Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 5 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 9:17

Ik vind ook dat ze minimaal wel de 36 weken moeten halen hoor, die van jou!
Maar we kunnen natuurlijk ook mooi afspreken om tegelijk te bevallen haha ook gezellig!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 5 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  studiebol za 24 sep 2011 - 9:19

Haha ja das ook leuk, helaas hebben we er allebei weinig over te zeggen he!
Wel gek hoor, als ik thuis ben ben ik 30 weken zwanger dan nog 6 weken en je zit al op de 36 weken.. heel gek..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 9:32

Ja, echt he!
Als ik met verlof ga, ben ik 34 weken zwanger.
Dan ook nog max 8 weken!

Ga wel max uitslapen hoor in mijn verlof, ik wil een beetje uitgerust voor de dag komen!

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 24 sep 2011 - 9:37

Ik zou willen dat ik kon uitslapen, maar dat lukt me gewoon niet, ik ga gewoon voor de middag dutjes die zijn ook fijn!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 9:50

Oh dat is balen zeg!
Maar middagdutjes zijn ook goed!
Zet dan alleen geen wekker!

Als wij wakker moeten worden zonder wekker, dan is het gerust half 2 dus wij zetten zelfs in het weekend een wekker Wink

En nu ga ik slapen! Sleep tight! X

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 24 sep 2011 - 22:36

Wat een wonder het was half 10 vanochtend!!

Met dit weer krijg ik wel zin om dingen te wassen en dan buiten op te hangen:-)
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 zo 25 sep 2011 - 6:07

studiebol schreef:Wat een wonder het was half 10 vanochtend!!

Met dit weer krijg ik wel zin om dingen te wassen en dan buiten op te hangen:-)

ik moest mij zelf ook inhouden hoor!! smile en het blijft zo lekker de hele week
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  *Lookie* zo 25 sep 2011 - 8:12

Ik heb de was ook lekker buiten gehangen!

Ik ben geslaagd voor stof, het is witte broderie geworden en daar komt een roezel aan en blauwe strikjes. Mijn schoonmoeder gaat het naaien. Ik zou het zelf wel kunnen maar het is best nog een klus en ik moet ook gewoon nog werken. Mijn schoonmoeder kan goed naaien en had er wel zin in. Ik vind het wel fijn dat zij het wil doen.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  blondje1313 zo 25 sep 2011 - 19:37

@liesje, lekker zo’n extra weekje vakantie! Het weer was ook lekker vorige week.

@studiebol, wel verstandig om thuis te blijven zodat je je laatste werkweek fijn af kunt sluiten. Maar als het deze week echt niet gaat toch aan jezelf en de meisjes denken hè!
Toen ik eenmaal verlof had merkte ik wel dat ik echt heel erg moe was en niet veel meer gedaan kreeg, maar ik ben van mezelf sowieso al niet zo’n geweldige huisvrouw, dus elke dag een huishoudelijk klusjes krijg ik niet gedaan.
Wij hebben trouwens van mijn ouders een kinderstoel cadeau gekregen die ik zelf mee ben weesten uitzoeken. Van mijn broer het badje en standaard, dat hebben we zelf gekocht en hebben zij terugbetaald. Van mijn schoonzus een boxkleed, maar zij had van tevoren links doorgestuurd waarvan we aan konden geven wat we leuk vonden. Van de opa en oma van mijn man een speelkleed/babygym die ik ook mee ben weesten kopen.
Verder zien we wel wat we krijgen, op ons wensenlijstje staan nog een campingbedje en een wipstoeltje. Voor het campingbedje maakt het me niet uit hoe het eruit ziet, het wipstoeltje wel, want dat komt in de woonkamer te staan. Ik vraag geen cadeaubonnen, we zien wel wat we krijgen.

@Mickey, was de film leuk zaterdag? Wel fijn om samen het huishouden te doen. Hier staat het helemaal op een laag pitje nu met de Pfeiffer van mijn man, hij heeft ook niet de puf om alles te doen. Heb je een badmatje voor de baby gehaald of gewoon voor jullie zelf?

@Parels, wel grappig dat je gelakte nagels wil hebben voor de bevalling, kun je er zelf nog goed bij? Ik heb elke morgen zo’n moeite om mijn schoenen aan te krijgen.
Ik had van Hazeltje niet meegekregen dat er problemen waren tijdens haar zwangerschap, wat vervelend, fijn dat het nu in elk geval wel goed gaat.
Ik ga trouwens elke (week)dag met mijn man uit bed, ben bang dat als ik me nu aanwen om te blijven zitten ik het straks juist niet goed trek om er vroeg uit te moeten als de baby er is. Overdag slaap ik ook niet, maar neem ik wel mijn rust.

@Floor, wat jammer dat je negatieve reacties krijgt op je gewicht, zo op de foto lijkt er echt niks mis mee! (Ik heb gisteren ook weer meerdere keren mogen horen of het echt geen tweeling is en of ik al over tijd loop omdat mijn buik zo enorm is, gelukkig ook meteen hele lieve reacties gehad, dat maakt het dan wel weer goed). En ik ben de afgelopen 2 weken in totaal 4kg aangekomen, ben het er iets te goed van aan het nemen, dat wordt weer gezond doen de komende week….
Het etentje was wel gezellig, het was buffet en we zijn meteen na het eten gegaan, ik had echt last van mijn rug gekregen van de stoelen daar. Toen nog een half uurtje naar de verjaardag geweest, maar om half 11 lagen we allebei uitgeput in bed. Mijn man zei nog, hopelijk komt ze niet vannacht, want dan heb je niet veel aan me!
Bij mij lukt het poetsen ook al lang niet, mijn moeder had gehoopt dat ik wel nesteldrang zou krijgen, maar als ik ook maar 5 minuten gestofzuigd heb krijg ik al overal last, laat staan dat ik de onderste keukenkastjes kan staan boenen.

@Joyce, het lijkt me ook dat als het werken niet goed meer gaat je toch (minstens deels) in de ziektewet moet kunnen gaan.
Het geeft toch niks om dingen uit te wassen en op te hangen, of was je het dan al voor de tweede keer uit?

@Lookie, leuk dat je de stof uitgekozen hebt voor de wieg. Mijn moeder heeft het hemeltje afgemaakt, dat is nu ook klaar (maar ligt nog bij haar, dus kan ik niet op de foto zetten!)

Ik zal zo eens foto’s van het kamertje maken als ik het nog een klein beetje opgeruimd heb Wink
Helaas nog geen muurstickers en ook het hemeltje ligt nog bij mijn moeder, maar zo krijg je toch al wel een beter beeld.
Ik ben mijn buik best wel beu, regelmatig steken bij mijn lies en sowieso onderin een drukkend gevoel. Verder ook veel harde buiken. Wat mij betreft komt ze nog in september!
Gisteren had mijn man een voetbalwedstrijd en hadden we daarna verjaardag van zijn zus. Om 5 uur was hij helemaal op en heeft niet meer kunnen doen dan op de bank hangen. Nu is hij wel werken, maar eigenlijk hoop ik dat hij niet al te eigenwijs doet en op tijd naar huis komt, heel erg egoïstisch misschien, maar er zijn nog wat kleine dingetjes hier die eigenlijk moeten gebeuren en ik vind het zonde als al zijn energie op het werk op gaat en hij thuis helemaal niks meer kan doen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  pitbullgup zo 25 sep 2011 - 20:12

He meiden iedereen lekker genoten van het mooie weer? smile

@ studie; goed dat je op jezelf let!
@ joyce; ik vind je wel erg bikkel hoor dat je halve dagen blijft werken
@ parels; hihi moet wel lachen over de gelakte teennagels etc Laughing Ik zie mezelf ook nog wel wat mascara etc opsmeren als de weeën op gang komen. hahaha
@ lookie; fijn dat je een leuke stof hebt gevonden en je schoonmoeder het voor je naait
@ blondje; goed op je man letten hoor! Anders gaat t alleen maar van kwaad tot erger.

@ eliza; gewoon lekker rustig aan doen hoor als t gekoppeld is aan het bloedverlies
@ Slotje; wat een leuk behang!
@ susie rustig aan doen dan
@ joya; wat vervelend dat maagzuur en dat de middeltjes niet werken
@ lisi; ook al harde buiken... vervelend
@ labella; Smeren ga ik ook niet down-under doen. Ben ook erg gevoelig voor schimmelinfectie's en daar heb ik nu echt geen zin in!

Ik heb weer lekker harde buiken Neutral Van het weekend nergens last van gehad maar vanochtend toen ik opstond begon het al en heb de 2e al gehad. Is echt gewoon puur omdat ik nu op het werk zit BAH! Ben blij als alle stukken naar de rechtsbijstand zijn. Had van het weekend alles ingescand en vanavond even een nette begeleidende mail opstellen en dan kan het naar de rechtsbijstand. Woensdag op controle bij de VK dus ff met haar overleggen over mijn harde buiken.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  liesje zo 25 sep 2011 - 22:50

hoi meiden,

even snel ben bij de vk geweest voor co alles is goed de kleine heeft het er van genomen in de vakantie met groeien
nu 18 okt weer terug. en dan moet ik om de 2 weken op co komen. volgende week 5 oktober de 3d echo kijk er zo naar uit om hem weer te zien en dan 25 oktober nog een extra echo voor de groei en evtu afwijkingen. en dan is het afwachten wanneer de bevalling gaat beginnen. het gaat zo snel allemaal. gisteren de zolder de muren gesausd en het is mooi geworden nu nog het laminaat erin en dan is het bewoonbaar hihi. dan kunnen we met de kinderkamer beginnen is alleen schilderwerk en inrichten dan is dat ook klaar

zal later op iedereen reageren maar heb nu een meisje die de aandacht verdient

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  mickey ma 26 sep 2011 - 1:50

Hey meiden. Iedereen aan het werk? Is erg rustig hier Wink Ik heb vandaag heerlijk vrij. Was wel gebeld om te werken, maar heb gezegd dat ik niet kon. Had niet veel zin... Embarassed Dus eigenlijk een spijbeldagje Wink

Vanmorgen ook de intake voor de kraamzorg gehad. Ze is maar een half uurtje hier geweest. Bed verhogen hoeft niet, mag er een matras op leggen. We hebben op onze slaapkamer een schuin dak, waardoor het bed niet helemaal tegen de wand aan kan. Als we het bed op klossen moeten zetten, moeten we het nog verder de kamer in zetten, waardoor de doorgang erg smal wordt. Mevrouw van de intake vond het dan beter als we er een extra matras op zouden leggen. Vond het voor de rest wel een duidelijk verhaal. We krijgen 49 uur kraamzorg, verdeeld over 8 dagen. De eerste paar dagen komt de kraamzorg langer dan de rest, wordt beetje bij beetje afgebouwd.

Begin nu toch wel naar de bevalling en onze uk uit te zien! Ben heel benieuwd of er een jongen of meisje in mijn buik zit en hoe die uit ziet. Maar ben ook benieuwd hoe de bevalling zal gaan en of de borstvoeding gaat lukken. Sta er wel heel rustig en positief in, ben er (nog) niet zenuwachtig voor. Begin alleen een beetje ongeduldig te worden.

Wat werken betreft: ik moet nog 3 tot 5 weken werken. Van de ene kant hoop ik het zo lang mogelijk vol te houden, maar van de andere kant heb ik ook niet meer veel zin om te werken. Ben het liefste thuis... Ook al doe ik niet veel, toch is het lekker om gewoon mijn gang te kunnen gaan. Ach... ik zie wel hoe het loopt. Denk dat het ook meespeelt dat ik geen vast contract krijg, dat ik daardoor minder zin heb om nog te werken.

Nou... ik ga er weer vandoor, heb verder niet veel te melden.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 ma 26 sep 2011 - 3:20

hier ook weer wakker, na werk ga ik altijd even liggen op bed of op de bank, tegenwoordig op de bank omdat ik dan bijna zitop kan liggen haha, want die zure aanvalleen, gedver...

afschuwelijk droom gehad, dat mijn man van mij wilde scheiden omdat hij verliefd was op iemand anders. ik was echt zo verdrietig!! vandaag zijn wij precies een maand getrouwd, misschien was ik daar onbewust mee bezig!

morgen lekker vrij, alhoewel ik wel weer wat dingen te doen heb, nog even bij de kruidvat die luieremmer halen
(leek mij wel een handig ding voor in de slaapkamer ofzo, voor als ik snachts verschoon. en nog cupcakes maken voor mijn nichtje die woensdag haar verjaardagspartijtje heeft. nog afspraak int ziekenhuis...blugh!

ik tel echt de dagen af, merk toch wel dat ik gewoon echt toe ben aan verlof. lekker in huis dingetjes doen, de was, beetje soppen, ik kom daar helemaal niet aan toe! en kan daar dan echt zo van balen!!!

liesje: fijn dat je weer door de APK bent smile
pbg: hier ook harde buiken, in het weekend valt het mee, maar als ik naar het station toe loop, hoppa komen ze!
blondje: de laatste loodjes!! hier ook echt steken in mijn lies! ik ga er gewoon scheef van lopen...maar ben er nog niet echt achter wat het is. ik krijg er wel zwabber benen door! Sad
lookie: leuk dat je je stofje heb gevonden! smile

all: wat een comentaar op gewicht zeg, ik sta er echt van te kijken dat bijna iedereen wel wat krijgt te horen, zijn die mensen zelf nooit zwanger geweest ofzo!! (maar vast nooit zoooo bol geweest) pfff....ik dacht als zwangere dat je wel met rust werdt gelaten....

sorry ik ben het allemaal weer kwijt Sad
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol ma 26 sep 2011 - 6:24

Joyce wat een nare droom zeg! Snap dat je daar niet blij van wordt! Verder dus nog wat dingentjes kopen, en dan heb je alles al voor elkaar of niet?

Mickey ik kan me best voorstellen dat je zin in werken wat verdwenen is, het is misschien niet helemaal eerlijk ten opzichte van je werk maar ik kan het me heel goed voorstellen. Fijn dat de kraamzorg ook geweest is.

PBG let je wel goed op je zelf, die harde buiken kunnen best van de stress komen die het toch oplevert dit nieuws. Dus goed oppassen he!

Blondje ben benieuwd naar de foto's van het kamertje! en goed op je man passen he, je hebt hem straks wel voor 100% nodig.

Liesje fijn dat alles weer goed was bij de verloskundige!

Ik vind zoals ik het hier lees dat jullie best veel controles hebben, haha meer dan ik! Maar goed ik ga wel morgen aangeven dat ik ook vaker op controle wil komen, stel dat de diabetes wel door zet en ik pas over 4 weken weer controle heb niemand checkt hoe groot die kinderen zijn, dat vind ik geen fijn idee. En verder wil ik wat dingen vragen over de bevalling want daar houd iedereen zijn mond nog over en ik wil daar wel eens wat duidelijkheid over.
Nog maar 3 dagen werken, raar hoor, druk bezig met formaliteiten af te ronden en dan nog een overdracht schrijven en dan moet ik het los laten en ik denk dat het gaat lukken, sta er deze week al een stuk relaxerder in dan vorige week!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 ma 26 sep 2011 - 6:42

studiebol: gewoon vragen hoor om meer controle!! ik krijg natuurlijk wel meer controle vanwege mijn nieren, maar wees er maar niet jeloers op, soms moet ik 3 keer in de week naar het ziekenhuis! Sad
ik moet inderdaad nog een aantal dingetjes kopen, maar dat is allemaal wel te doen! lekker zeg nog 3 dagen, ik kan echt niet wachten! ik moet helaas nog 3 weken Sad
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  *Lookie* ma 26 sep 2011 - 7:05

@ Studiebol: Heb jij nog steeds maar eens per 4 weken controle dan? Ik moet sonds de 24e week al om de 3 weken komen, en ik heb 'maar' 1 kndje in mijn buik! Ik zou het zeker aankaarten hoor, je verwacht een tweeling, dan mag je toch minstens zoveel controles verwachten!!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  mickey ma 26 sep 2011 - 7:12

@Joyce: vervelend hoor, zo'n droom. Gelukkig werd je wakker en bleek het maar een droom te zijn. Kan inderdaad best verwerking zijn van je huwelijk. Doe je wel rustig aan met het inkopen doen? Anders kun je dalijk weer naar het ziekenhuis...

@Studiebol: ik voelde me er ook totaal niet schuldig over Embarassed
Ik kreeg in het begin om de 4 weken controle, sinds ik rond de 26 weken ben om de 3 weken. Moet over 2 weken terug, ben er vorige week nog geweest, dus ook 3 weken later. En vanaf dan moet ik om de 2 weken komen. Is schijnbaar standaard bij mijn VK. Als ik echt op het laatst loop, moet ik zelfs iedere week :shock: Maar beter te veel als te weinig. Inderdaad raar dat jij nog om de 4 weken moet. Ik had gedacht dat je met een tweelingzwangerschap juist meer controles zou hebben. En al helemaal met die verdenking van zwangerschapssuiker... Zou het inderdaad aangeven als je weer controle hebt.
En ik ben ook jaloers op je... nog maar 3 dagen werken... Ik moet nog minstens 3 weken. En inderdaad met meer tegenzin dan voorheen Sad
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol ma 26 sep 2011 - 7:23

*Lookie* schreef:@ Studiebol: Heb jij nog steeds maar eens per 4 weken controle dan? Ik moet sonds de 24e week al om de 3 weken komen, en ik heb 'maar' 1 kndje in mijn buik! Ik zou het zeker aankaarten hoor, je verwacht een tweeling, dan mag je toch minstens zoveel controles verwachten!!

Eerst was het steeds 1x per 6 weken, en heb nu 2x om de 4 weken gehad, en ik ga dus idd aangeven dat ik nu vaker wil. Ik had ook meer controles verwacht, maar dat is echt niet zo hoor, ik denk dat jullie vaker bij de verloskundige zijn dan ik in het ziekenhuis voor controles van de meiden.
Ik ga dat ook morgen wel aangeven hoor was ik sowieso al van plan, zeker ook nu om die suikers. Plus dat zij vinden dat ik moet stoppen met werken, nou dan moeten ze me ook maar wat vaker zien Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 ma 26 sep 2011 - 7:44

studiebol schreef:
*Lookie* schreef:@ Studiebol: Heb jij nog steeds maar eens per 4 weken controle dan? Ik moet sonds de 24e week al om de 3 weken komen, en ik heb 'maar' 1 kndje in mijn buik! Ik zou het zeker aankaarten hoor, je verwacht een tweeling, dan mag je toch minstens zoveel controles verwachten!!

Eerst was het steeds 1x per 6 weken, en heb nu 2x om de 4 weken gehad, en ik ga dus idd aangeven dat ik nu vaker wil. Ik had ook meer controles verwacht, maar dat is echt niet zo hoor, ik denk dat jullie vaker bij de verloskundige zijn dan ik in het ziekenhuis voor controles van de meiden.
Ik ga dat ook morgen wel aangeven hoor was ik sowieso al van plan, zeker ook nu om die suikers. Plus dat zij vinden dat ik moet stoppen met werken, nou dan moeten ze me ook maar wat vaker zien Very Happy

doe mijn zo'n arts, die wilt dat ik moet stoppen met werken smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey ma 26 sep 2011 - 7:57

Dat vind ik ook Joyce, zeker gezien het gedoe met jouw nieren. Had inderdaad wel verwacht dat jij eerder zou moeten stoppen. Vreemd hoor.

En studiebol: inderdaad eisen dat je vaker op controle kan. Vind het heel raar, maar dat had ik al gezegd Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 ma 26 sep 2011 - 8:15

mickey: ze laten het eigenlijk aan mij over, als ik mij wat meer had aangesteld had ik met 20 weken al thuis kunnen zitten, maar daar heb je ook zo weinig aan. alhoewel ik nu er wel klaar mee ben, heb nog zoveel te doen in mijn hoofd!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey ma 26 sep 2011 - 8:35

Kies je er nu zelf voor om nog tot 34 weken te werken dan? Kun je er niet op terug komen en aangeven dat je het eigenlijk niet meer trekt?
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol ma 26 sep 2011 - 9:04

Haha joyce wat jij zegt als je veel klachten hebt of doet alsof, of het een beetje aandikt.... of ook een beetje "zielig" gaat doen dan mag je zo thuis blijven... ik had zelf zoiets van ik werk door tot het einde, maar goed dat wordt me sterk afgeraden dus doe ik het ook maar niet maar toch.

Ik denk dat jij echt genoeg redenen hebt om je ziek te melden hoor, zou daar toch nog is goed over nadenken als ik jou was.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 ma 26 sep 2011 - 19:11

ik voel mij dan zo'n faler! en wil niet stranden in het zicht van de haven smile en tegenover mijn collega's vind ik het ook zo lullig Sad

stomme dromen ook! vanacht weer gedroomd dat er vreselijks met de kleine was Sad ik heb om 4.30 vanacht nog even naar het hartje geluisterd, want ik voelde mij echt zo rot en verdrietig, gadver...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 ma 26 sep 2011 - 19:27

@pgb, ik doe mijn best om op mijn man te letten, als hij het zelf nu ook wat eerder doet! Hij is wel een uurtje eerder van zijn werk naar huis gekomen, maar toen was het eigenlijk al te laat.
Vervelend van je harde buiken, volgens mij kun je niet meer doen dan rust houden. Logisch dat je er door de stress met je werk wel meer last van hebt denk ik.

@liesje, best laat de 3D echo dan, hopelijk kun je nog wel genoeg zien dan. Fijn dat het allemaal goed was bij de vk.

@Mickey, heerlijk weer om een dagje te spijbelen! Ga jij ook een matras op het bed leggen voor tijdens de verzorging alleen of laat je het wel de hele dag liggen? Mijn moeder vindt het maar raar dat ik dat matras er niet de hele dag op wil hebben, maar het lijkt me zo vervelend liggen. Wij hebben hetzelfde als jullie, ook een schuine wand waar geen klossen onder passen (maar ja, dat matras misschien ook wel niet echt goed).

@Joyce, balen van het zuur. Vervelend he, die dromen. Ik ga voor een simpele luieremmer, mocht ik later toch balen van de stank ga ik wel een andere halen. Succes in het ziekenhuis vandaag!
Die steken zullen het indalen wel zijn bij jou denk ik eigenlijk!
Ik ga er vanuit dat als jij wil stoppen met werken de arts daar zeker wel mee akkoord zal gaan hoor, en je bent dan echt geen faler! Het is juist hartstikke knap hoe goed je het tot nu toe hebt volgehouden!
Ik begrijp helemaal hoe je je vannacht gevoeld moet hebben (zie mijn stukje hieronder…)

@Studiebol, toch geen foto’s gemaakt gisteren omdat mijn moeder er al heel vroeg was en ik de hele dag gepoetst heb. Misschien vandaag dan maar Wink.
Gewoon vragen om extra controles, maar op die termijn had ik er ook nog niet zoveel hoor, kan goed zijn dat jij nu ook automatisch om de 3 weken zou zijn. Vragen die je hebt mag je toch altijd wel stellen? Wel raar dat ze wel vinden dat je moet stoppen met werken, maar je inderdaad zo weinig zien.
Sinds de 36 weken mag ik elke week op controle, vind ik wel geruststellend!
Fijn dat je al geruster in je werk staat, op een gegeven moment lukt het toch om het beter los te laten.

Gisteren stond mijn moeder al om 9 uur op de stoep om te komen poetsen. Ik heb niet de hele tijd meegeholpen, maar heb toch behoorlijk veel gedaan. Ik was gisterenavond bekaf, maar goed dat de baby vannacht nog lekker is blijven zitten!
Maar nu zijn binnen bijna alle ramen gewassen en ook de vitrage uitgewassen, kelder is opgeruimd, keuken is helemaal gepoetst. Vanmiddag komt ze hopelijk de ramen afmaken, en ook onze slaapkamer moet nog onder handen genomen worden, maar dat moet me zelf wel lukken eigenlijk.
Straks nog naar de verloskundige.
Vannacht niet goed geslapen, ik was allemaal bang dat als ik op mijn zij ging liggen dat ons meisje daar last van zou hebben, ik had ook gedroomd dat ze niet ademde na de geboorte, dus voelde me al niet zo prettig. Vannacht voelde ik haar eigenlijk ook niet, gelukkig is ze nu wel best druk, ben ik meteen weer gerustgesteld.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: