent.. :p als straks de kleine is eris zul je zien dat het omgevlogen is :-)
@ joyce, ik denk dat je fam het zeer op prijs heeft gesteld dat ze bij het maken van de kleine er ook niet bij hoefde te zijn. :-)
Hier vandaag even flinke dip, ik zou vrijdag over mogen naar Veghel omdat ik dan 32 weken ben.. alleen gister bij de groei echo kwam eruit dat de kleine maar 1360 gram weegt... in Veghel hebben ze een min. van 1500 gram dus durven ze dat nu niet aan. Logisch natuurlijk alleen veghel is voor mijn gevoel weer een stapje dichterbij huis en dat is zo frustrerend... verder is het qua bezoek ook gewoon fijner in veghel.. mensen moeten nu al gauw een 45 min rijden en veghel maar 20... maar goed ik ben hier in veldhoven gewoon beter af dat weet mijn verstand ook wel...
Nu krijg ik over 1,5 week weer een groeiecho om te kijken hoe de kleine het doet. elke dag in mijn buik is er weer 1
liefs
@ joyce, ik denk dat je fam het zeer op prijs heeft gesteld dat ze bij het maken van de kleine er ook niet bij hoefde te zijn. :-)
Hier vandaag even flinke dip, ik zou vrijdag over mogen naar Veghel omdat ik dan 32 weken ben.. alleen gister bij de groei echo kwam eruit dat de kleine maar 1360 gram weegt... in Veghel hebben ze een min. van 1500 gram dus durven ze dat nu niet aan. Logisch natuurlijk alleen veghel is voor mijn gevoel weer een stapje dichterbij huis en dat is zo frustrerend... verder is het qua bezoek ook gewoon fijner in veghel.. mensen moeten nu al gauw een 45 min rijden en veghel maar 20... maar goed ik ben hier in veldhoven gewoon beter af dat weet mijn verstand ook wel...
Nu krijg ik over 1,5 week weer een groeiecho om te kijken hoe de kleine het doet. elke dag in mijn buik is er weer 1
liefs
Gast- Gast
begee: jammer zeg dat je nog niet overgrbracht wordt, maar wel goed dat ze die keuze maken, alles wat beter is voor het kind (en jouw). ik vind 1360 gram wel meevallen....die van mij was 1400 gram op jouw termijn....maar goed ik word dan ook in de gaten gehouden vanwege de groei, volgende week krijg ik weer een groeiecho.
hoe gaat het verder lichamelijk? zijn de weën nu niet meer?
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
joyce0606 schreef:begee: jammer zeg dat je nog niet overgrbracht wordt, maar wel goed dat ze die keuze maken, alles wat beter is voor het kind (en jouw). ik vind 1360 gram wel meevallen....die van mij was 1400 gram op jouw termijn....maar goed ik word dan ook in de gaten gehouden vanwege de groei, volgende week krijg ik weer een groeiecho.
Hij zit onder de onderste groeilijn, al is het heel moeilijk om een goede echo te maken omdat de kleine geen vruchtwater heeft.. dus het kan zijn dat het meer is.. (hoop ik ook dat hij wat zwaarder is)
geen weeën meer gehad, soms nog wel flinke harde buiken maar dat kan ook zijn omdat meneer mijn zijn kont moet indalen :-) en dat gaat met wat grof geweld lijkt het soms wel....
wel fijn he dat ze de kleine zo goed in de gaten houden! Al heb ik bij indy ook groeiecho's gehad want ze zou wel heel klein zijn... met geboorte 39.4 was ze 3120 gram en 50 cm...
Gast- Gast
BeeGee schreef:joyce0606 schreef:begee: jammer zeg dat je nog niet overgrbracht wordt, maar wel goed dat ze die keuze maken, alles wat beter is voor het kind (en jouw). ik vind 1360 gram wel meevallen....die van mij was 1400 gram op jouw termijn....maar goed ik word dan ook in de gaten gehouden vanwege de groei, volgende week krijg ik weer een groeiecho.
Hij zit onder de onderste groeilijn, al is het heel moeilijk om een goede echo te maken omdat de kleine geen vruchtwater heeft.. dus het kan zijn dat het meer is.. (hoop ik ook dat hij wat zwaarder is)
geen weeën meer gehad, soms nog wel flinke harde buiken maar dat kan ook zijn omdat meneer mijn zijn kont moet indalen :-) en dat gaat met wat grof geweld lijkt het soms wel....
wel fijn he dat ze de kleine zo goed in de gaten houden! Al heb ik bij indy ook groeiecho's gehad want ze zou wel heel klein zijn... met geboorte 39.4 was ze 3120 gram en 50 cm...
ook geen hele vette dus!
sorry maar ik ben een beetje een nitwit hierin, maar kan de kleine dan zonder vruchtwater "leven" in de baarmoeder....en hij ligt dus in een stuit? ik neem aan dat het een keizersnede wordt toch dan?
joyce0606- Kletskop
BeeGee ik vind het voor jou ook zo sneu dat je in het ziekenhuis ligt! Vooral ver weg van je 2 andere kindjes, heel dapper vind ik het van je dat je je zo groot houdt! Balen dat je niet kan worden overgebracht, maar als hij nu nog 'maar' 140 gram moet groeien om over te kunnen gaan naar het andere ziekenhuis, moet dat in een week toch wel lukken? Ze zijn al zo vaak heen en weer gereden, die ene week kan je familie ook nog wel aan, even doorbijten! Ik wou dat ik in de buurt woonde, dan had ik met liefde s'middags aan je bed gezeten als er even niemand kon, nu toch tijd zat Maar even iets heel anders, jij had heel veel vrije uren/dagen, waardoor je vrij vroeg met verlof kon zonder officieel met verlof te zijn, toch? Die krijg je nu na je verlof nog denk ik? Het is natuurlijk geen fijne manier om verplicht met verlof te zijn zo, maar hopelijk is dit een opstekertje!
Ik ben heel benieuwd hoeveel onze kleine straks weegt, ze wordt nu geschat op +/- 3300 gram geloof ik met 40 weken. Het hangt er natuurlijk ook maar vanaf hoe lang ze is straks.
Volgens mijn vriend moet ik deze week helemaal niks doen, en volkomen rust houden, wat schattig toch haha vrijdag ga ik naar Nick & Simon en slaap ik bij mijn ouders, dus tot die tijd slaap ik hier maar even lekker bij!
Ik ben heel benieuwd hoeveel onze kleine straks weegt, ze wordt nu geschat op +/- 3300 gram geloof ik met 40 weken. Het hangt er natuurlijk ook maar vanaf hoe lang ze is straks.
Volgens mijn vriend moet ik deze week helemaal niks doen, en volkomen rust houden, wat schattig toch haha vrijdag ga ik naar Nick & Simon en slaap ik bij mijn ouders, dus tot die tijd slaap ik hier maar even lekker bij!
Gast- Gast
@Beegee: echt ontzettend vervelend dat je zover weg bent nu! Nog heel even, het is voor je kleine spruit!
@Freakie: ik kan me nog iets herinneren van een jas bij de Miss Etam geloof ik? Iig, ik vind zojuist een kortingsbon voor 15 procent, niet icm aanbiedingen en cadeaubonnen en geldig tot 1 november 2011, kan ik jou er blij mee maken? Of iemand anders misschien? Ik hoef er niks voor, behalve een adres zodat ik het kan opsturen ;-)
Ik wil dat iedereen in het ziekenhuis is! Sowieso mijn man, mijn vader, zijn vriendin en mijn tante bel ik zodra de weeen begonnen zijn. Mijn moeder zei van het weekend dat ze ook graag gebeld wil worden en mijn jongste zusje zal met mijn vader meekomen denk ik. Als het allemaal snel en goed gaat wil ik 'm natuurlijk laten zien, als het uren gaat duren ben ik iig niet alleen. Ik weet niet of ze allemaal op de gang zullen wachten of allemaal naar binnen mogen als ik 'echt' aan het bevallen ben, maar dat maakt me eigenlijk niet uit, zolang ze maar niet in de weg lopen ;-)
Hebben jullie trouwens zo'n schommelstoel voor baby? Ik wil er graag eentje, ik vind net een wipstoeltje dat in hoogte verstelbaar is en ook kan schommelen, maar verder weet ik eigenlijk niet waar je op moet letten of welke goed zijn..?
@Freakie: ik kan me nog iets herinneren van een jas bij de Miss Etam geloof ik? Iig, ik vind zojuist een kortingsbon voor 15 procent, niet icm aanbiedingen en cadeaubonnen en geldig tot 1 november 2011, kan ik jou er blij mee maken? Of iemand anders misschien? Ik hoef er niks voor, behalve een adres zodat ik het kan opsturen ;-)
Ik wil dat iedereen in het ziekenhuis is! Sowieso mijn man, mijn vader, zijn vriendin en mijn tante bel ik zodra de weeen begonnen zijn. Mijn moeder zei van het weekend dat ze ook graag gebeld wil worden en mijn jongste zusje zal met mijn vader meekomen denk ik. Als het allemaal snel en goed gaat wil ik 'm natuurlijk laten zien, als het uren gaat duren ben ik iig niet alleen. Ik weet niet of ze allemaal op de gang zullen wachten of allemaal naar binnen mogen als ik 'echt' aan het bevallen ben, maar dat maakt me eigenlijk niet uit, zolang ze maar niet in de weg lopen ;-)
Hebben jullie trouwens zo'n schommelstoel voor baby? Ik wil er graag eentje, ik vind net een wipstoeltje dat in hoogte verstelbaar is en ook kan schommelen, maar verder weet ik eigenlijk niet waar je op moet letten of welke goed zijn..?
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik heb altijd bedacht dat ik alleen wilde bevallen nouja met mijn vriend en nu helemaal. Mocht ik bevallen dan staat er een heel team klaar van kinderartsen enzovoort dus er zijn al genoeg mensen bij. Plus dat ik niet wil dat iemand anders mijn meiden eerder ziet dan ik. Mijn vriend natuurlijk wel. Maar niet mijn ouders of schoonouders. Wij gaan pas mensen bellen als we weten hoe het gaat met de meiden en mischien wachten we wel tot ik ze ook heb gezien.
Verder geen ontwikkelingen hier. Lig weer aan de ctg en mijn ontbijt staat naast me maar daar kan ik dus niet bij.
Verder geen ontwikkelingen hier. Lig weer aan de ctg en mijn ontbijt staat naast me maar daar kan ik dus niet bij.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
@lookie; wat een leuke spulletjes... jullie zijn wel helemaal in-to-the uiltjes hè?
@ beegee; vervelend dat je nog niet naar veghel kan... hopelijk maakt jullie kleintje nog een inhaalslag!
@ supertalentje; ik wou in eerste instantie wel een schommelstoel maar als ik het kamertje zo bekijk met de meubeltjes er in word dat toch wel erg vol dus toch besloten om het niet te doen.
@ studie; vervelend dat ze je ontbijt buiten bereik hebben gezet
Ik wil niemand van de familie of vrienden bij de bevalling. Vind het een intiem moment voor mij en man (tsja die Vk heb je nou eenmaal nodig ). Misschien als er ooit een 2e bij mag komen maar dat zien we dan wel weer.
@ beegee; vervelend dat je nog niet naar veghel kan... hopelijk maakt jullie kleintje nog een inhaalslag!
@ supertalentje; ik wou in eerste instantie wel een schommelstoel maar als ik het kamertje zo bekijk met de meubeltjes er in word dat toch wel erg vol dus toch besloten om het niet te doen.
@ studie; vervelend dat ze je ontbijt buiten bereik hebben gezet
Ik wil niemand van de familie of vrienden bij de bevalling. Vind het een intiem moment voor mij en man (tsja die Vk heb je nou eenmaal nodig ). Misschien als er ooit een 2e bij mag komen maar dat zien we dan wel weer.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
studiebol schreef:Ik heb altijd bedacht dat ik alleen wilde bevallen nouja met mijn vriend en nu helemaal. Mocht ik bevallen dan staat er een heel team klaar van kinderartsen enzovoort dus er zijn al genoeg mensen bij. Plus dat ik niet wil dat iemand anders mijn meiden eerder ziet dan ik. Mijn vriend natuurlijk wel. Maar niet mijn ouders of schoonouders. Wij gaan pas mensen bellen als we weten hoe het gaat met de meiden en mischien wachten we wel tot ik ze ook heb gezien.
Verder geen ontwikkelingen hier. Lig weer aan de ctg en mijn ontbijt staat naast me maar daar kan ik dus niet bij. het gaat ook in elke ziekenhuis hetzelfde ochtend rondje ctg haha... en balen he dat er dan een lekker ontbijtje naar je lonkt
Gast- Gast
ah das ook niet leuk, studiebol... staat er ontbijt voor je klaar, en kun je er niet bij!! haha.. zie het al voor me!! *mag ik eigenlijk niet om lachen he..* Net als bij ice-age. Istie biiijjjnaaa bij de noot, en valt hij!!
Parels: Lekkerrrrr... je hebt verlof!!! Genieten hoor, nu nog ff fijn rust. Gaat straks allemaal anders worden..
Beegee: Ah jammer dat je nog steeds niet dichter naar huis kunt, vervelend! Maar vind dat je het superknap doet allemaal! Je klinkt (/schrijft??! ) zo sterk!
Wij gaan de bevalling met ons 2tjes doen, nou ja en de VK dan, en misschien nog wel een leerling.. Maar verder geen familie erbij. Mijn schoonouders bellen we als het nodig is voor oppas. Mocht Naomi gewoon doorslapen, dan laten we haar denk ik gewoon slapen. Mocht ze wakker worden dan bellen we opa/oma.
Gister intake kraamzorg gehad, ik krijg 49 uur over 8 dagen. En dan nog de bevaluren erbij. Leuk tasje gekregen met allerlei proefmonstertjes, echt heel veel! Lekker!! al die heerlijke zwitsal geuren!!!
Fijne dag!! Ik ga vanmiddag met mijn mams en Naomi naar de Ikea. Hamstereeeee!! We wonen nu een jaar in ons nieuwe huis, en we hebben nog steeds geen nachtkastjes. Vind ik toch wel handig voor als ik straks bevallen ben. Dan hoop ik wel bij mijn ontbijt te kunnen die op mijn nachtkastje staat... :p
En eenmaal daar kan ik me vast niet inhouden nog meer leuke/handige dingetjes te kopen!!
Parels: Lekkerrrrr... je hebt verlof!!! Genieten hoor, nu nog ff fijn rust. Gaat straks allemaal anders worden..
Beegee: Ah jammer dat je nog steeds niet dichter naar huis kunt, vervelend! Maar vind dat je het superknap doet allemaal! Je klinkt (/schrijft??! ) zo sterk!
Wij gaan de bevalling met ons 2tjes doen, nou ja en de VK dan, en misschien nog wel een leerling.. Maar verder geen familie erbij. Mijn schoonouders bellen we als het nodig is voor oppas. Mocht Naomi gewoon doorslapen, dan laten we haar denk ik gewoon slapen. Mocht ze wakker worden dan bellen we opa/oma.
Gister intake kraamzorg gehad, ik krijg 49 uur over 8 dagen. En dan nog de bevaluren erbij. Leuk tasje gekregen met allerlei proefmonstertjes, echt heel veel! Lekker!! al die heerlijke zwitsal geuren!!!
Fijne dag!! Ik ga vanmiddag met mijn mams en Naomi naar de Ikea. Hamstereeeee!! We wonen nu een jaar in ons nieuwe huis, en we hebben nog steeds geen nachtkastjes. Vind ik toch wel handig voor als ik straks bevallen ben. Dan hoop ik wel bij mijn ontbijt te kunnen die op mijn nachtkastje staat... :p
En eenmaal daar kan ik me vast niet inhouden nog meer leuke/handige dingetjes te kopen!!
dizzy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 42
Punten : 44
Registratiedatum : 10-08-11
dizzy: hier gister ook de kraamzorg geweest. ik krijg 48 uur over 8 dagen (6 uur per dag)
joyce0606- Kletskop
morgen,
@ joyce, het is ook bizar dat de kleine zonder vruchtwater kan leven.. ik heb ook altijd gedacht dat het niet kon en zodra je vliezen breken dat je moet bevallen. Dit is ook zo na 34 weken omdat je kindje dan rijp is om te komen.
In mijn geval is het niet erg, in zoverre de kleine maakt elke 24 uur nieuw vruchtwater aan, dit gebruikt hij om te drinken en weer uit te plassen.. de rest verlies ik weer. Het belangrijkste nu is dat mijn placenta goed blijft functioneren daar komen immers de groeistoffen uit voor de kleine. Ze maken dus ellke week een echo van de placenta en de bloed doorstroom, elke 2 weken word er een groei echo gemaakt.
de kleine heeft wel ''last'' van het weinige vruchtwater omdat hij zich niet zo vrij kan bewegen, na de geboorte kan het dus zijn dat zijn spiertjes wat ''opgerekt'' moeten worden omdat hij natuurlijk minder beweeglijk is. (het gekke is dat meneer mijn hele buik nog door gaat, dus ook das is wel verschillend per kindje)
Hij ligt inderdaad in stuit, in eerste instantie wilde ze ook perse een KZ doen, na een paar dagen is er overleg geweest en hebben ze mijn andere 2 bevallingen erbij genomen om die door te kijken. De weg is nu al vrijgemaakt door de 2 meiden ook is de 2e bevalling soepel verlopen (5 uurtjes) ze willen mij dus de kans geven om het zelf te proberen.. die kan neem ik graag aan, ik wil proberen en mocht het niet snel genoeg gaan of de kleine heeft last van de bevalling word het alsnog een KZ.
@ supertalentje, word een gezellige boel je bevalling ik denk dat je dat moet doen waar jij je goed bij voelt!!! en dat is tijdens de bevalling gewoon het belangrijkste. Mocht je op dat moment toch liever niemand extra's erbij willen ben daar dan ook eerlijk in naar jezelf toe.
ik heb geen schommelstoel, ook nooit gehad. ik voedde altijd gewoon in bed.
@ parels, dank je voor je lieve berichtje!! ik heb ook zekers mijn dip momenten hoor en dat ik loop te brullen alleen ik merk dat ik er niets mee op schiet... en hoe ik het wend of keer ik lig gewoon in veldhoven nu het beste... dus houd me ook wel op de been.
liefs
@ joyce, het is ook bizar dat de kleine zonder vruchtwater kan leven.. ik heb ook altijd gedacht dat het niet kon en zodra je vliezen breken dat je moet bevallen. Dit is ook zo na 34 weken omdat je kindje dan rijp is om te komen.
In mijn geval is het niet erg, in zoverre de kleine maakt elke 24 uur nieuw vruchtwater aan, dit gebruikt hij om te drinken en weer uit te plassen.. de rest verlies ik weer. Het belangrijkste nu is dat mijn placenta goed blijft functioneren daar komen immers de groeistoffen uit voor de kleine. Ze maken dus ellke week een echo van de placenta en de bloed doorstroom, elke 2 weken word er een groei echo gemaakt.
de kleine heeft wel ''last'' van het weinige vruchtwater omdat hij zich niet zo vrij kan bewegen, na de geboorte kan het dus zijn dat zijn spiertjes wat ''opgerekt'' moeten worden omdat hij natuurlijk minder beweeglijk is. (het gekke is dat meneer mijn hele buik nog door gaat, dus ook das is wel verschillend per kindje)
Hij ligt inderdaad in stuit, in eerste instantie wilde ze ook perse een KZ doen, na een paar dagen is er overleg geweest en hebben ze mijn andere 2 bevallingen erbij genomen om die door te kijken. De weg is nu al vrijgemaakt door de 2 meiden ook is de 2e bevalling soepel verlopen (5 uurtjes) ze willen mij dus de kans geven om het zelf te proberen.. die kan neem ik graag aan, ik wil proberen en mocht het niet snel genoeg gaan of de kleine heeft last van de bevalling word het alsnog een KZ.
@ supertalentje, word een gezellige boel je bevalling ik denk dat je dat moet doen waar jij je goed bij voelt!!! en dat is tijdens de bevalling gewoon het belangrijkste. Mocht je op dat moment toch liever niemand extra's erbij willen ben daar dan ook eerlijk in naar jezelf toe.
ik heb geen schommelstoel, ook nooit gehad. ik voedde altijd gewoon in bed.
@ parels, dank je voor je lieve berichtje!! ik heb ook zekers mijn dip momenten hoor en dat ik loop te brullen alleen ik merk dat ik er niets mee op schiet... en hoe ik het wend of keer ik lig gewoon in veldhoven nu het beste... dus houd me ook wel op de been.
liefs
Gast- Gast
Beegee: nou gelukkig dat de kleine er niet heel veel last van heeft! en als hij dat er aan overhoudt dat zijn spiertjes moeten oprekken, is dat wel te overzien. wel fijn dat ze je lekker in de gaten houden, maar gaan ze de kleine nu halen met 34 weken, of laten ze hem zitten zo lang het kan? ik vind je wel een bikkel dat je het gaat proberen om in stuit te bevallen! ik hoop ook voor je dat het voorspoedig gaat!
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:Beegee: nou gelukkig dat de kleine er niet heel veel last van heeft! en als hij dat er aan overhoudt dat zijn spiertjes moeten oprekken, is dat wel te overzien. wel fijn dat ze je lekker in de gaten houden, maar gaan ze de kleine nu halen met 34 weken, of laten ze hem zitten zo lang het kan? ik vind je wel een bikkel dat je het gaat proberen om in stuit te bevallen! ik hoop ook voor je dat het voorspoedig gaat!
Ik loop max tot 37 weken door, alleen haalt bijna niemand dat haha.... dus wat dat betreft is het onzeker wanneer de kleine geboren gaat worden... ze zetten in eerste instantie alles op 32 weken daarna de grens van 34 weken en dan max 37 weken.. ik mag gewoon al die tijd afwachten tot meneer besluit om zelf te . Ja klinkt gek dat ik toch de stuit wil proberen maar mijn gevoel zegt heel sterk dit stukje graag zelf te willen doen. Er is al zoveel ''afgepakt'' intussen dat ik dit wil doen. Natuurlijk is het herstel tijd na een vagina bevalling natuurlijk ook korter dan een KZ.. dus wat dat betreft lijkt me dat ook wel fijn.
Gast- Gast
BeeGee schreef:joyce0606 schreef:Beegee: nou gelukkig dat de kleine er niet heel veel last van heeft! en als hij dat er aan overhoudt dat zijn spiertjes moeten oprekken, is dat wel te overzien. wel fijn dat ze je lekker in de gaten houden, maar gaan ze de kleine nu halen met 34 weken, of laten ze hem zitten zo lang het kan? ik vind je wel een bikkel dat je het gaat proberen om in stuit te bevallen! ik hoop ook voor je dat het voorspoedig gaat!
Ik loop max tot 37 weken door, alleen haalt bijna niemand dat haha.... dus wat dat betreft is het onzeker wanneer de kleine geboren gaat worden... ze zetten in eerste instantie alles op 32 weken daarna de grens van 34 weken en dan max 37 weken.. ik mag gewoon al die tijd afwachten tot meneer besluit om zelf te . Ja klinkt gek dat ik toch de stuit wil proberen maar mijn gevoel zegt heel sterk dit stukje graag zelf te willen doen. Er is al zoveel ''afgepakt'' intussen dat ik dit wil doen. Natuurlijk is het herstel tijd na een vagina bevalling natuurlijk ook korter dan een KZ.. dus wat dat betreft lijkt me dat ook wel fijn.
ja dat is helemaal waar! het herstellen is ook wel prettiger. ze stellen elke keer de grenzen bij natuurlijk. maar nu op naar de 32 weken. gaan ze vrijdag dan nog meten of je het gewicht haalt of brengen ze je sowieso over?
joyce0606- Kletskop
@Beegee: ik was ook wel benieuwd hoe het nou zat met dat vruchtwater, wat heb je het duidelijk kunnen uitleggen! Dat geeft voor jezelf ook wat rust neem ik aan, dat je weet dat alles ook op deze manier goed gaat. Las ik nou goed dat ie in een stuit ligt? Ik las gister een artikel dat een keizersnee niet meer standaard is bij een stuit, je hebt een goede kans op de natuurlijke manier te bevallen.
Bedankt voor je tip, ik had er nog niet aangedacht dat ik iedereen kan wegsturen, ik ben wel assertief genoeg dat te doen, ik denk alleen dat ik het echt fijn vind om mensen om me heen te hebben die belangrijk zijn.
Je zei trouwens dat je in bed voedde, dat zal ik ook wel gaan doen, maar vinden die kleintjes schommelen niet fijn? En vanaf 6 maanden ga je naast bv toch bijvoeden, waar zette je je kindje dan in?
@Stuiter: ik heb zo met je te doen, lig je al in het ziekenhuis, kun je niet bij je ontbijt! Heb je wel wat te doen overdag qua bezoek, tijdschriften lezen of een laptop tot je beschikking? En hoe heb je vannacht geslapen en voel je je vandaag?
Ik kan vandaag niet meer zitten! Ik hang altijd een beetje op de bank, maar zodra baby het blijkbaar te krap vindt begint ie te schoippen en moet ik echt anders (rechterop) gaan zitten. Nu ff opruimen en afwassen en vanavond eten met Melis_je!
Bedankt voor je tip, ik had er nog niet aangedacht dat ik iedereen kan wegsturen, ik ben wel assertief genoeg dat te doen, ik denk alleen dat ik het echt fijn vind om mensen om me heen te hebben die belangrijk zijn.
Je zei trouwens dat je in bed voedde, dat zal ik ook wel gaan doen, maar vinden die kleintjes schommelen niet fijn? En vanaf 6 maanden ga je naast bv toch bijvoeden, waar zette je je kindje dan in?
@Stuiter: ik heb zo met je te doen, lig je al in het ziekenhuis, kun je niet bij je ontbijt! Heb je wel wat te doen overdag qua bezoek, tijdschriften lezen of een laptop tot je beschikking? En hoe heb je vannacht geslapen en voel je je vandaag?
Ik kan vandaag niet meer zitten! Ik hang altijd een beetje op de bank, maar zodra baby het blijkbaar te krap vindt begint ie te schoippen en moet ik echt anders (rechterop) gaan zitten. Nu ff opruimen en afwassen en vanavond eten met Melis_je!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
@ sp, om de kleine te bij te voeden gebruikte ik in het begin altijd de doomoo seat, ik ben niet zo van de wipstoeltjes.... en daarna gewoon de kinderstoel.
Maar bedoel je eigenlijk zo'n schommelstoel waar je je kindje in legt en dat je deze dan op automaat kan zetten? Niet een schommelstoel om als ouder in te zitten?
Dat wiebel ding voor kindjes heb ik nooit gehad, lijkt me overigens erg handig hoor maar goed nooit gehad en eigenlijk vond/vind ik dat zonde om zelf aan te schaffen... ik heb niet het idee dat de meiden het gemist hebben...
ik heb artsen hier eerst ook voor gek verklaard hoor mij door te laten lopen met weinig tot geen vruchtwater... maar goed als er 3 artsen om je bed staan en die vertellen met een smile dat dit gewoon kan ga je er maar vanuit dat zij het wel weten.. en intussen weet ik ook dat het kan natuurlijk :-)
wat gezellig een dinner meeting!!
@ joyce, nee ze gaan vrijdag niet nogmaals meten helaas.. dat doen ze volgende week pas.. om toch wat meer tijd te rekken
liefs
Maar bedoel je eigenlijk zo'n schommelstoel waar je je kindje in legt en dat je deze dan op automaat kan zetten? Niet een schommelstoel om als ouder in te zitten?
Dat wiebel ding voor kindjes heb ik nooit gehad, lijkt me overigens erg handig hoor maar goed nooit gehad en eigenlijk vond/vind ik dat zonde om zelf aan te schaffen... ik heb niet het idee dat de meiden het gemist hebben...
ik heb artsen hier eerst ook voor gek verklaard hoor mij door te laten lopen met weinig tot geen vruchtwater... maar goed als er 3 artsen om je bed staan en die vertellen met een smile dat dit gewoon kan ga je er maar vanuit dat zij het wel weten.. en intussen weet ik ook dat het kan natuurlijk :-)
wat gezellig een dinner meeting!!
@ joyce, nee ze gaan vrijdag niet nogmaals meten helaas.. dat doen ze volgende week pas.. om toch wat meer tijd te rekken
liefs
Gast- Gast
Beegee ; geen dank! Na alles wat jij/jullie door moeten maken is een beetje schriftelijke ondersteuning geven het minste wat ik kan doen! Wel fijn dat ze zo duidelijk zijn in het ziekenhuis (maar volgens mij ben jij ook assertief genoeg om alles te willen weten haha) en je dus weet waar je aan toe bent!
Supertalentje ; je zegt steeds 'stuiter' als je 'studiebol' bedoeld haha, dat is natuurlijk absoluut niet erg, maar het viel me wel op! Ik herken ook wat je zegt, hangen op de bank lukt bij mij ook niet meer helaas .. dan begint ze tegen te stribbelen totdat ik op een gegeven moment zo'n last in mn rug heb dat ik wel gewoon moet zitten!
Ik wil flesvoeding gaan geven, en wij hebben wel een stoel in de babykamer, dat is alleen geen schommelstoel. Maar omdat ik het flesje beneden moet maken, denk ik dat ik gewoon ook lekker beneden op de bank het flesje ga geven .. Dikke badjas klaarhangen en gaan!
Ik ben optimaal van mijn verlof aan het genieten, heb lekker uitgeslapen, een wasje erin gegooid, het bed wederom verschoond en net ontbeten. Straks komt mijn vriendinnetje op bezoek en ga ik daarna nog even boodschappen doen. Dan koken en dan zit de avond er alweer op!
Mijn vriend heeft sinds vrijdag een hele rare uitslag, een soort allergische reactie, ontzettende opgezette bulten/schijven op zijn billen en benen .. heel raar! En eerst dachten we dat we wisten waar het van kwam, we hebben van die aardbeisticks (snoepjes) die vindt hij heerlijk, maar de volgende ochtend had hij er ontzettend last van. Nu heeft ie ze gisteren niet gegeten, en vanochtend werd hij er weer wakker van! Vrijdagochtend heb ik het bed verschoond, en nu zei hij dat ik vandaag maar weer even het bed moest verschonen, wie weet zit er wat in de lakens .. Heb ik natuurlijk gedaan, maar ik heb helemaal nergens last van! Ik denk gelijk de ergste dingen, zouden we vlooien hebben (ik ontvlooi de kat ELKE maand en ze jeukt zichzelf ook niet overmatig), maar dan moet ik er toch ook last van hebben? Huismijt? Idem dito hier, dan moet ik er toch ook last van hebben? De kat komt ook alweer een week niet op de slaapkamer, omdat ze ontzettend uithaart. Ander wasmiddel heb ik ook niet, we hebben nergens ooit een allergische reactie op gehad .. Het zit ook onder zijn boxershort en dat is het gekke .. Als hij er morgenochtend nog last van heeft, ga ik even met hem langs de huisarts (haha dat klinkt alsof het mijn kind is, maar ik ben toch thuis en nieuwsgierig)!
Even een ander vraagje ; vanaf wanneer doen jullie dat zeiltje op het bed?
Ik moet er niet aan denken dat mijn water breekt in bed, en dat ons vrij nieuwe bed dan helemaal vernachelt is!
En waar gaan jullie in bevallen? Ik wil er ook weer niet teveel geld aan uitgeven maar er wel een beetje florisant bijliggen .. anders ga ik volgende week even langs de Primark
Supertalentje ; je zegt steeds 'stuiter' als je 'studiebol' bedoeld haha, dat is natuurlijk absoluut niet erg, maar het viel me wel op! Ik herken ook wat je zegt, hangen op de bank lukt bij mij ook niet meer helaas .. dan begint ze tegen te stribbelen totdat ik op een gegeven moment zo'n last in mn rug heb dat ik wel gewoon moet zitten!
Ik wil flesvoeding gaan geven, en wij hebben wel een stoel in de babykamer, dat is alleen geen schommelstoel. Maar omdat ik het flesje beneden moet maken, denk ik dat ik gewoon ook lekker beneden op de bank het flesje ga geven .. Dikke badjas klaarhangen en gaan!
Ik ben optimaal van mijn verlof aan het genieten, heb lekker uitgeslapen, een wasje erin gegooid, het bed wederom verschoond en net ontbeten. Straks komt mijn vriendinnetje op bezoek en ga ik daarna nog even boodschappen doen. Dan koken en dan zit de avond er alweer op!
Mijn vriend heeft sinds vrijdag een hele rare uitslag, een soort allergische reactie, ontzettende opgezette bulten/schijven op zijn billen en benen .. heel raar! En eerst dachten we dat we wisten waar het van kwam, we hebben van die aardbeisticks (snoepjes) die vindt hij heerlijk, maar de volgende ochtend had hij er ontzettend last van. Nu heeft ie ze gisteren niet gegeten, en vanochtend werd hij er weer wakker van! Vrijdagochtend heb ik het bed verschoond, en nu zei hij dat ik vandaag maar weer even het bed moest verschonen, wie weet zit er wat in de lakens .. Heb ik natuurlijk gedaan, maar ik heb helemaal nergens last van! Ik denk gelijk de ergste dingen, zouden we vlooien hebben (ik ontvlooi de kat ELKE maand en ze jeukt zichzelf ook niet overmatig), maar dan moet ik er toch ook last van hebben? Huismijt? Idem dito hier, dan moet ik er toch ook last van hebben? De kat komt ook alweer een week niet op de slaapkamer, omdat ze ontzettend uithaart. Ander wasmiddel heb ik ook niet, we hebben nergens ooit een allergische reactie op gehad .. Het zit ook onder zijn boxershort en dat is het gekke .. Als hij er morgenochtend nog last van heeft, ga ik even met hem langs de huisarts (haha dat klinkt alsof het mijn kind is, maar ik ben toch thuis en nieuwsgierig)!
Even een ander vraagje ; vanaf wanneer doen jullie dat zeiltje op het bed?
Ik moet er niet aan denken dat mijn water breekt in bed, en dat ons vrij nieuwe bed dan helemaal vernachelt is!
En waar gaan jullie in bevallen? Ik wil er ook weer niet teveel geld aan uitgeven maar er wel een beetje florisant bijliggen .. anders ga ik volgende week even langs de Primark
Gast- Gast
Parels zijn het geen galbulten? Die kreeg ik vroeger altijd als ik iets met aardbeien at en ik ben der nog steeds gevoelig voor.. Yasemin had ze deze zomer ook na een bakje aardbeien opgegeten te hebben.. Ze heeft er zeker een paar dagen galbulten van gehad..
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
pitbullgup schreef:
Naam leeftijd no. kindje Geslacht ZH/thuis uitg. datum bevaldatum Naam Blondje1313 Leeftijd 1e Meisje Poli-klinisch uitg. datum 07-10-2011 L.otte Star07 23/25 1e Meisje Poli-klinisch 07-11-2011 ? ? Floor 28/29 1e N.B Poli-klinisch 14-11-2011 ? ? Studiebol 28/32 1+2 meisjes Klinisch ? 21-11-2011 ? ? Mickey 26/28 1e N.B Poli-klinisch 24-11-2011 Als ik dat al wist ? Parels 25/28 1e meisje poli-klinisch 22-11-2011 ? ? Joyce0606 26/27 1e Jongen klinisch 28-11-2011 ? ? Pitbullgup 25/27 1e meisje Thuis? 10-12-2011 ? ? Lookie 25/28 1e jongetje poli-klinisch 13-12-2011 ? ? Liesje 28 2e jongen thuis 19-12-2011 ? ? Freakielief 26/28 1e jongen poli-klinisch 23-12-2011 ? ? [/tr] Dizzy 24/25 2e meisje Thuis? 24-12-2011 ? ? Supertalentje 27 1e Jongen Poli-klinisch 14-01-2012 ? Nog ff wachten ;-) Nicci 23/27 1e NB 22-01-2012 Thuis ? ? Aimee 22/26 1e kindje jongen Nog onbekend 26-01-2012 ? ?
Ik ben de hekkensluiter!!! oh en de jongste!
Wat hebben jullie allemaal veel geschreven meiden, en wat een 'ellende' ineens...
Studiebol: Wat verschrikkelijk schrikken dat je meiden ineens besloten te willen komen! Hopelijk blijven ze toch nog even een paar weken zitten
Beegee: Kan me voorstellen dta je baalt dat je nog even zo ver van je meiden in het ZH moet blijven liggen... Hopelijk groeit jullie mannetje goed door zodat je toch over een week/paar weken wat dichter bij huis kan komen te liggen!
Supertalentje: Woow, jij wil veel mensen bij je bevalling! Ik wil alleen mijn man erbij hebben, ik ben onder invloed van hormonen nu al niet de allergezelligste en zal me denk ik gaan irriteren aan al die mensen die in de rondte lopen Wat vervelend dat je je zo rot voelt over dat je al thuis zit...
Lookie: Wat leuk die uitljes dingen! Wij hebben ook iets met vogeltjes en dingetjes.. Ik zal eens even gaan neuzen op die site!
Parels: Lekker joh, verlof!!! Lekker van genieten Wel naar van die allergische reactie van je vriend! Ik zou het idd ook wel even bij de dokter gaan checken... Misschien is het niets, maar straks is het besmettelijk ofzo.
Ik voel me ondertussen al wel weer iets beter! Maak me nog wel wat zorgen om ons mannetje, maar ik kan nu toch niets aan de situatie veranderen. Ik ga er van uit dat ze in het zieknhuis toch iets professioneler en kundiger zijn dan bij de VK en zij dus echt wel kunnen meten en controleren...
Omdat ik lichamelijk best zwaar werk heb, ben ik vanaf 1 oktober minder gaan werken (24uur ipv 32uur) en daarom ben ik nu 6 dagen vrij :cyclops: Heerlijk, maar niet goed voor mijn portomonnee want ik voel de koopdrang alweer opkomen!!! Eerst maar even inventarisen wat ik nog ECHT nodig heb, en dan de stad in
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
parels: ik heb zo'n hoes om mijn bed bij de action gekocht, en die heb ik er gister omheen gedaan. ik moet er dus ook niet aan denken dat mijn vliezen breken op het matras, de kraamzorg zei ook gister dat je dan het matras echt wel kan weggooien... dus dan maar het zekere voor het onzekere. ik heb daaroverheen een gewoon matrashoes dus vies of beschadigen kan hij ook niet. rond de 36 weken doe ik er een extra celstofmatje onder.
ik heb ook na zitten denken over wat ik aandoe tijdens de bevalling...maar ik kom er nog niet echt uit. ik heb wel al pyama's en bogshirts gekocht, maar die zijn dus nieuw en vind ik het weer zonde hahaha. ik dek dat ik maar even een goedkope bigshirt ergens ga kopen, dat lijkt mij wel het lekkerst. zit je toch niet helemaal in je blote kont. en tijdens de bevalling kan die heel gemakkelijk omhoog.
ik heb ook na zitten denken over wat ik aandoe tijdens de bevalling...maar ik kom er nog niet echt uit. ik heb wel al pyama's en bogshirts gekocht, maar die zijn dus nieuw en vind ik het weer zonde hahaha. ik dek dat ik maar even een goedkope bigshirt ergens ga kopen, dat lijkt mij wel het lekkerst. zit je toch niet helemaal in je blote kont. en tijdens de bevalling kan die heel gemakkelijk omhoog.
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:parels: ik heb zo'n hoes om mijn bed bij de action gekocht, en die heb ik er gister omheen gedaan. ik moet er dus ook niet aan denken dat mijn vliezen breken op het matras, de kraamzorg zei ook gister dat je dan het matras echt wel kan weggooien... dus dan maar het zekere voor het onzekere. ik heb daaroverheen een gewoon matrashoes dus vies of beschadigen kan hij ook niet. rond de 36 weken doe ik er een extra celstofmatje onder.
Ik vond voornamelijk een groot shirt lekker en ook sokken... :-) heerlijk charmant van die dikke sokken aan maar ook tijdens de bevalling van indy in de zomer had ik dikke sokken aan... en je nieuwe pyjama is niet erg als het maar geen witte is.. gewoon daarna alles in de was en klaar.
wat betreft je matras, die overleefd een vloedgolf vruchtwater inderdaad niet, tis toch een apart geurtje wat erin trekt.
@ aimee, leuk koopdrang!!!!! (ik ben blij dat ik via internet nu niets kan kopen omdat ik nu gewoon via ziekenhuis internet en durf dan geen dingen met de bang te doen :-) )
@ parels, gewoon bevallen in iets wat lekker om je lijf zit... broek hoef je je geen zorgen om te maken die heb je toch bijna niet aan .. :p ik had gewoon een groot shirt met trainingsbroek aan en dikke sokken... (normaal gesproken draag ik ook geen pyjama''s dus nu ook niet aangeschaft bij alle 3 niet trouwens)
je mag tegenwoordig toch ook flesjes klaar maken met warm water uit de kraan? dan kun je ook lekker voeden op bed.. :-) ben nogal lui aangelegen he haha....
Gast- Gast
Hahahhaa, ja ik zie het wel! Inderdaad zo'n bigshirt, maar die moet ik dus wel kopen, want mijn vriend is even 'dun' als ik ben! Komt vast wel goed ..
Vanaf volgende week dan ook maar die charmante zeiltjes eronder .. voor het geval dat! Zal je zien dat we er dik 6 weken op liggen te slapen haha en mijn vriend heeft het nu steeds al zo warm!
Het zijn idd waarschijnlijk galbulten, ik vind het voor hem alleen heel erg vervelend, en ik wil zo goed mogelijk voor mijn vriendje zorgen! Ik denk dat het komt doordat hij zo zweet s'nachts, en toch wel wat zieker wordt tegenwoordig, hij hoest en proest, en stiekem is het denk ik ook een beetje stress gelukkig maar!
Nu ga ik stoppen want mijn (eveneens zwangere) vriendinnetje komt zo met oliebollen!
Vanaf volgende week dan ook maar die charmante zeiltjes eronder .. voor het geval dat! Zal je zien dat we er dik 6 weken op liggen te slapen haha en mijn vriend heeft het nu steeds al zo warm!
Het zijn idd waarschijnlijk galbulten, ik vind het voor hem alleen heel erg vervelend, en ik wil zo goed mogelijk voor mijn vriendje zorgen! Ik denk dat het komt doordat hij zo zweet s'nachts, en toch wel wat zieker wordt tegenwoordig, hij hoest en proest, en stiekem is het denk ik ook een beetje stress gelukkig maar!
Nu ga ik stoppen want mijn (eveneens zwangere) vriendinnetje komt zo met oliebollen!
Gast- Gast
@ beegee; duidelijke uitleg heb je gegeven over het vruchtwater... sterkte
@ supertalentje; vervelend he dat je niet meer voorover kan zitten.... Op het werk zit ik me op een gegeven moment ook in allerlei bochten te wringen voor de computer
@ parels; ik ga ook fv geven maar denk dat ik voor s'nachts gewoon een thermoskan met heet water boven zet en het flesje boven klaar maak zodat ik bed kan voeden. Ander ben ik denk ik weer klaar wakker voordat ik bed lig. Zeiltje en moton van de action gooi ik er denk vanaf het weekend op als ik het bed toch ga verschonen.
@ aimee; fijn dat je iets rustiger bent in je hoofd... hopelijk is alles gewoon goed
@kleding; ik haal ook gewoon zo'n big shirt bij de wibra of zeeman kan dat ding ook meteen in de prullenbak as ie helemaal onder zit.
@ supertalentje; vervelend he dat je niet meer voorover kan zitten.... Op het werk zit ik me op een gegeven moment ook in allerlei bochten te wringen voor de computer
@ parels; ik ga ook fv geven maar denk dat ik voor s'nachts gewoon een thermoskan met heet water boven zet en het flesje boven klaar maak zodat ik bed kan voeden. Ander ben ik denk ik weer klaar wakker voordat ik bed lig. Zeiltje en moton van de action gooi ik er denk vanaf het weekend op als ik het bed toch ga verschonen.
@ aimee; fijn dat je iets rustiger bent in je hoofd... hopelijk is alles gewoon goed
@kleding; ik haal ook gewoon zo'n big shirt bij de wibra of zeeman kan dat ding ook meteen in de prullenbak as ie helemaal onder zit.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Ik lees mee hoor maar reageren op iedeeen met mijn telefoon is lastig. Echt stom dat het ziekenhuis deze site tegen houd.
Beegee vanmorgen vond ik het irritant ja die hartfilmpjes lukte niet maar ze liep steeds bij me weg heb ik er wel een uur aangelegen. Ze ging toen wel nieuwe thee voor me halen. Bij jou is het woord afwachten dus ook het woord wat je vaak hoort? Ben het woord nu al wel zat.
Vanmorgen een echo gehad ze werden geschat op 1666 en 1622 gram. Maar we werd duidelijk bij gezegd dat het een schatting is en we er dus niet teveel op moeten rekenen omdat het altijd anders kan zijn. Verder kwamen er geen bijzonderheden naar voren.
Beegee vanmorgen vond ik het irritant ja die hartfilmpjes lukte niet maar ze liep steeds bij me weg heb ik er wel een uur aangelegen. Ze ging toen wel nieuwe thee voor me halen. Bij jou is het woord afwachten dus ook het woord wat je vaak hoort? Ben het woord nu al wel zat.
Vanmorgen een echo gehad ze werden geschat op 1666 en 1622 gram. Maar we werd duidelijk bij gezegd dat het een schatting is en we er dus niet teveel op moeten rekenen omdat het altijd anders kan zijn. Verder kwamen er geen bijzonderheden naar voren.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: