Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 6 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  joyce0606 ma 26 sep 2011 - 19:44

blondje: nou dat dromen is dus echt normaal, maar wat vreselijk zeg! ik zie er nu al tegenop om vanavond weer te moeten gaan slapen! ik had gelezen dat op je linkerzij liggen het beste is en dat de kans op doodgeboorte dan een stuk kleiner is. nu dat in mijn hoofd zit, lig ik eigenlijk heel erg geforceerd in bed. Sad

fijn dat je huissie lekker schoon is! ik kan ook niet wachten totdat ik lekker kan gaan soppen!! bij ons moet je slaapkamer ook nog gedaan worden, het is echt een verschrikkelijk puinhoop, ik hoop dat ik het klaar krijg voor over 2 weken, dan komen ze van de kraamzorg kijken, en uren indicatie doen.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 6 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 21:15

Dat dromen hoort er vlg mij echt bij, heb er ook heel veel last van gehad.
Naar is dat he? (Nu is het overigens niet over)

Joyce: ze komen kennis maken, niet keuren hoor Wink
Ik was net terug uit V, moest rust houden, dus hier was het ook niet perfect. En nog niks klaar...

Gast
Gast

Bericht  studiebol ma 26 sep 2011 - 21:25

Even vanaf het werk.
Controle in het ziekenhuis was goed. Ze heeft niet gezegd hoe zwaar ze waren en helaas hadden we weer een ander die toch weer andere dingen zegt dan alle andere daar word ik echt wel moe van.
Meiden zitten keurig op de groeicurve is allemaal netjes. Ook mijn bloeddruk was netjes. En toen ik aangaf dat ik vaker op controle wilde zei ze dat dat vanaf nu om de 2 weken was. Nou hartstikke fijn.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  pitbullgup ma 26 sep 2011 - 21:53

@ blondje; lekker dat het huis nu bijna helemaal een grondige beurt heeft gehad! Harde buiken komen inderdaad gewoon van de stress want had ze hiervoor allen na de sex...hihi
@ joyce; vervelend dat je geforceerd in bed ligt. Maar ik merk dat mijn lijf dat al heel mooi zelf aan het regelen is dat ik op links lig. Eventueel word ik wakker op mijn rug maar in ieder geval nooit meer op mijn rechterzij. En anders zou ik gewoon een voedingskussen in je rug leggen zodat je niet omdraait.
@ studie; fijn dat de controle goed was en je om de 2 weken terug moet komen. Geeft wat meer rust denk ik ook.
@ mickey; groot gelijk dat je niet meteen bent op komen draven op je werk :P

Ik droom ook heel veel... lang leve de hormonen! Suspect
Harde buiken blijven ook gewoon ook komen en gaan dus morgen maar even overleggen met de VK en eventueel rechtsbijstand wat ik er nu mee moet.

Gisteren alle stukken etc naar de rechtsbijstand gestuurd dus nu wachten op antwoord! Had toevallig vanmorgen nog het UWV gebeld en ze mogen me de 1e 6 weken nadat ik terug ben van verlof ook niet ontslaan. Belde mijn werkgever toevallig net op wanneer mijn laatste werkdag was ivm mijn vrije dagen. Dus heb t m hem ook verteld en dat ik dus gewoon werk tot aan mijn verlof en mijn vrije dagen er na op neem. Betekend dat ik pas begin April weer aan de gang moet... LEKKER!!! Very Happy
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  joyce0606 di 27 sep 2011 - 0:07

pm: ik weet dat ze niet komen keuren, maar goed, voor mijn gevoel vind ik het wel fijn om het netjes te hebben, of in ieder geval stofvrij Embarassed

pbg: ik heb inderdaad een voedingskussen achter mijn rug liggen, hij ligt tussen mij en mijn man in, dus later in de nacht komt het wel eens voor dat mijn man er mee ligt te knuffelen Laughing

studiebol: wat fijn dat je nu vaker mag komen! en dat is je goed recht, beetje wazig dat je zo lang tussen je afspraken zaten. zeker met 2 kindjes en mogelijke zwangerschapsuiker. jammer dat ze niet gezegt hebben hoeveel ze wegen, ik was toch wel benieuwd!

hebben jullie al een soort van voorgevoel wanneer de kleine zich zal aandienen, eerder, op de datum of later ? (ook al zegt het niets haha smile )
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup di 27 sep 2011 - 0:27

ik ben er van overtuigd dat ik over tijd ga clown ik zit telkens in mijn hoofd met 2 of 4 dagen en anders minimaal een week :P
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Floor di 27 sep 2011 - 0:59

@blondje, ben benieuwd naar het kamertje. Plaats maar eens een foto Wink
Vind dat je het nog lang hebt vol gehouden op het feest, tot half 11, dat lukt mij al niet meer hoor.
Nesteldrang heb ik zeker wel, maar dat poetsen lukt gewoon niet. Gelukkig is mijn moeder vanmorgen weer geweest en ze heeft nu gezegd dat ze elke week komt, dus dat is wel erg fijn. Ik heb gewoonweg zoveel pijn als ik poets/stofzuig dat ik het ook echt maar niet meer doe.
Fijn dat jouw moeder ook is komen poetsen bij je. Was je controle bij de vk goed vandaag?

@pbg, succes bij de vk, ben benieuwd wat ze zegt van je harde buiken. Je moet wel goed op jezelf letten, ook al weet je wel dat het door stress/je werk komt, het is belangrijk om het wel in de gaten te houden.
Lekker zeg! Pas in april weer beginnen! Succes met de rechtsbijstand.

@liesje wat fijn dat de kleine zo goed is gegroeid. Veel plezier bij de 3d echo.

@mickey, ik heb echt hetzelfde, ben ook erg benieuwd of het een jongen of meisje is en hoe hij/zij eruit ziet. Ik ben ook erg ongeduldig aan het worden.

@studiebol, dan zou ik aanvragen of je niet meer controles kunt krijgen als je vind dat je er te weinig krijgt. Raar idee he dat je bijna verlof hebt.
Fijn dat de controle in het ziekenhuis goed was en dat je nu om de 2 weken mag komen voor controle.

@lookie, ik heb dat niet hoor zoveel controles als dat jij hebt. Bij mij waren het altijd controles om de 5 weken, de laatste keer na 4 weken (dus vanaf 28 weken en dan met 32 weken weer).
Nu moet ik over 3 weken al weer terug (als ik 34 weken&3 dagen ben) omdat ik uit eigen keus wordt overgedragen aan het ziekenhuis. Dus dat is de laatste controle bij de vk (volgende week dus) tegelijk heb ik volgende week dan ook de eerste controle in het ziekenhuis. En hoe vaak ik daar moet komen weet ik nog niet.

@joyce, vervelend dat dromen. Ik heb het ook heel erg.
Op je vraag of je denkt dat je overtijd gaat of eerder bevalt.
Ik heb tot week 28/30 ongeveer altijd vol gehouden overtijd te gaan, 6 dagen. Geen idee, maar dat had ik al vanaf het begin.
Vanaf week 28/30 zo’n beetje begon ik toch te twijfelen.
Vorige week (32 weken) vertelde de vk dat de baby al een stuk was ingedaald.
Afgelopen zaterdag was het echt verschrikkelijk, ik had enorm veel indalingsweeën. Ging echt een paar uur door. ’s Nachts in bed meerdere keren wakker geschrokken, voelen in bed.. maar niks (hahaha dan had ik gedroomd dat m’n vliezen waren gebroken).
Zondag moest mijn man dus met spoed de molton met zeilonderkant op het bed doen, stel je voor dat m’n vliezen breken hahaha hij vond het allemaal wat voorbarig maar ik had het echt niet meer, zelfs m’n ziekenhuis tas staat nu klaar, die heb ik gisteren ingepakt.
Ik weet dat het allemaal niks zegt maar ik was zo geschrokken van mijn eigen dromen dat ik acuut dacht het kan echt wel al heel snel gebeuren, misschien binnenkort wel.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Poisongirl di 27 sep 2011 - 2:50

hier ff een updateje (heel raar woord, schrijf je vast niet zo smile ). Inmiddels ben ik alweer 24 weken geweest, gaat zo ontzettend snel. Heb inmiddels mijn voedingskussen gehaald en slaap er heerlijk mee bounce Verlies nog wel af en toe eetjes bloed, dus ben bang dat mijn placenta tot nu toe nog niet omhoog is gegroeid, maar goed, dat zien we 7nov wel. Na deze week nog 9 weekjes werken en dan met verlof. Gaat allemaal zo snel. Eind oktober krijgen we de spulletjes allemaal, babykamer, kinderwagen, box, babyfoon, aerosleep, etc. Kan niet wachten om alles in te gaan richten! Ik begin morgen met zwangerschapsyoga. Zijn er meer meiden die dit doen?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Floor di 27 sep 2011 - 3:01

@poisongirl, gaat snel he. Fijn dat je lekker slaapt met het voedingskussen.
Hopelijk is je placenta wel mee omhoog gegroeid (die van mij uiteindelijk wel). Veel plezier met yogha morgen. Ik volg een gewone zwangerschapscursus en zwangerschapszwemmen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 di 27 sep 2011 - 3:30

floor: ik heb hier ook het gevoel dat ik eerder ga bevallen. ou is dit niet helemaal eerlijk omdat dit wel het geval zou zijn wat betreft mijn nieren, maar goed er is nog niets over gezegt, en het is natuurlijk beter om te kleine zelf te laten komen (mits mijn nieren helemaal stoppen, maar dan heb ik zoveel pijn dat het ingeleidt wordt). ik merk wel dat het zwaarder wordt, en dat mijn nieren verder vol lopen. dus ik ben benieuwd tot hoe lang ik door blijf lopen. ik ben ook al dingen aan het verzamelen voor mijn ziekenhuistas, moet ik alleen nog even wassen allemaal. ik merk zlef ook dat ik er veel bezig mee ben, nu de kleine indalend is, houd ik wel in de gaten waar ik ben, en wat ik zou doen, als mijn vliezen breken haha smile

poison: ik doe geen zwangerschapscursus, dit omdat ik al blij ben om de dag door te komen smile ik ga wel eind oktober naar een borstvoedingsbijeenkomst. als ik dan nog een beetje uit de voeten kan smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol di 27 sep 2011 - 4:06

Zo ik ben weer thuis,

Blondje fijn hoor dat je moeder je komt helpen schoonmaken! Fijn dat verder ook alles goed met je gaat.
Floor ook fijnd at je moeder jou komt helpen dat heb je wel verdiend je hebt het volgens mij niet makkelijk!
Poisongirl fijn dat je lekker slaapt met de voedingskussen.
PBG goed van je dat je alles hebt opgestuurd ik ben erg benieuwd wanneer je wat hoort! En heel goed dat je je vrije dagen daarna pas opneemt Very Happy

ik droom helemaal niks, of nou ja in ieder geval niks wat ik onthoud

Verder weet ik het gewoon ff niet meer!

Pff het was fijn hoor dat het vanmorgen in het ziekenhuis allemaal goed was, kindjes waren moeilijk in beeld te krijgen de ruimte wordt natuurlijk steeds kleiner. Eentje is helemaal verplaatst die is helemaal om hoog gekomen en ligt overdwars in mijn buik. De andere ligt al met het hoofdje naar beneden. En er werd altijd gezegd dat ik ze allebei goed moesten liggen anders zijn ze erg terughoudend met een natuurlijk bevalling. Nu zei dat meisje dat de eerste er goed voor was dus werd het sowieso een natuurlijke bevalling. Ja ueh wat is is het nou? Dat zijn weer twee verschillende dingen en zo zijn er wel meer dingen... ik word er echt gek van, vandaag duideiljk aangegeven hoor dat het echt niet prettig is, maar ze reageerde er niet echt op, zoals zij het vertelde klopte het, tja dat dachten we bij al die andere antwoorden ook.

Mag wel vaker op controle komen volgens haar is dat ook normaal vanaf deze weken, nou ja dat wist ik niet. Dus ik heb er gelukkig niet om hoeven te vragen het was standaard.
Ik ben eigenlijk nooit onzeker over de zwangerschap maar elke keer als ik uit het ziekenhuis kom is het toch weer feest, dan twijfel ik aan alles en weet ik het gewoon niet meer.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 di 27 sep 2011 - 20:01

@Joyce, vandaag wel goed geslapen? In twee weken tijd moet de slaapkamer toch wel opgeruimd kunnen zijn? Wel spannend toch die intake, ook al stelt het eigenlijk weinig voor.
Bij ons deed ‘dat mens’ wel een beetje moeilijk dat we nog niet alles in huis hadden, terwijl we voor bepaalde dingen gewoon wilden afwachten of zij het wel echt nuttig vond.
Ik lig trouwens wel vooral op mijn rechterzij, kan dan toch het best slapen.
Ik heb totaal geen voorgevoel wanneer de kleine komt, heb geroepen (al een paar weken) dat vandaag wel een leuke dag zou zijn, maar ben bang dat het toch nog wel wat langer gaat duren!

@Studiebol, fijn dat de controle goed was en ze op de groeicurve liggen. Volgens mij is het gewicht toch niet heel nauwkeurig te bepalen. Fijn dat de controles vanaf nu om de twee weken zijn.
Jammer dat de controles je eigenlijk alleen maar onduidelijkheid opleveren, dat is natuurlijk niet de bedoeling!

@pbg, is sex zo stressvol dan Wink
Fijn dat je de eerste 6 weken na je verlof ook niet ontslagen mag worden en je nu je vakantie achter je verlof kunt plakken. Hopelijk binden je bazen vlug in nu je rechtsbijstand er bij hebt gehaald.

@Floor, fijn dat je moeder ook wekelijks komt poetsen, geeft toch een fijn gevoel dat er wel vanalles gebeurt, wel jammer dat het zelf niet meer lukt, dat is toch het prettigst natuurlijk. Stofzuigen lijkt zo simpel, maar is eigenlijk wel een heel zwaar klusje.
Waarom word je eigenlijk uit eigen keus overgedragen naar het ziekenhuis, ik wist niet dat dat kon?
Helaas wil vroeg indalen geloof ik niks zeggen over het moment van bevallen, bij mij is ze sinds de controle met 32 weken gedeeltelijk ingedaald, daarna met 34 weken controle gehad en weer bij 36 weken en bij 36 weken was ze volledig ingedaald, maar wanneer dat dan precies gebeurd is weet ik niet, maar gezien de ‘klachten’ die ik gehad heb rond de 35 weken.
Als het je geruststelt dat de molton nu op bed ligt en je ziekenhuistas gepakt is is het toch goed, wat maakt het uit dat anderen het aan de vroege kant vinden!

@Poisongirl, fijn dat je goed slaapt, balen dat het bloedverlies nog niet over is.
Leuk vooruitzicht dat je over een maand alle spulletjes binnen hebt!

Vannacht heb ik gelukkig wel een stuk beter geslapen. Gisteren ook wat rustiger aan gedaan, ’s morgens boodschappen gedaan en naar de vk geweest. Daar was alles goed, (hartslag baby, mijn bloeddruk) maar ga de volgende keer toch maar vragen of er al iets van ontsluiting is denk ik.
’s Middags eerst in bad gegaan, daarna 1,5 uur in bed gelegen. Mijn moeder was hier intussen met de ramen verder gegaan, binnen is nu alles gewassen. Ik heb de overige vitrage gewassen en gestreken, dat is nu ook weer mooi wit en bijna kreukvrij.
Vandaag maar rustig de slaapkamer opruimen en hopen dat de baby komt! Ik heb vanmorgen al twee glazen bitter lemon op, en het hart van een ananas, nog een paar keer de trap op en neer en dan weet ik ook niet meer wat ik er nog meer aan kan doen Wink.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  pitbullgup di 27 sep 2011 - 20:17

@ floor; oeh al indalingsweeën jij gaat het spannend maken!
@poison; fijn dat je met kussen lekker kn slapen
@joyce; in jou geval zou ik ook lles al klaar zetten! Ik duim maar voor je dat de controle's goed blijven.
@ studie; fijn dat de controle goed was maar vervelend dat je zo onzeker word door het ZH... anders een klacht neer leggen daar op de afdeling?
@ blondje; hahaha wij sexen zo wild dat het bijna stressvol is :P Laughing (geintjeeeee).
Hihihi grasmaaien en seks schijnt ook te helpen Wink Volgens mij zijn het allemaal maar fabeltjes

Vanmiddag controle bij de VK ben benieuwd hoeveel ik ben aangekomen (express thuis niet gewogen deze keer) Alleen moet ik vanaf nu ochtendurine mee nemen en nu zit ik dus de hele dag met zo'n potje pis op m'n werk te kijken laughcry
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  blondje1313 di 27 sep 2011 - 20:24

Waarom moet je (ochtend)urine meenemen? Ik hoef dat niet, vreemd dat het vaak zo verschillend is.
Grasmaaien geloof ik eerlijk gezegd niet, sex wel, tenminste de logica erachter begrijp ik wel. Maar ja, mijn man is nu werken en om nu de stratenmakers die hier bezig zijn te vragen gaat wel wat ver Wink.
De vrouw van lange Frans is gisteren bevallen hoorde ik, en die was nog niet zo ver als ik, gemene voorschietster!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup di 27 sep 2011 - 20:28

Ik moet urine mee nemen om te controleren op ei-witten (ivm zwangerschapsvergiftiging)
Is bij mijn VK standaard heb dit de 1e x met de intake ook moeten mee nemen.

Ik zou de stratenmakers inderdaad niet vragen word je straks nog een alleenstaande mama :shock: clown
Lijkt me straks ook wel frustrerend inderdaad als er allemaal mensen "voorschieten"
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  blondje1313 di 27 sep 2011 - 20:37

Ach, ben pas 38 weken, dus mensen die nu 'voorschieten' vind ik niet zo erg.
De vrouw van lange Frans en ook iemand anders die ik ken zijn opgenomen in het ziekenhuis en ingeleid om medische redenen, nou, dan ben ik erg blij dat ik gewoon gezond nog rondloop!
Wel zou ik het balen vinden als mijn nichtje of de vriendin van mijn neef eerder bevallen dan ik (zijn allebei 9 dagen later uitgerekend) en dezelfde naam hebben als wij, ik zou niet weten wat ik dan zou moeten doen!

Hebben jullie dat ook, dat je bang bent dat er in je omgeving iemand eerder is met dezelfde naam?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup di 27 sep 2011 - 20:44

In de bekende/familie kring ben ik degene die het meest gevorderd is in de zwangerschap dus ik maak me daar niet heel druk om... maar mocht het nu toch zo zijn denk ik niet dat wij onze naam gaan veranderen (of het moet heel dichtbij zijn maar dat is niet het geval).
Wij hebben onze naam al 7,5 jaar in gedachte dus daar stap ik niet zomaar vanaf!
Laatst wel iemand hier op het forum bevallen die dezelfde naam heeft maar ja je ontkomt er toch niet aan dat er iemand is die de naam ook heeft gebruikt.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Floor di 27 sep 2011 - 21:21

@studiebol, ben echt blij dat mijn moeder komt helpen. Ik heb het inderdaad niet makkelijk. Maar dat lijkt me bij iedereen hier wel het geval toch (of ben ik echt zo’n rampgeval hahaha. Mensen in mijn omgeving maken ook wel eens zo’n opmerking en dan schaam ik me echt dood, dan vraag ik me echt af of ik zoveel zeur en of ik me misschien aanstel)

@blondje, ik vind het echt super dat mijn moeder elke week komt dan wordt het tenminste bijgehouden, mijn man heeft er gewoon echt geen tijd voor. Mijn vriendin wou ook komen helpen maar mijn moeder komt al dus dat lijkt me wel voldoende.
Ja beetje vroeg met die molton en ziekenhuistas maar voor mijn eigen gevoel is dat wel prettig. Ik weet dat vroeg indalen niks zegt over wanneer je gaat bevallen. Bij mijn nichtje (vorige maand bevallen) lag de baby met 28 weken al vast ingedaald en zij is bevallen met 40+6 dus het zegt niks, maar toch werd ik er erg onzeker van toen de baby zo erg aan het indalen was en mijn buik zo rommelde.
Ik wil in het ziekenhuis bevallen maar het ziekenhuis (er zitten er hier 2 op 30 minuten rijden van mijn huis) wat ik heb gekozen gaat de vk niet mee naar toe. Dus wordt ik overgedragen aan het ziekenhuis zelf, dus vanaf volgende week heb ik controles in het ziekenhuis ipv bij de vk.
Over iemand in de omgeving met de naam. Mijn nichtje is afgelopen maand bevallen, de naam van haar dochter stond bij ons erg hoog op het lijstje, maar onze nr 1 is een andere naam. Mijn vriendin wist ik dat ze hele andere namen mooi vind. Nu is er nog een nichtje zwanger, ze heeft verteld wat ze mooi vind qua namen en dat is veel wat wij ook mooi vinden. Dus ik vind het bij haar wel erg spannend, bovendien zitten we maar 1 week uit elkaar met uitgerekende datum. Maar wij veranderen onze namen niet meer, we hebben er zo lang over gedaan voor een jongens en meisjesnaam te vinden dat we het zo laten.

@pbg, ik wil het nog niet spannend maken hoor!! Van mij mag de baby nog wel een paar weken blijven zitten (maar het liefst niet te lang want ik ben echt doodop).
Hahaha ja fijn he zo’n potje urine. Nu kan ik vanuit mijn huis naar de vk dus hoef ik er niet tegen aan te zitten kijken maar mijn man vond het maar vreemd (‘wat staat hier nou op de aanrecht??!’)

nu ga ik echt weer even verder werken
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 di 27 sep 2011 - 21:28

Mijn man kan hier ook amper wat doen door zijn Pfeiffer, dat maakt het extra vervelend, hij trekt het ook niet om alles te gaan stofzuigen, en het is nu een week geleden en behoorlijk vies in huis...

Onze naam is een veel voorkomende naam, mijn nichtje heb ik horen ontkennen dat ze die naam in gedachten hebben, dus hopelijk is dat waar. Het nadeel is dat mijn neef en zijn vriendin bij ons in het dorp wonen en er hier maar een stuk of 5, 6 kinderen geboren worden per jaar. Dan is een dubbele naam wel vervelend. Ik denk ook niet dat we nog zouden veranderen hoor, maar zou me er wel onprettig bij voelen.
Dat heb ik nu ook al omdat ons geboortekaartje heel veel op dat van mijn schoonzus lijkt, dat had ik in eerste instantie niet gezien, maar van de week toen we bij haar waren wel. Maar ja, ze zijn al besteld, dus we houden het gewoon zo.

Iedereen voelt zich anders tijdens de zwangerschap, ik heb het geluk dat ik er eigenlijk probleemloos doorgerold ben. Heb nu een paar slechte dagen als ik te veel doe, maar ja, daar mag ik eigenlijk niet over klagen (en toch doe ik dat stiekem ook Wink). Af en toe klagen mag toch, lucht wel een beetje op!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 wo 28 sep 2011 - 0:40

blondje: mijn schoonzusje is 3 weken eerder uitgerekend, maar omdat ik waarschijnlijk eerder ga bevallen, zou dat nog wel eens heel dichtbij elkaar kunnen zitten. zeker als zij nog overtijd gaat lopen. ik knijp hem wel wat betreft de naam. ik zou het echt vreselijk vinden als zij dezelfde naam hebben. (nou weet niet ik niet of zij een meisje of jongen krijgen, dus ik hoop stiekum een meisje). dezelfde naam als het kind van mijn neef zou ik minder problemen mee hebben, maar ja een schoonzusje....is toch lastig voor mijn schoonouders dan. smile

zo nog 2,5 week werken, klinkt toch beter dan 3 smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol wo 28 sep 2011 - 4:48

Floor, haha zo bedoelde ik het niet hoor, je bent geen rampgeval, maar samen met Joyce hebben jullie gewoon wel de meeste klachten van hier denk ik en daardoor gaf ik aan dat je het gewoon niet makkelijk had!

PBG hoe was het bij de verloskundige en wat zei ze van je harde buiken?

Blondje, en hebben al je poging al iets gedaan? Haha afwachten is niet leuk he! Succes, lekker dat je moeder je zoveel helpt, denk dat ik mijn moeder straks ook wel een keer ga vragen hoor, maar die is nu nog lekker op vakantie.

Ik ben na het werk ff na de prenatal gegaan voor de korting Very Happy Het was al best druk, dat had ik dus echt niet verwacht ik dacht ik haal het ff gauw op, nou niet dus! Heb wel weer wat dingen gehaald. Maar ging weer op tijd naar huis omdat mijn vriend morgen weer weg gaat, dus ik ga van het weekend wel wat uitgebreider kijken voor kleertjes, als we nog iets nodig hebben tenminste want mijn vriend vind van niet Very Happy

Had vandaag ook ff koeken gehaald voor morgen omdat het dan mijn laatste dag is zet ik die gewoon in het keukentje ik wist het anders ook niet. Ben morgen zelf ook nog veel op pad voor het werk dus ben er zelf ook maar weinig!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 5:26

Ik maar zoeken tussen 'mijn berichten'... zijn jullie intussen gewoon een heel nieuw topic begonnen.:P Maar goed, ik heb het gevonden.Wink Ik ben sinds vrijdag weer terug van vakantie. We zijn 16 dagen in de VS geweest, Boston, New York, Philadelphia en Washington gezien.smile Was erg leuk, ben blij dat we gegaan zijn (en dat ik niet gelijk zwanger was nadat we de reis hadden geboekt, dan was ik nu vier weken verder geweest en dat was toch net iets te pittig geweest denk ik). Ik heb gelukkig bijna geen last gehad van mijn heup en de beeb gedroeg zich ook goed.Wink Redelijk rustig aan gedaan, maar toch veel gezien en lekker gegeten overal.smile Alleen op de terugvlucht last gehad van mijn benen, vooral mijn linkerbeen was helemaal opgezet, keihard en pijnlijk... dat was wel even minder, maar na thuiskomst is het gelukkig vrij snel weer weggetrokken.

Maandag op controle geweest bij de VK, alles was weer helemaal goed.smile Beeb is behoorlijk druk, veel getrappel en vaak ook dat ie zich helemaal schrap zet tegen mijn buikwand, dan is het net of je een enorme baksteen in je buik hebt.:P Paar dagen geleden voor het eerst meegemaakt dat ie echt tegen m'n blaas zat te trappen, au! En ik maar heen en weer naar de plee.:P

Vandaag weer naar mijn vrijwilligerswerk geweest (PSZ), was heel leuk om iedereen weer te zien, maar was wel echt doodop na die drie uurtjes. Lekker in het bos gewandeld met de kids.smile Morgen voor het eerst naar de Zwanger&Fit-cursus, heb de allereerste les gemist omdat ik vakantie was, dus ben benieuwd (naar de cursus en de andere meiden/vrouwen).

Studiebol, vervelend dat je elke keer wat anders te horen krijgt zeg in het zkh. Hoop dat ze toch steeds meer op één lijn gaan liggen, is eigenlijk van de zotte dat je je na een controle juist méér druk moet maken. Morgen alweer je laatste werkdag? Veel plezier!

Blondje, wat een schoonmaakwoede zeg! Ik herken het helemaal niet.:P Wel fijn dat je moeder je helpt.smile Mensen in mijn omgeving met dezelfde naam ben ik niet echt bang voor, de enige zwangere die ik ken is een van de moeders van mijn werk. We moeten sowieso maar eens eerst definitief een naam kiezen, alhoewel ik de afgelopen dagen ineens wel een hele duidelijke voorkeur begin te krijgen.smile

PBG, hoe was het bij de VK vanmiddag? Wel apart dat elke VK er zulke andere praktijken op nahoudt, mijne vraagt ook wel elke keer naar symptomen van zwangerschapsvergifitging, maar heb nog nooit urine moeten laten testen.

Joyce, wat vervelend dat je zulke nare dromen over de kleine hebt!hug Het enige babygerelateerde dat ik tot nu toe heb gedroomd was dat ik een niet goed doorbakken hamburger had gegeten.:P

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 wo 28 sep 2011 - 18:32

Nou, de kleine zit nog gewoon in mijn buik. Had gisterenavond het idee dat het misschien toch ging beginnen, maar helaas.
Gisterenavond nog een kwarktaart gemaakt, het pakje was tot 4 oktober goed en het was een aardbeientaart, dus roze. Ga hem nu invriezen en als de baby er is ontdooien en muisjes erop doen, wel een leuke tractatie voor de familie. Vandaag wil ik me eigenlijk ook aan cupcakes gaan wagen, nog nooit gedaan, dus ik ben benieuwd!
De slaapkamer is gisteren onder handen genomen, en is nu ook schoon, dus ze is nu meer dan welkom!

Studiebol, het zal de hele week wel druk zijn bij Prenatal nu denk ik. Ik waag me er niet meer aan, heb wel genoeg denk ik.
Succes met je laatste dag werken vandaag!

Freakielief, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Klinkt als een superreis die toch moeilijker te maken is de komende paar jaar, dus het komt goed uit dat je die nu nog hebt kunnen doen. Inderdaad een paar weken later zou het al een stuk lastiger zijn misschien, maar je was dus wel heel snel zwanger! Fijn dat het vocht toch weer uit je been is.
Veel plezier bij de cursus vanavond, hopelijk is het wat je er van verwacht.
Ik heb helemaal niet zoveel schoonmaakwoede hoor, dat is vooral mijn moeder. Maar ja, ik kan moeilijk helemaal niks doen als zij er is, dus ik beperk me dan meestal tot het doen van de was.
Hopelijk blijven bij jou de vervelende dromen weg, dat is echt zo naar!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 19:07

We waren vijf of zes maanden bezig voor een kindje toen we ineens het idee kregen om deze reis te gaan maken (als je net bezig bent hoop je stiekem toch dat je niet meer echt fatsoenlijk op zomervakantie zal kunnen omdat je tegen die tijd hoogzwanger of net bevallen bent Wink ). Voor september waren de tickets vrij goedkoop, dus we hebben echt zitten rekenen of dat nog net zou kunnnen als ik toen meteen zwanger zou raken. En in theorie had dat ook wel gekund, maar ben uiteindelik toch wel blij dat het nog een maandje heeft geduurd.smile Nu hebben we echt nog kunnen genieten. Ik zal de komende jaren inderdaad niet zo gauw een of meerdere van mijn kinderen zo'n lange reis aandoen.Wink

Ik zal voor je duimen dat de kleine zich snel aandient, maarja het kan ook nog best een tijdje duren natuurlijk. Hoop dat jij je in de tussentijd toch enigszins prettig blijft voelen. Succes met de cupcakes vandaag!

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 28 sep 2011 - 19:19

Freakie fijn dat je er weer bent! En fijn ook dat jullie zo'n mooie reis hebben gemaakt en jij je nog goed voelde! Heb je ook ergens foto';s van je vakantie geplaatst?

Blondje hoort allerlei lekkere dingen maken ook bij nesteldrang?? Very Happy Very Happy

Meiden ik had gisteren weer "gym" en er werd gezegd, dat als je veel de squad oefening oefent de bevalling makkelijker gaat. Tja de cursusleidster wist ook niet of het wel waar was hoor, maar het staat in de literatuur van tegenwoordig dus ik dacht dat nieuwtje wil ik jullie niet onthouden Very Happy

Zo vandaag mijn laatste werkdag, met twee enorme k.u.t gesprekken dus ik sluit het lekker af laat maar zeggen! Voelt nog niet helemaal als laatste werkdag hoor maar dat komt vast nog wel.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: