Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 27 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  blondje1313 do 20 okt 2011 - 4:29

Floor, fijn dat alles gewoon goed is! CTG riemen vastmaken vinden baby's vast niet zo leuk als ze dan zo druk gaan bewegen!

Lotte is vandaag erg onrustig, heb zelf sinds 4 uur vanochtend nauwelijks meer geslapen, hopelijk gaat het vannacht beter...
Nu slaapt ze in elk geval al meer dan een uur, hopelijk wacht ze nog een uur totdat ze weer honger krijgt zodat ik ook rustig kan eten.

Studiebol, fijn dat je naar huis mag! Krijg je thuis eigenlijk kraamhulp?
Woon je dicht bij het ziekenhuis?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 27 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 4:47

Studie, fijn!
Is er al enige indicatie hoe het met je meiden zit?
Wanneer zij evt. naar huis zouden mogen enz?
Heb totaal geen ervaring daarmee, sorry Embarassed

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 do 20 okt 2011 - 4:49

Hai dames, even een ego berichtje hoor!

vandaag voelde ik me wederom weer slecht dankzij mijn nieren, dat ik toch maar even gebeld heb naar het ziekenhuis, ik kon daar vanmiddag gelijk terecht, dus ben nu net terug vanuit het ziekenhuis.

ik heb een nierecho gehad, en mijn nieren zijn wederom slechter geworden, maar nu ook wel flink (ik had ook niet anders verwacht, met de pijn die ik de laatste dagen weer kreeg).

heb zware pijnstilling meegekregen, moet dit 2/3 dage gebruiken. werkt dit niet moet ik weer contact opnemen en wordt ik opgenomen in het ziekenhuis.

dan heb ik 2 keuzes
- aan het morfine infuus, 2 weken doorzingen en kind halen.
- operatie aan mijn nieren.

al met al weer een boeiende dag!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aimee do 20 okt 2011 - 7:50

Joyce: Jeetje wat vervelend zeg!!! hug hug hug Hopelijk gaat de pijnstilling zijn werk doen!

Studiebol: Wat fijn dat je naar huis toe mag! Lijkt me wel lastig dat je je meiden nog wel achter moet laten...

Floor: Ook voor jou wel even schrikken dat je meteen doorgestuurd werd naar het ZH! Gelukkig liet de kleine meteen weer van zich horen smile

Blondje: En, heb je nog een beetje rustig kunnen eten? Vervelend dat Lotte zo onrustig was vandaag, hopelijk morgen een betere dag!

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  pitbullgup do 20 okt 2011 - 20:09

@ werk; ik denk dat ze nu gewoon nattigheid voelen dus vandaar dit aanbod.
@ floor; zo dat was even schrikken dus. Maar wel fijn dat in het ZH alles goed bleek te zijn.
@ studie; heerlijk dat je nu weer thuis bent. Hopelik mogen de meiden ook snel.
@ joyce; he wat kl*te zeg! Evil or Very Mad Hoop dat de medicatie iets doet voor je.

Weer een rot nacht gehad 2x echt heel naar gedroomd over hetzelfde en toen ik wou draaien weer echt enorme banden pijn en flinke steken. No Werd me op dat moment iets te veel allemaal dus ff lekker zitten janken in bed om 6 uur Embarassed Laughing
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  studiebol do 20 okt 2011 - 20:10

Zo hier een heerlijk uitgerustte Studiebol, hoe fijn kan het zijn om in je eigen bed te slapen met je eigen vent!

Eerst ff wat ik heb gelezen en wat ik onthouden heb.

PBG wat een gedoe met jouw werk zeg, heel goed dat ze geschrokken zijn hoor, laat ze maar ff lekker voelen dat jij het er niet mee eens bent. Ik hoop dat je er uiteindelijk toch nog gewoon uit komt met hun dat is natuurlijk het fijnst en dat je niet gaat trakteren snap ik heel goed.

Joyce meid wat een ellende voor jou ook zeg! Kan je geopereerd worden terwijl je zwanger bent? Haha je weet ik ben geen fan van het ziekenhuis, maar ik heb altijd wel het gevoel dat ik en mijn meiden goed in de gaten werden gehouden dus misschien kan je voor het morfiine infuus gaan? Dan ga ik er wel vanuit dat dat in het ziekenhuis is? Dan houden ze meteen je kindje goed in de gaten!

Blondje wat fijn dat L.otte het zo goed doet, hopelijk is ze iets rustiger vandaag!

Parels ik snap heel goed dat je er niks van weet hoor, dat wist ik tot voor dinsdag ook niet maar als het je dan overkomt dan sta je in zo'n ander wereldje en weet je het ineens allemaal. De meiden moeten sowieso tot ze 36 weken zijn blijven, dus dat is nog ff, en ze blijven sowieso tot 34 weken aan alle aparaten en slangetjes liggen om ze goed in de gaten te houden. Ze zijn heel voorzichtig met het geven van tijdsbestek omdat er nog zo veel kan veranderen en ze willen natuurlijk niet dat wij denken dat ze snel naar huis mogen en het nog ff wat langer duurt.
Hoe is het met je verlof? Vermaak je je nog? Oh en wat betreft de melk, nee dat had ik niet, mijn borsten waren niks gegroeid niks veranderd, maar nu als ik dat kolfapparaat er op zet gebeurd er toch wat Very Happy

Wij hebben gisteren een update gehad van de kinderartsen. Ze hebben vooral veel zorgen om V gehad, zij heeft een hele slechte start gehad met een apgarscore van 1, dit is binnen 8 minuten wel bij getrokken naar 8, maar goed haar start was heel slecht. Ze hebben ook hun bloed gecontroleerd of ze misschien het al langer moeilijk heeft gehad in mijn buik, maar die waardes waren bij beide meiden goed. Ook hebben ze ee echo van het hoofdje gehad, om te kijken of ze daar iets zagen, maar ze zagen niets bijzonders. Bij V misschien een klein gesprongen bloedvat maar dat gebeurt vaker bij premature baby's ze controleren volgende week het voor de zekerheid nog een keer.
Wij mogen de hele tijd bij ze zijn hoor, maar ik word veel gewaarschuwd dat het heel vermoeiend is, dus ik moet daar nog ff een weg in vinden. We gaan er straks weer heen en dan zien we wel weer hoe het verder gaat, het is niet op langere termijn te plannen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  pitbullgup do 20 okt 2011 - 20:14

@ studie; fijn dat je lekker uitgerust bent kun je wel gebruiken voor de komende tijd! Gelukkig gaat het naar omstandigeheden goed met de meiden. dat maar lekker groeien en goed aansterken hug
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  liesje do 20 okt 2011 - 21:00

goedemorgen meiden,

hier een betere dag gelukkig. ben lekker aan het knutselen met flockfolie. ben aangestoken met het virus hihi

studiebol fijn dat je weer lekker thuis bent even bij kunnen slapen. lijkt me wel moeilijk om je meisjes achter te moeten laten ook al weet je dat het niet anders kan. hopelijk sterken ze beide goed aan en mogen ze snel mee naar huis

pbg wat vervelend van je werk ik hoop op een goede afloop voor jou

blondje ja ik dacht al wat vroeg van het cb maar dan klopt het hier kwamen ze ook toen N een week of 2 was

floor fijn dat alles goed was met de kleine was wel schrikken denk

joyce wat balen allemaal wat denk je dat je gaat doen operatie of met de morfine lijkt me heel moeilijk bij beide zal je kindje er toch wel wat van meekrijgen of niet? dikke knuffel iig

nou meiden ik ga zo naar me ouders toe eerst even w8en op de post ik had weer nieuwe flockfolie besteld en die komt als het goed is binnen vandaag

fijne dag iedereen

liefs liesje

liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  mickey do 20 okt 2011 - 21:23

Hoi meiden!

Heb weer een waardeloze nacht achter de rug Sad Was alweer 00.30uur toen ik in slaap viel, 3.30uur werd ik wakker om naar de wc te gaan 6.30uur lag ik pas weer te slapen! En om 6.45uur ging de wekker van m'n vriend... Ben toen wel weer in slaap gevallen, maar sinds 9,15 klaarwakker. Wordt er wel een beetje moedeloos van hoor... Baby was fijn mee aan't feesten vannacht, hopelijk veranderd dat ritme nog na de geboorte Wink Was vannacht ook behoorlijk misselijk, had wat hoofdpijn, beetje bleh dus. Misselijke en hoofdpijn zijn nog niet helemaal weg. Dinsdag weer naar de VK, ga toch eens vragen of ze wat tips heeft voor het slapen. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik nog een keer goed geslapen heb...

@Studie: wat fijn dat je goed geslapen hebt! Wat een verhaal zeg, over V. Is toch echt wel heel spannend geweest dus. Dan is het inderdaad wel fijn dat ze voorlopig nog even aan alle apparatuur hangen, om ze goed in de gaten te houden. Ligt het ziekenhuis wel een beetje in de buurt voor jullie?

@Blondie: hoe was de nacht gegaan met L? Was ze wat rustiger? Hopelijk gaat het vandaag beter.

@PGB: jij ook al zo'n fijne nacht gehad dus. Die huilbui had ik gistermiddag... Had weer gedoe met de verzekering van mijn hond, die in augustus is overleden en miste hem ineens heel erg... Sowieso mis ik hem, vooral nu ik de hele dag thuis zit.

@Aimee: hoe gaat het met jou en baby? Alles goed?

@Joyce: oh das toch echt weer balen he! Wel goed dat je naar je lichaam geluisterd hebt en naar het ziekenhuis bent gegaan met de pijnklachten.

@Floor: jij ook al naar het ziekenhuis! Typisch is dat he, met die ukkies. Als ik uitspreek dat ik ukkie al even niet gevoeld heb, is er meestal binnen een half uur wel een reactie. Kan me wel voorstellen dat jullie het niet vertrouwden, als je al een week weinig meer voelt.

@Liesje: lekker aan de freubel vandaag smile Ik moet nog het mutsje voor een meisje afmaken, jongensversie is klaar, maar die andere was mislukt. Mutsje is gister in de was geweest, dus dalijk het strijkijzer maar eens aanzetten.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 do 20 okt 2011 - 23:30

ja het is wel balen! ik vind het wel moeilijk, zeker nu ik weet dat de medicijnen nog niet echt aanslaan, maar goed het is een pijnstiller/spierverslapper dus zou je wel snel moeten merken...ben ik toch wel bang waarnaartoe het gaat neigen.

beide "oplossingen" lijken mij niets, maar zou dan eerder kiezen voor de morfine. die operatie zie ik helemaal niet zitten! het mag wel wat betreft het kind, ik krijg dan een ruggenprik.

vannacht echt weer niet geslapen, en heb nu wel het gevoel dat ik in kan storten...totaal geen energie meer.

daarbij bleef er ook een leuk zinnetje van de arts in mijn hoofd spoken, hij had het beter niet kunnen zeggen aangezien het is gebeurt. het ging over mijn opname in het ziekenhuis... dat ik bijna een longontsteking had, en als dat had doorgezet ik sowieso de kleine was kwijtgeraakt, en ik zelf er ook heel slecht aan toe zijn geweest....nou erg fijn om dat nog even zo te horen..blijkbaar wilde ze me niet onnodig bang maken toen der tijd..
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 4:00

Studiebol ; fijn dat je zo lekker geslapen hebt! Dat hebben je meisjes ook nodig, een wakkere mama! Je bent niet de 1ste en ook niet de laatste die zo vaak heen en weer moet voor de kleintjes, en jouw kleintjes hadden allebei nog een mooi gewicht, 32 weken is ook echt niet heel erg vroeg!! Komt vast helemaal goed, al blijft het natuurlijk vervelend, had het ook helemaal niet verwacht bij je eigenlijk dat je zo vroeg zou bevallen!

Joyce ; dat is een beetje raar van de gynaecoloog om dat te zeggen, ik snap dat het in je hoofd blijft spoken! Gewoon je gevoel volgen!

Hier ook een waardeloze avond/nacht gehad, ik heb haar nauwelijks gevoeld de afgelopen 2 dagen. S'nachts hoopte ik haar te voelen, in bad heb ik haar ook niet gevoeld, en ik werd zo onzeker en bang. Vanochtend voelde ik ook weinig tot niks, dus heb toch even de verloskundige gebeld en ik mocht gelijk langskomen. Ze voelde de baby goed en het hartje hoorde ze ook. Protocol is wel dat ze je dan langs het ziekenhuis sturen voor een ctg en een echo, omdat zij in 30 seconden niet kan weten of het echt goed is met de baby. En je moet realistisch zijn, het hoeft niet mis te gaan maar het kan ten alle tijden misgaan met een baby. En omdat ik me zo gestresst voelde was ze blij dat ik langs kwam.

Mijn vriend is op het werk gebleven en mijn vriendinnetje is meegegaan naar het ziekenhuis, samen hebben we een uur lang in het kamertje gezeten en in principe was alles goed. Ze had wel af en toe een hartslag aan de onderlijn en dan ging ze 10 minuten later dik over de bovenlijn, een beetje raar. Echo was prima (ze heeft haar buik opgemeten, die lag voor op 38.2 dagen en ik ben er nu 35.3 .. ze heeft dus de buik van mama!) en vruchtwater ook, wel vond ze het raar dat ik haar niet altijd even goed voelde terwijl ze toch schopt.

Maandag moet ik weer aan de ctg, dat is ook standaard en vanwege de wisselende hartslag was dat toch even een geruststelling. Ik ben benieuwd!

Gelukkig was er niks met haar aan de hand, erg fijn! Maar toch voelt het anders dan normaal, het was intuitief handelen vandaag. Ik voelde me wel een kneusje hoor, ik kan normaal dingen heel goed relativeren maar dat had ik dus niet meer vandaag, en ik was zo bang dat ik straks te laat was ..

Gast
Gast

Bericht  truestar vr 21 okt 2011 - 6:42

Parels je bent geen kneusje, je bent de allerliefste vriendin die er bestaat hug
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Floor vr 21 okt 2011 - 7:17

@studiebol, ok jij had dus ook met de ctg dat ze ineens actiever waren. Mijn baby dus ook, voelde echt zo stom (op het formulier en de brief die ik bij had stond ‘minder leven’ en dan zit er zo’n actieveling in je buik Question )
Wat fijn dat je naar huis mag. Kan je wel gemakkelijk/snel bij de meiden komen of moet je ver reizen? Wel fijn dat het goed gaat met de meiden (naar omstandigheden).

@blondje, is Lotte vandaag weer wat rustiger?

@joyce, hoe is het met de pijnstilling vandaag? Slaat het een beetje aan?

@pbg, hoe voel je je vandaag verder? Heb je nog veel steken/bandenpijn? Potje janken om 6 uur ’s morgens mag best van mij hoor.
Ik heb vanmorgen ook zitten janken in bed, mijn man belde op om 8 uur, normaal ben ik dan al lang wakker maar ik was echt zo heeeeeerlijk diep in slaap dat ik moest huilen toen ik hem sprak (‘waaaar-hooom bel je mij wakker??’ hahaha ik voelde me echt heel zielig laughcry )

@liesje, en wat leuks kunnen maken met flockfolie?
Het schrikken viel op zich wel mee, dat ik naar het ziekenhuis moest (ik had er zelf wel al rekening mee gehouden), ik was vooral blij dat ze me doorstuurde. Ik voelde me in elk geval erg serieus genomen (niet zo van ‘mevrouw hoofdpijn gaat wel over en die pijn hoog in de buik hoort erbij’).

@mickey, ik slaap ook al zo rampzalig! Als je tips krijgt hoor ik het graag! Ik had het wel aangegeven bij de vk afgelopen donderdag maar omdat ik werd doorverwezen naar het ziekenhuis ben ik nog vergeten te vragen of ze tips had om wat beter te slapen.

@parels, zeg je gaat mij niet nadoen he!! Dat was niet afgesproken!!
Maar een kneus ben je niet (anders ben ik dat ook Wink ) . fijn dat alles goed is met de baby en dat je maandag nog een extra controle krijgt (kan er maandag weer iemand met je mee?)

@all, onze eerste keus voor het geboortekaartje voor een meisje is vandaag toch geleverd bij de drukkerij! Very Happy Dus de reservekaart hadden we voor niks uitgezocht.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 vr 21 okt 2011 - 7:27

floor: helaas nog geen verandering! Sad
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 7:31

truestar schreef:Parels je bent geen kneusje, je bent de allerliefste vriendin die er bestaat hug

Ach! Wat lief! hug
Idem dito!

Ik heb nu ineens best wel flinke last van mijn buik, linksonder.
Ik wacht het maar even af, maandag moet ik wel alleen, dus neem maar een boekje mee Wink
*edit* vriend vind het zielig dat ik alleen moet, dus hij neemt een ochtendje vrij! Jeej!

Ga lekker vroeg naar bed vanavond! Net Friends With Benefits gekeken met mijn vriend, erg leuk!

Gast
Gast

Bericht  liesje za 22 okt 2011 - 0:15

hoi meiden,

parels hoe is het nu met de pijn?

floor wat fijn dat het geboortekaartje toch geleverd is. ja ik het 2 shirtjes gemaakt 1 met woezel en pip en 1tje met nijntje. nu nog 1tje maken met hello kitty maar dat kan van de week ook nog

joyce hoe is het met jou en de pijn?

pbg gaat het weer een beetje met je

mickey heb je vannacht wat beterder kunnen slapen?

all hier geen nieuws zonnetje schijnt stemt me altijd weer vrolijk dus ik ga lekker genieten van het zonnetje

fijn weekend liefs liesje

liesje
liesje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 za 22 okt 2011 - 4:01

hier hetzelfde wat betreft de pijn, maandag bel ik het ziekenhuis, en kan ik dinsdag wel langskomen bij mij eigen Gyn (ik word knettergek van alle verschillende verhalen en alles 100 keer moeten uitleggen!).

Volgens de man waar ik donderdag was, zou ik dan opgenomen worden, ben benieuwd wat mijn eigen Gyn erover gaat zeggen.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup za 22 okt 2011 - 4:18

he meiden hoe is t met iedereen?

@ parels; gelukkig bij jou ook alles goed met uk!
@ floor; lief dat je het vraagt; nog steeds veel steken en bandenpijn ook af en toe van die ongi krampen onder in mijn rug dus denk dat het echt indalingsweeën zijn. Vervelend dat je man zo vroeg belde... merk ook gewoon dat je echt minder kan hebben nu en zo staat te huilen. Fijn dat jullie kaartje toch geleverd is cheers
@ joyce; vervelend meid dat de pijn niet minder word hug
@ liesje; leuk hoor dat het zo goed lukt met het flockfolie.

Vandaag heerlijk wezen shoppen. Echt hele gave luiertas bij de miss etam gescoord; zo'n hippe bruine leatherlook voor maar €39,95. Ben d'r helemaal blij mee want voor dezelfde soort tassen betaal je al snel €80,-.
Ook nog poncho en een leuke winterjas (ballon model) met 50% korting gescoord en die kan ik volgend jaar ook voor gewoon aan Very Happy Verder nog en wat slabbertjes etc voor freggle gescoord Laughing angel ow ja en ook nog ene nieuw gourmetstel dus heb lekker geld over de balk gesmeten Embarassed

pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  studiebol za 22 okt 2011 - 10:20

Joyce, sterkte hoor! Nare situatie!
Parels, fijn dat alles goed is met jou en de kleine! Gelukkig maar! en je bent geen zeur hoor je wilt toch gewoon graag zekerheid dat snap ik wel!
Floor fijn dat jullie kaartje er wel is! Gelukkig maar!
Pbg lekker geshopt dus! Leuk hoor, heb je een plaatje van je tas?

Hier gaat het wel goed, lichamelijk sowieso wel, weinig last van hechtingen wel dat mijn buikspieren er eigenlijk gewoon niet zijn, haha dat merk ik wel. Verder overzie ik het allemaal niet zo goed, op en neer naar het ziekenhuis, kolfen om de drie uur, familieleden die langs willen komen maar het moet allemaal op hun manier, terwijl ik vind dat ze rekening met ons moeten houden en wij niet met hun. Dat werd me vanmiddag allemaal ff te veel. Ik heb gewoon ff geen idee hoe ik het allemaal moet doen, vind het leuk dat mensen willen komen, maar dan moeten ze wel ff nadenken en niet aan zich zelf denken.

Met de meiden gaat het heel goed, als ze 1800 gram wegen mogen ze uit de couveuse, maar ze gaan wat geel zien dus dan moeten ze onder de speciale lamp, als dat weer weg is mogen ze zeer waarschijnlijk in de wieg, dus erg postief! Vanavond nog heerlijk met ze gezeten, de verpleegkundige zijn erg aardig! Morgen gaan we ze voor het eerst in bad doen dus ik ben erg benieuwd!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 za 22 okt 2011 - 20:10

studiebol schreef:Joyce, sterkte hoor! Nare situatie!
Parels, fijn dat alles goed is met jou en de kleine! Gelukkig maar! en je bent geen zeur hoor je wilt toch gewoon graag zekerheid dat snap ik wel!

Hier gaat het wel goed, lichamelijk sowieso wel, weinig last van hechtingen wel dat mijn buikspieren er eigenlijk gewoon niet zijn, haha dat merk ik wel. Verder overzie ik het allemaal niet zo goed, op en neer naar het ziekenhuis, kolfen om de drie uur, familieleden die langs willen komen maar het moet allemaal op hun manier, terwijl ik vind dat ze rekening met ons moeten houden en wij niet met hun. Dat werd me vanmiddag allemaal ff te veel. Ik heb gewoon ff geen idee hoe ik het allemaal moet doen, vind het leuk dat mensen willen komen, maar dan moeten ze wel ff nadenken en niet aan zich zelf denken.

Met de meiden gaat het heel goed, als ze 1800 gram wegen mogen ze uit de couveuse, maar ze gaan wat geel zien dus dan moeten ze onder de speciale lamp, als dat weer weg is mogen ze zeer waarschijnlijk in de wieg, dus erg postief! Vanavond nog heerlijk met ze gezeten, de verpleegkundige zijn erg aardig! Morgen gaan we ze voor het eerst in bad doen dus ik ben erg benieuwd!

Jeetje vervelend studiebol dat mensen zo egoïstisch zijn! maar laat niet overheen je lopen! dan komen ze maar als jullie weer thuis zijn, ook al duurt dat nog een paar weekjes! Het is gewoon zo zwaar de laatste tijd geweest voor je, en nu heen en weer rijden, om de 3 uur kolven, je kleintjes niet lekker bij je kunne hebben, het is gewoon rete zwaar! denk aan jezelf en de kleintjes. ik snap niet dat mensen jullie de rust en ruimte gunnen...bah..
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 20:14

studiebol schreef:Joyce, sterkte hoor! Nare situatie!

Hier gaat het wel goed, lichamelijk sowieso wel, weinig last van hechtingen wel dat mijn buikspieren er eigenlijk gewoon niet zijn, haha dat merk ik wel. Verder overzie ik het allemaal niet zo goed, op en neer naar het ziekenhuis, kolfen om de drie uur, familieleden die langs willen komen maar het moet allemaal op hun manier, terwijl ik vind dat ze rekening met ons moeten houden en wij niet met hun. Dat werd me vanmiddag allemaal ff te veel. Ik heb gewoon ff geen idee hoe ik het allemaal moet doen, vind het leuk dat mensen willen komen, maar dan moeten ze wel ff nadenken en niet aan zich zelf denken. denk aan jezelf meid!!! jou dametjes zijn over 3 weken nog net zo schattig en lief als nu!! het belangrijkste nu ben jij, jou man en je meiden! Ik kan helaas mee praten over het feit dat iedereen jou leeft i.p.v. dat jezelf keuzes kan maken. Hier hebben nog maar weinig mensen Jace gezien, wij wilde dat gewoon weg niet. Hij is nog klein en alle bacterien die er mee genomen kunnen worden kunnen van Jace heel veel narigheid veroorzaken!. Nu hij in O.ss ligt kunnen ze achter glas kijken, ook prima dan kan er ook niets bij!! Hier mag Jace deze week ook over naar een ander bedje.. nu nog niet omdat ze eerst even willen observeren in O.ss... ben heel benieuwd dan mag ie ook kleertjes aan.. lijkt me toch erg leuk :-)

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 za 22 okt 2011 - 20:22

oo goed nieuws bij jullie Beegee!! gelukkig doen alle kindjes het goed zeg!! ik hoop dat ze snel mee naar huis mogen, maar dan wel wanneer ze er echt aan toe zijn natuurijk! dat zal hopelijk wat rust in de tent brengen.

hebben jullie wel al de kaartjes verstuurd?

ik had in mijn hoofd, mocht het eerder komen dan stuur ik pas de kaarten als hij thuis is. maar goed directe familie weet het natuurlijk meteen al.

hug voor jullie! het komt helemaal goed met jullie ukkies! hug
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  liesje za 22 okt 2011 - 20:35

hoi studiebol,

meid wat vervelend van de familie. je hebt al genoeg aan je hoofd samen met je man en dan dit er nu ook nog eens bij. ik kan een beetje meepraten over het feit dat familie zo doen. bij mijn dochter zat de kamer na 2 dagen dat ik bevallen was ook vol. maar ze konden zich niet voorstellen dat de bevalling kort en heftig was geweest wat wel is gebeurd.en dat ik behoorlijk uitgeput ben een bevalling is niet wat je ff doet maar daar stonden ze niet bij stil. ik heb nu ook met mn man afgesproken dat dit niet weer zo gaat dat ze eerst maar gewoon bellen ipv gewoon aan de deur komen en de deur gaat echt niet open. maar in jou situatie zou ik daar ook erg van balen en boos en verdrietig zijn maar wat de andere meiden ook al gezegd hebben aan jezelf, je man en je 2 meiden denken die gaan nu voor. maar goed nieuws dat ze het heel goed doen en hopelijk mogen ze snel in de wieg

liefs liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Bericht  studiebol za 22 okt 2011 - 20:43

Beegee wat fijn dat jou mannetje het ook zo goed doet! Gelukkig maar zeg! Ja idd kleertjes aan zo leuk! Wij hebben wel ff wat maatje 44 gekocht dat had ik namelijk niet in huis gehaald Very Happy Zometeen gaan we ze voor het eerst in bad doen, lijkt me zo speciaal.. En als ze dan klaar zijn met die lamptherapie dan mogen ze vast lekker in de wieg.

Ach ja die mensen, nu vanochtend na een lekker nacht slapen kan ik het weer ff beter handelen, maar gisteren werd ik gek. Wij hebben ook afgesproken dat alleen wij de kindjes aanraken en vasthouden, de mensen die komen kijken mogen in de couveuse kijken en meer niet. Ook idd met infecties enzo.. daar heb ik nog niemand over gehoord, maar goed als daar over geklaagd word kan me dat niet schelen want dan ben je echt dom als je dat niet snapt Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup za 22 okt 2011 - 21:14

@ studie; fijn dat alles opzich goed gaat. maar gewoon duidelijk je grenzen aangeven bij anderen hoor. Al het ziekenhuis gebeuren is al zwaar zat en dat moeten mensen maar respecteren!
@ beege; super dat het bij jullie ook de goed kant op gaat en je nu lekker dicht bij huis zit.

nog plaatje van de tas (hij is er ook in het zwart)
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 27 IMAG0090
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: