Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 29 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  joyce0606 ma 24 okt 2011 - 2:59

Floor schreef:@joyce, wanneer krijg je de uitslag?

vanmiddag

parels: inderdaad wel spannend, ik denk zelf dat mijn nierfunctie nog wel oke is. want als het nu gehaalt moet worden, moet het ook nog blijven in het ziekenhuis, en dat lijkt mij weer wat minder. hier in het ziekenhuis is de grens 37 weken.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 29 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 3:03

Bij ons ook hoor geloof ik!
Maar volgens mij is het niet perse een weken-grens, maar een gewichtsgrens.

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 24 okt 2011 - 3:04

joyce0606 schreef:
Floor schreef:@joyce, wanneer krijg je de uitslag?

vanmiddag

parels: inderdaad wel spannend, ik denk zelf dat mijn nierfunctie nog wel oke is. want als het nu gehaalt moet worden, moet het ook nog blijven in het ziekenhuis, en dat lijkt mij weer wat minder. hier in het ziekenhuis is de grens 37 weken.

Spannend dat je vanmiddag nog de uitslag krijgt maar dan weet je in elk geval wel waar je aan toe bent. Succes met wachten op de uitslag.
Is je pijn nu wel minder geworden?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 ma 24 okt 2011 - 3:08

floor: pijn is niet minder, heb nu wel slaaptabletten erbij gekregen, om een beetje energie op te doen.

parels: hier is de grens 37 weken, hoe dan ook, ook al is het een 8 ponder, of doet hij/zij het goed. pas met 37 mag het mee naar huis. ene kant natuurlijk wel prettig dat ze het zo in de gaten houden.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 ma 24 okt 2011 - 3:40

Wat spannend Joyce, ik duim voor je dat het goed genoeg is en dat de kleine nog twee weken mag blijven zitten. Hopelijk is hij daarna wel groot genoeg om meteen mee naar huis te mogen, wat heeft je ziekenhuis daarvoor als grens?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 3:45

Parels schreef:Bij ons ook hoor geloof ik!
Er is een protocol bij hoeveel weken je hoelang moet blijven.

Ik moest met 35+6 72 uur blijven vlg protocol. Dus niet tot de 37 weken of een bepaald gewicht.
Vaak wordt er gekeken naar hoe het kindje het doet ipv gewicht.

Hier in het ziekenhuis is de minimale aantal weken 35 dacht ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 3:47

37 weken is lang hoor Joyce! Is het niet 35 weken?

Ik was ook al voor de 37 weken thuis, met 36+3. En dan had ik 2 baby's en had zelf diabetes.
Vriendin van mij is bevallen met 36+2 en was de volgende dag ook gewoon thuis.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 24 okt 2011 - 3:57

ProudMama schreef:37 weken is lang hoor Joyce! Is het niet 35 weken?

Ik was ook al voor de 37 weken thuis, met 36+3. En dan had ik 2 baby's en had zelf diabetes.
Vriendin van mij is bevallen met 36+2 en was de volgende dag ook gewoon thuis.

PM: het geldt voor de kleine niet voor mijzelf
nee 37 weken, anders hadden ze het nu al gehaalt. maar omdat de grens op 37 ligt, willen ze nog 2 weken wachten. mits ik het trek en het nog verantwoord is voor mijn nieren.

ik weet wel dat ze vrij strict zijn hier in het ziekenhuis, na 37 weken mag het in principe mee mits het goed functioneert natuurlijk.

Laatst aangepast door joyce0606 op ma 24 okt 2011 - 4:00; in totaal 1 keer bewerkt
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 3:59

ProudMama schreef:
Parels schreef:Bij ons ook hoor geloof ik!
Er is een protocol bij hoeveel weken je hoelang moet blijven.

Ik moest met 35+6 72 uur blijven vlg protocol. Dus niet tot de 37 weken of een bepaald gewicht.
Vaak wordt er gekeken naar hoe het kindje het doet ipv gewicht.

Hier in het ziekenhuis is de minimale aantal weken 35 dacht ik.

Echt he, als ik jou niet had!
Jij bent mijn persoonlijke adviseur haha

Gast
Gast

Bericht  studiebol ma 24 okt 2011 - 4:07

Joyce wat spannend allemaal zeg! Heb je al een uitslag?

En parels jij moet dus ook blijven? Tegen mij werd ook elke keer gezegd, van nou je zult ze wel goed voelen of niet. En elke keer als ik Nee zei keek iedereen toch wel geschrokken. Ook aangegeven dat ik ze nooit veel gevoeld heb, kreeg ik van die tips dan moet je je handen op je buik leggen dan komen ze daar naar toe, tja heb ik heel vaak geprobeerd doen ze niet Very Happy Haha nou ja de meeste verpleegkundige waren wel erg verbaasd.
Succes in het ziekenhuis dan, hoop dat je er een beetje goed slaapt!

Wij hebben de kaartjes uiteindeiljk ook bij hipdesign bestelt en ook de enveloppen maar, ik had nog geen tijd gehad om ergens anders enveloppen te halen en ik wilde ook gewoon het kaartje op sturen, dacht echt dan maar schijt ff aan dat geld Very Happy

Mickey vervelend dat je kleine je snachts wakker houd, misschien een keer een goed gesprek met hem/haar houden Very Happy

Hier alles goed, vanmorgen naar de meiden geweest, ze doen het goed. Liggen ook niet meer op die speciale lamp dus het gaat de goede kant op. V weegt nu 1740 en L 1665 dus voor al L moet nog ff groeien voor ze uit de couveuse mag. Maar ik vind het zo lief dat ze nu bij elkaar liggen dus hoop dat ze allebei tegelijk uit de couveuse mogen, want dan moeten ze volgens mij weer apart. Ze hebben nu wel allebei een rompertje aan, erg lief om te zien smile
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  mickey ma 24 okt 2011 - 4:09

@Joyce: oh dat is toch wel even schrikken dan! Hopelijk is je nierfunctie nog goed genoeg en kan je mannetje nog even goed groeien bij jou in de buik.

@Studie: fijn dat het goed gaat met de meiden. Lijkt me ook heel lief inderdaad, twee van die ukkies met een rompertje. Liggen ze bij elkaar? Heb je trouwens al eens een foto laten zienhier? Of doe je dat liever niet?
Een goed gesprek zal denk ik niet helpen, baby is erg eigenwijs... Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  studiebol ma 24 okt 2011 - 4:12

Haha ik zit nog te twijfelen of ik een foto plaats of niet, ik denk er nog ff over na Very Happy

Floor ik heb je kamer niet gezien, je hebt hem al weer weg gehaald. Jammer, ga je hem er nog een keer op zetten of anders een pm?

Beegee, ik las in het andere topic dat jij het kraampakket ging inleveren, waar lever je die in dan? Ik heb de thermometer gebruikt en een paar van die kraamverbanden maar verder niks.

Ohja meiden, misschien een tip, ik zou ook gewoon maandverband kopen. Ik vond die kraamverbanden echt niet fijn, voor de eerste twee nachten moest het wel want toen verloor ik nog veel bloed, maar daarna ben ik gewoon kraamverband gaan gebruiken. Die dikke dingen, zweette zo en toen ging het bij mij jeuken nou dat voelde ook niet echt prettig.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby ma 24 okt 2011 - 4:35

studiebol schreef:
Beegee, ik las in het andere topic dat jij het kraampakket ging inleveren, waar lever je die in dan? Ik heb de thermometer gebruikt en een paar van die kraamverbanden maar verder niks.

Je kan ze inleveren voor Afrika. bijv.

http://www.stichtingbabyhope.org/component/option,com_frontpage/Itemid,86/

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  joyce0606 ma 24 okt 2011 - 4:40

de uitslagen zijn nog acceptabel.

ik wordt over 2 weken ingeleid. ik geloof dat ik het nog even moet laten bezinken...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey ma 24 okt 2011 - 4:42

Oh dan ga ik heel hard duimen dat jullie ventje nog even een flinke groeispurt maakt, en dat jouw nieren/nierfunctie zich tot die tijd goed houden!
Lijkt me inderdaad heel raar om te weten dat je over twee weken ingeleid wordt! Laat het maar even lekker bezinken hoor. hug
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 4:50

studiebol schreef:Joyce wat spannend allemaal zeg! Heb je al een uitslag?

En parels jij moet dus ook blijven? Tegen mij werd ook elke keer gezegd, van nou je zult ze wel goed voelen of niet. En elke keer als ik Nee zei keek iedereen toch wel geschrokken. Ook aangegeven dat ik ze nooit veel gevoeld heb, kreeg ik van die tips dan moet je je handen op je buik leggen dan komen ze daar naar toe, tja heb ik heel vaak geprobeerd doen ze niet Very Happy Haha nou ja de meeste verpleegkundige waren wel erg verbaasd.
Succes in het ziekenhuis dan, hoop dat je er een beetje goed slaapt!

Wij hebben de kaartjes uiteindeiljk ook bij hipdesign bestelt en ook de enveloppen maar, ik had nog geen tijd gehad om ergens anders enveloppen te halen en ik wilde ook gewoon het kaartje op sturen, dacht echt dan maar schijt ff aan dat geld Very Happy

Mickey vervelend dat je kleine je snachts wakker houd, misschien een keer een goed gesprek met hem/haar houden Very Happy

Hier alles goed, vanmorgen naar de meiden geweest, ze doen het goed. Liggen ook niet meer op die speciale lamp dus het gaat de goede kant op. V weegt nu 1740 en L 1665 dus voor al L moet nog ff groeien voor ze uit de couveuse mag. Maar ik vind het zo lief dat ze nu bij elkaar liggen dus hoop dat ze allebei tegelijk uit de couveuse mogen, want dan moeten ze volgens mij weer apart. Ze hebben nu wel allebei een rompertje aan, erg lief om te zien smile

nee hoor, lieverd, ik ben gewoon thuis!
moet wel extra ctg´en Wink

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 24 okt 2011 - 5:00

mickey schreef:Oh dan ga ik heel hard duimen dat jullie ventje nog even een flinke groeispurt maakt, en dat jouw nieren/nierfunctie zich tot die tijd goed houden!
Lijkt me inderdaad heel raar om te weten dat je over twee weken ingeleid wordt! Laat het maar even lekker bezinken hoor. hug

thanks!

buiten dat loop ik ook een beetje te stressen, sinds 3 dagen in het riool verstopt, vandaag bedrijf langs laten komen, maar helaas. ons riool zit nog op een septic tank (met 9 andere huizen in de straat) en die is inmiddels vol (moet eens in 12 jaar geleegt worden, maar is dus al 17 jaar niet gedaan) en nu zitten wij letterlijk en figuurlijk in de shit!

de mensen waarbij deze tank in de achtertuin ligt ingegraven zitten op het hoofdriool, en ondervinden dus geen problemen. nou moeten wij dus 9 bewonders zien te porren om de kosten te delen (wat 17 jaar geleden is gebeurt, maar de meeste bewoners wonen er niet meer die dit hebben meegemaakt). aangezien deze nog geen problemen hebben, gaan ze moeilijk doen.

kortom wij kunnen niet douchen, afwassen, naar de WC, etc. riool ligt achter nu open.

wij kunnen ook op het hoofdriool aangesloten worden, maar dan moet de keuken eruit en de vloer open, de straatkant moet dan open gemaakt worden door de gemeente. plus de giga kosten hiervan...

dat wordt een bijzondere kraamtijd ben ik bang.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey ma 24 okt 2011 - 5:04

Oh het zit jullie echt niet mee he! Wat een schijtzooi Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 5:04

Ieder voordeel heeft zijn nadeel Joyce, die poepluiers zullen jullie echt niet opmerken! Laughing

Buiten dat is het idd echt sh*t!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 5:13

Studie: Ik ben zooooo benieuwd naar een foto angel

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 24 okt 2011 - 5:21

studie ik wil ook foto zien!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 6:54

ProudMama schreef:Studie: Ik ben zooooo benieuwd naar een foto angel
+1!!!

Gast
Gast

Bericht  liesje ma 24 okt 2011 - 7:17

hoi meiden,

joyce fijn dat je nu weet waar je aan toe bent en dat jullie kleine over 2 weken komt hopelijk krijgt ie nog een groeispurt. er blijft jullie ook niets bespaart nu weer het riool kan de gemeente hierin niet komen bemiddelen?

pbg leuk kamertje

studiebol fijn dat het weer beter met je gaat en met je meiden ook benieuwd naar een foto van je 2 meiden

star fijn dat de kleine steeds beter begint te drinken bij je

all morgen moet ik naar het zkhs voor de 2e guo echo om te kijken of de kleine de afwijking niet heeft. we gaan van het positieve uit ben benieuwd naar de schatting van gewicht van de kleine. morgen is het vroeg dag want mn vader komt aan de zolderkamer beginnen hij verwacht donderdag wel klaar te zijn. mn schoonvader komt morgen behangen op de babykamer en ik heb een leenbed om op te bevallen dus we kunnen naar de zolder als die af is. dus we kunnen de rest van de meubeltjes toch in elkaar zetten joehoe!!!!!!!!! nou meiden ik ga naar me bedje toe tot snel gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  studiebol ma 24 okt 2011 - 20:11

Liesje succes met de echo ik hoop voor je op positief nieuws!

Joyce, fijn dat de waardes nog acceptabel waren, snap dat je ff moet bijkomen dat je nu weet dat je over 2 weken wordt ingeleid. Maar dat komt allemaal wel goed hoor!

Parels, oh sorry haha dan had ik dat verkeerd begrepen, fijn dat je naar huis mocht smile Gaat het verder allemaal goed met je? Geniet je wel van je verlof?

Floor hoe is het verder met jou?

Ik heb een foto in mijn bevallingstopic geplaastst,laat hem niet te lang staan hoor!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Floor ma 24 okt 2011 - 20:33

@studiebol, ik heb je een pm gestuurd.
Hier gaat het wel goed. vanmorgen werd ik wakker met krampen maar helaas is dat allemaal al weer gestopt. Ik hoop echt dat het snel door zet, ben echt op inmiddels.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: