Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 11 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Floor di 4 okt 2011 - 21:33

Ik snap wel dat je het verwacht maar mijn man doet zo'n soort dingen ook echt niet.
Hij vind de meeste dingen ook niet nodig om vooraf te regelen. Ik heb dus 2 slingers gehaald (hoera een jongen, hoera een meisje) dat vond hij onzin, hij kon dat best na de geboorte halen. Hetzelfde als de letters voor de namen, we moeten beide namen dus halen qua letters, maar hij vond ook dat dat na de geboorte wel kon.
en nog meer van dat soort dingen. Ik zei dus al tegen hem, ok dus de baby is geboren en jij gaat nog even naar prenatal om slingers te halen (dat is maar een km of 10 rijden schat ik) en nog even naar praxis (een stad verderop) om letters voor het geboortebord te halen enzovoort enzovoort, ja dus, hij vond dat dat prima kon Mad
Ik dus niet angel dus nu hebben we al dat soort dingen toch al in huis omdat ik het wil.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 11 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 21:43

Even snel ;

Supertalentje ; onze naaste buurvrouw werkt op de verloskunde-afdeling in het ziekenhuis dus wil haar even aan haar staart trekken voor een rondleiding of iig een kijkje in de verloskamers.

Studie ; ik ben idd de dagen aan het aftellen, absoluut niet omdat ik mijn werk niet leuk vind overigens, maar meer omdat ik mijn werk zo zwaar vind!

Truestar ; je weet het, hier koop/doe ik alles, zolang ik maar tevreden ben, we het nodig hebben, hij het leuk vindt en het te betalen is haha maar nu al is voor zn dochter niks goed genoeg, das nu al zn zwakke punt en af en toe vind ik dat best handig om in bepaalde keuzes mn zin door te drijven haha

Gast
Gast

Bericht  Pien di 4 okt 2011 - 21:53

* breekt even in *
blondje1313 schreef:Het vervelende is dat we vooraf niet in kunnen schatten hoe mobiel ik ben. Kunnen we er voor kiezen om de auto een paar 100 meter verderop te parkeren en dat ik dat stukje loop, of moeten we dat risico niet nemen en gaan voor de 10 km omrijden.
Handig dat de bedrijfsleider vergeet vervanging te regelen, ook stom dat ze niet op je brieven reageren.

kun je niet via de thuiszorg een rolstoel lenen? dan kan je man/ vriend/ verloskundige je altijd met rolstoel en al dat stukje brengen zodat je de korte route kunt rijden.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Pien di 4 okt 2011 - 21:56

* breekt weer even in *

Studiebol, de verloskundige heeft tegen mij gezegd dat ik vanaf de 26weken zwangerschap de baby tenminste 8 keer per 24 uur moet voelen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  blondje1313 di 4 okt 2011 - 21:59

Floor, hou wel in je achterhoofd dat het niet met 37 weken hoeft te gebeuren, ik heb ook te veel in mijn hoofd gehad dat ze wel te vroeg zou komen en nu duurt het allemaal zo ontzettend lang! (En dan loop ik nog niet eens overtijd…)
Hier gebeurt het versieren eigenlijk altijd wel door anderen. Hoewel ik er niet vanuit ga dat de vrienden van mijn man iets doen, die zullen er wel niet aan denken, met de bruiloft hadden ze ook niks gedaan.
Wij hebben ook een kat, die kwam net tegen me aan liggen kroelen, heel de bank en mijn jurkje meteen weer onder de haren!
Goed dat de letters al in huis zijn, wat als de baby op zaterdagavond geboren wordt, dan moet je tot maandagmiddag wachten om ze te halen, dat is toch ook niks! Als de baby vroeg komt kun je de overige letters altijd nog terugbrengen.

Studiebol, de uitvoerder is net hier geweest en heeft beloofd zo veel mogelijk rekening met ons te houden. ’s Avonds kunnen we er zeker door en totdat ze bij ons huis bestraat hebben gooien ze het ook niet verder open. Nu maar hopen dat de kleine komt voordat ze bij ons huis zijn, dan kunnen we nog via de goed kant weg komen!
Mijn vk heeft net heel lang gezegd dat het niet erg is om de kleine niet elke dag te voelen, stom dat ze ook nog niet eens allemaal hetzelfde zeggen.
Jouw vriend heeft toch wel gewoon werk dacht ik? Maar hier ben ik ook diegene die de dingen regelt die we moeten hebben. Ik heb gewoon zelf slingers en knijpers gekocht, als ik daarmee op hem moet wachten duurt het erg lang!

Pien, die rolstoel is misschien wel wat!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Floor di 4 okt 2011 - 22:40

@blondje, oh nee maar zo bedoelde ik het niet. Ik verwacht ook niet dat het met 37 weken al gaat gebeuren, ik zeg al vanaf dat ik weet dat ik zwanger ben en wat de uitgerekende datum (14-11) dat de baby komt op 20-11 Question geen idee hoe ik daarbij kom maar dat zeg ik al vanaf het begin. Mijn moeder zegt 2-11 :-) , ach dat lijkt er toch een beetje op qua getallen Laughing
Maar ik zou het niet heel erg vinden als het al met 37 weken gebeurt Wink
Bij jou nog geen verandering?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 di 4 okt 2011 - 22:55

Mijn vriend denkt juist wel aan de versiering enzo. Die vroeg 8 weken geleden al in de supermarkt of we alvast iets van een slinger mee moesten nemen haha.

Wat betreft het voelen van de baby; mijn VK zegt dat ik haar moet voelen op de momenten dat ze normaal ook altijd beweegt. Dus haar ritme een beetje in de gaten houden. Stel dat ze nu ineens een hele avond niet beweegt
( wat ze normaal dus volop doet) dan moet ik even bellen. Wel stom dat alle VK en Gyna's wat anders zeggen Rolling Eyes .

Vanmorgen alle strijk weggewerkt. Dat is weer een opluchting Laughing nu even tv kijken en internetten , douchen en dan vanmiddag nog maar even wat spulletjes shoppen. Moet nog een extra kruik, nachthemd etc.

Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  studiebol di 4 okt 2011 - 23:33

blondje mijn vriend heeft wel gewoon werk hoor, alleen normaal gesproken werkt hij in het buitenland enzo. Maar nu is er geen klus, of geen klus waar hij heen kan dus moet hij steeds naar kantoor en dat vind hij vreselijk. Nou en daar wordt zijn humeur echt niet beter van, ik kan best wat hebben maar het duurt nu wel erg lang. Very Happy

Nou pien als dat zo is dat je ze per 24 uur 8x moet voelen dan kom ik daar denk ik echt niet aan. Snachts voel ik ze nooit ik wordt nooit wakker van ze in iedergeval dus dat weet ik dan weer niet. Maar het is idd apart dat iedereen wat anders zegt. Nu wordt ik sowieso af en toe lichtelijk gek omdat ze hier in het ziekenhuis steeds wat anders zeggen.

Verder koop ik wel gewoon alles hoor, heb al wat roze versiering gekocht, en dat laat ik dan aan hem zien en zegt hij Oke. Tja.. soms lijkt hij wel wat wereldvreemd dat je zulke dingen doet. Als ik aan hem ga vragen hoe we de kaartjes op gaan hangen, dan gaat hij me echt schaapachtig aan kijken denk ik en vragen Kaartjes?? Very Happy Snappen jullie wat ik bedoel.
Ik koop gewoon alles hoor, haha maar ik zou gewoon dat samen met hem willen doen en dat weet hij, maar goed er komt van hem niet echt geen actie..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  truestar wo 5 okt 2011 - 0:16

Hahaha studiebol ik zit hier hardop te lachen sorry, het is zo herkenbaar ik koop ook gewoon alles zelf hoor en dat vind ie allemaal wel prima maar hij kan ook zo schaapachtig zitten kijken als ik iets zeg, zo heb ik m al tig keer moeten uitleggen wat een aankleedkussen (hoes) is..
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  studiebol wo 5 okt 2011 - 0:18

truestar schreef:Hahaha studiebol ik zit hier hardop te lachen sorry, het is zo herkenbaar ik koop ook gewoon alles zelf hoor en dat vind ie allemaal wel prima maar hij kan ook zo schaapachtig zitten kijken als ik iets zeg, zo heb ik m al tig keer moeten uitleggen wat een aankleedkussen (hoes) is..

mijn vriend vroeg wat we toch met zoveel doeken moesten... lees dat zijn hydrofiele luiers ook al een paar keer uitgelegd waar die voor zijn.. het lijkt af en toe niet te blijven hangen.
Nou ja misschien moet ik het maar los laten zal wel beter zijn voor mezelf.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  truestar wo 5 okt 2011 - 0:25

studiebol schreef:
truestar schreef:Hahaha studiebol ik zit hier hardop te lachen sorry, het is zo herkenbaar ik koop ook gewoon alles zelf hoor en dat vind ie allemaal wel prima maar hij kan ook zo schaapachtig zitten kijken als ik iets zeg, zo heb ik m al tig keer moeten uitleggen wat een aankleedkussen (hoes) is..

mijn vriend vroeg wat we toch met zoveel doeken moesten... lees dat zijn hydrofiele luiers ook al een paar keer uitgelegd waar die voor zijn.. het lijkt af en toe niet te blijven hangen.
Nou ja misschien moet ik het maar los laten zal wel beter zijn voor mezelf.

Haha ja dat heb ik hier ook moeten uitleggen, waarom zoveel? Ik dacht dat ik vast de enige was die zich zo kan ergeren hier aan omdat ik al een dochter uit eerdere relatie heb, maar gelukkig ben ik niet de enigste.. Soms kan ik ook weleens zeggen doe je nou zo dom of ben je nou zo dom.. Dan baal ik daarna weer dat ik uit mn slof ben geschoten want hij bedoeld t allemaal wel heel goed en lief.. Ach ja t zullen vast hormonen zijn Wink
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  blondje1313 wo 5 okt 2011 - 0:36

Ik heb het voordeel dat zijn zus vorig jaar bevallen is en dat hij van haar wel een beetje aanneemt wat er nodig is.
Zelf vind ik het ook wel handig om van haar wat feedback te krijgen, want ik ben verder toch ook wel een echte baby-nitwit

En ik denk dat ze het best zwaar hebben onder onze hormonen, ik word er zelf al knettergek van, laat staan de mensen in mijn omgeving op wie ik me afreageer!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  truestar wo 5 okt 2011 - 0:38

Hahaha ja ik heb soms ook medelijden met de mensen om me heen.
Het is trouwens gelukt m'n 1e pakje gratis kruidvat luiers zijn binnen smile

Nu wil ik er gelijk meer haha smile
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  studiebol wo 5 okt 2011 - 0:50

ik heb volgens mij zelf niet echt last van mijn hormonen gehad, of dat moet dan nu gaan komen Very Happy Mijn vriend zei zelf tot een paar weken terug dat hij aan mij niet kon merken dat ik zwanger was, dus het valt allemaal nog wel mee.

Heb net last minute kaartjes geboekt voor een cabaret voorstelling van vanavond! Lijkt me wel leuk en ff goed om samen wat gezelligs doen wat absoluut niet baby gerelateerd is Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  mickey wo 5 okt 2011 - 2:45

Gelukkig is mijn vriend niet zo dat hij zich nergens mee bemoeit. Hij denkt dat ik alles weet, omdat ik in de kinderopvang werk. Ook wel handig, maar soms irritant. Want de kindjes komen pas vanaf 2,5/3 maanden naar de opvang, dus die eerste maanden, daar weet ik ook niet veel van. Ik lees wel veel op internet, en het meeste weet ik ook wel, dus het komt wel goed allemaal. Ook zoekt mijn vriend best wel veel op internet op. Of hij vraagt het aan zijn collega's die al vader zijn. Ik geloof dat ik anders ook inderdaad gek zou worden, als hij me zo schaapachtig zou aankijken Wink
Wat versiering betreft: mijn vriend wilt absoluut geen bord in de tuin, hij wilt een raamsticker of zoiets. Al zou hij zo'n naar binnen vliegende ooievaar ook wel leuk vinden, maar ik vind die vrij afgezaagd inmiddels. Je ziet die inmiddels zo vaak, dat ik ze niet meer zo origineel vind. Dus hier wordt het waarschijnlijk raamdecoratie en slingers en ballonnen in huis. Ik ben er vrij zeker van dat mijn zus dat gaat doen allemaal, ik had het ook graag bij haar gedaan bij mijn neefje, maar haar beste vriendin woont heel dicht bij haar, en die heeft dat toen gedaan.
De kaartjes had ik nog niet echt over nagedacht. Vorige week waren we op kraamvisite bij een vriendin. Die heeft een rieten krans aan het plafond gehangen, met lint eraan. Aan dat lint hangen alle kaartjes met kleine knijpertjes. Dat vond ik een erg leuk idee. En mijn vriend gelukkig ook. Alleen nog even kijken of dat mogelijk is met ons plafond...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Floor wo 5 okt 2011 - 2:57

ik wil even balen, de drukkerij belde net. de jongenskaart is binnen die we hebben uitgezocht, maar de meisjeskaart gaat nog minimaal 2 weken duren (en met 2 weken is het nog niet zeker dat de kaart dan leverbaar is). Nu willen we misschien volgende week een reserve kaart voor een meisje uitzoeken zodat we zeker een geboortekaartje hebben, maar erg leuk vind ik dat niet.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  liesje wo 5 okt 2011 - 3:10

ff snel,

floor wat balen van de kaartjes zeg

all zo meteen gaan we naar de 3d echobureau voor onze 3d echo ben erg benieuwd hoe hij eruitziet is al zo'n tijd geleden dat we hem hebben kunnen bekijken.

gr en tot snel

liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  joyce0606 wo 5 okt 2011 - 3:22

wat schrijven jullie veel zeg!! smile

hier eerste dag verlof....hahah echt wel raar hoor...lekker een aantal wasjes gedraaid!

floor: balen zeg van die kaart!

sorry ladies, maar ik ga even liggen, ben zoo bleghh....mijn nieren zijn lekker aan het opkomen Sad dus even chillen smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Supertalentje wo 5 okt 2011 - 6:12

Ff snel, zit op mn foon, ik heb geen internetverbinding op de comp, ik denk dat de katten ergens iets los hebben getrokken, dus ik moet ff alles nalopen (maar alles ligt achter de box etc)

Ik ben bij de vk geweest en alles is goed. Ik heb een buik alsof ik 32 weken ben, ze blijft zich verbazen over mijn korte buik, dus striea here i come! :-( En mijn onderdruk is maar 50 (120 over 50) dus heel logisch dat ik daar weer meer last van heb (vorige keer was ie 110 over 70 en daarvoor 110 over 55). En ik ben eindelijk terug op het gewicht van voor ik zwanger werd, ik was bang dat baby niet goed zou groeien omdat ik zo veel was afgevallen en dat er maar niet aankwam. Dat baby minder beweegt kan door het draaien zijn, zolang ik 'm nog maar wel iedere dag voel is het goed, dus me is happy :-)

Nu gauw de droger leeghalen en de verbinding herstellen, dan reageer ik straks ff op iedereen! Sorry voor het ego-bericht!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  blondje1313 wo 5 okt 2011 - 20:02

Truestar, leuk hè die gratis luiers! In onze logeerkamer ligt al een hele stapel klaar!

Studiebol, hoe was het cabaret gisteren? Ik had gisteren graag naar de voorstelling: “help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt” gegaan, maar helaas trekt mijn man dat niet meer. Voor zijn verjaardag hebben we ook nog een dinerbon gehad van een leuk restaurant hier in de buurt, maar dat gaat het voor de bevalling ook niet meer worden met zijn vermoeidheid.

Mickey, wel lief dat je vriend op internet zoekt en bij collega’s navraagt hoe het zit. Leuk om te zien hoe mannen er ook mee bezig zijn.
Ik ging er vanuit dat we het in huis zelf versieren, maar wie weet zorgt mijn moeder daarvoor als we in het ziekenhuis zijn, dat zou ik ook wel leuk vinden eigenlijk.
Mijn schoonzus vroeg gisteren waar ze het bord neer mocht zetten in de tuin, ze wilde het gras niet kapotmaken, maar ja, we hebben alleen maar gras in de voortuin, dus er zit niets anders op!

Floor, wat balen van de kaarten, als ze niet kunnen garanderen dat ze over twee weken wel binnen zijn zou ik voor het geval dat wel een reserve kaart uitzoeken! Maar het zal toch wel met de drukker te regelen zijn dat als de eerste keus er wel is dat die dan doorgaat? Ik snap dat het niet leuk is!

Liesje, hoe was de 3D echo, kunnen zien op wie de kleine lijkt? (Hopelijk niet op de buurman Wink)

Joyce, geniet van je verlof en doe rustig aan he!!

Supertalentje, de katten willen dat je hun meer aandacht geeft denk ik!
Fijn dat je na het afvallen nu weer wat gewicht erbij hebt gekregen. Je verwacht dat er veel striae gaat komen? Ik sta helemaal onder met mijn buik die helemaal van voren zit, jippie!! (En trouwens ook veel op mijn bovenbenen, die waren al niet dun, maar voel me nu helemaal een olifant).

Vanmorgen was ik lichtelijk in paniek omdat ik de baby niet voelde, nu gelukkig weer wel. Mijn man dacht dat ze vandaag geboren wordt, hopelijk krijgt hij gelijk! (Maar ik voel nog niks…)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol wo 5 okt 2011 - 20:04

floor wat ontzettend balen van de kaartjes zeg! Kan je het zelfde kaartje niet ergens anders bestellen? Ik snap wel dat je voor een reserve kaartje gaat hoor, dat zou ik ook doen.

joyce kalm aan he met je verlof je moet niet voor niks eerder stoppen!

Supertalentje fijn dat alles goed was met je kleine! Ik ben wel heel benieuwd naar een foto van jou buik als ze zeggen dat die er uitziet al 32 weken.

Zo ik heb gisteren een leuke avond met mijn vriend gehad! Was echt ff nodig en het was gewoon heel leuk. Aangegeven dat ik snap dat hij baalt van zijn werk maar dat ik daar niks aan kan doen. Hij had niet door dat hij het zo op mij afreageerde. Dus dat komt ook weer helemaal goed! En wat betreft de spullen, hij zegt schaf alles maar aan wat je wilt hebben ik zie dat jij het leuk vind dus dan is het goed smile Hij heeft niemand in zijn omgeving die al kinderen hebben waar hij het bij af kan kijken zeg maar dus hij weet het ook gewoon allemaal niet.

Hier is het weer echt vreselijk bij jullie ook? Denk dat ik de dag maar begin in bad met een tijdschrift!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 20:55

Hier ben ik ook weer even!
Moet straks eerst even langs de verloskundige, daarna gaan werken tot 19.
Is op de ene vestiging een soort afscheidsdag Wink Dan maandag & dinsdag nog, en dan is het klaar.

Floor ; gewoon een reservekaartje uitzoeken, dat is voor de innerlijke rust ook beter denk ik Wink

Blondje ; ben benieuwd of het vandaag gebeurd! We horen het vanzelf he Wink

Studiebol ; fijn dat het met je vriend is opgelost! Je kent elkaar zo goed, en je woont toch samen, het is jullie gezamelijke thuis, dus dan neem je vaak je frustraties mee naar huis, maar goed dat je er over kan praten! Gelukkig zijn wij ook nogal van 'jajajaja, nu is het goed, genoeg gezeken!'

Het is idd snertweer! Gaan jullie er maar lekker van genieten binnenshuis, ik bikkel nog wel even door hier Wink

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup wo 5 okt 2011 - 21:13

He meiden gisteren ziek gemeld en lekker naar huis gegaan. Nu flink rusten gisteren ook bijna heel de dag geslapen dus heb t ook nodig. Lijf begint echt te protesteren dus we gaan het nog een tandje rustiger aan doen.

@Floor; balen van de kaartjes maar niks aan te doen helaas. Gewoon een reserve uitzoeken of hopen dat t een jongetje blijkt te zijn Wink
@ blondje; spannend!!!!!!!!
@ studie; fijn dat jullie er goed over hebben gepraat
@supertalentje; fijn dat de controle goed was

ow nog buikfoto van maandag
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 11 1418025102_5_gj4w
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  studiebol wo 5 okt 2011 - 23:35

PBG goed dat je je ziek hebt gemeld en ff aan jezelf hebt gedacht! heel verstandig! mooie foto van je buik!

Meiden waarom houd je eigenlijk vocht vast in je zwangerschap? Het begint bij mij ook hoor, vooral in mijn voeten en benen, gisteravond had ik echt olifantenpootjes Very Happy Maar waarom is dat eigenlijk? Het heeft geen functie toch? en waar komt al dat vocht vandaan?

Haha iemand een antwoord op mijn vragen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  liesje wo 5 okt 2011 - 23:44

hi meiden,

hier even kort vandaag een mindere dag ben duizelig gewoon blehh
maar gisteravond de 3d echo gehad en het is overduidelijk een ventje dat showde die meteen haha Laughing verder heeft ie nu 5 mm haar en zn voetje was 5.4 cm. verder was alles ook goed met hem en lag hij er voor 10 min goed en daarna had mnr er geen zin meer in maar we hebben alles op dvd en cd rom met alle foto's. hij lijkt ook wel op onze dochter dezelfde wangetjes iig verder was ik weer verliefd op hem kan niet wachten tot ie er is. maar eerst nog lekker groeien bij mama in de buik

zal later op iedereen weer reageren maar heb ff geen puf

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: